FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
16.09.2024 klo 22:53:27 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 19 [20]
 
Kirjoittaja Aihe: Viljami Sinisalo, Celtic  (Luettu 193312 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
RonaldoR9Finland

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SJK,Suomen maajoukkue,Real Madrid


Vastaus #475 : 01.09.2024 klo 18:18:13

Celtic voitti 3-0. Ovat muutenkin dominoineet viime aikoina noita keskinäisiä
pimputus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kaljaa ja kotimaista futista


Vastaus #476 : 04.09.2024 klo 14:34:44

Maikkarin jutusta poimittu kommentit

– Sen jälkeen, miten nuo viisi vuotta minulle kuvailtiin, olisi ollut tyhmää olla tarttumatta.

– Kuvio on aika lailla juuri niin simppeli, miltä se näyttääkin. Kasper (Schmeichel) on 38-vuotiaanakin yhä huippumaalivahti, joka teki vuoden sopimuksen, jossa taitaa olla seuran optio lisävuodesta mukana, mutta suunnitelma on hyvin pitkälle se, että minä olen se Celticin tuleva numero ykkönen. Siihen minun on oltava valmis.

– Pitää olla realistinen. League Onesta ei suoraan hypätä Celticin aloittavaksi maalivahdiksi, mutta sen tiedän jo, että tällä kaudella vastuutakin on tulossa. Varmasti vielä enemmän ensi kaudella. Jos olen Celticin ykkösvahti 24-25-vuotiaana, olen onnistunut suunnitelmassani, ja sen jälkeen puhutaan vähän isommista asioista.

Perus foorum totuuden perusteella äkkiä lainalle koska ura pilalla...Onneksi on fiksu kaveri ja fiksut taustajoukot
Julkea bulbul

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU (JJK)


Vastaus #477 : 04.09.2024 klo 15:29:53

Laitetaan nyt linkki itse juttuunkin, vaikka Maikkaria onkin.

Uutinen
Tøfting

Poissa Poissa


Vastaus #478 : 04.09.2024 klo 17:36:01

Näin se on, että monelle forumistille on päivänselvä että mieluiten sitä menee kehitys edellä ja refleksinä hylkää Celticin kaltaisen jättiseuran viisivuotisen sopimuksen pöydältä, ja jää vaikka FC Hakan aloittavaksi ykkösveskariksi kun se nyt vaan on se järkevä ratkaisu eikä ura muuten kehity enää mihinkään, kun tulevaisuus on kauden pelaamattomuuden vuoksi vituillaan.

Viisivuotisen. Korostan niin eiköhän tää ollut päivänselvä että tuohon kannattaa terveellä itseluottamuksella, omaan tulevaisuuteen luottaen nimenomaan tarttua, kuitenkin Celticin kaltainen jättiläinen kyseessä ja näkymä kehittyä siellä ykkösveskariksi
günthers

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uli Hoeness


Vastaus #479 : 04.09.2024 klo 17:36:08

Seuran kannalta mielestäni fiksua, että hankkii nuoren veskarin lisäksi kokeeneen jyrän, joka on pelannut isoja pelejä ja todennäköisesti kestää suurseuran paineet uransa loppuvaiheessa. Silti kyllä mä edelleen suhtaudun skeptisesti ideaan, että Sinisalo vuoden tai kahden penkkivaiheen jälkeen kasvaisi Celticin ykkösveskaksi. Olen toki mielelläni väärässä, mutta miksi Sinisalo olisi ensi kaudella merkittävästi parempi veskari kuin nyt, jos pelaa pelkästään treeneissä? Tällä hetkellähän seuran näkemys kiistattomasti on, että taso tai pää ei vielä ykköseksi riitä.

Pakkohan tässä on toivoa Sinisalolle jostain Schmeichelin kolhusta johtuvaa tuurausjaksoa, jossa pääsee osoittamaan pelitaitonsa jo tämän kauden aikana pidemmäksi jaksoksi.
Ilkeä Eläinlääkäri

Poissa Poissa


Vastaus #480 : 04.09.2024 klo 17:52:48

Itse olen luottavaisin mielin Sinisalon suhteen, enkä näe mitään syytä miksei hänestä kasvaisi Suomelle huippuveskaria. Maalivahtien osalta maajoukkueen tulevaisuus on taattu pitkäksi aikaa. Malttia nyt vaan ja jos jostain syystä ura ei lähtisi juuri Celticissä lentoon, niin varmasti jostain Championshipistä avautuu mahdollisuuksia.
Käännös

Poissa Poissa


Vastaus #481 : 04.09.2024 klo 17:55:55

Seuran kannalta mielestäni fiksua, että hankkii nuoren veskarin lisäksi kokeeneen jyrän, joka on pelannut isoja pelejä ja todennäköisesti kestää suurseuran paineet uransa loppuvaiheessa. Silti kyllä mä edelleen suhtaudun skeptisesti ideaan, että Sinisalo vuoden tai kahden penkkivaiheen jälkeen kasvaisi Celticin ykkösveskaksi. Olen toki mielelläni väärässä, mutta miksi Sinisalo olisi ensi kaudella merkittävästi parempi veskari kuin nyt, jos pelaa pelkästään treeneissä? Tällä hetkellähän seuran näkemys kiistattomasti on, että taso tai pää ei vielä ykköseksi riitä.

Pakkohan tässä on toivoa Sinisalolle jostain Schmeichelin kolhusta johtuvaa tuurausjaksoa, jossa pääsee osoittamaan pelitaitonsa jo tämän kauden aikana pidemmäksi jaksoksi.

Juuh, seura totta kai ottaa veskan jollain viitisvuotissuunnitelmalla, joka on kyseisen (tulevan) hankinnan kannalta mahdollisimman positiivinen, mutta sekin pitää sanoa, että Sinisalolla on tuon ikäiseksi harvinaisen fiksuja jalat maassa kommentteja asemastaan ja tulevaisuudestaan seurassa. Just tuolla tapaa asiaa pitää katsoa. Se lasi puoliksi tyhjä versio siinä rinnalla on kyllä, että voi tulla tilanne, että hän periaatteellisesti onnistuu tai ei ainakaan mokaa tilaisuuttaan, mutta seura hankkii siinä vaiheessa uuden ykkösveskan kun smaikkeli jää pois kuvioista. Harvinaisen veemäinen pelipaikka huipputasolla kun yleensä vain yksi pelaa ja ei saa edes hv-minuutteja lopusta.
Liukutakliakti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Suomi-€ooh, Jippo


Vastaus #482 : 04.09.2024 klo 19:06:44

Taas kusetetaan hyväuskoista suomalaista poikaa kuin vierasta koiraa :(

 
Sivuja: 1 ... 19 [20]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa