FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 09:03:44 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 6 [7]
 
Kirjoittaja Aihe: Lauri Ala-Myllymäki - Venezia FC (lainalla Triestinassa)  (Luettu 87857 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jaxaard

Poissa Poissa


Vastaus #150 : 10.04.2022 klo 17:42:07

Eikä tänäänkään mukana. Taitaa olla lopun alkua.
tactico

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Certified Ground Masters


Vastaus #151 : 17.04.2022 klo 09:15:21

Oli eilen mukana Giana Erminion veiraana. Peliaikaakin tuli 11 minuuttia lopusta. FT 1-1.
Minä itse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.


Vastaus #152 : 04.05.2022 klo 14:17:19

Triestina tulee tänään mukaan pudotuspleijareiden toiselle kierrokselle.
Viisi otteluparia pitäisi voittaa. Tänään pelataan yksiosaisena ja jatkokierrokset kaksiosaisina (mikäli olen oikein arvannut+tulkinnut viimevuotisen perusteella).
Lauri on nimetty 21 pelaajan otteluryhmään.
Minä itse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.


Vastaus #153 : 12.05.2022 klo 22:19:09

Laurin kausi on liki päättymispistettä- penkillä ja kahden maalin voitto vieraissa tarvittaisiin.
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


Vastaus #154 : 13.05.2022 klo 01:03:25

Ei tullut kahden maalin voittoa, vaan 1-1 -tasapeli. Lisäksi Laurille siunaantui peliaikaa puoli tuntia vaihdosta.
Timsterr

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #155 : 14.05.2022 klo 13:16:35

Ei tainnut tulla Laurille yhtään 90-minuuttista Serie C:ssä kevään aikana ja yhteensäkin kentällä vain 9 ottelussa. Jospa ensi kaudesta tulisi vaihteeksi ehjä kausi, osoite taitaakin pysyä samana.
Lammio

Poissa Poissa


Vastaus #156 : 04.09.2022 klo 13:39:33

Triestinan twitter-tili hiljennyt kesän aikana, mutta ilmeisesti Laurille ei minuutteja sarjan avauksessa.

Google kääntäjän läpi luettuna ei alla oleva uutinenkaan kovin valoisalta vaikuta

https://m.tuttoveneziasport.it/calciomercato/ala-myllymaki-resta-alla-triestina-non-e-stata-trovata-una-soluzione-con-il-venezia-14790
Minä itse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.


Vastaus #157 : 04.09.2022 klo 15:28:15

Toukokuussa seuran presidentti kuoli äkillisesti ja sen jälkeen ilmeisesti aika paljon meni uusiksi mukaan lukien rahoituksen keruu alkavalle kaudelle (ja nettisivutkin..).
Avausottelussa Triestina pelasi puhtaasti Italialaisin voimin.
haksu

Poissa Poissa


Vastaus #158 : 11.10.2022 klo 09:37:13

Lainaus
CALCIOMERCATO VENEZIA ALA-MYLLYMAKI - Having come to Triestina on a two-year loan, Lauri Ala-Myllymaki, a Finnish midfielder owned by Venezia, seems not to have fully convinced the new coach of the halberd team, Andrea Bonatti. For the 97 'class, therefore, a return to the orange-green base and, presumably, a new sale by the same Venetian company would be expected. Situation currently blocked but - as reported by TrivenetoGoal.it - ​​the future of the former Tampere, who has just returned from just 8 appearances in the first season in the Julian jersey, seems to be far from Trieste.

Tällainen uutinen ollut jo elokuussa. Eli ilmeisesti Lämmi ei ole välttämättä ollut enää hetkeen edes Triestinan mukana. Itse Triestina tosiaan jonkinlaisessa kriisissä. Tuo ulkkareiden määrä putosi tälle kaudelle 8->2, joista myöskään toinen Lämmin lisäksi ei ole pelannut sekuntiakaan. Päävalmentaja sai myös potkut juuri.

Laina tosiaan on ensi kesään asti, mutta toivottavasti pääsee tuosta tilanteesta irti aiemmin. Kenelläkään parempaa tietoa?
Manfred Fandango

Poissa Poissa


Vastaus #159 : 11.10.2022 klo 12:42:25

Italia jatkaa kyllä hurjaa saldoaan nuorten suomalaispelaajien urakehityksen hautausmaana.
Toivo K.

Poissa Poissa


Vastaus #160 : 11.10.2022 klo 17:11:30

Latekin kesäkuussa täytti jo 25 vuotta. Toki vielä on kymmenkunta laadukasta pelivuotta jäljellä, kunhan vain jostain löytyisi seura jossa saisi pelejä viikosta toiseen.
JokuRoti

Poissa Poissa


Vastaus #161 : 11.10.2022 klo 17:34:02

Latekin kesäkuussa täytti jo 25 vuotta. Toki vielä on kymmenkunta laadukasta pelivuotta jäljellä, kunhan vain jostain löytyisi seura jossa saisi pelejä viikosta toiseen.

Loukkaantumisten ja vaihtuvien ympäristöjen ja valmentajien turbolenssissa olisi Laurilla nyt pysähtymisen paikka. Väkisin ei ole viisasta puristaa nykyisessä ympäristössä.

Sopimuksen purku ja hakemaan uusi, entistä lujempi pohjaa Ilvekseen, osaksi Tammelaan siirtyvää projektia. Siellä odottaa tuttu fysiikkatiimi, seurayhteisön suuri arvostus ja pian valmistuva uusi uljas Stadion.

Kaksi "muttaa" tilanteessa varmasti on. Korvaustaso ja valmennusjohdon tilanne. Lyhyen aikavälin korvaukset ovat ehkä järjestelykysymys seuraavien sopimusaskelten kanssa mutta valmennusjohdon katu-uskottavuus kyllä mietityttää...


 
Comfort

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, ManU, Suomi


Vastaus #162 : 11.10.2022 klo 19:12:16

Italia jatkaa kyllä hurjaa saldoaan nuorten suomalaispelaajien urakehityksen hautausmaana.

Niin taitaa olla. Lauri jo 25v, joten mies parhaassa peli-iässä. Onhan näitä muitakin, joiden kannattaa harkita takaisin Suomeen siirtymistä.
honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija


Vastaus #163 : 23.10.2022 klo 09:58:04

Voisi kuvitella että Veikkausliigasta olisi kiinnostusta ja varmasti on kiinnostusta myös purkaa sopimus Italiassa. Ehjä pre-season alle ja keväällä jo dominoi.
Toivo K.

Poissa Poissa


Vastaus #164 : 11.01.2023 klo 21:36:08

Mitähän tälle jampalle kuuluu? Viimeisin peli taitaa olla toukokuulta.
honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija


Vastaus #165 : 11.01.2023 klo 21:46:26

Tietääkseni Suomeen palaamassa.
Ben

Poissa Poissa


Vastaus #166 : 24.01.2023 klo 13:54:07

Paluu Ilvekseen julkaistiin. Kovat oli odotukset, mutta eipä tästä reissusta juuri mitään käteen jäänyt. Ei päässyt edes kokeilemaan Serie B:ssä saati Serie A:ssa ja Serie C:ssä taisi pelata 10 ottelua. Sopimustakin oli vielä yli vuosi jäljellä.


Vopite hyvin olla, että tätä ketjua ei enää koskaan tarvitse avata, kun se nyt lukkoon laitetaan, vaikka ikää nyt ei liikaa olekaan uudelle yritykselle parin vuoden päästä.

 
Sivuja: 1 ... 6 [7]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa