FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 16:23:58 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2]
 
Kirjoittaja Aihe: Kansojen Liiga 2020 lopetus tilastoina  (Luettu 5336 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu


Vastaus #25 : 25.11.2020 klo 09:43:22

Mä pidän tota Röbän Bulgaria -peliä edelleen yhtenä parhaista, jollen peräti parhaana peliesityksenä mitä olen suomalaiselta pelaajana nähnyt erittäin pitkiin aikoihin. Noista seitsemästä kuljetuksesta varmaankin neljä oli sellaisia joissa Röbä ei pelkästään kuljettanut palloa pitkää matkaa, vaan se pelasi verrattaen vaikeasta tilanteesta omasta päädystä prässin alta Suomen vapaille vesille. Ihan jäätävät pelit kyllä Lodilta vuoden tauon jälkeen. Ei voi muuta sanoo ku hattua nostaa ja toivoa että kundi on kunnossa kesän kisoissa.
Peke_

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: A-maajoukkue


Vastaus #26 : 28.11.2020 klo 10:42:41

Mä pidän tota Röbän Bulgaria -peliä edelleen yhtenä parhaista, jollen peräti parhaana peliesityksenä mitä olen suomalaiselta pelaajana nähnyt erittäin pitkiin aikoihin. Noista seitsemästä kuljetuksesta varmaankin neljä oli sellaisia joissa Röbä ei pelkästään kuljettanut palloa pitkää matkaa, vaan se pelasi verrattaen vaikeasta tilanteesta omasta päädystä prässin alta Suomen vapaille vesille. Ihan jäätävät pelit kyllä Lodilta vuoden tauon jälkeen. Ei voi muuta sanoo ku hattua nostaa ja toivoa että kundi on kunnossa kesän kisoissa.

Sanasta sanaan sama. Ja haluaisin lisäksi myös korostaa Wales-pelissä alivoimalla kerättyjä ”tehoja” 0+5 ja muutenkin huikaisevaa syöttötyöskentelyä.

 
Sivuja: 1 [2]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa