FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.01.2021 klo 03:22:26 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

FF2-kauppa:kauppa.ff2.fi, Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: 1X2?
1 - 26 (54.2%)
X - 8 (16.7%)
2 - 14 (29.2%)
Äänestäjiä yhteensä: 48

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5

Kirjoittaja Aihe: KTP - KPV 15.10. klo 18:30 Arto Tolsa Areena, Kotka  (Luettu 16613 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jokakylän kukavittu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Äidit, tyttäret, ENCE Esports, Aleksi Valavuori

Vastaus #75 : 15.10.2020 klo 19:21:06

O.K. Standiltä ei ainakaan huudeltu mitään rasistista. Payman ollut jokaisessa Kotkassa viheltämässään matsissa ihan yhtä paska. Ota vähe roolia mjötähjaj?

Tuli kyllä niin keveitä vapareita kotkalle pari peräkkäin että ei tosiaan vakuuta tämä tuomari. Ei mielestäni silti oikeuta rasistisia huutelujasi
Pikka

Poissa Poissa

Vastaus #76 : 15.10.2020 klo 19:24:08

"Kakkoskokoonpanolta" miehekäs esitys. Omien junnujen taistelu lämmitti mieltä, Mäkiselle erityismaininta!
Djortikkaeff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO, 1612

Vastaus #77 : 15.10.2020 klo 19:25:48

Hyvä KPV.
Aina olen tykännyt.
Teillä on niin kaunis seura.
Koskaan en ole teitä sikailusta haukkunut.
Teidän kaupunkiakin olen aina kehunut.
Jos olen siellä teidän kauniissa kaupungissa käynyt, niin teikäläisiä olen kehunut.
Koskaan en ole teitä rantaruottalaisiksi haukkunut, tai teidän naisten ulkonäköä kommentoinut.
Olette vain positiivisia asioita maailmaan tuoneet, te mahtavat ja loistavat upeat maailman parhaat kiitos kiitos kiitos.
kahden suunnan sentteri

Poissa Poissa

Vastaus #78 : 15.10.2020 klo 19:27:06

Päivän ainoa laiha lohtu ettei Tarvonenkaan saanut mitään aikaan.
Ia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, Çaykur Rizespor

Vastaus #79 : 15.10.2020 klo 19:27:48

järkkärit ei tee mitään.

Se johtuu siitä, että kannattajakatsomosta ei huudettu mitään rasistista. Muista katsomoista en tietenkään voi sanoa mitään. Joka muuta väittää, niin osoittakoon sen. Muu on rikollista kunnianloukkausta. Jumalauta tuomari kortittaa tyylipuhtaasta riistosta, niin kyllä sitä saa kritisoida.
Spili

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu

Vastaus #80 : 15.10.2020 klo 19:29:09

Kunnon kieriskelijä tämä Mika

Minä pikkusen filmaan joka välissä ja sitten minä vielä itken tuomarille kun kieriskelyn jälkeen ei saa jäädä heti kentälle. Vaikuttaa varsin hienolta mieheltä :(
JM

Poissa Poissa

Vastaus #81 : 15.10.2020 klo 19:32:44

Ai että, 0-0 kyllä kelpaisi. Hyvä KPV!

Ylos
Hiekasta noussut

Poissa Poissa

Vastaus #82 : 15.10.2020 klo 19:33:36

Se johtuu siitä, että kannattajakatsomosta ei huudettu mitään rasistista. Muista katsomoista en tietenkään voi sanoa mitään. Joka muuta väittää, niin osoittakoon sen. Muu on rikollista kunnianloukkausta.

Erotuomari ja Arbeiter katsoivat kuppi-istuinkatsomon suuntaan. Lindfors kai kävi muuten vain sanomassa faneille, että älkää vain tekin hölmöilkö.
HassuHanska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV

Vastaus #83 : 15.10.2020 klo 19:34:14

Tasuri vaikuttaa ihan kelpo tulokselta kenttätapahtumiin nähden. Kalu sai hyvin vietyä taktisilla valinnoilla vastustajan vahvuuksia pois. Harri oli keskellä parempi kuin laidalla. Junnujen esitykselle peukku, jatkossa tätä lisää isommilla minuuteilla. Kotka painosti lopussa mutta oli aikaisemmin aika aseeton, kpvlläkään ei kyllä montaa maalipaikkaa. Vähän puutteellisella miehityksellä ihan ok peli.
En kuitenkaan ennen kauden alkua voinut kuvitella että kyseinen kotka-away on näin vailla panosta kpv:n kannalta. Tämä olisi pitänyt olla yksi syksyn tärkeimmistä matseista.
Hiekasta noussut

Poissa Poissa

Vastaus #84 : 15.10.2020 klo 19:35:12

KPV:n prässi on ollut syksyn aikana ollut ihailtavan pallovarmaa varsinkin näitä kovempia vastustajia kohdatessa.
Ia

Poissa Poissa

Vastaus #85 : 15.10.2020 klo 19:36:58

Erotuomari ja Arbeiter katsoivat kuppi-istuinkatsomon suuntaan. Lindfors kai kävi muuten vain sanomassa faneille, että älkää vain tekin hölmöilkö.

Joo jostain kuulemma on toivottu tuomarin palaavan Syyriaan. Kannattajakatsomosta se ei tullut. Rasistit voi mun puolesta suksia helvettiin!
Ia

Poissa Poissa

Vastaus #86 : 15.10.2020 klo 19:39:40

Nyt on sitten KTP:n pelivara syöty. Huojuva korttitalo on pystyssä nyt vain, koska maaliero on parempi kuin päävastustajilla. Mikkelistä on pakko hakea voitto!
Jantteri1

Poissa Poissa

Vastaus #87 : 15.10.2020 klo 19:40:53

KTP - KPV to 15.10.2020 | Ottelukooste

https://youtu.be/5_nsnBtzo8U
Ziko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP

Vastaus #88 : 15.10.2020 klo 19:48:28

Paymania ei saa sitten kukaan arvostella, koskaan. Se voi olla jonkun mielestä rasismia.
Kurkkusalaatti

Poissa Poissa

Vastaus #89 : 15.10.2020 klo 19:51:34

Kotkassa huudeltu tuomarille. Mietaalta tippu mämmit ja oululaiset joutu terapiaan.
Antoine Roquentin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: J-P Sartren rohtopaukku & Jatkuvuuden Periaate

Vastaus #90 : 15.10.2020 klo 19:51:43

Jaahas, Kotkassa rasistista huutelua katsomosta. Yllättyneiden jono ei liene pitkä. Joko Mietaalle on soitettu?
herra_47

Poissa Poissa

Vastaus #91 : 15.10.2020 klo 19:56:20

Hyvä KPV.
Aina olen tykännyt.
Teillä on niin kaunis seura.
Koskaan en ole teitä sikailusta haukkunut.
Teidän kaupunkiakin olen aina kehunut.
Jos olen siellä teidän kauniissa kaupungissa käynyt, niin teikäläisiä olen kehunut.
Koskaan en ole teitä rantaruottalaisiksi haukkunut, tai teidän naisten ulkonäköä kommentoinut.
Olette vain positiivisia asioita maailmaan tuoneet, te mahtavat ja loistavat upeat maailman parhaat kiitos kiitos kiitos.
Painu vittuun
Ziggemby

Poissa Poissa

Vastaus #92 : 15.10.2020 klo 20:02:18

Jaahas, Kotkassa rasistista huutelua katsomosta. Yllättyneiden jono ei liene pitkä. Joko Mietaalle on soitettu?
Pistesakkoja -9 vähintään ahtareille ja heti
Slash

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV, Huuhkajat

Vastaus #93 : 15.10.2020 klo 20:19:57

Odotuksiin nähden hyvä tulos, mutta ihan turha tulos. Ei tuolla pisteellä tehdä mitään. Samalla Oulu & Jaro hyötyi tästä Alas Samalla ei voi harmitella Kotkan menetettyjä pisteitä, jos ei ansainnut yhtään enempää. Sääli.
FC Esplanad

Poissa Poissa

Vastaus #94 : 15.10.2020 klo 20:28:12

Odotuksiin nähden hyvä tulos, mutta ihan turha tulos. Ei tuolla pisteellä tehdä mitään. Samalla Oulu & Jaro hyötyi tästä Alas Samalla ei voi harmitella Kotkan menetettyjä pisteitä, jos ei ansainnut yhtään enempää. Sääli.

Puuttuu enää piste varmaan sarjapaikan uusimiseen!
Soccerfan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: kurpitsa

Vastaus #95 : 15.10.2020 klo 20:30:46

Ruxillekko parin pelin bänni ???

Ensimmäinen keltainen neljäs keltainen tällä kaudella + toinen päälle josta ulosajo.
Ia

Poissa Poissa

Vastaus #96 : 15.10.2020 klo 20:38:47

Ruxillekko parin pelin bänni ???

Ensimmäinen keltainen neljäs keltainen tällä kaudella + toinen päälle josta ulosajo.

Ei, vaan yksi peli mutta korttitili ei nollaudu.
Seitan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP

Vastaus #97 : 15.10.2020 klo 20:59:52

Kylläpä sai KPV riisuttua Kotkan aseista ensimmäisellä jaksolla. Zaka, Agyiri ja Mäkijärvi saatiin näyttämään lähinnä kasalta paskaa. Huolestuttavan huono on tuo KTP:n keskikenttä ollut nyt nämä kaksi edellistä peliä. Jos Dave ei ole takaisin tulossa, niin kusessa ollaan. Miksi näitä mikkihiiri tuomareita päästetään Kotkaan viheltämään. Rasistiset huutelut asia erikseen, mutta kyllä näytti menevän tuomarin tunteisiin taas kaikki muutkin huutelut ja työskentely oli sen mukaista. Oli toki tasaisen paska molempiin suuntiin. Mika voisi jättää nuo lapselliset kieriskelyt jonnee muualle kuin Tolsa-areenalle. Ei syyskuun pelaajan arvoista touhua. Oulua tekisi jo mieli onnitella.
Tolsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, SGE

Vastaus #98 : 15.10.2020 klo 21:05:48

Vittuilu ja rasismi on kaksi täysin eri asiaa. Jälkimmäinen on aina täysin tuomittu KTPkannattajien keskuudessa. Tällainen olematon syyttely on aivan perseestä. Varsinkin niiltä tahoilta jotka eivät edes paikan päällä olleet. Kukaan muu paikalla olleista kuin päätuomari ei osannut sanoa mistä selkkaus lähti. Myös KPV:n leiristä kerrottiin pelin jälkeen, ettei väitettyä huutelua kuulunut.
Ia

Poissa Poissa

Vastaus #99 : 15.10.2020 klo 21:41:39

Kylläpä sai KPV riisuttua Kotkan aseista ensimmäisellä jaksolla. Zaka, Agyiri ja Mäkijärvi saatiin näyttämään lähinnä kasalta paskaa.

Mutta mitenkäs Arranz? Oliko niin näkymätön, ettet huomannut häntä edes kentällä? Minun oli ainakin vaikea huomata. Kaikki oleellinen on jo sanottu, mutta lisäisin vielä, että oli kyllä surkeat vaparit lopussa. Jos Arranz ei muuta osaa, niin olisi nyt annettu hänen vetää. Myllykoskella ei ollut vaparimaali kaukana.

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5

Siirry: