FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.04.2024 klo 07:16:52 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Mitä mieltä Ilir Zenelin jatkosopimuksesta?
Loistava juttu - 65 (34.4%)
Hyvä juttu - 56 (29.6%)
Ihan ok - 37 (19.6%)
Pettymys - 31 (16.4%)
Äänestäjiä yhteensä: 188

Sivuja: 1 ... 96 [97] 98 ... 120
 
Kirjoittaja Aihe: FC Luhta 2021 - 25 vuotta, eikä suotta!  (Luettu 436364 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Björn Kikkelsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Levytopikin aktiivit & Päädyn Antilutuuriporukka


Vastaus #2400 : 14.09.2021 klo 15:02:48

Itse olen pyrkinyt siihen, että kaverit ei ole väkivaltaisia idiootteja joten moiseen ei yleensä ole ollut tarvetta.

Voihan siihen pyrkiä. Itsellä nyt löytyy kaikenlaista kaveria ja tuttua Ylos
Arabialainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi 04


Vastaus #2401 : 14.09.2021 klo 15:08:13

Sama tähän. Miks vitussa vaiskois kaverin ??? :D
Koska kyse ei ole mistään savuista tai soihduista, vaan siitä että hakataan joku ihan vaan omaksi huvikseen. Itse ainakin odottaisin että kaverit itse kantavat vastuunsa ja marssivat kamarille ja kenenkään ei tarvitse käräyttää. Omaan kaveripiiriin en tarvitse tyyppejä jotka eivät osaa ottaa vastuuta teoistaan. Itsekin joskus käynyt selvittelemässä asioita kamarilla jälkikäteen, en tosin väkivaltajuttuja. Olkaa aikuisia.
Stevenage Road

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ...minulle ei annettu paljoa valinnan varaa.


Vastaus #2402 : 14.09.2021 klo 15:09:15

:D
« Viimeksi muokattu: 14.09.2021 klo 15:11:38 kirjoittanut Stevenage Road »
Jalitsumies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni


Vastaus #2403 : 14.09.2021 klo 15:10:22

En näe kovin olellisena keskustella asiasta mitä en oo nähny, saati että mistä en tiiä hölkäsen pöläystä.

Tietysti jos joku täysin syytön on sipuliin saanu, niin valitettavaahan se on, mutta kertoman perusteella oikeuslaitos hoitaa asiaa, joten turha mun on siihen puuttua.
Voitteko nyt vaikka jatkossa jauhaa tuolla hulilarppi-topiikissa tästä, kiitos.
En ymmärrä miten se auttaa asiaa jos joku Lahtelainen sanoo futisfoorumilla et tyhmästi tehty.
Jos se sua helpottaa, niin: tyhmästi tehty.

Mitään ei ole tapahtunut. Voitteko kaikki lopettaa FC Lahden kannattajien tekemästä väkivaltaisesta pahoinpitelystä keskustelun ja alkaa keskustella jostain FC Lahteen liittyvästä.

Koska tämähän ei liity mitenkään FC Lahteen tai heidän kannattajiinsa. Ei ole kannattajayhdistystä, eikä nimilistoja. Eikä kellään mitään tietoa. Mistään.

Ollaan ihan hiljaa vaan. Kunnes taas tapahtuu väkivaltainen pahoinpitely.
Jortsukka

Poissa Poissa


Vastaus #2404 : 14.09.2021 klo 15:10:39

Koska kyse ei ole mistään savuista tai soihduista, vaan siitä että hakataan joku ihan vaan omaksi huvikseen. Itse ainakin odottaisin että kaverit itse kantavat vastuunsa ja marssivat kamarille ja kenenkään ei tarvitse käräyttää. Omaan kaveripiiriin en tarvitse tyyppejä jotka eivät osaa ottaa vastuuta teoistaan. Itsekin joskus käynyt selvittelemässä asioita kamarilla jälkikäteen, en tosin väkivaltajuttuja. Olkaa aikuisia.

Tässähän tämä hyvin kiteytettynä. Ei pitäisi kenenkään olla tarvis edes kertoa, kun näiden tekijöiden pitäisi kantaa itse vastuu teoistaan. Näiden viestien perusteella mitä täällä foorumillakin tosin lukenut, niin tuskin uskaltavat kantaa vastuuta. Kuvastaa kyllä nyky-yhteiskuntaa ja nuoria hyvin tämä toiminta. Mistään ei kanneta vastuuta ja kaikki tehdään kuten tässäkin tapauksessa todella raukkamaisesti avuttomien kimppuun käyden.
siipi ratas jätkä

Poissa Poissa


Vastaus #2405 : 14.09.2021 klo 15:12:27

Jos oikein olkinukkeillaan, niin siellä on kokeneemmat käskyttäneet ja nuoremmat käyneet vetelemässä turpaan.
Yksi mahdollinen skenaario, mitä oikeasti on tapahtunut. Omerta selvästi pitää.
olet jäljillä. Bussissa ja reissuissa on tiukka hierarkia. Takapenkillä istuu legendat, verhot kiinni 1/3 bussin peräpäästä kiinni. Siinä yleensä päivystää vahtimassa joku 4-5 v matseissa käynyt, uskollisuutensa osoittanit kaveri.

Ekaa kertaa reissussa olevat yleensä seisovat tai istuvat ekoilla riveillä. Jos haluaa nousta rankingissa (tai joskus istua johtoportaalla perällä), niin on tosiaan parempi toteuttaa mitä Nyrkki (kokeneet tunnetaan tällä nimellä, tai joskus Ässä, Devil tai Porras) käskee. Tampereella kävi juuri näin, ja huivi vietiin todisteena takatilaan.
Plissken

Poissa Poissa


Vastaus #2406 : 14.09.2021 klo 15:15:31

Voihan siihen pyrkiä. Itsellä nyt löytyy kaikenlaista kaveria ja tuttua Ylos

No oli mullakin teininä vaikka minkälaista vipeltäjää tuttavapiirissä Helsingissä, mutta en näin aikuisena haluaisi viettää aikaa niiden kanssa.
puolueeton

Poissa Poissa


Vastaus #2407 : 14.09.2021 klo 15:15:50

Hävetkää lahtelaiset!
Björn Kikkelsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Levytopikin aktiivit & Päädyn Antilutuuriporukka


Vastaus #2408 : 14.09.2021 klo 15:16:12

Koska kyse ei ole mistään savuista tai soihduista, vaan siitä että hakataan joku ihan vaan omaksi huvikseen. Itse ainakin odottaisin että kaverit itse kantavat vastuunsa ja marssivat kamarille ja kenenkään ei tarvitse käräyttää. Omaan kaveripiiriin en tarvitse tyyppejä jotka eivät osaa ottaa vastuuta teoistaan. Itsekin joskus käynyt selvittelemässä asioita kamarilla jälkikäteen, en tosin väkivaltajuttuja. Olkaa aikuisia.

Niin minäkin. Mutta jos eivät sitä tee niin en käräyttäysi niitä.
Utelias Vili

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RB Leipzig


Vastaus #2409 : 14.09.2021 klo 15:22:19

Mitään ei ole tapahtunut. Voitteko kaikki lopettaa FC Lahden kannattajien tekemästä väkivaltaisesta pahoinpitelystä keskustelun ja alkaa keskustella jostain FC Lahteen liittyvästä.

Älä laita sanoja mun suuhun, en oo missään väittäny ettei mitää oo tapahtunu.
Sen sijaan oon toivonu et hulilarppauksesta keskusteltaisi sille omistetussa topicissa. Voit toki jatkaa ite ihan missa haluat, perusta vaikka kolmas topic.

Ei ole kannattajayhdistystä, eikä nimilistoja. Eikä kellään mitään tietoa. Mistään.
Kahden ensimmäisen osalta olet oikeassa, kolmannen osalta väärässä. Varmasti joku sen on nähnyt, muttei ole käräyttänyt.

Tommy_Bhoy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fuck the queen and the UDA


Vastaus #2410 : 14.09.2021 klo 15:23:14

Koska kyse ei ole mistään savuista tai soihduista, vaan siitä että hakataan joku ihan vaan omaksi huvikseen. Itse ainakin odottaisin että kaverit itse kantavat vastuunsa ja marssivat kamarille ja kenenkään ei tarvitse käräyttää. Omaan kaveripiiriin en tarvitse tyyppejä jotka eivät osaa ottaa vastuuta teoistaan. Itsekin joskus käynyt selvittelemässä asioita kamarilla jälkikäteen, en tosin väkivaltajuttuja. Olkaa aikuisia.
Nii että omaksi huvikseen hakataan ohikulkijoita ja seuraavana päivänä marssitaan kamarille paljastamaan tekoset. Just. Siinähän odottelet.
Bob Maali

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti


Vastaus #2411 : 14.09.2021 klo 15:26:30

Sama tähän. Miks vitussa vaiskois kaverin ??? :D

Vai kaverin.

No kieltämättä jos kyseessä olis läheinen ystävä joka nyrkkipokkailee taysin yllättäen kännissä ekaa kertaa, niin kynnys olis helvetin korkea. Lisäksi olis korkea kynnys huitoa hönössä ja vitutuksessa bussin takapenkiltä jotain epämääräistä että hei herra konstaapeli kyllä se ny varmaan joku noista ton ja ton rivin junnuista oli. Varsinkaan jos ja kun koko tapahtumasta ei oo ite nähny mitään. Poliisin kanssakin voi olla ollut yhtä ja toista episodia takavuosina, joista on jäänyt hampaankoloon vitutusta koppalakkeja kohtaan eikä virkavallan rehti avustaminen lähe ihan refleksinomaisesti. Varsinkin, edelleen, jos vieraspelireissun bussin takapenkki, eikä mitään käryä mitä on tapahtunut ja kenelle.

Ja kuten sanottua, kaikki noissa busseissa ei oo mitenkään ryhmähali-kavereita vaan ketä nyt sattuukaan naamatuttuja omissa pikku posseissaan jotka kohtaavat katsomossa mutta siviilissä on täysin eri elämät ja kuviot.

Mutta jos nyt tartutaan sanaan kaveri, ja otetaan toinen tulokulma, niin jos kaverilla on useinkin tapana päätyä väkivaltaisiin yhteenottoihin talossa, puutarhassa ja pelireissuilla, niin joissain tapauksissa se että joku läheltä puhaltaa pelin poikki ja sanoo että tän pitää loppua, ja jos sä et itse tajua että näin on niin sitten joudut kääntämään tän poliisin kautta -kortin kanssa josko sitten menis jakeluun. Ihan samoin kuin vaikka viinan viedessä voi olla jossain tapauksessa about parasta mitä kaveri voi tehdä, jos sanoo että nyt vittu en enää peittele vaan huolehdin että joudut itte kohtaamaan asias.

Eli otas Kikkelssoni vähän vasikointiohjeita. Voi olla paikallaan esim jos:
 - kyseessä ei oo kaveri lainkaan vaan joku täys kukavittu
 - kyseessä on kaveri, jolle ei oo aiemmissa tilanteissa puhe ja kaveripohjalta ohjaaminen tms mennyt millään perille
 - kyseessä on toiminta, joka ylittää sietorajan eli ei kerta kaikkaan ole mikään härski jekku vaan esimerkiks täysin sivullisen kimppuun käynti

Lista ei ole täydellinen eikä kattava. Saat itse keksiä lisää.

Erittäin kova ratkaisu on olla myös vasikoimatta kaveria, vaan sanoa sille kaverille itse että nyt laitat ite käpälää pystyyn ja ilmoittaudut kertomaan asian omalta kantiltas, puolustat itseäs sen mitä puolustettavissa on, ja otat sitte vastaan sen mitä tulee.
O'Flynn

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS & Hard bass


Vastaus #2412 : 14.09.2021 klo 15:27:50

Itse tapahtumaan kantaa ottamatta, ihmetyttää kuinka monelle täällä kaverin vasikointi on ihan normi tapa toimia

Eikö sitten se hölmöilijä "kaveri" pitäisi piestä siellä bussissa jos vasikointi ei ole vaihtoehto?
Lopulta miltei kaikki saaneet turpaan ja kaikilla hyvä mieli. Lahen lait.
gv39

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tuomarit ja kyläjoukkueet ml. Kups


Vastaus #2413 : 14.09.2021 klo 15:32:21

Puhutaan koodeista ja vasikoinneista.

Kolme vs yksi ja vielä yllättäen ja puun takaa lyödään. Tuollaisethan pitää juuri vasikoida jos kenet.
Näätäkeisari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa


Vastaus #2414 : 14.09.2021 klo 15:36:42

Puhutaan koodeista ja vasikoinneista.

Kolme vs yksi ja vielä yllättäen ja puun takaa lyödään. Tuollaisethan pitää juuri vasikoida jos kenet.


älä sä tuu puhuu mitään... lahelaisten kunnia goodi on JA PYSYY!...frendit seissyt mun vierellä sakilaisia, kingejä vastaan.. joku sähkö potku lauta homo jos saa veljeltä (bro) turpiin.niin sitten saa! ntkt....
Björn Kikkelsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Levytopikin aktiivit & Päädyn Antilutuuriporukka


Vastaus #2415 : 14.09.2021 klo 15:40:15

Vai kaverin.
...

Tommy_Bhoy oli käyttänyt sanaa kaveri ja vastasin siihen. Tiedän ettei kaikki ole "kavereita" vieraspelireissubusseissa.

Tässä vielä sulle vasikoimisohjeita:

Ei vasikoida.
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa


Vastaus #2416 : 14.09.2021 klo 15:45:08

Puhutaan koodeista ja vasikoinneista.

Kolme vs yksi ja vielä yllättäen ja puun takaa lyödään. Tuollaisethan pitää juuri vasikoida jos kenet.

Sama :D

Pätkääkään ei löydy ymmärrystä teinimäiselle uholle saati tällaiselle oikealle väkivallalle. Halveksuttavaa touhua ja "vasikoisin" välittömästi.

Mutta jos edes yrittää ymmärtää tuota kulttuuria, niin tässä kohtaa se viimeistään kosahtaa. Kolme vs yksi, yllättäen ja sen jälkeen juoksevat bussiin karkuun Alas
Bob Maali

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti


Vastaus #2417 : 14.09.2021 klo 15:46:22

Tässä vielä sulle vasikoimisohjeita:

Ei vasikoida.

Äläs nyt oo noin mustavalkoinen tai ehdoton. Ei niin kovaa sääntöä, ettei elämä heittäis siihen ennen pitkää jonku poikkeuksen.
ekam

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti


Vastaus #2418 : 14.09.2021 klo 15:46:22

Monta sivua nää jotkut samat nikit jaksaa jeesustella asiasta, nyt on tehty sillain tyhmästi että jotain on lyöty ja se on väärin. Poliisi ottaa asiasta selvää ja tekijä saa.maksaa.kalliisti

Menkää tuonne hulitopikkiin jatkamaan.
Björn Kikkelsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Levytopikin aktiivit & Päädyn Antilutuuriporukka


Vastaus #2419 : 14.09.2021 klo 15:48:58

Äläs nyt oo noin mustavalkoinen tai ehdoton. Ei niin kovaa sääntöä, ettei elämä heittäis siihen ennen pitkää jonku poikkeuksen.

Nojoo, katotaan mitä elämä eteen heittää. Vielä ei ole ollut "tarvetta" poikkeukselle :)

Kendofutari

Poissa Poissa


Vastaus #2420 : 14.09.2021 klo 16:02:57

Nojoo, katotaan mitä elämä eteen heittää. Vielä ei ole ollut "tarvetta" poikkeukselle :)


Ei ne rokotevastaisetkaan joudu kärsiä omista perseilyistäään kunnes se osuu omalle kohdalle
Vinnie Stigma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, Q.P.R., FC Den Bosch


Vastaus #2421 : 14.09.2021 klo 16:04:06

Ei ne rokotevastaisetkaan joudu kärsiä omista perseilyistäään kunnes se osuu omalle kohdalle

Korona on suurimmalle osalle oireeton tai lieväoireinen. Suurta riskiä ei ole.
Björn Kikkelsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Levytopikin aktiivit & Päädyn Antilutuuriporukka


Vastaus #2422 : 14.09.2021 klo 16:04:53

Ei ne rokotevastaisetkaan joudu kärsiä omista perseilyistäään kunnes se osuu omalle kohdalle

:D :D
KebabRiisillä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti


Vastaus #2423 : 14.09.2021 klo 16:10:08

Kaikki vaan rynnitään yhdessä isossa kasassa kannattaja katsomoon, niin ei kukaan mahda meille mitään.
Azazello

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Melchester Rovers


Vastaus #2424 : 14.09.2021 klo 16:13:06

olet jäljillä. Bussissa ja reissuissa on tiukka hierarkia. Takapenkillä istuu legendat, verhot kiinni 1/3 bussin peräpäästä kiinni. Siinä yleensä päivystää vahtimassa joku 4-5 v matseissa käynyt, uskollisuutensa osoittanit kaveri.

Ekaa kertaa reissussa olevat yleensä seisovat tai istuvat ekoilla riveillä. Jos haluaa nousta rankingissa (tai joskus istua johtoportaalla perällä), niin on tosiaan parempi toteuttaa mitä Nyrkki (kokeneet tunnetaan tällä nimellä, tai joskus Ässä, Devil tai Porras) käskee. Tampereella kävi juuri näin, ja huivi vietiin todisteena takatilaan.

Toivottavasti tää on jotain parodiaa, muuten en kyllä oikein pysty kuvailemaan millaista myötähäpeää nämä myllykoodisto-jutut herättävät.

 
Sivuja: 1 ... 96 [97] 98 ... 120
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa