Ei minulla ole syytä ruveta kinastelemaan aiheesta kun mitään tarkempia lukuja minulla ei ole. Vertaaminen juuri kaksi vuotta sitten ilmoitettuun pelaajabudjettiin olisi tarkoituksenhakuista. Aiempina vuosina ilmoitettu pelaajabdujetti on ollut keskimäärin 800 000 euroa, jolloin leikkaamista olisi tapahtunut vain kuudesosa. Samaan aikaan konserniavustus on pysynyt suhteellisen samalla tasolla (±1M€). Siksi kysyinkin joko aletaan oikeasti leikkaamaan pelaajakuluja ja konsernivavustusta vai onko kyse vielä enemmänkin kausivaihtelusta. Ilmeisesti ollaan.
Olisipa Interilläkin riveissään savolainen urheilumarkkinoinnin superosaaja niin saisi ihan selkeän ja toteutuskelpoisen kymmenen (10) vuoden toimintasuunnitelman eikä vain tuollaisia meripalveluyhtiön toimarin suustaan päästämiä sammakoita.
Tämä oli myös hauska...:
Ei minulla ole syytä ruveta kinastelemaan aiheesta kun mitään tarkempia lukuja minulla ei ole.
..ja heti perään on kuitenkin aika varmaa tietoa että konsernista on pumpattu samaa tahtia rahaa mitä aiempinakin vuosia joka käy ilmi... mistä?
Aiempina vuosina ilmoitettu pelaajabdujetti on ollut keskimäärin 800 000 euroa, jolloin leikkaamista olisi tapahtunut vain kuudesosa. Samaan aikaan konserniavustus on pysynyt suhteellisen samalla tasolla (±1M€).
Aika talousvelho saa olla jos noihin Joakimin 2018 möläytettyihin puolittamisiin noin lyhyen ajan sisällä uskoo. Suunta on kuitenkin tällä hetkellä oikea, eli järkevämpään/vakaampaan suuntaan meneminen. Täysi omavaraisuus vaatii kuitenkin sen että nuo futiksen ulkopuoliset visiot osuvat täysin maaliinsa, ja sen että junnulinjastosta alkaa tulemaan tasaisen epätasaiseen tahtiin jonkinlaisia myyntielementtejä joilla pystyy tasoittelemaan aina seuraavan vuoden kuluja.