FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 01:39:02 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 21 [22] 23 ... 37
 
Kirjoittaja Aihe: Kalinat, kierros 9. Ketään ei taaskaan kiinnosta.  (Luettu 23860 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
haarahyppytaklaus

Paikalla Paikalla


Vastaus #525 : 22.11.2020 klo 00:54:06

Vakuuttava voitto manulle "Ylos"
Brendan R.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool, Kari Arkivuo


Vastaus #526 : 22.11.2020 klo 00:54:10

:D Te Liverpool fanit niistä olette vuosien varrella useimmiten täällä itkeneet.
Rauha rauha, oli vain väsynyt viittaus tuohon typoon. :)
aceman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ETH:n sirkus & Getafe


Vastaus #527 : 22.11.2020 klo 00:54:28

Mites vanha se vanha kulttuuri onkaan?
Vuodesta 1878.
Makelele

Poissa Poissa


Vastaus #528 : 22.11.2020 klo 00:54:31

Ehkä West bromin olisi kannattanut vaikkapa heittää pitkää palloa boksiin eikä jäädä palloilemaan keskikentälle viimeisellä minuutilla. 40 metristä on vaikea tehdä maalia, erityisesti jostain sivurajalta.
Optimus Prime

Poissa Poissa


Vastaus #529 : 22.11.2020 klo 00:55:52

Rauha rauha, oli vain väsynyt viittaus tuohon typoon. :)

Oho, en huomannutkaan. :D
kaukaasiantuntija

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, ManU


Vastaus #530 : 22.11.2020 klo 00:57:08

Bruno jakeli aika hyviä tontteja. Esim Rassen olisi ehkä pitänyt tehdä maali omasta paikastaan.
Valonheitin

Poissa Poissa


Vastaus #531 : 22.11.2020 klo 00:58:47

Mites vanha se vanha kulttuuri onkaan? Ole on ollut ainoa kokemassa sitä, niin miten sitä voisi jalostaa pelaajille, jotka ovat nähneet tätä vain telkkarista?

Minä luulen, että tämä oli Olen vika peli ManU perämisessä.

Nämä on aina hankalia juttuja siirtää ja yleensä jatkumo syntyy pelaajien (tai työntekijöiden/jäsenten) kautta. ManU:lla se ketju on De Gean kautta vielä joten kuten hengissä. Mutta organisaation kulttuuri ei tietenkään merkitse mitään jos pelaajien tai valmennuksen taso ei riitä.
Eiccu

Poissa Poissa


Vastaus #532 : 22.11.2020 klo 01:05:51

Mites vanha se vanha kulttuuri onkaan? Ole on ollut ainoa kokemassa sitä, niin miten sitä voisi jalostaa pelaajille, jotka ovat nähneet tätä vain telkkarista?

Minä luulen, että tämä oli Olen vika peli ManU perämisessä.

Solskjär, Phelan ja Carrick on valmennuspuolelta olleet Fergusonin aikana Unitedissa ja pelaajista De Gea, Jones, Pogba sekä Lingard edustusjoukkueen mukana. Akatemiassa sitten on Butt, joten varmaan noilla nuoremmillakin omilla kasvateilla on joku käsitys.

Minä luulen, että tämä oli Olen vika peli ManU perämisessä.

Minä luulen, että ei ollut. United on Brunon tulon jälkeen Valioliigan toiseksi paras joukkue. Liverpool on ottanut sinä aikana yhden pisteen enemmän ja pelattuja pelejä on saman verran.
kurakenkä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sibbo Vargarna


Vastaus #533 : 22.11.2020 klo 01:07:10

Nämä on aina hankalia juttuja siirtää ja yleensä jatkumo syntyy pelaajien (tai työntekijöiden/jäsenten) kautta. ManU:lla se ketju on De Gean kautta vielä joten kuten hengissä. Mutta organisaation kulttuuri ei tietenkään merkitse mitään jos pelaajien tai valmennuksen taso ei riitä.
Carrick myös taustalla, mutta jossain mentiin mönkään kun olisi ollut nimet Neville, Giggs (olikin mukana), Scholes, Keane. Näillä legendoille, jotka runnoivat oman junnuputken läpi Euroopan huipulle, hukattiin se tietotaito. Ei noista ketään olisi ollut manageriainesta, mutta ei olisi ollut varaa laskea muuallekaan, kun heidän olisi pitänyt olla taustalle näyttämässä mitä vaaditaan huipulle ja tie siihen ei ole aina kivaa.

Edwin van der Sar on toive DoF-rooliin ja mieluusti linkki Ajaxin organisaatioon.
« Viimeksi muokattu: 22.11.2020 klo 01:09:29 kirjoittanut kurakenkä »
Micky Lee

Poissa Poissa


Vastaus #534 : 22.11.2020 klo 11:21:00

United on Brunon tulon jälkeen Valioliigan toiseksi paras joukkue. Liverpool on ottanut sinä aikana yhden pisteen enemmän ja pelattuja pelejä on saman verran.
Yksi mieskö pelastaa Olen? Kuinka pitkään tämä trendi voi jatkua?
Eiccu

Poissa Poissa


Vastaus #535 : 22.11.2020 klo 12:05:28

Yksi mieskö pelastaa Olen? Kuinka pitkään tämä trendi voi jatkua?

Bruno on Unitedin ensimmäinen oikeasti onnistunut keskikenttähankinta sitten Carrickin. Yli 10 vuotta on puhuttu, että Unitedin pitäisi löytää keskikentälle pelaaja, joka pystyy rytmittämään Unitedin hyökkäyspelia ja nostamaan tasoa. Aika monta pelaajaa on käynyt kokeilemassa, parhaimmillaan keskinkertaisella menestyksellä

Bruno on tuon Unitedin keskikentääongelman ratkaissut, koska hänen ansiostaan alemmas riittää Fredin ja McTominayn kaltaiset pelaajat, eikä Scholsin tai Carrickin tyyppistä pelirakentajaa välttämättä tarvita.

Saa nähdä miten hyvin muut pystyvät paikkaamaan Brunon poissaoloja, mutta toistaiseksi näyttää siltä, että Bruno on se pelastaja, jota Rooneysta, Pogbasta, Schweinsteigerista ja kumppaneista toivottiin. Eikä United ainut joukkue ole, jossa yksi pelaaja on ylikorostetun tärkeä.
Tveni Trii

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Oi Suomi on!


Vastaus #536 : 22.11.2020 klo 12:23:27


Minä luulen, että ei ollut. United on Brunon tulon jälkeen Valioliigan toiseksi paras joukkue. Liverpool on ottanut sinä aikana yhden pisteen enemmän ja pelattuja pelejä on saman verran.

Se on vaan kauhean ikävää, että viime kauden pisteistä ei tälle kaudelle ole mitään hyötyä. United on yhdeksäntenä ja huikeat 13 maalia tehneenä ja kotona United on voittanut kokonaiset yhden ottelun. Mikään edellä mainitussa ei ole sellaista josta voisi puhua että United olisi millään mittarilla pelannut hyvin, vaikka joku Brunon tulon jälkeinen täysin olematon tilasto sellaista väittäisikin.

Bruno on Unitedin ensimmäinen oikeasti onnistunut keskikenttähankinta sitten Carrickin. Yli 10 vuotta on puhuttu, että Unitedin pitäisi löytää keskikentälle pelaaja, joka pystyy rytmittämään Unitedin hyökkäyspelia ja nostamaan tasoa. Aika monta pelaajaa on käynyt kokeilemassa, parhaimmillaan keskinkertaisella menestyksellä

Bruno on tuon Unitedin keskikentääongelman ratkaissut, koska hänen ansiostaan alemmas riittää Fredin ja McTominayn kaltaiset pelaajat, eikä Scholsin tai Carrickin tyyppistä pelirakentajaa välttämättä tarvita.

Saa nähdä miten hyvin muut pystyvät paikkaamaan Brunon poissaoloja, mutta toistaiseksi näyttää siltä, että Bruno on se pelastaja, jota Rooneysta, Pogbasta, Schweinsteigerista ja kumppaneista toivottiin. Eikä United ainut joukkue ole, jossa yksi pelaaja on ylikorostetun tärkeä.

Tästä olen samaa mieltä että Bruno tosiaan on ollut erinomainen hankinta, mutta edelleenkään tuo pelisysteemi ei ole sellainen joka toimisi niin hyvin, että Brunosta saataisiin kaikki hyöty irti ja kuten eilenkin nähtiin, niin kilpikonnaa vastaan keinot tuntuu olevan Brunon rankkari, joka sekään ei aina onnistu.
Manc

Poissa Poissa


Vastaus #537 : 22.11.2020 klo 14:54:08

Craven cottagen yksi katsomo kokonaan rempassa. Vetäjä hakee kun pallo siitä läpi menee ? Tai pallopojille töitä..
Seitan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP


Vastaus #538 : 22.11.2020 klo 15:01:45

Tuntuu että joka viikko tulee Fulhamin kotipeli, kun tuota remppakatsomoa näytetään.
Ja sieltä Everton ekalla minuutilla johtoon. :D
McManaman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool


Vastaus #539 : 22.11.2020 klo 15:01:58

Hyvin pulustettu hessut. :D

DCL:n ei edes tarvinnut yrittää, sen kun vaan juoksi pallon maaliin.
Manc

Poissa Poissa


Vastaus #540 : 22.11.2020 klo 15:02:40

Ja heti verkot soi , 0-1 Calvert-Lewin.

Hyvä alku pelille
Wanha futaaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jag ser rött...


Vastaus #541 : 22.11.2020 klo 15:09:30

Tuosta Evertonin 1-0 osumasta ei oikein voi parhaalla tahdollakaan sanoa, että maali oli kaunis. :D

Hyökkäys sinällään, Fulhamin karkean virheen jälkeen, oli ihan hyvä, mutta itse maali näytti siltä kuin hyökkääjä olisi saanut pallon jalkoihinsa niin yllättäen, että oli kompastua siihen. No, oli toki oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
McManaman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool


Vastaus #542 : 22.11.2020 klo 15:14:32

Oliko tuossa kulmakuviossa mitään järkeä?

No nyt oli ihan komia maali. Tämä tekee ottelulle hyvää. Ylos
Seitan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP


Vastaus #543 : 22.11.2020 klo 15:15:29

No nyt oli komea tasoitus. Pickford jäätyi viivalle.
Wanha futaaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jag ser rött...


Vastaus #544 : 22.11.2020 klo 15:20:59

No nyt oli komea tasoitus. Pickford jäätyi viivalle.

Joo, vaikka ei tuo helppo tilanne veskarille ollut. Puolustuksesta tultiin heittämällä läpi ja hyvä kuljetus, josta pääsi vetämään ilman juoksurytmin muutosta.
lem

Poissa Poissa


Vastaus #545 : 22.11.2020 klo 15:29:51

DCL 1-2
Seitan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP


Vastaus #546 : 22.11.2020 klo 15:31:00

Fulhamin puolustus on silkkaa huumoria.
VAR hyväksyy maalin, vaikka monta vastaavaa on hylätty. :D

edit. 1-3 Voi luoja tuo Fulham on surkea.
« Viimeksi muokattu: 22.11.2020 klo 15:35:21 kirjoittanut Seitan »
McManaman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool


Vastaus #547 : 22.11.2020 klo 15:35:58

No niin, uudet jaot.
Bwana

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Futis-talebanit


Vastaus #548 : 22.11.2020 klo 15:37:16

Everton taitaa voittaa tänään Yerry Minasta huolimatta. Fulham on kyllä heikko. Aika paljon tilaa löytyy.
Osem

Poissa Poissa


Vastaus #549 : 22.11.2020 klo 15:40:23

James + Digne + kuka tahansa ja maali.
Vähänkuin treeneissä pojat harjoittelisivat kuviota.

 
Sivuja: 1 ... 21 [22] 23 ... 37
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa