FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.04.2024 klo 14:46:03 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Paras paikka katsoa Liigaa on...
WHA
Tikkurilan urheilupuisto
Keskuskentän jalkapallostadion
BA
Tapiolan urheilupuisto
MCA
Myyrmäki stadion
Kaupin urheilupuisto
Harjun stadion
Oulunkylän stadion
kotisohva
kantabaari
boikotoin

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8 ... 70
 
Kirjoittaja Aihe: Yleiskeskustelu - Kansallinen Liiga 2021  (Luettu 277740 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
PK-35 Vantaa

Poissa Poissa


Vastaus #150 : 01.02.2021 klo 16:10:09

Liigajoukkueen arjessa tapahtuu jatkuvasti ja lähes vuoden jokaiseen viikkoon mahtuu kiinnostavia tapahtumia. Haluamme tuoda joukkuetta yhä lähemmäs seuraajia ja tarjota seuran kanavissa mahdollisimman kattavasti monipuolista sisältöä. Siitä syystä keräämme tästä lähtien joka maanantai verkkosivuille Punamustien viikkokatsauksen, jossa käydään tiiviisti läpi joukkueen ja seuran tuoreimmat kuulumiset ja ajankohtaiset tapahtumat.

Punamustien viikkokautsaus: viikko 5
https://pk35vantaa.fi/2021/02/01/punamustien-viikkokatsaus-viikko-5/
season

Poissa Poissa


Vastaus #151 : 01.02.2021 klo 19:45:33

Pistäkääpä äänestys, pitäisikö PK-35 Vantaalla olla oma topiikki. Kyllä vai ei?
haikaran uhri

Poissa Poissa


Vastaus #152 : 01.02.2021 klo 20:25:16

Pistäkääpä äänestys, pitäisikö PK-35 Vantaalla olla oma topiikki. Kyllä vai ei?

Done
Ganja

Poissa Poissa


Vastaus #153 : 01.02.2021 klo 20:29:26

Done

Mauton Alas
fingerström

Poissa Poissa


Vastaus #154 : 01.02.2021 klo 23:33:26

Pistäkääpä äänestys, pitäisikö PK-35 Vantaalla olla oma topiikki. Kyllä vai ei?

Miksi? Tiedottaako seura sinun makuusi liikaa toiminnastaan?
season

Poissa Poissa


Vastaus #155 : 01.02.2021 klo 23:50:08

Pidän tuota kehitysaskeleena seuraajien palvelemisessa. PK Vantaalla olisi oma paikka tiedotella faneille asioita oman joukkueen otsikon alla
haikaran uhri

Poissa Poissa


Vastaus #156 : 02.02.2021 klo 09:29:27

Voiko seura tiedottaa liikaa?

Oma topikki olisi kaikille Liiga-seuroille hyödyksi. Tosin olisi parempi, jos löytyy faniporukkaa, joka antaa vastaan, kun foorumipahoittaja lähtee sinne jauhottamaan kiukunsa.
Hemmo93

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #157 : 02.02.2021 klo 12:09:13

Kun seura tykittää itse omia juttujaan foorumille, niin itselle tulee aina sellainen fiilis, että on pakko pistää itse, koska muita ei kiinnosta.
Vorssander

Poissa Poissa


Vastaus #158 : 02.02.2021 klo 14:48:57

Kun seura tykittää itse omia juttujaan foorumille, niin itselle tulee aina sellainen fiilis, että on pakko pistää itse, koska muita ei kiinnosta.
Ei uskoisi, kun tälläkin sivulla on keskusteltu ainoastaan PK-35 Vantaasta.
ohilaukaus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Savo AC


Vastaus #159 : 02.02.2021 klo 17:46:41

Eikös täällä jokainen kurnuta oman suosikkijoukkueensa puolesta...niin antaa PK Vantaankin hehkuttaa omaansa. Eihän noita ole pakko kenenkään lukea jos ei halua tai pahoittaa mielensä.
Hemmo93

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #160 : 02.02.2021 klo 18:13:03

Eikös täällä jokainen kurnuta oman suosikkijoukkueensa puolesta...niin antaa PK Vantaankin hehkuttaa omaansa. Eihän noita ole pakko kenenkään lukea jos ei halua tai pahoittaa mielensä.

Toki, mutta muiden kohdalla äänessä on fanit, kannattajat ja muut joukkuetta seuraavat, eikä joukkue itse. Toki jos tässä ei näe mitään ero, niin sitten ei vaan näe. Ei vaikuta mun päivään.
haikaran uhri

Poissa Poissa


Vastaus #161 : 02.02.2021 klo 19:03:11

Nyt, kun ne tosi tärkeät aiheet ovat käsitelty, pieni asiakysymys:

Onko tietoa loppusarjojen peruspäivistä? Ois ihan mukava saada niitä jo taltteen. Virallisessa tulospalvelusivussa lukee:
Lainaus
Sarjassa pelataan 18 kierrosta.
, mikä on tietysti taas höpölöpö (jos ei nyt pandemia taas sotkee).
imuri99

Poissa Poissa


Vastaus #162 : 02.02.2021 klo 19:07:03

Eikös täällä jokainen kurnuta oman suosikkijoukkueensa puolesta...niin antaa PK Vantaankin hehkuttaa omaansa. Eihän noita ole pakko kenenkään lukea jos ei halua tai pahoittaa mielensä.
Jos seura haluaa, että heidän tiedotuskanava on keskustelupalsta jossa saa kommentoida nimettömästi niin seura voisi tiedottaa myös vauva.fi sivuilla. Eikös se ole Suomen suosituin keskustelupalsta?
pallojalassa

Poissa Poissa


Vastaus #163 : 02.02.2021 klo 19:10:00

Jos seura haluaa, että heidän tiedotuskanava on keskustelupalsta jossa saa kommentoida nimettömästi niin seura voisi tiedottaa myös vauva.fi sivuilla. Eikös se ole Suomen suosituin keskustelupalsta?
Menes nyt imuri takaisin sinne maaliviivalle harkitsemaan näitä ulostuloja!
« Viimeksi muokattu: 02.02.2021 klo 19:15:51 kirjoittanut pallojalassa »
blackhawk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton


Vastaus #164 : 03.02.2021 klo 01:28:23

Onko tietoa loppusarjojen peruspäivistä? Ois ihan mukava saada niitä jo taltteen. Virallisessa tulospalvelusivussa lukee:, mikä on tietysti taas höpölöpö (jos ei nyt pandemia taas sotkee).

Tietoa ei ole, mutta arvaan.

Kansallisen Liigan sivuilla sanotaan näin:
Uutinen
Jatkosarjat käynnistyvät syyskuun alussa ja päätöskierrokset pelataan viikonloppuna 9.-10. lokakuuta.


Tuosta voi aika suoraan laskea, että käytettävissä on viisi vapaata viikonloppua, sillä syyskuun maaottelutauko (13.-21.9.) vie yhden viikonlopun.

Yläloppusarjan peruspäivät lienevät nämä:
4.-5.9.
11.-12.9.
25.-26.9.
2.-3.10.
9.-10.10.

Alaloppusarjassa on yksi kierros enemmän, joka joudutaan pelaamaan joko arkikierroksena tai maaottelutauolla. Sitä en lähde arvailemaan.
2fst4u

Poissa Poissa


Vastaus #165 : 04.02.2021 klo 23:28:18

https://www.palloliitto.fi/jalkapallouutiset/u17-tytot-tasasi-maalit-fc-hongan-kanssa
Honka pelannut harjoitusottelun TU17-maajoukkuetta vastaan, päättynyt 2-2.
Tsiisus

Poissa Poissa


Vastaus #166 : 04.02.2021 klo 23:31:33

Ipan Sofia Määttä harhautellut. Hieno tulos junnumajulle.
Stürmer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: YJPKKÄ & Suomen naiset.


Vastaus #167 : 04.02.2021 klo 23:53:15


Ipan Sofia Määttä harhautellut. .


Lasketaanko jo omaksi kasvatiksi? :D
pallojalassa

Poissa Poissa


Vastaus #168 : 05.02.2021 klo 00:20:24

Lasketaanko jo omaksi kasvatiksi? :D

Kolmet treenit taitaa olla se raja.

Tuon verran kävi ex pelaaja akatemia joukkueen mukana kun ensimmäisessä lehdistötilaisuudessa u-toimen johtaja kehui pelaajaa seuran Akatemian kasvatiksi.

Menestyvät omitaan, pettymykset unohdetaan.
Tsiisus

Poissa Poissa


Vastaus #169 : 05.02.2021 klo 08:29:47

Oma pointtini oli lähinnä että Ilveksellä on joukkueessaan taitava pelaaja. Pitäisikö huippupelaajan esim. Pysytellä jossain takahikiällä vaikka joukkue pelaisi kolmosta?

Jos taas omista kasvateista puhutaan niin jos Ilveksen omat kasvatit olisivat enemmälti vuosien varrella pysyneet Tampereella niin Ilveksellä riittäisi mitaleita.
teddikarhu

Poissa Poissa


Vastaus #170 : 05.02.2021 klo 09:04:00

Pistäkääpä äänestys, pitäisikö PK-35 Vantaalla olla oma topiikki. Kyllä vai ei?

Ainut seura joka yrittää edes pitää taso sillä tasolla mitä liiga joukkueelta pitää odottaa. Harmi kun muut seurat eivät halua olla samalla tasolla ja näyttää edes mediassa että he ovat maamme yksi liiga joukkueista. Suomalainen naisfutis jatkaa nukkumista. Turha edes odottaa suurta mullistusta ja jäädä miesten jalkoihin jos ei ole halua edes tehdä sen eteen mitään. Aloitetaan edes siittä että tehdään pelaaja tunnetuksi esittelemällä hänet. Nostakaa hänen markkina arvo sinne minne se kuuluu nostaa. Ei se Nokia, Nordea, kuin myöskään Serla tunnetuksi ole tullut muuta kuin esittelemällä itsensä.
Redbull

Poissa Poissa


Vastaus #171 : 05.02.2021 klo 09:22:49

Vaikka itse en kuulu PK-35 Vantaan suurimpiin kannattajiin niin olen aivan samaa mieltä "teddikarhu"
Taidan seurata kaikkia KL joukkueita sos mediassa niin on aivan käsittämättömän surkeaa uutisointia.
Itse olen sitä mieltä että seurojen /joukkueiden ei tarvitse tänne laittaa välttämättä mitään. Kyllä se uutisointi + muut päivitykset kuuluisi laittaa seuran ja joukkueen virallisille kotisivuille, FB ,IG jne... ja uutisoinnin kuuluisi kaiken kaikkiaan  olla paljon muutakin kuin pelaaja uutisia.
Nyt tuntuu siltä että joku kateellisena haluaa PK-35 Vantaalle oman topikin kun he paukuttavat uutisi.
Itse ihmettelisin että mihin on kadonnut PK-35 (Hki) uutisointi sosiaalisesta mediasta. Kaudella 2020 PK-35 päivitti kauden aikana vähintään kaksi kertaa viikossa sos mediaa otteluista jne ja kauden päätyttyä joka päivä nenäRantasta , mutta nyt on aivan kuollutta




Ainut seura joka yrittää edes pitää taso sillä tasolla mitä liiga joukkueelta pitää odottaa. Harmi kun muut seurat eivät halua olla samalla tasolla ja näyttää edes mediassa että he ovat maamme yksi liiga joukkueista. Suomalainen naisfutis jatkaa nukkumista. Turha edes odottaa suurta mullistusta ja jäädä miesten jalkoihin jos ei ole halua edes tehdä sen eteen mitään. Aloitetaan edes siittä että tehdään pelaaja tunnetuksi esittelemällä hänet. Nostakaa hänen markkina arvo sinne minne se kuuluu nostaa. Ei se Nokia, Nordea, kuin myöskään Serla tunnetuksi ole tullut muuta kuin esittelemällä itsensä.
haikaran uhri

Poissa Poissa


Vastaus #172 : 05.02.2021 klo 09:42:45

Ehkä omassa ketjussa tulisi enemmän sisältöä koskeva kommentointia?
Voi tietysti olla minun toiveajattelua.

Kotisivun pitää olla ensisijainen paikka, jossa uutisoidaan. Ja itse näen siihen johtavat linkit mieluummin tässä kuin että tukisi silikoonilaakson mafiaa.

On nyt alunperin omaa ketjua vaativan nimimerkin motivaatio mikä hyvänsä, foorumin kehityksen kannalta, oma topikki olisi hyvä.
Tietysti olisi mukavampi, että joku "ulkopuolinen" nimimerkki avaisi topikin, eikä seuran markkinointipäällikkö. Ei ole näköjään vielä tarpeeksi motivoituneita faneja tässä.

Ei se avausviesti tarvitsisi edes hirveän vaativa olla:
Otsikkona: PK-35 Vantaa 2021
Tarvittaessa vielä - [jotain]
Avausviestiin pari perustietoa, joita ei tarvi välttämättä edes päivittää, ehkä linkki kotisivuun. Siellä sipuli.
Sama koskee muita seuroja.


E: PK-35 Vantaan päivityksistä sopimustilantien ketjuun olen muuten erittäin kiittollinen! Ei tarvi ala etsimään.
« Viimeksi muokattu: 05.02.2021 klo 09:56:18 kirjoittanut haikaran uhri »
Ultrabra

Poissa Poissa


Vastaus #173 : 05.02.2021 klo 10:06:18

Katson suosikkiseuran silmälaseilla ja seuraan kaikkia seuroja ja kanavia. Olen sitä mieltä että KuPS kestää vertailun PK-35 Vantaan mediaan täysin. Uutiset ei ole niin pitkiä kuten nykyään ei haluta olevan. Mutta kaikki kanavat toimii ja jälki laadukasta. Kuulemma verkkosivut ja ilme uusiutuu viikonloppuna.

Sometuksen ja hyvien verkkosivujen lisäksi Mölymäki on hyvä lisä jossa naiset saa oman näkyvyyden miesten rinnalla. Ja on monella muullakin seuralla asiat hyvin. Ei kaikkien asioiden tarvitse olevan verkkosivuilla mutta mitä on verkkosivuilla pitäisi olla aina somessa

Edittiä: KuPS eronnee monista seuroista siinä että ymmärtääkseni pääosin ihmiset on siellä palkkatöissä myös tätä mediaa tekemässä. Iso etu tuossa kun miesten joukkueen kanssa samassa organisaatiossa. Instagramissa taitaa pelaajillakinolla jotain roolia?
« Viimeksi muokattu: 05.02.2021 klo 10:13:24 kirjoittanut Ultrabra »
Malmilinna

Poissa Poissa


Vastaus #174 : 05.02.2021 klo 10:12:52

Menee väärään topiciin, mutta kyllähän Tepsin viestintä on ottanut vauhtia divariin lähdön jälkeen. Jos pelaaminen menee edes nanopromillen verran samaan suuntaan niin ensi vuonna ollaan back.

 
Sivuja: 1 ... 6 [7] 8 ... 70
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa