FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.11.2024 klo 00:33:18 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3 ... 5

Kirjoittaja Aihe: RCDE Suomi, HCFA... uudet akatemiaviritykset  (Luettu 60439 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
upihukko

Poissa Poissa

Vastaus #25 : 13.12.2020 klo 20:25:51

En tunne tämänhetkistä valmentajaryhmää keitä siellä on.
Olin pari vuotta sitten avustamassa Espanyol-leiriä Kartanonkoskella. Silloinhan asiat olivat vielä hyvin ja ainakin ne koutsit olivat hyviä. Fran jäi mieleen. Hän ei tainnut Suomeen jäädä.

Toni A.

Topicin innostamana aloin hieman googlailemaan ja aika tavalla epäsuhdassa näyttäisivät olevan surkuhupaisasti suoraan käännösohjelman läpi vedetyn kotisivun http://www.rcdespanyol.fi/fi väitteet ja netistä löytyvät muut tiedot:

"PRO-LISENSOIDUT VALMENTAJAT
Tekninen johtaja Alex Piache vastaa akatemian pelaajien valmennussuunnitelmasta. Alexilla on kansainvälinen kokemusvalmennus ympäri maailmaa. Hänellä on laaja kokemus jalkapallo- ja ammattijalkapalloilun kehitystasosta."

Jos valmentajista on nyt jäljellä enää AP niin hänen valmennushistoriansa näyttäisi olevan 6kk osa-aikaisena koordinaattorina jonkunlaisessa harrastetason puistofutiksessa 3-9v lapsille Usa:ssa ja ilmeisesti yksi kausi Gozon saarella Maltalla pikkuseurassa oman pelaamisen ohella juniorijoukkueiden koordinaattorina:
https://migrantesdelbalon.com/alex-piache-2-un-sueno-hecho-realidad/
https://canal150gramenet.com/alex-piache-un-futbolista-colomenc-a-finlandia/

Jäyhä Jököttäjä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jäps, HIFK 2-4

Vastaus #26 : 13.12.2020 klo 21:26:48

Näitä vedätyksiä on yhtä hauska seurata kuin Miigaa konsanaan.
JayAi

Poissa Poissa

Vastaus #27 : 13.12.2020 klo 21:36:32

Nyt kun alkaa olla selvää että RCDE:ssä vaikuttaisi olevan takana McDonalds-henkinen franching rahastus, niin olisi mielenkiintoista kuulla onko tuossa HCFA:ssa kyse muustakin kuin egotrippailusta? Sama valkku on saman ydinringin kanssa kiertänyt tyrkyllä aika joukon pääkaupunkiseudun seuroja ja nyt kun seuroilla alkoi olla tiedossa mistä on kyse, ei jäänyt muita vahtiehtoja kuin perustaa oma seura? Rinki ei vaikuta olevan kovinkaan kummoinen, pelaajia on jo hypännyt tuolta poiskin, joten kovin pitkäikäistä ei tästäkään voi kuprusta voi ennustaa...

Juurikin kyse siitä että edellisessä seurassa/seuroissa ei saanut tahtoaan lävitse, niin piti sitten perustaa oma seura. Nythän esim. ovat pelanneet 08 pelejä niin että puolet pelaajista on 07 ja tällä tavalla kerännyt "menestystä".
Maitopoika

Poissa Poissa

Vastaus #28 : 13.12.2020 klo 22:59:56

Näinhän tämä menee, kielletään kaikki niin pitkään, kun muut fiksut tajuaa kyseenalaistaa….
Kiitos Toni A, että olet puolustanut niin raivokkaasti ystävääsi Xavia sillä se on herättänyt fiksuimpien ihmisten huomion!
Kuten olen aiemmin yrittänyt faktojen/linkkien kautta tuoda perusjampalle tietoon, on tämä RCDE sekoilu pelkkää paskanjauhantaa/rahastamisyritys.
Nuori koutsi Alex Piache ei ole saavuttanut saatika koutsannut missään tyyliin mitään ja wannabe koutsit kuten Toni A ovat olleet edesauttamassa tätä illuusiota kesäleirimeiningeissä. Kiitos Toni A rehellisyydestä! Se on toki pakko sanoa.
Strategia on kuitenkin tuttu jo Heikan Profutbol ajoista. Mukamas tunnetaan ja tiedetään maailman huippukoutseja sekä ennen kaikkea kehutaan näitä maasta taivaisiin, vaikka tiedetään että taustalla käy suuri puhallus!
Toni A, Heikka, Immonen, Peltonen, Kangaspunta, Kupsanen, Kuokkanen ja viimeisempänä RCDE uusi toiminnanjohtaja Lähde, HÄVETKÄÄ!!
Todetaan vielä, että Kurittu saa ehkä kakkua! Tätäkin on kyseenalaistettu.
Mitä tulee HCFA, oon jo kertalleen vinkannut että ottakaa koutsista selvää……hän kun nyt on vaan pahoinpidellyt vuosien varrella 2 dumaria, samaan aikaan omien sanojen mukaan pelasi vaikka missä maailmalla.
Ei mulla muuta
Jalkapallo73

Poissa Poissa

Vastaus #29 : 14.12.2020 klo 09:46:07

Juurikin kyse siitä että edellisessä seurassa/seuroissa ei saanut tahtoaan lävitse, niin piti sitten perustaa oma seura. Nythän esim. ovat pelanneet 08 pelejä niin että puolet pelaajista on 07 ja tällä tavalla kerännyt "menestystä".

Näin tuo HCFA on mennyt munkin tiedon mukaan.
Ei taida olla pitkäikäinen proggis tämä.

Maitopojalla katkeaa kohta verisuoni päästä..
Ei minulla ole mitään hävettävää.
Sain hemmetinmoisen koulutuksen ja treenipankin kolmessa vuodessa Xavin kanssa.
Muita nimiä en tunne mitä Maitopoika viljelee.

Toni A.
Jalkapallo73

Poissa Poissa

Vastaus #30 : 14.12.2020 klo 10:39:56

Näinhän tämä menee, kielletään kaikki niin pitkään, kun muut fiksut tajuaa kyseenalaistaa….
Kiitos Toni A, että olet puolustanut niin raivokkaasti ystävääsi Xavia sillä se on herättänyt fiksuimpien ihmisten huomion!
Kuten olen aiemmin yrittänyt faktojen/linkkien kautta tuoda perusjampalle tietoon, on tämä RCDE sekoilu pelkkää paskanjauhantaa/rahastamisyritys.
Nuori koutsi Alex Piache ei ole saavuttanut saatika koutsannut missään tyyliin mitään ja wannabe koutsit kuten Toni A ovat olleet edesauttamassa tätä illuusiota kesäleirimeiningeissä. Kiitos Toni A rehellisyydestä! Se on toki pakko sanoa.
Strategia on kuitenkin tuttu jo Heikan Profutbol ajoista. Mukamas tunnetaan ja tiedetään maailman huippukoutseja sekä ennen kaikkea kehutaan näitä maasta taivaisiin, vaikka tiedetään että taustalla käy suuri puhallus!
Toni A, Heikka, Immonen, Peltonen, Kangaspunta, Kupsanen, Kuokkanen ja viimeisempänä RCDE uusi toiminnanjohtaja Lähde, HÄVETKÄÄ!!
Todetaan vielä, että Kurittu saa ehkä kakkua! Tätäkin on kyseenalaistettu.
Mitä tulee HCFA, oon jo kertalleen vinkannut että ottakaa koutsista selvää……hän kun nyt on vaan pahoinpidellyt vuosien varrella 2 dumaria, samaan aikaan omien sanojen mukaan pelasi vaikka missä maailmalla.
Ei mulla muuta

Aika nopsasti menet henkilökohtaisuuksiin.
Pistä oma valmennus CV pöytään niin sitten nähdään kumpi on wannabekoutsi.

Ei taida olla mitään tai jos on niin ei riitä muna että laittaisit.

Toni A.
upihukko

Poissa Poissa

Vastaus #31 : 14.12.2020 klo 11:02:25

Sain hemmetinmoisen koulutuksen ja treenipankin kolmessa vuodessa Xavin kanssa.
Muita nimiä en tunne mitä Maitopoika viljelee.

Toni A.

Siis haluat Toni A. lukita vastauksen että et tunne edes idolisi Xavi Gurrin yhtiökumppania/agenttia Mika Moilasta jonka kanssa olet toiminut myös samaan aikaan samassa seurassa :DD
Vie aika tavalla pohjaa muista vakuutteluistasi etkä oikein edelleenkään näytä ymmärtävän keskustelufoorumin ideaa... ja tunteisiin menee myös kiitettävästi kun vähän kiiltokuvien pintaa raaputetaan
Jalkapallo73

Poissa Poissa

Vastaus #32 : 14.12.2020 klo 11:20:08

Siis haluat Toni A. lukita vastauksen että et tunne edes idolisi Xavi Gurrin yhtiökumppania/agenttia Mika Moilasta jonka kanssa olet toiminut myös samaan aikaan samassa seurassa :DD
Vie aika tavalla pohjaa muista vakuutteluistasi etkä oikein edelleenkään näytä ymmärtävän keskustelufoorumin ideaa... ja tunteisiin menee myös kiitettävästi kun vähän kiiltokuvien pintaa raaputetaan

Olen varmasti tavannut.
Kun minä puhun tuntemisesta niin puhun ihmisistä joiden kanssa olen ollut tekemisissä vuosien ajan joko päivittäin tai useasti kuukaudessa.
N. 12 vuotta olen toiminut fudiksen parissa ja olen tavannut hemmetin paljon ihmisiä.
Moilasta en sinällään tunne vaikka hänet olen tavannutkin kun hän oli TiPS 00-tyttöjen valmentaja ja taisi olla sitä leiriä PPS'än ja Xavin kanssa järkkäämässä vuosia sitten. Ei se mulle tarkoita että olen hänen lähimpiä avustajiaan. Vai mitä?

Ja joo olet tuossa oikeassa...kyllähän tämän foorumin idea on oikeastaan vain pään aukominen.
Kivaahan näitä on lueskella..

Mutta enköhän siirry lukijaksi kokonaan. Olen varmaankin sanottavana sanonut. Aika näyttää mitä käy.
Maitopoika

Poissa Poissa

Vastaus #33 : 14.12.2020 klo 11:26:55

Voi Toni A, aka Trump

Älä vielä lopeta, pidetään nyt tätä harrastusta loppuun ainakin kinkunsyöntiin asti.

Mut sen sijaan voisit please lopettaa valmentamisen. Ei noilla arvoilla voi lasten lähellä
BFS

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Marraskuu

Vastaus #34 : 14.12.2020 klo 12:08:10

KäPan Kevätturnaukseen on näköjään U9 sarjaan tulossa ”RCDE Javi Puado 2012” pelaamaan.

Mielenkiinnolla jäädään odottamaan toukokuuta kun tuonne tulee kentänlaidalle muutenkin mentyä...
upihukko

Poissa Poissa

Vastaus #35 : 14.12.2020 klo 12:08:49

Ei munaton huutelu nimimerkin takaa vakuuta😂😂.

Sanoisin että tässä  keskustelussa kaikkein vähiten vakuuttava on ainoa jostain syystä oman nimensä esille tuonut...joka myös teki tuossa melkoisen spinnauksen ennen keskustelusta poistumista (jonka kesto oli n. 5min.)
Muut ovat esittäneet aika kovia faktoja ja jopa paljastaneet mahdollisesti rikoksia - esim. täyttyykö petoksen tunnusmerkit jos palveluja myydään täysin valheellisilla väitteillä valmentajien pro- lisesseistä??
Jalkapallo73

Poissa Poissa

Vastaus #36 : 14.12.2020 klo 12:20:46

Sanoisin että tässä  keskustelussa kaikkein vähiten vakuuttava on ainoa jostain syystä oman nimensä esille tuonut...joka myös teki tuossa melkoisen spinnauksen ennen keskustelusta poistumista (jonka kesto oli n. 5min.)
Muut ovat esittäneet aika kovia faktoja ja jopa paljastaneet mahdollisesti rikoksia - esim. täyttyykö petoksen tunnusmerkit jos palveluja myydään täysin valheellisilla väitteillä valmentajien pro- lisesseistä??

No vielä tähän...jos on näin että lakia rikottu niin tottakai pitää asiat tutkia ja asianosaisia rangaistava jos siis ovat laittomuuksiin syyllistyneet. Xavi on ystäväni ja puolustin häntä..en muita. Aika näyttää ja toivon että asiat tutkitaan kunnolla poliisin toimesta jos he katsovat että lakia on rikottu.
« Viimeksi muokattu: 14.12.2020 klo 15:47:30 kirjoittanut Jalkapallo73 »
valmennustiimi

Poissa Poissa

Vastaus #37 : 14.12.2020 klo 19:41:33

Kyllä on keskustelun taso alhaalla! Kisat kentillä joillakin ja toisilla foorumilla.. Ja sanoisin että on syytä myös forumin säännöt lukea, joka on vain yhden otsikon ylempänä. Ja miettikää että näitä lukevat myös tulevat jalkapallopelaajat sekä toimijat.

Alueen säännöt
: 03.10.2009 klo 09:46:42
Tässä keskustelijoille muutama sääntö, jotta alue pysyy jatkossa avoimena keskustelulle ja ylipäätään lukukelpoisena.

* Keskustelkaa nuorten sarjoista ja niihin kuuluvista otteluista tapahtumineen.
* Yksityishenkilöiden nimien tai edes lempinimien julkaiseminen on kiellettyä, poislukien normaali keskustelu ottelussa esiintyneistä pelaajista, tai toimihenkilöistä.
* Toisen forumistin ollessa keskustelun kohteena, keskustelkaa nimimerkistä, ei henkilöstä nimimerkin takana. Älkää yhdistäkö nimimerkkiä henkilön oikeaan nimeen, lempinimeen tai muihin yksityisiin asioihin edes otteluihin liittyvissä keskusteluissa.
* Tarpeeton provoaminen ja muut ylilyönnit johtavat kirjoituskieltoon.
* Käyttäytykää forumilla Kuningaslajin arvoisesti.
Spossu

Poissa Poissa

Vastaus #38 : 14.12.2020 klo 21:05:12

Maitopojan esittämät faktat ja linkit lukemansa ymmärtämiseen kyseenalaistin jo tuolla aikaisemmassa keskustelussa "Vantaan fudis/TiPS".
Sama tarina jatkuu näköjään täällä uudessa ketjussa...Toki on hienoa, että ruokit keskustelua mutta mitä jos kuitenkin laittaisit tänne vain itse faktaa?
Jäyhä Jököttäjä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jäps, HIFK 2-4

Vastaus #39 : 14.12.2020 klo 21:21:11

Älkää ihmeessä lopettako. Henkilökohtaisuuksien keskellä ripitettiin jo palstan säännöistä.

En tätä ihan huvikseni kommentoi. Nämä ja muut vastaavat vedätykset kaikissa lajeissa ja niistä erityisesti jalkapallossa ovat aina vituttaneet. Kokemusta on.

Isoilla nimillä ja suurilla suunnitelmilla viedään hölmöjen rahat.
Spossu

Poissa Poissa

Vastaus #40 : 15.12.2020 klo 09:05:17

Täällä uudessa ketjussa ei vielä ole noussut pinnalle palloliiton jäsenseuraksi haun tilanne RCDE:n osalta.
Onko tietoa missä tämän kanssa mennään, kun moni on ollut sitä mieltä, että lisenssiä ei tulla myöntämään?
andyjack

Poissa Poissa

Vastaus #41 : 15.12.2020 klo 09:18:58

Ainakin RCDE:n teknisen johtajan eilisen Instagram päivityksen mukaan RCDE on hyväksytty palloliiton jäsenseuraksi. Enempää en asiasta tiedä.
valmennustiimi

Poissa Poissa

Vastaus #42 : 15.12.2020 klo 09:24:19

Uskon että vielä joulukuun aikana päätös pitää tulla.  Ja tosiaan mielenkiinnolla jäädään seuraamaan pelaajien kehittymistä eri ikäluokissa.
andyjack

Poissa Poissa

Vastaus #43 : 15.12.2020 klo 09:28:14

Tietääkö joku, mihin ikäluokkiin RCDE:llä on joukkueet? Onko -08 ja siitä alaspäin niin tytöissä kuin pojissa?
Amala

Poissa Poissa

Vastaus #44 : 15.12.2020 klo 09:46:22

Ei ole mikään ihme, että Vantaan juniorijalkapallo on kaoottisessa tilassa kun tätä keskustelua seuraa. Menohan on parhaimmillaan kuin Inarin Essolla, jossa paikalliset vauhkoavat neljän tuulen hatut päässään. Olen menettänyt uskoni tulevaan ja annan kyllä siunaukseni KäPan ym. otsikossa mainittujen joukkueiden valmentajille, jotka soittelevat pelaajien vanhemmille saadakseen edes pelaajat pois tästä sirkuksesta. Puuhastelkoon maalaiset keskenään.
Maitopoika

Poissa Poissa

Vastaus #45 : 15.12.2020 klo 11:45:19

No hitto,ei saa kaivaa mitään....no mitäs sit kun vantaa/tips puolella valmennustiimi kaiveli ja julkisti sähköpostiosoitteita. Eli sääntö menee ajatuksella "mä saan leikkiä mut muut ei saa leikkiä"? Toisin sanoen kirjotukset liippasivat liian läheltä.
Linkkien laittaminen,sekin kiellettyä?
Vantaan Sanomat,Aftonbladet,seurojen julkaisut vain sontaa eli ei faktaa?
Luetun ymmärrys edelleen jollain äijillä alhaisella tasolla.
RCDE on eilen hyväksytty kolmannella yrittämällä Palloliiton jäseneksi, tämä kaikki käy ilmi spankikoutsin face-sivulla.
Eli nuoripojankloppi spanskikoutsi kiittää julkisessa facebook-sivullaan mm. näitä herrasmiehiä. Paino sanassa herrasmies.
gurri, moilanen, Manu , lähde , kuokkanen, kupsanen
Onko spossu spanskikoutsin kirjoituksetkin sontaa?
Spossu

Poissa Poissa

Vastaus #46 : 15.12.2020 klo 12:53:32

No hitto,ei saa kaivaa mitään....no mitäs sit kun vantaa/tips puolella valmennustiimi kaiveli ja julkisti sähköpostiosoitteita. Eli sääntö menee ajatuksella "mä saan leikkiä mut muut ei saa leikkiä"? Toisin sanoen kirjotukset liippasivat liian läheltä.
Linkkien laittaminen,sekin kiellettyä?
Vantaan Sanomat,Aftonbladet,seurojen julkaisut vain sontaa eli ei faktaa?
Luetun ymmärrys edelleen jollain äijillä alhaisella tasolla.
RCDE on eilen hyväksytty kolmannella yrittämällä Palloliiton jäseneksi, tämä kaikki käy ilmi spankikoutsin face-sivulla.
Eli nuoripojankloppi spanskikoutsi kiittää julkisessa facebook-sivullaan mm. näitä herrasmiehiä. Paino sanassa herrasmies.
gurri, moilanen, Manu , lähde , kuokkanen, kupsanen
Onko spossu spanskikoutsin kirjoituksetkin sontaa?

Linkkien faktoja en mielestäni ole kyseenalaistanut vaan sinun alhaista kykyä tulkita niitä. Ja jos esim. linkität tänne artikkelin Vantaan Sanomista vuoden 2019 tammikuulta, jossa kerrotaan sopimuksen olevan alustavasti vuoden mittainen niin miten se liittyy 2020 loppuvuoden tilanteeseen jossa RCDE on näemmä tullut lopputulemaan, että perustavat joukkuetoimintaa tänne Suomeen?
Ja en ole kyseenalaistanut tänne foorumille muiden kun nimimerkkisi kirjoituksia mutta jos tunnet suurta tarvetta niin kerro ihmeessä missä rooleissa kyseiset henkilöt RCDE joukkuetoiminnassa vaikuttaa.

ogi77

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: no onhan niitä

Vastaus #47 : 16.12.2020 klo 13:16:16

Ei multa vielä loppunu popparit.
MyrskyluodonLasse

Poissa Poissa

Vastaus #48 : 16.12.2020 klo 16:15:05

Herää kysymys, millainen seurajohtaja tms oikeasti kuvitteli, että tässä tapauksessa Espanyol lähettää Suomeen tekijämiehensä etsimään ja koutsaamaan talentteja.
mibe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal, PKKU, TuPS, KP-75, STU Bobcats

Vastaus #49 : 16.12.2020 klo 20:44:29

Seurajohtajat ovat usein junnupelaajien vanhempia. Ja vanhemmat uskovat mihin vaan jos usko luo mahdollisuuden oman junnun läpimurrolle kansainvälisiin ympyröihin. Ulkomaisten seurojen kesäleirit ovat lähes vastaava ilmiö.

Sivuja: 1 [2] 3 ... 5

Siirry: