FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.04.2024 klo 04:29:38 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 5 [6]
 
Kirjoittaja Aihe: SJK - FC Lahti 23.9. klo 18.30 @ OmaSp Stadion  (Luettu 12606 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Glory and Gore

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sarjakärjet ja maailmanmestarit


Vastaus #125 : 25.09.2020 klo 10:29:20

Pakko tykätä meiän nykyisestä joukkueesta. Joka matsin jälkeen vastustajan kannattajat kitisemässä kuinka Lahen pelaajat ei oo kivoja ":("
Juse-

Poissa Poissa


Vastaus #126 : 25.09.2020 klo 10:52:28

Onko siis nyt käyny niin, että kloppien joukosta on huudeltu Timille pelin aikana ja Timi näpäyttäny takaisin matsin jälkeen, josta osa on pahoitellut mieltä? :D Ylos

Kyllä. Tai siis ainakin itselläni meni tunteisiin Timin raivokas tuuletus pelin jälkeen. Tai eihän siinäkään se itse tuuletus sitä lisävitutusta tuonut, vaan se, että tänään (oho, toissa päivänä) Timi sai viimeisen sanan. Silti tällainen ottelu, jossa tuskan ja nautinnon raja (esimerkiksi, jos Matias Vainionpään lisäajan laukaus olisikin mennyt maaliin) on pieni, on paljon hienompi kuin joku hajuton ja mauton nyhjäys, josta ei jää mitään muistijälkiä kenellekään.
Vinnie Stigma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, Q.P.R., FC Den Bosch


Vastaus #127 : 28.09.2020 klo 16:26:16

Olen SJK-kannattaja mutta täytyy kyllä ihmetellä teidän neiteilyä. Itsekin olin mukana huutelemassa timmeeh:lle, ja on vain ja ainoastaan oikein että kaveri antaa vähän takaisin ansaitusti pelin jälkeen.

Tämä on yksi jalkapallon hienouksista. Välillä saa vastustajan pelaajan pelin sekaisin ja välillä vastustajan pelaaja näyttää närhen munat ja pistää bollocksit päälle. Mahtavaa!

 
Sivuja: 1 ... 5 [6]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa