FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
23.04.2024 klo 11:39:57 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]
 
Kirjoittaja Aihe: The Football Concourse - jalkapalloartikkeleita  (Luettu 686 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
A47

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat & RaiFu (ulkomailta Los Blancos)


: 12.10.2020 klo 23:38:06

Moikka,

Olen jo pitkään pohtinut, että pitäisi alkaa kirjoittamaan jalkapallosta niin sanotusti tosissaan. Tätä tarkoitusperää silmällä pitäen perustin noin kuukausi takaperin sivuston, jolle kirjoittelen aina koulu- ja työkiireiltäni ehtiessäni jalkapalloaiheisia artikkeleita. Artikkelit olen ainakin tähän mennessä kirjoittanut englanniksi, mutta ehkä myöhemmin sorrun kirjoittamaan myös suomeksi. Luin Foorumin säännöistä, että pitää perustaa oma topikki, jonne omia juttuja saa linkittää. Eli tulen kirjoittamiani artikkeleita linkittämään tähän topikkiin ja kaikenlainen kritiikki sekä rakentava palaute on tietenkin tervetullutta. Otan palautteen vastaan ja koitan huomioida ne tulevissa kirjoituksissani. 

Mutta itse asiaan. Sivuston osoite on thefootballconcourse.com ja jos haluaa saada reaaliajassa päivityksiä kirjoituksistani, niin voi Twitterissä ottaa seurantaan profiilin nimeltään @TFConcourse. Viimeisimmän artikkelini kirjoitin Glen Kamarasta, koska Bulgaria-pelin sakset ansaitsivat oman kirjoituksensa. Kyseisen artikkelin löytää osoitteesta: https://thefootballconcourse.com/2020/10/12/glen-kamara-the-crown-jewel-of-finnish-football/

Ja jos tännekään linkkien postaaminen ei ollut sallittua, niin modet voivat sitten poistaa topikin. Kiitokset jo etukäteen kaikille, jotka kirjoituksiani käyvät lukemassa ja mielellään kuulisin mitä mieltä olette!

 
Sivuja: [1]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa