FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 21:59:57 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]
 
Kirjoittaja Aihe: Futsalin kotipelit junnusarjassa, mitä papereita ja mistä  (Luettu 3063 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Merlin

Poissa Poissa


: 06.11.2020 klo 11:35:56

Moro,

Meidän junnujoukkue lähti talveksi ekaa kertaa myös futsal-sarjaan. Nyt meille tulee useampi joukkue meidän kotikentälle pelaamaan lauantaina pelejä. Minä olen vastuuhenkilönä ensimmäistä kertaa niin mitä papereita minun pitää printata tuonne mukaan? Kaikkien otteluiden pöytäkirjat? Mistä saa ne paperit joihin toimitsijat merkkaavat maalit, varoitukset ym.?

Kiitos jo etukäteen.
Jortsukka

Poissa Poissa


Vastaus #1 : 06.11.2020 klo 11:47:11

Moro,

Meidän junnujoukkue lähti talveksi ekaa kertaa myös futsal-sarjaan. Nyt meille tulee useampi joukkue meidän kotikentälle pelaamaan lauantaina pelejä. Minä olen vastuuhenkilönä ensimmäistä kertaa niin mitä papereita minun pitää printata tuonne mukaan? Kaikkien otteluiden pöytäkirjat? Mistä saa ne paperit joihin toimitsijat merkkaavat maalit, varoitukset ym.?

Kiitos jo etukäteen.

Kaikki on nykyisin sähköistä, ei tarvitse printtailla mitään. Tasosta kaikki hoituu, jos se on vaan pystyssä...
Merlin

Poissa Poissa


Vastaus #2 : 06.11.2020 klo 11:48:15

Eikö tässä ole mitään paperivarmistusta jota samalla tehdään?
-Auvo-

Poissa Poissa


Vastaus #3 : 06.11.2020 klo 12:01:04

Eikö tässä ole mitään paperivarmistusta jota samalla tehdään?

Siinä on kaksi toimintatapaa: Voi pistää suoraan live-seurannan Tasossa pystyyn, jolloin pöytäkirja muodostuu sinne automaagisesti. Tällöinkin on toki suositeltavaa pitää myös paperivarmistusta.

Tai sitten voi merkkailla tapahtumat paperille (mikä vaan paperi käy, ei tarvitse mitään tiettyä kaavaketta) ja siitä sitten siirtää jälkikäteen Tasoon.

E: Mistä ikäluokasta on kyse?
Merlin

Poissa Poissa


Vastaus #4 : 06.11.2020 klo 12:19:21

Siinä on kaksi toimintatapaa: Voi pistää suoraan live-seurannan Tasossa pystyyn, jolloin pöytäkirja muodostuu sinne automaagisesti. Tällöinkin on toki suositeltavaa pitää myös paperivarmistusta.

Tai sitten voi merkkailla tapahtumat paperille (mikä vaan paperi käy, ei tarvitse mitään tiettyä kaavaketta) ja siitä sitten siirtää jälkikäteen Tasoon.

E: Mistä ikäluokasta on kyse?

P14
Vikkelä vaihtomies

Poissa Poissa


Vastaus #5 : 06.11.2020 klo 12:56:14

Siinä on kaksi toimintatapaa: Voi pistää suoraan live-seurannan Tasossa pystyyn, jolloin pöytäkirja muodostuu sinne automaagisesti. Tällöinkin on toki suositeltavaa pitää myös paperivarmistusta.

Tai sitten voi merkkailla tapahtumat paperille (mikä vaan paperi käy, ei tarvitse mitään tiettyä kaavaketta) ja siitä sitten siirtää jälkikäteen Tasoon.

E: Mistä ikäluokasta on kyse?

Mikä tahansa paperi käy, mutta MINUN MIELESTÄ helpoin on printata pöytäkirja tasosta ja nimeomaan siis sellainen missä on jo oikeat kokoonpanot täytettynä.

Joku muu saa toki olla eri mieltä ja tykätä tehdä tyhjälle paperille
-Auvo-

Poissa Poissa


Vastaus #6 : 06.11.2020 klo 13:00:43

Mikä tahansa paperi käy, mutta MINUN MIELESTÄ helpoin on printata pöytäkirja tasosta ja nimeomaan siis sellainen missä on jo oikeat kokoonpanot täytettynä.

Joku muu saa toki olla eri mieltä ja tykätä tehdä tyhjälle paperille

Joo, todennäköisesti on juuri noin helpointa.

 
Sivuja: [1]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa