FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.11.2020 klo 15:38:16 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

FF2-kauppa:kauppa.ff2.fi, Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: Jalkapalloaiheiset vlogit ja tubekanavat  (Luettu 627 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Stevie Bravo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Harakat, Kanarialinnut, Hanhinaamat yms

: 27.10.2020 klo 15:44:42

Kirjoja, lehtiä, dokumentteja, biisejä, elokuvia, podcasteja yms. on jo listattu, mutta futikseen liittyvää otsikkoa vloggaajista ja tubettajista (hyi mitä sanoja) en löytänyt. Siispä niitä tänne ilmiannettakoon!

Itse olen kokenut mielenkiintoiseksi Englannin maajoukkuevahti Ben Fosterin uudenkarhean tubekanavan The Cycling GK.

Watfordin maalivahti raottaa verhoa huippuammattilaisen arkeen. GoPro-heiluu mukana matsipäivän läpi aina kotisohvalta jopa ihan pelikentälle asti. Yleisöä kun ei ole, niin pelaajien puhe kuuluu selvästi ja pelitilanteet näyttäytyvät "intiimeinä". Tulee elävästi mieleen omat uroteot maalinsuulla, tosin Suomen ikämiessarjoissa ei ihan yhtä luxusta ole kaikki muut oheistoiminnot ja fasiliteetit.

Pelien välissä vekkulin oloinen Ben sitten pyöräilee ja änkee ketsuppia joka paikkaan.

« Viimeksi muokattu: 27.10.2020 klo 15:54:09 kirjoittanut Stevie Bravo »
Jalitsumies

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni

Vastaus #1 : 27.10.2020 klo 16:25:08

Itse olen katsellut vain näitä videoita Ylos
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.

Vastaus #2 : 27.10.2020 klo 17:14:42

Ehkä vähän hämäävästi nimetty, mutta Tifo Footballiin tulee tasaisin väliajoin mielenkiintoisia ja sopivan pituisia pätkiä milloin mistäkin aiheesta https://www.youtube.com/c/TifoFootball/videos.
Serbian Banter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Alex Caruso

Vastaus #3 : eilen kello 18:54:15

Tämä on varmaankin paras topic tälle. Tehtiin yksi ja tehdään jatkossa lisää kaverin kanssa taktiikkaan painottuneita videoita Youtubeen, kohteena valioliiga ja Suomen maajoukkueiden pelit. Tehdään tätä opiskelun ohella niin ihan omasta ilosta ja rajatulla ajalla värkätään. Huonolla äänenlaadulla ja kuvalla, mutta niillä mennään mitä on. Kommentit ja ehdotukset otetaan vastaan, mutta tarkoitus on pysyä taktisien asioiden läpikäymisessä.

Tässä linkki ensimmäiseen osaan.  https://www.youtube.com/watch?v=ZQF_KbdZ5tM&t=438s

Sivuja: [1]

Siirry: