FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.10.2020 klo 18:47:25 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

FF2-kauppa:kauppa.ff2.fi, Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: Valmentajan päivä  (Luettu 560 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SoS

Poissa Poissa

: 25.09.2020 klo 19:18:25

Tänään kuulin, että on valmentajan päivä. Valmensin futisjunnuja toistakymmentä vuotta, poikia ja tyttöjä, myös miehiä ja naisia, mutta pääasiassa junnuja, ajallisesti eniten tyttöjä. Ei ole kuulunut "thanks coach" -viestejä enkä niitä oikeastaan kyllä kaipaakaan.

Käsittääkseni melkein kaikki junnut vielä harrastavat liikuntaa, joten ihan huonosti ei kai mennyt. Se riittää. Liikunta elintapana.
Tino Asprilla

Poissa Poissa

Vastaus #1 : 25.09.2020 klo 19:59:33

Tänään kuulin, että on valmentajan päivä.

Käsittääkseni melkein kaikki junnut vielä harrastavat liikuntaa, joten ihan huonosti ei kai mennyt. Se riittää. Liikunta elintapana.

Jos onnistuu ja tapoihisi kuuluu, niin kilistele itsellesi tänä iltana. Olet tehnyt upeaa duunia.

Itselleni valmennuskärpänen oman lapsen pelaamisen myötä vasta puraissut.
SoS

Poissa Poissa

Vastaus #2 : 25.09.2020 klo 20:25:38

Jos onnistuu ja tapoihisi kuuluu, niin kilistele itsellesi tänä iltana. Olet tehnyt upeaa duunia.

Itselleni valmennuskärpänen oman lapsen pelaamisen myötä vasta puraissut.

Kilistelen kyllä.

Olen niitä haukuttuja isävalmentajia, toki A-valmentaja ja lopetin lupaavan uran ryhtymällä valmentamaan tyttöjä (eli tyttäreni joukkuetta). 7 poikajoukkueen junnumajuehdokasta ja 9 tyttöä.

Meitä haukutaan kyllä ihan liikaa. Minulle yksi isä tuli tytöissä sanomaan, että miksi olen niin kova omalleni. Sanoin tuntevani hänet ja jos haluan, että tässä pelissä kovaa vastustajaa vastaan haluan hänestä parhaan suorituksen, hänen pitää suuttua. Isä on ihan hyvä kohde.

Joitain toisia piti sitten kohdella silkkihansikkain. Pelaajat pitää tuntea.

Muuten meni kai OK, mutta yksi pojista on vankilassa taposta (huume- ja alkohörhöjen tyypillinen juttu), se tuntuu epäonnistumiselta.
« Viimeksi muokattu: 25.09.2020 klo 20:41:27 kirjoittanut SoS »

Sivuja: [1]

Siirry: