FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 18:11:33 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 46 [47] 48 ... 55
 
Kirjoittaja Aihe: EIF 2021 - Tavoitteena nousu Veikkausliigaan  (Luettu 264359 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #1150 : 29.08.2021 klo 16:31:51

Jarkko Heimonen = Vaisu kausi. Pelaa hyvin, kun pelaa hyvin, mutta mun mielestä liian epätasaisia esiintymisiä.
Tuukka Andberg = Aika samalla radalla kuin Heimosen kanssa.
Joona Tapani = Aika paljon loukkaantumisia on ollut, uralle uutta nousua toisesta seurasta?
Oskari Sallinen = Hyvä kausi. Laina päättyy ja menee takaisin KuPSiin.
Riku Selander = Hyvä kausi. Menee luultavasti takaisin Veikkausliigaan.
Akseli Ollila = Hyvä kausi. Joko se paikka Veikkausliigassa häämöttää?
Robin Sid = Tähtää luultavasti takaisin Veikkausliigaan.
André Österholm = Vaikea uskoa että tämmöinen pelaaja jää Tammisaareen, eikä ole vakuuttanut kentälläkään. Erittäin epätasainen.
Juuso Liukkonen = Niin vähän vastuuta niin uskoisin että div 2 olisi parempi taso.

Ennen kun huutelut alkaa, ottakaa huomioon että nämä ovat mun omat veikkaukset.
Grönvita Ekenäs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: EIF


Vastaus #1151 : 29.08.2021 klo 17:04:50

Voi tietenkin olla että hän lähtee, ei tarvii ottaa herneitä nenään. Mun mielestä Efimov ei ole pelannut mikään taivaallinen kausi. Ihan hyvin on pelannut mutta ei mikää Smithin-kaltainen kausi, mun mielestä.
En ota "herneitä nenään", kyselin vaan kun mun mielestä Efimov on aivan käsittämättömän kova vahvistus. Parhaimmillaan aivan ylivoimainen kentällä.
FCSTOKE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV


Vastaus #1152 : 29.08.2021 klo 17:18:42

Eke. Minä kun luulin että nuo ovat sinun vaihtoehtoja lähtijöiksi.
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #1153 : 29.08.2021 klo 20:07:02

Eke. Minä kun luulin että nuo ovat sinun vaihtoehtoja lähtijöiksi.

Niin onkin, ihan järjellä mietitty.
Bollan

Poissa Poissa


Vastaus #1154 : 29.08.2021 klo 20:12:55

Niin onkin, ihan järjellä mietitty.
Efimov jatkais mutta Selander liian kova jatkaakseen. Lindholm akatemiassa jne. en ihan näihin usko.  Sun lähtijöiden listalla on myös useampi joka olis vaan pakko saada pidettyä mikäli uskottavuus "ykkösen kovana jenginä" halutaan pitää yllä.
FCSTOKE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV


Vastaus #1155 : 29.08.2021 klo 20:24:57

Bollanin kanssa samaa mieltä. Ei pelaajia voi vaihtaa noin paljon. Tuossa listassa on ainakin neljä kun pitäisi pitää.
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #1156 : 30.08.2021 klo 13:27:20

Efimov jatkais mutta Selander liian kova jatkaakseen. Lindholm akatemiassa jne. en ihan näihin usko.  Sun lähtijöiden listalla on myös useampi joka olis vaan pakko saada pidettyä mikäli uskottavuus "ykkösen kovana jenginä" halutaan pitää yllä.

Aika vaikee vertaa toisiinsa. Selander pelannut liigassa ja haluaa varmasti takaisin, kun se on hänen tasonsa. Efimovin ensimmäinen kausi Suomessa, 8 maalia niin tilastoissa ei mikää ihmepoika, jos ei ole nähnyt EIFin pelit niin on vaikee tietää hänen tasonsa. Esim. Smithillä oli 18 maalia, mikä selvästi erottuu joukosta. Efimov on ollut hyvä EIFille ja uskon että Haglund & Co. tulee tekemään kaikkensa että hän jää Tammisaareen.

Kirjoitin EIF/Akademi koska noi pelaajat pelaa EIFissä (edustuksessa) ja Akatemiassa. Olisi varmasti pitänyt kirjoittaa senkin niin että kaikki tajuu.
Grönvita Ekenäs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: EIF


Vastaus #1157 : 30.08.2021 klo 16:14:33

Efimovin ensimmäinen kausi Suomessa, 8 maalia niin tilastoissa ei mikää ihmepoika, jos ei ole nähnyt EIFin pelit niin on vaikee tietää hänen tasonsa. Esim. Smithillä oli 18 maalia, mikä selvästi erottuu joukosta. Efimov on ollut hyvä EIFille ja uskon että Haglund & Co. tulee tekemään kaikkensa että hän jää Tammisaareen.
Smith ja Efimov ovat aivan erilaisia pelaajia eikä mitenkään suoraan verrattavissa toisiinsa, molemmat Tammisaaressa aivan huippuja. Ja toivon todellakin että Efimov saataisiin jäämään ja että Haglund & co tekee kaikkensa tän eteen, en vaan näe miten jatko olisi mahdollista Efimovin tämän kauden esitysten perustella. Toivottavasti olen väärässä!  

Kenestä puhut muuten kun väität että voi olla vaikeaa tietää Efimovin tasoa jos ei ole EIFn pelejä katsonut?

Muuten kivaa että aloitit ensi kauden spekuloinnit, keskustelua tarvitaan tähän topikkiin!
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #1158 : 02.09.2021 klo 19:20:54

Smith ja Efimov ovat aivan erilaisia pelaajia eikä mitenkään suoraan verrattavissa toisiinsa, molemmat Tammisaaressa aivan huippuja. Ja toivon todellakin että Efimov saataisiin jäämään ja että Haglund & co tekee kaikkensa tän eteen, en vaan näe miten jatko olisi mahdollista Efimovin tämän kauden esitysten perustella. Toivottavasti olen väärässä!  

Kenestä puhut muuten kun väität että voi olla vaikeaa tietää Efimovin tasoa jos ei ole EIFn pelejä katsonut?

Muuten kivaa että aloitit ensi kauden spekuloinnit, keskustelua tarvitaan tähän topikkiin!

Tarkoitan ulkomaalaiset seurat. Mun veikkaus on että jos hän lähtee pois EIFiltä niin hän lähtee jonnekin ulkomaille.
Grönvita Ekenäs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: EIF


Vastaus #1159 : 03.09.2021 klo 07:19:47

Tarkoitan ulkomaalaiset seurat. Mun veikkaus on että jos hän lähtee pois EIFiltä niin hän lähtee jonnekin ulkomaille.
Hyvin mahdollista että lähtee Suomesta, mutta väitän että aika harva ulkomaalais seura katselee pääosin jotain maalimääriä jos ovat todella kiinnostuneita. Sitäpaitsi Efimovin 8 maalia on mun mielestä kova saldo ottaen huomioon että kyseessä ei ole kuitenkaan mikään puhdas "kärkipelaaja". Edelleenkin vertaaminen Smitihin 18 maaliin ei ole mitenkään relevanttia koska roolit niin erilaiset. Mutta katsotaan, jos jollain ihmeellä saataisiin tällainen timantti jäämään Tammisaareen niin olisin todella iloinen mutta myös erittäin yllättynyt.
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #1160 : 08.09.2021 klo 20:36:03

Ei ehkä kauden tärkein asia, mutta kukaan ei ole ilmoittanut että Robert Bäckman on siirtynyt KaaPoon (kakkonen).
SuperL

Poissa Poissa


Vastaus #1161 : 09.09.2021 klo 12:28:21

Ei ehkä kauden tärkein asia, mutta kukaan ei ole ilmoittanut että Robert Bäckman on siirtynyt KaaPoon (kakkonen).

Ehtinyt käymään jo parissa KaaPon matsissa kentälläkin. Kuulisin mielellään hieman lisää, millainen pelaaja on kyseessä?
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #1162 : 10.09.2021 klo 00:11:04

Huomisen joukkue

# 1 Mehdi El Moutacim
# 2 Jarkko Heimonen
# 5 Oliver Pettersson
# 6 Riku Selander
# 7 André Österholm
# 8 Xhevdet Gela
# 9 Juuso Liukkonen
# 10 Valdrin Rashica
# 11 Akseli Ollila
# 13 William Lindqvist
# 14 Simon Lindholm
# 17 Zacharias Ekström
# 18 Joona Tapani
# 25 Ville Sevón
# 26 Robin Sid
# 33 Oskari Sallinen
# 34 Tuukka Andberg
# 80 Jonathan Jäntti
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #1163 : 10.09.2021 klo 00:24:53

Ehtinyt käymään jo parissa KaaPon matsissa kentälläkin. Kuulisin mielellään hieman lisää, millainen pelaaja on kyseessä?

Hankoosta kotoisin. Pelannut Kolmosessa EIF/Akatemiassa. Saanut uran aikana about 5 minuuttia Ykkösessä ja ikää taitaa olla 21v. Mun mielestä aika näkymätön pelaaja. Juoksee kentällä mutta se on melkein siinä, tehnyt jotain maaleja Kolmosessa mutta toi siirto KaaPoon tuli minulle täytenä yllätyksenä.
« Viimeksi muokattu: 10.09.2021 klo 00:27:44 kirjoittanut Ekedinho »
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #1164 : 10.09.2021 klo 07:20:44

Eiköhän tuossa ole joku luonnollinen muutto Turkuun ollut taustalla kuten opiskelut yms?

Tuskin pelkän fudiksen takia siirtynyt KaaPoon
Grönvita Ekenäs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: EIF


Vastaus #1165 : 10.09.2021 klo 09:05:31

Eiköhän tuossa ole joku luonnollinen muutto Turkuun ollut taustalla kuten opiskelut yms?

Tuskin pelkän fudiksen takia siirtynyt KaaPoon
Luultavasti näin. En tiedä taustoja mutta ikä ja vuodenaika sopisi aika hyvin opiskelujen aloittamiseen. Joten ei toi siirto nyt niin isona yllätyksenä tullut. Muuten olen samaa mieltä Ekedinhon kanssa hänestä, ei ole mielestäni juurikaan erottunut joukosta akatemiassa mutta vahvuudeksi voi ehkä laittaa toi fysiikka.
Palloilija57

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: EIF


Vastaus #1166 : 10.09.2021 klo 10:57:19

Har inte direkt att göra med EIF, men visst är det så att sportchefen fungerar som byggnadsinspektör i Raseborg? Hoppas inte "skandalen" kring jävighet i en lovprocess har med honom att göra. Ifall vi pratar om samma person, så sätter det nog också ett mörkt moln ovanför EIF...all publicitet är inte positiv...

https://www.vastranyland.fi/artikel/javig-byggnadsinspektor-anvande-jobbkoder-privat/
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #1167 : 10.09.2021 klo 12:57:10

Eiköhän tuossa ole joku luonnollinen muutto Turkuun ollut taustalla kuten opiskelut yms?

Tuskin pelkän fudiksen takia siirtynyt KaaPoon

Luonnollinen muutto tai ei. Yllätyksenä siinä mielessä että näkymätön pelaaja Kolmosessa menee Kakkoseen pelaamaan. Oikea taso olisi ehkä ollut Nelonen.
eddi

Poissa Poissa


Vastaus #1168 : 10.09.2021 klo 13:06:10

@palloilija57..mitä sä sekoilet..vaikka olisi sama henkilö mihin sä viittaat niin ei kuulu Eif:n toimintaan...sun(palloilija57) kommentti EI kuulu tähän eikä ole mitään tekemis fudiksen kanssa..nyt
tänään mennään Åggelbyhin ja otetaan kolme pinnaa...Heja Eif å SportChefen!
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #1169 : 10.09.2021 klo 15:43:36

Päivän avaus

# 1 Mehdi El Moutacim
# 2 Jarkko Heimonen
# 6 Riku Selander
# 7 André Österholm
# 8 Xhevdet Gela
# 10 Valdrin Rashica
# 13 William Lindqvist
# 18 Joona Tapani
# 25 Ville Sevón
# 26 Robin Sid
# 34 Tuukka Andberg

Penkki

# 5 Oliver Pettersson
# 9 Juuso Liukkonen
# 11 Akseli Ollila
# 14 Simon Lindholm
# 17 Zacharias Ekström
# 33 Oskari Sallinen
# 80 Jonathan Jäntti
jeboou

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: EIF


Vastaus #1170 : 10.09.2021 klo 20:26:39

Maukkaat pisteet Ogelista! Ekströmin paluulle Ylos
Apea Metsuri

Poissa Poissa


Vastaus #1171 : 12.09.2021 klo 17:36:37

Minkä takia Efimov puuttui viime ottelusta?
Grönvita Ekenäs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: EIF


Vastaus #1172 : 12.09.2021 klo 18:28:18

Minkä takia Efimov puuttui viime ottelusta?
Joku pieni loukkaantuminen kyseessä, valmentajan mukaan pitäisi olla mukana taas seuraavassa pelissä.
Apea Metsuri

Poissa Poissa


Vastaus #1173 : 12.09.2021 klo 19:18:21

Joku pieni loukkaantuminen kyseessä, valmentajan mukaan pitäisi olla mukana taas seuraavassa pelissä.

Okei. Kiitoksia.
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #1174 : 13.09.2021 klo 17:41:00

Seuraava ottelu on William Lindqvistin 140 ottelu Ykkösessä. Nuoresta iästään erinomainen luku. Seuralegenda vaikka ikä onkin 23v. Toivoittavasti 150 menee rikki ensi kaudella.

 
Sivuja: 1 ... 46 [47] 48 ... 55
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa