Pelle-Wermanni
Poissa
Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura
|
|
Vastaus #825 : 24.07.2021 klo 19:00:04 |
|
Oulu nostaa itsensä näköjään muukalaislegioonapumppauksella vielä kuiville. Ne tekee vasta kesällä sen, mikä olis pitäny tehdä jo keväällä. En tiedä, mitä ajattelivat, kun lähtivät soitellen sotaan.
|
|
|
|
KorkkiKiinni
Poissa
Suosikkijoukkue: Mystis: Kausikorttimyynti korkeakorkoista lainaa.
|
|
Vastaus #826 : 24.07.2021 klo 19:37:26 |
|
Oulu nostaa itsensä näköjään muukalaislegioonapumppauksella vielä kuiville. Tämä kommentti Ääsjoelta on kyllä priceless.
|
|
|
|
Triangelikostaja
Poissa
|
|
Vastaus #827 : 24.07.2021 klo 19:40:14 |
|
Tämä kommentti Ääsjoelta on kyllä priceless.
En ole ääsjoen kannattaja, olen kyllä kommentoinut SJK:n touhua itse aiemminkin. Muukalaislegioonaderbyksi tuota tämänpäiväistä ottelua olisi voinut kutsua.
|
|
|
|
Zewe25
Poissa
|
|
Vastaus #828 : 24.07.2021 klo 19:53:50 |
|
En ole ääsjoen kannattaja, olen kyllä kommentoinut SJK:n touhua itse aiemminkin. Muukalaislegioonaderbyksi tuota tämänpäiväistä ottelua olisi voinut kutsua. Akatemian kasvatti kuitenkin ratkaisi!
|
|
|
|
Pelle-Wermanni
Poissa
|
|
Vastaus #829 : 24.07.2021 klo 20:01:59 |
|
Akatemian kasvatti kuitenkin ratkaisi!
Vaasalaiset laskettaneen Seinäjoella ulkkareiksi
|
|
|
|
KorkkiKiinni
Poissa
|
|
Vastaus #830 : 24.07.2021 klo 20:22:22 |
|
En ole ääsjoen kannattaja, olen kyllä kommentoinut SJK:n touhua itse aiemminkin. Muukalaislegioonaderbyksi tuota tämänpäiväistä ottelua olisi voinut kutsua. Niinhän tuo näyttää että Yleinen keskustelu ja Muu urheilu kiinnostaa FUTISfoorumilla
|
|
|
|
Pelle-Wermanni
Poissa
|
|
Vastaus #831 : 24.07.2021 klo 20:27:57 |
|
Niinhän tuo näyttää että Yleinen keskustelu ja Muu urheilu kiinnostaa FUTISfoorumilla Ootko koskaan miettiny, miks sulla tulee niin usein riitaa muiden forumistien kanssa? peiliinhän ei kannata katsoa
|
|
|
|
KorkkiKiinni
Poissa
|
|
Vastaus #832 : 24.07.2021 klo 20:50:50 |
|
Ootko koskaan miettiny, miks sulla tulee niin usein riitaa muiden forumistien kanssa?
Minusta ihan legit huomautus "asiantuntijalle".
|
|
|
|
Pelle-Wermanni
Poissa
|
|
Vastaus #833 : 24.07.2021 klo 20:57:18 |
|
Minusta ihan legit huomautus "asiantuntijalle".
Eiks Sale, Opara, Breitenmoser ja Salanovic kuitenkin ulkkareita ole?
|
|
|
|
KorkkiKiinni
Poissa
|
|
Vastaus #834 : 24.07.2021 klo 21:32:09 |
|
Eiks Sale, Opara, Breitenmoser ja Salanovic kuitenkin ulkkareita ole?
On toki, 4 kpl. En tiennykään että se on Oulussa kiellettyä.
|
|
|
|
Pelle-Wermanni
Poissa
|
|
Vastaus #835 : 24.07.2021 klo 21:36:10 |
|
On toki, 4 kpl. En tiennykään että se on Oulussa kiellettyä.
Ei se tietenkään kiellettyä ole, mutta oikeuttaa muukalaislegioonavittuiluun . Tänään avauksessa yli puolet ulkkareita, vaikka Rafinhan laskisi suomalaiseksi (kuten lasken).
|
|
|
|
KorkkiKiinni
Poissa
|
|
Vastaus #836 : 24.07.2021 klo 21:40:32 |
|
Ei se tietenkään kiellettyä ole, mutta oikeuttaa muukalaislegioonavittuiluun . Tänään avauksessa yli puolet ulkkareita, vaikka Rafinhan laskisi suomalaiseksi (kuten lasken). Jaa oikeuttaa vai. No kaipa se sitten oikeuttaa vastavittuiluun (ilmeisesti ei koska minusta on kyse).
|
|
|
|
Pelle-Wermanni
Poissa
|
|
Vastaus #837 : 24.07.2021 klo 21:44:38 |
|
Jaa oikeuttaa vai. No kaipa se sitten oikeuttaa vastavittuiluun (ilmeisesti ei koska minusta on kyse). No eipä siitä sun vastavittuilusta tainnu kukaan hernettä nenään vetääkään. Aika asiallisen vastauksen jopa siihen sait: Oulu nostaa itsensä näköjään muukalaislegioonapumppauksella vielä kuiville. Tämä kommentti Ääsjoelta on kyllä priceless. En ole ääsjoen kannattaja, olen kyllä kommentoinut SJK:n touhua itse aiemminkin. Muukalaislegioonaderbyksi tuota tämänpäiväistä ottelua olisi voinut kutsua.
|
|
|
|
99%
Poissa
|
|
Vastaus #838 : 25.07.2021 klo 20:08:28 |
|
Tiukka taistelu tulee hopeasta olemaan loppukauden osalta. Neljä joukkuetta viiden pisteen sisällä.
|
|
|
|
Zequiero
Poissa
|
|
Vastaus #839 : 25.07.2021 klo 20:10:31 |
|
Tiukka taistelu tulee pronssista olemaan loppukauden osalta. Neljä joukkuetta viiden pisteen sisällä.
Korjasin
|
|
|
|
Lätkis
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS, CAS
|
|
Vastaus #840 : 25.07.2021 klo 20:44:38 |
|
Ollut yllätyksetön kausi tähän mennessä, mikä on itse asiassa tavallaan aika hyvä asia. Kovat on olleet kovia, kuten pitääkin ja pohjataistelussa juuri ne joukkueet, jotka siellä "pitääkin" olla. Kertoo isommassa kuvassa siitä varmaan, että sattumanvaraisuutta on ollut vähän tyyliin kummalle pallo enemmän pomppii ottaa sen maalin voiton.
Toki itse olen Ykköstä enemmän tälläkin kaudella seurannut.
|
|
|
|
Triangelikostaja
Poissa
|
|
Vastaus #841 : 25.07.2021 klo 20:45:58 |
|
Ollut yllätyksetön kausi tähän mennessä, mikä on itse asiassa tavallaan aika hyvä asia. Kovat on olleet kovia, kuten pitääkin ja pohjataistelussa juuri ne joukkueet, jotka siellä "pitääkin" olla. Kertoo isommassa kuvassa siitä varmaan, että sattumanvaraisuutta on ollut vähän tyyliin kummalle pallo enemmän pomppii ottaa sen maalin voiton.
Toki itse olen Ykköstä enemmän tälläkin kaudella seurannut.
Honka ollut ainakin hiekompi mitä itse uskoin ennakkoon. Vaikka sieltä lähti tärkeitä pelaajia pois.
|
|
|
|
Lätkis
Poissa
|
|
Vastaus #842 : 25.07.2021 klo 20:53:32 |
|
Honka ollut ainakin hiekompi mitä itse uskoin ennakkoon. Vaikka sieltä lähti tärkeitä pelaajia pois.
Toki Honka negatiivinen yllättäjä, jos joku. 14 pistettä 13 pelistä on kyllä heikohko suoritus.
|
|
|
|
Pelle-Wermanni
Poissa
|
|
Vastaus #843 : 25.07.2021 klo 20:57:09 |
|
Todelliset asiantuntijat osasivat kyllä arvioida Hongan tason jo kauden alussa ..omissa papereissani Honka nimenomaan nosti osakkeitaan lauantaina. Joukkueella on todella vaarallinen hyökkäyskalusto, ja jos puolustuksen sekoilut saadaan vähänkin kuriin, lauantain kaltainen esitys riittää kyllä kolmeen pisteeseen Klubia lukuunottamatta lähes kaikkia kotimaisia vastustajia vastaan Kuinka monessa ottelussa? Itsekin lasken, että Honka tulee saamaan keskimäärin jotakuinkin kolme pistettä per vastustaja, eli yhteensä 33 pistettä 27 kierroksen aikana. Tämä toki Klubi mukaan lukien Vähän pitäisi kyllä Hongan kiriä, että tuohon tahtiin pääsee, mutta alempi loppusarja auttanee
|
|
|
|
Kim Suomisen ponnari
Paikalla
Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit
|
|
Vastaus #844 : 25.07.2021 klo 20:57:46 |
|
Toki Honka negatiivinen yllättäjä, jos joku. 14 pistettä 13 pelistä on kyllä heikohko suoritus.
Vastatusten sanoisin että erinomaisen suorituksen on vetänyt HIFK. Viisi pistettä mitalisijasta vaikka ei lähtenyt kauteen millään lailla stabiileista oloista, penkin päässä on ekaa kauttaa ykkösenä vetävä valmentaja ja joukkueessa ei ole aikoihin ollut liigatason hyökkääjää ja vain yksi topparikoulutuksen saanut keskuspuolustaja terveenä
|
|
|
|
Lätkis
Poissa
|
|
Vastaus #845 : 25.07.2021 klo 21:25:14 |
|
Vastatusten sanoisin että erinomaisen suorituksen on vetänyt HIFK. Viisi pistettä mitalisijasta vaikka ei lähtenyt kauteen millään lailla stabiileista oloista, penkin päässä on ekaa kauttaa ykkösenä vetävä valmentaja ja joukkueessa ei ole aikoihin ollut liigatason hyökkääjää ja vain yksi topparikoulutuksen saanut keskuspuolustaja terveenä
Periaatteessa jos vaihdettaisiin päittäin Hongan ja HIFK:n paikkaa, niin sarjataulukko näyttäisi aika lailla "oikealta". Mutta en siis näe huonona asiana, että sarjan sisällä on suht selvähköt kastit, jossa isot on isoja + peli heillä kunnossa ja parin viime kauden nousijat + MIFK rimpuilevat mukana, kuten tietyssä mielessä pitääkin. Toki kausi vielä kesken ja paljon ehtii tapahtumaan, mutta ainakaan sellaista ei pääse tälläkään kaudella tapahtumaan, että MIFK:n kaltaisella pelkistetyllä runnomisfutiksella voitettaisiin tällä kaudella mestaruutta. Niin hieno tarina kuin se omalla tavalla olikin aikoinaan.
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.07.2021 klo 21:27:31 kirjoittanut Lätkis »
|
|
|
|
|
Eemeli Rummukainen
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS
|
|
Vastaus #846 : 27.07.2021 klo 23:13:32 |
|
Lopulta virallinen totuus IS:kin tämän huomasi. Tämä on asiaa enemmän seuranneille ollut selvää jo pitkään. Ägän vedätys. Pitkällä tähtäimellä ei todellakaan palvele suomalaista jalkapalloa. https://www.is.fi/veikkausliiga/art-2000008154048.htmlTästä syystä mestaruus tulisi tällä kaudella pystyä Klubilta ryöstämään. Muuten edessä pitkä Klubi-dominanssi jossa Töölössä taputetaan pari minuuttia mestaruuspystin nostoa ja mennään kotiin.
|
|
|
|
Ia
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor
|
|
Vastaus #847 : 27.07.2021 klo 23:19:02 |
|
Tahdon uskoa, että pitkällä aikavälillä tuosta hyötyvät muutkin seurat.
|
|
|
|
Chief
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #848 : 27.07.2021 klo 23:30:37 |
|
Lopulta virallinen totuus IS:kin tämän huomasi. Tämä on asiaa enemmän seuranneille ollut selvää jo pitkään. Ägän vedätys. Pitkällä tähtäimellä ei todellakaan palvele suomalaista jalkapalloa. https://www.is.fi/veikkausliiga/art-2000008154048.htmlTästä syystä mestaruus tulisi tällä kaudella pystyä Klubilta ryöstämään. Muuten edessä pitkä Klubi-dominanssi jossa Töölössä taputetaan pari minuuttia mestaruuspystin nostoa ja mennään kotiin. Entinen malliko palveli paremmin? Perus vassariajattelua että parempi jos kaikilla on kurjaa. Itketään että Klubi maksaa Murillolle liikaa, mutta samalla ihmetellään kun pähkinöillä ei päästä lohkoihin. Tämä nimenomaan palvelee Suomea ja muita pienempiä ja keskisuuria maita. Siirtokorvaukset alkavat valua alaspäin luoden hyvää kaikille ja resursseja pelaajakasvaruksen kehittämiseen ympäri Eurooppaa. Lopputuloksena parempia pelaajia ja entistä kovempaa kilpailua.
|
|
|
|
Vorssander
Poissa
|
|
Vastaus #849 : 27.07.2021 klo 23:36:15 |
|
Tästä syystä mestaruus tulisi tällä kaudella pystyä Klubilta ryöstämään. Muuten edessä pitkä Klubi-dominanssi jossa Töölössä taputetaan pari minuuttia mestaruuspystin nostoa ja mennään kotiin.
Eivät pelkät europelirahat vielä takaa jatkuvaa menestystä. Moni varmaan povasi HJK:lle pitkää mestaruusputkea ja karkumatkaa muihin nähden jo kahden edellisen lohkovaihepaikan jälkeen, mutta kummallakaan kerralla HJK ei voittanut edes sitä seuraavaa Suomen mestaruutta. Suomen kaltaisessa maassa menestyvän seuran haasteena on pystyä pitämään kiinni pelaajistaan. Parhaat pelaajat viedään aina isompiin sarjoihin ja mitä paremmin joukkue menestyy, sitä enemmän lähtijöitä on. Rahalla saa uusia, mutta urheilullisen tason ylläpitämisen kannalta jatkuva vaihtuvuus tuo omat haasteensa.
|
|
|
|
|
|