FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.04.2024 klo 15:34:27 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 13 [14] 15 ... 55
 
Kirjoittaja Aihe: EIF 2021 - Tavoitteena nousu Veikkausliigaan  (Luettu 264347 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #325 : 24.02.2021 klo 19:23:35

Samaa mieltä että lisähankinnat tuskin jää kahteen laituriin. Mikäli Sevón ei palaa niin puolustukseen tulee luultavasti vielä yksi toinen rotaatiomies. Lisäksi uskon että keskikentän keskustaan voi vielä olla ns. "haku päällä". Lindholmin armeija sotkee kuvioita nyt varmasti enemmän kun yleensä (koronan vaikutukset). Se että joku/jotkut mainitsemastasi kolmikosta auttaa kolmosessa ei mun mielestä vaikuta edustukseen juurikaan, mahdolliset esiintymiset akatemiassa tehdään kun siihen on edustuksen (ja pelaajien) kannalta otollinen tilanne. Jos edustuksessa tarvitaan näitä miehiä niin sitten ne ovat edustuksen mukana vaikka akatemialla olisi kuinka monta peliä.

Entäs jos tulee loukkaantumisia näille pelaajille Akatemian peleissä? Eikö sekään vaikuta edustukseen jos pakka on kapea?
Grönvita Ekenäs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: EIF


Vastaus #326 : 24.02.2021 klo 19:34:13

Entäs jos tulee loukkaantumisia näille pelaajille Akatemian peleissä? Eikö sekään vaikuta edustukseen jos pakka on kapea?
Oma veikkaus on että noista pelaajista korkeintaan 1-2:lla on isompi rooli akatemiassa. En usko että esimerkiksi Jakonen esiintyy akatemiassa kuin ehkä jossain yksittäisessä pelissä. Mutta nähtävksi jää, ja edelleen olen siis kanssasi samaa mieltä siitä että vielä tarvitaan enemmän kuin kaksi laituria sisään.

Päivän etelä-uusimaassa manageri kertoo nyt että hankintalistalla olevat 2-3 pelaajaa tulevat luultavasti olemaan ulkomaalaisia, aikaisemminhan on seuran puolelta kerrottu että ensisijaisesti katsotaan kotimaisia vaihtoehtoja. Syy mielen muutokseen on se että sopivia kotimaisia vaihtoehtoja ei oikein enää, managerin mukaan, ole tarjolla.
« Viimeksi muokattu: 24.02.2021 klo 19:38:48 kirjoittanut Grönvita Ekenäs »
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #327 : 24.02.2021 klo 19:35:00

Julius Kangaslahti ainoa testmies tänään. Ilmeisesti TPS organisaatiosta. Tietääkö joku enemmän pelaajasta?

Pelannut Turussa junnusta asti. TuNL, Tepsi ja Interin organisaatioissa. Syntynyt 2003, keskikenttä.
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #328 : 24.02.2021 klo 19:50:31

Oma veikkaus on että noista pelaajista korkeintaan 1-2:lla on isompi rooli akatemiassa. En usko että esimerkiksi Jakonen esiintyy akatemiassa kuin ehkä jossain yksittäisessä pelissä. Mutta nähtävksi jää, ja edelleen olen siis kanssasi samaa mieltä siitä että vielä tarvitaan enemmän kuin kaksi laituria sisään.

Jep, avauskokoonpano ja penkki ovat edelleen erittäin kapeita. Mun mielestä tarvittaisi 4-6 vahvistusta (unelma skenaario), vaikee ymmärtää mistä semmosia määriä pelaajia hankitaan tässä tilanteessa.

1 x keskuspuolustaja joka voisi pelaa Akatemiassa/Ykkösessä
(Andberg, Lindqvist ja Pettersson rotaatio Ykkösessä, neljäs pelaa ensisijaisesti Akatemiassa mutta voi hyppää edustukseen jos loukkaantumisia tulee)

2 x keskikenttä haastaajia
(Gela, Tapani ja Efimov starttaa, pari Ykkösen tason haastaajia)

2 × laituria
(Suoraan avaukseen tai Rashican haastaajiksi)

1 x striker
(Mahdollisesti jos Liukkonen aikoo olla pitkään siellä koirankoppissa)
Bollan

Poissa Poissa


Vastaus #329 : 24.02.2021 klo 20:24:52

Jep, avauskokoonpano ja penkki ovat edelleen erittäin kapeita. Mun mielestä tarvittaisi 4-6 vahvistusta (unelma skenaario), vaikee ymmärtää mistä semmosia määriä pelaajia hankitaan tässä tilanteessa.

1 x keskuspuolustaja joka voisi pelaa Akatemiassa/Ykkösessä
(Andberg, Lindqvist ja Pettersson rotaatio Ykkösessä, neljäs pelaa ensisijaisesti Akatemiassa mutta voi hyppää edustukseen jos loukkaantumisia tulee)

2 x keskikenttä haastaajia
(Gela, Tapani ja Efimov starttaa, pari Ykkösen tason haastaajia)

2 × laituria
(Suoraan avaukseen tai Rashican haastaajiksi)

1 x striker
(Mahdollisesti jos Liukkonen aikoo olla pitkään siellä koirankoppissa)
Nyt on kyllä reipasta unelmointia mutta mikäs siinä. itse veikkaan että jos keskikentälle tulee vielä joku niin se olisi yksi tällainen Kangaslahden tapainen nuori. Ja kerro lissä Liukkosen koirankopista, onko tässä siis jotain perää? Lisäksi todella vaikea uskoa että Rashica ei kuuluisi optimiavaukseen )vaikka onkin ollut cupissa näkymätön.
MiestenK

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Espoolaisseurat ja suomalaiset ulkomailla


Vastaus #330 : 24.02.2021 klo 21:00:37

VN kertoo että Rashica ja Andberg olivat EIF:n maalintekijät. Kangaslahti pelasi keskikentän keskustassa.
Andbergilta komea pusku, Rashica karkasi lisäajalla puolittaiseen läpiajoon ja viimeisteli takakulmaan.
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #331 : 24.02.2021 klo 21:52:50

Nyt on kyllä reipasta unelmointia mutta mikäs siinä. itse veikkaan että jos keskikentälle tulee vielä joku niin se olisi yksi tällainen Kangaslahden tapainen nuori. Ja kerro lissä Liukkosen koirankopista, onko tässä siis jotain perää? Lisäksi todella vaikea uskoa että Rashica ei kuuluisi optimiavaukseen )vaikka onkin ollut cupissa näkymätön.

Niin onkin, sen takia kirjoitin "unelma skenaario" mutta luultavasti se menee niin että joku Kangaslahden tapainen junnu tulee "haastaajaksi". Ja eiköhän se Liukkonen ihan itse ohjautuu sinne koirankoppiin kun tehoja ei tulee. Mun mielestä Liukkonen ja Jakonen ei ole Ykkösen tasoa eli sen takia unelma skenaario olisi uutta strikeria.
Bollan

Poissa Poissa


Vastaus #332 : 24.02.2021 klo 21:59:35

Ja eiköhän se Liukkonen ihan itse ohjautuu sinne koirankoppiin kun tehoja ei tulee. Mun mielestä Liukkonen ja Jakonen ei ole Ykkösen tasoa eli sen takia unelma skenaario olisi uutta strikeria.
Ekö Liukkonen sun mielestä viime kaudella ollut ihan hyvä "ykkösen tason" pelaaja?
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #333 : 25.02.2021 klo 02:22:34

Ekö Liukkonen sun mielestä viime kaudella ollut ihan hyvä "ykkösen tason" pelaaja?

Ei ole hyvä "ykkösen tason" pelaaja jos on näin kylmät fudut heti kun ei Konqoben tai Smithin-kaltaisia pelaajia on ympärillä. Puhdas kärki ja teki 9 maalia ja 4 syöttöä viime kaudella. Tänä vuonna 0 maalia ja 0 syöttöä. Mun mielestä yhden kauden "näytöt" ei todistaa yhtään mitään.

Ykkösen maalikuninkaat:

2014: Kalle Multanen, 30 maalia
2015: Kalle Multanen, 19 maalia
2016: Aristote Mboma 18 maalia
2017: Kalle Multanen & Felix de Bona, 13 maalia
2018: Alberto Morin, 17 maalia
2019: Salomo Ojala, 23 maalia
2020: Darren Smith, 18 maalia

Liukkonen pelaa joukkueen ainoana puhtaana kärkenä, niin mun mielestä Ykkösen maalikuninkuus pitäisi olla tavoitettavissa, ainakin jos joukkue haluaa nousta Veikkausliigaan. Liukkosella on noihin lukuihin todella pitkä matka ja vielä pidempi nyt kun Konqobe ja Smith ei ole enää joukkueessa.
« Viimeksi muokattu: 25.02.2021 klo 02:28:14 kirjoittanut Ekedinho »
Bollan

Poissa Poissa


Vastaus #334 : 25.02.2021 klo 08:23:10

Ei ole hyvä "ykkösen tason" pelaaja jos on näin kylmät fudut heti kun ei Konqoben tai Smithin-kaltaisia pelaajia on ympärillä. Puhdas kärki ja teki 9 maalia ja 4 syöttöä viime kaudella. Tänä vuonna 0 maalia ja 0 syöttöä. Mun mielestä yhden kauden "näytöt" ei todistaa yhtään mitään.

Ykkösen maalikuninkaat:

2014: Kalle Multanen, 30 maalia
2015: Kalle Multanen, 19 maalia
2016: Aristote Mboma 18 maalia
2017: Kalle Multanen & Felix de Bona, 13 maalia
2018: Alberto Morin, 17 maalia
2019: Salomo Ojala, 23 maalia
2020: Darren Smith, 18 maalia

Liukkonen pelaa joukkueen ainoana puhtaana kärkenä, niin mun mielestä Ykkösen maalikuninkuus pitäisi olla tavoitettavissa, ainakin jos joukkue haluaa nousta Veikkausliigaan. Liukkosella on noihin lukuihin todella pitkä matka ja vielä pidempi nyt kun Konqobe ja Smith ei ole enää joukkueessa.
Just joo.... et ole tainnut paljonkaan katsoa Liukkosen pelaamista viime kaudella. Jos odotat että hän taistelee maalikuninkuudesta niin ymmärrän että olet pettynyt otteisiin. Luulen että Santesmases näkee tilanteen hieman toisin.
sammunut tahti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Leeds, Inter, TPS, LoPS sekä ÅIFK


Vastaus #335 : 25.02.2021 klo 09:11:49

Liukkosen rooli on ollut ainakin Cupin peleissä aika puolustava.
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #336 : 26.02.2021 klo 00:17:08

Just joo.... et ole tainnut paljonkaan katsoa Liukkosen pelaamista viime kaudella. Jos odotat että hän taistelee maalikuninkuudesta niin ymmärrän että olet pettynyt otteisiin. Luulen että Santesmases näkee tilanteen hieman toisin.

Kyllä mä niitä pelejä olen kattonut ihan tarpeeksi. Tehot puhuu puolestaan. Mitä me kärjellä joka ei tee hurjasti maaleja eikä syöttöjä jos halutaan liigaan? Tiedän että Liukkonen pelasi Konqoben ja Smithin kanssa yhteen, mutta ei se silti auta asiaa jos hän tällä kaudella on pelannut Gottbergin ja Jakosen kanssa ja ei saanut mitään aikaiseksi. Konqobe ja Smith olisi saanut ketä vaan näyttämään Cristiano Ronaldolta. Niin hyviä ne olivat.
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #337 : 26.02.2021 klo 00:19:02

Liukkosen rooli on ollut ainakin Cupin peleissä aika puolustava.

Ai Liukkonen pelaa puolustavana kärkenä. Kaikkia pitää kuulla.
Grönvita Ekenäs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: EIF


Vastaus #338 : 26.02.2021 klo 00:43:58

Kyllä mä niitä pelejä olen kattonut ihan tarpeeksi. Tehot puhuu puolestaan. Mitä me kärjellä joka ei tee hurjasti maaleja eikä syöttöjä jos halutaan liigaan? Tiedän että Liukkonen pelasi Konqoben ja Smithin kanssa yhteen, mutta ei se silti auta asiaa jos hän tällä kaudella on pelannut Gottbergin ja Jakosen kanssa ja ei saanut mitään aikaiseksi. Konqobe ja Smith olisi saanut ketä vaan näyttämään Cristiano Ronaldolta. Niin hyviä ne olivat.
Liukkonen teki, maalien lisäksi, viime vuonna todella paljon hyviä asioita joka ei välttämättä näy siinä maalitekijätilastoissa. Miksi lähdet siitä että Liukkonen pitäisi nyt yhtäkkiä olla joukkueen selkeä maalikuningas? Kaiken järjen mukaan (koska seura tarjosi jatkoa) EIF oli tyytyväinen Liukkosen otteisiin ja haluaa rakentaa joukkueen samalla tavalla kuin viime kaudella. Se että Liukkonen ei tehnyt cupissa kolmeen peliin (jossa EIF:n hyökkäyspeli oli muutenkin suurelta osin ihan huumoritasoa) yhtään maalia ei tarkoita yhtään mitään kautta ajatellen. Tärkeintä on nyt miten peli alkaa toimimaan kun Liukkonen saa niitä oikeita laitureita ja keskikenttämiehiä ympäriinsä.

Itsekin tässä juuri kerrot miten hyviä Smith ja Konqobe olivat. Miksi olet siis yllättynyt siitä että Liukkonen ei ole ollut lähelläkään yhtä vaarallinen kun vierellä on pelannut selvästi heikompia miehiä?
« Viimeksi muokattu: 26.02.2021 klo 00:49:14 kirjoittanut Grönvita Ekenäs »
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #339 : 26.02.2021 klo 19:09:41

Liukkonen teki, maalien lisäksi, viime vuonna todella paljon hyviä asioita joka ei välttämättä näy siinä maalitekijätilastoissa. Miksi lähdet siitä että Liukkonen pitäisi nyt yhtäkkiä olla joukkueen selkeä maalikuningas? Kaiken järjen mukaan (koska seura tarjosi jatkoa) EIF oli tyytyväinen Liukkosen otteisiin ja haluaa rakentaa joukkueen samalla tavalla kuin viime kaudella. Se että Liukkonen ei tehnyt cupissa kolmeen peliin (jossa EIF:n hyökkäyspeli oli muutenkin suurelta osin ihan huumoritasoa) yhtään maalia ei tarkoita yhtään mitään kautta ajatellen. Tärkeintä on nyt miten peli alkaa toimimaan kun Liukkonen saa niitä oikeita laitureita ja keskikenttämiehiä ympäriinsä.

Itsekin tässä juuri kerrot miten hyviä Smith ja Konqobe olivat. Miksi olet siis yllättynyt siitä että Liukkonen ei ole ollut lähelläkään yhtä vaarallinen kun vierellä on pelannut selvästi heikompia miehiä?

Mistäs näitä oikeita laitureita revitään? EIF ei varmasti saa yhtä hyviä pelimiehiä Liukkosen ympärilleen täksi vuodeksi.
Grönvita Ekenäs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: EIF


Vastaus #340 : 26.02.2021 klo 20:32:00

Mistäs näitä oikeita laitureita revitään? EIF ei varmasti saa yhtä hyviä pelimiehiä Liukkosen ympärilleen täksi vuodeksi.
Tuskin saakaan, tätähän olen epäillyt läpi talven.
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #341 : 28.02.2021 klo 02:26:58

"Omien" poikien ottelutilastot Ykkösessä EIF paidassa ennen kauden alkua.

130  Ville Sevon
125  Zacharias Ekström
120  William Lindqvist
43    Jonathan Jäntti
31    Mehdi El Moutachim    
28    Simon Lindholm
15    Jakob Gottberg
5      August Björklund
1      Robert Bäckman
0      Tom Grönroos
0      Sami Kankaristo

Mitäs luulette, onko jollekin tulossa läpimurtokausi? Voidaanko lisätä joku uusi nimi listalle tämän kauden jälkeen?
« Viimeksi muokattu: 04.03.2021 klo 13:25:38 kirjoittanut Ekedinho »
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #342 : 03.03.2021 klo 03:26:10

Jiri Koski ja Gentrit Kovaqi IF Gnistaniin.
Jakezy

Poissa Poissa


Vastaus #343 : 03.03.2021 klo 08:17:38

Jiri Koski ja Gentrit Kovaqi IF Gnistaniin.

Kohta kaks kuukautta sitten.
FCSTOKE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV


Vastaus #344 : 03.03.2021 klo 08:37:12

Jakezy. Eke onkin pikku sumussa koko ajan.
Migels

Poissa Poissa


Vastaus #345 : 03.03.2021 klo 11:10:54

Selander ja Forsman jättää HIFK:n
jeboou

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: EIF


Vastaus #346 : 03.03.2021 klo 13:47:43

Selander ja Forsman jättää HIFK:n
Olisi hyviä vahvistuksia. Varsinkin Selander oli hyvä EIFssä 2018.
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #347 : 03.03.2021 klo 21:28:17

Kohta kaks kuukautta sitten.

Jep, huomasin vähän myöhään että oli vanha uutinen.
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #348 : 03.03.2021 klo 21:31:29

Jakezy. Eke onkin pikku sumussa koko ajan.

Voisitko lopettaa? Sun mielipidettä ei varmasti kysytty.
klopp2.1

Poissa Poissa


Vastaus #349 : 03.03.2021 klo 23:48:11

@Ekedinho @Fcstoke : nååja sen flickor , har ni nå ootalat kan ni ta de i pinkroom eller nå annanstans

 
Sivuja: 1 ... 13 [14] 15 ... 55
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa