FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 18:18:03 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 23
 
Kirjoittaja Aihe: Mikkelin Pallo-Kissat 2021  (Luettu 128703 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kirkollepäin

Poissa Poissa


Vastaus #75 : 06.03.2021 klo 10:12:00

Muistelin jostain Länkkärin uutisesta että Kaijanmäen sopimusta ei jatkettu... täältähän se löytyi.
https://lansi-savo.fi/uutiset/urheilu/5b643dfd-9252-4610-8149-60efbf2f80fd

Szachnitowski

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, Kumu, Purha


Vastaus #76 : 06.03.2021 klo 15:38:23

OK, tänks!
Ax77

Poissa Poissa


Vastaus #77 : 06.03.2021 klo 19:47:00

Ok, pysytään poissa :)


Älä pysy poissa, vaan osallistu vaan ja kerro oikeaa tietoa, missä milloinkin mennään. Ihan sama, millä nimimerkillä. MiPK saisi olla tiedottamisessaan muutenkin avoimempi. Minulta meni esim. täysin ohi harjoitusottelu MP:ta vastaan - sen olisi kyllä voinut striimata verkkoon. Onko siitä edes missään otteluraporttia?
Kirkollepäin

Poissa Poissa


Vastaus #78 : 06.03.2021 klo 20:31:13

Tuollahan nuo on harkkapelit nettisivuilla mipk.fi
Sivuilta näyttäisi löytyvän myös kaikki päivitetyt tiedot ym..
Itse seuraan Mipk Facebook kanavaa joka todella aktiivinen. Siellä toki paljon muutakin yleistä Pallo-Kissoihin liittyvää. Näin vanhana gubbena ite tykänny kun nostettu vanhaa Mipk historiaa esiin. Vanhoja pelaajia palkittu/onniteltu synntäripäivänä.
Yellow

Poissa Poissa


Vastaus #79 : 06.03.2021 klo 20:33:04

Eihän tuolla toimistolla taida olla kun 1-2 palkollista. Päävalmentaja Ossi ja Toiminnanjohtaja Pöyry.
Tuskinpa tuo Seppälä Kouvolasta Mikkeliin tuli vaan talkoita tekemään. Toisen Kouvolan miehen näytöt ei tainnu kummosia olla ku pihalle laitettiin noin nopeesti.
rocky4

Poissa Poissa


Vastaus #80 : 06.03.2021 klo 20:36:07

Näin vanhana gubbena ite tykänny kun nostettu vanhaa Mipk historiaa esiin. Vanhoja pelaajia palkittu/onniteltu synntäripäivänä.


Joo tää on hyvä, mutta mun mielestä vois myös tän kauden jengistä puhua enemmän. Porukka täynnä uusia pelaajia joista en tiedä muuta kuin mitä googlesta löydän.
Kirkollepäin

Poissa Poissa


Vastaus #81 : 06.03.2021 klo 21:03:16

Joo tää on hyvä, mutta mun mielestä vois myös tän kauden jengistä puhua enemmän. Porukka täynnä uusia pelaajia joista en tiedä muuta kuin mitä googlesta löydän.

Äkkiä katsottuna kotisivuilla 12-13 uuden pelaajan esittelyt. Osiossa Uutiset.
rocky4

Poissa Poissa


Vastaus #82 : 06.03.2021 klo 22:20:38

No kai toikin sit lasketaan.
Yellow

Poissa Poissa


Vastaus #83 : 19.03.2021 klo 20:02:25

MiPK taitaa olla ainakin virallisesti Essoten ohjeistuksesta treenikiellossa. Eli tuskinpa huomenna on peliäkään. Mut mistä näitä nyt tietäis eli saattapi se peli ollakin. 😁
stmichelball

Poissa Poissa


Vastaus #84 : 19.03.2021 klo 21:47:57

Ei ainakaan mitään ole tiedotettu.
Kirkollepäin

Poissa Poissa


Vastaus #85 : 19.03.2021 klo 23:42:22

Koitin katsoa Reippaan ja Mipkin somesta ja ainakin Mipkillä face kertoo että peli pelataan.
Kokoonpanokin laitettu. Ainakin Kiffenin Verneri Meriläinen mukana joka oli MPn testissä. Ainakin nuoret Santeri Karjalainen ja Jesse Jäppinen mukana MPstä.

https://www.facebook.com/485716254818543/posts/3853925894664212/?d=n
Yellow

Poissa Poissa


Vastaus #86 : 20.03.2021 klo 18:52:45

Takkiin tuli kertoo Reippaan kotivut.
Ax77

Poissa Poissa


Vastaus #87 : 20.03.2021 klo 19:47:20

Reipas tosiaan vei 2-0. Vahvasti on sellaiset merkit ilmassa, että nyt lähdetään kolmoseen.  MP:sta mahdollisesti tulevien "vahvistusten" varaan en paljon laskisi, koska joukkueesta pudotettujen jämämiesten motivaatio on mikä on. Hiukan täyy ihmetellä Kissojen politiikkaa: taustajoukkoja vahvistetaan ja joukkue itse jätetään heitteille.

Toivottavasti olen väärässä, niinkuin yleensä olen. Kaikissa tapauksissa punasydän sykkii MiPK:lle.
Kirkollepäin

Poissa Poissa


Vastaus #88 : 20.03.2021 klo 21:25:14

Reipas tosiaan vei 2-0. Vahvasti on sellaiset merkit ilmassa, että nyt lähdetään kolmoseen.  MP:sta mahdollisesti tulevien "vahvistusten" varaan en paljon laskisi, koska joukkueesta pudotettujen jämämiesten motivaatio on mikä on. Hiukan täyy ihmetellä Kissojen politiikkaa: taustajoukkoja vahvistetaan ja joukkue itse jätetään heitteille. .
Toivottavasti olen väärässä, niinkuin yleensä olen. Kaikissa tapauksissa punasydän sykkii MiPK:lle.


Mihin perustuu tieto ”taustajoukkoja vahvistetaan ja joukkue jätetään heitteille” ?
Eikös Akkanen vai Paasonen jossain maininnu että hommaa tehdään rakkaudesta lajiin ja Mikkeliläisen jalkapallon eteen.
Palkkaa varmaan maksetaan päävalmentajalle ja toiminnanjohtaja pöyrylle? Toki kulukorvauksia varmaan junnuvalkuille ja taustoille??
Voin toki olla väärässä mutta mun mielestä näyttää pikemminkin siltä että edustusjoukkuetta rakennetaan pitemmällä jänteellä nuorista lahjakkaista pelaajista? Siihen kuvioon sopisi myös tuo MPn kanssa tehty yhteistyösopimus sekä ”Ossin” palkkaaminen päävalmentajaksi.
Toki itsekin kaipaisin tuohon 2-3 kokenutta ”liigajyrää” mutta tuskin näillä koronan kurittamilla seuroilla paljon löysää rahaa on hommailla pelaajia isolla rahalla.
RTS

Poissa Poissa


Vastaus #89 : 20.03.2021 klo 21:32:35


Mihin perustuu tieto ”taustajoukkoja vahvistetaan ja joukkue jätetään heitteille” ?
Eikös Akkanen vai Paasonen jossain maininnu että hommaa tehdään rakkaudesta lajiin ja Mikkeliläisen jalkapallon eteen.
Palkkaa varmaan maksetaan päävalmentajalle ja toiminnanjohtaja pöyrylle? Toki kulukorvauksia varmaan junnuvalkuille ja taustoille??
Voin toki olla väärässä mutta mun mielestä näyttää pikemminkin siltä että edustusjoukkuetta rakennetaan pitemmällä jänteellä nuorista lahjakkaista pelaajista? Siihen kuvioon sopisi myös tuo MPn kanssa tehty yhteistyösopimus sekä ”Ossin” palkkaaminen päävalmentajaksi.
Toki itsekin kaipaisin tuohon 2-3 kokenutta ”liigajyrää” mutta tuskin näillä koronan kurittamilla seuroilla paljon löysää rahaa on hommailla pelaajia isolla rahalla.
Ja osalle pelaajistakin. Sillä en oikein usko että parikymppinen pelaaja Helsingistä Mikkeliinkään muuttaa ihan vaan kokemuksen perässä, varsinkin kun vanha seura pelaa samalla tasolla.
Kirkollepäin

Poissa Poissa


Vastaus #90 : 20.03.2021 klo 21:38:53

Ja osalle pelaajistakin. Sillä en oikein usko että parikymppinen pelaaja Helsingistä Mikkeliinkään muuttaa ihan vaan kokemuksen perässä, varsinkin kun vanha seura pelaa samalla tasolla.

Aivan, varmaan osalle pelaajista kulukorvauksia maksetaankin, mikä sinänsä onkin hyvä juttu. Ihmettelinkin vaan tuota Ax77 kommenttia taustojen kasvattamisesta pelaajamateriaalin kustannuksella. Siihen kyllä aika vaikea uskoa. Eiköhän nuo kaikki ylimääräiset markat laiteta joukkueeseen?
Yellow

Poissa Poissa


Vastaus #91 : 20.03.2021 klo 22:10:19

Kun tuota pelaajalistaa katsoo, ni ei siihen kyllä ole juuri pelimerkkejä laitettu. Voihan se olla että kaikki pelimerkit lyödään sit viime hetken koviin hankintoihin.
Ax77

Poissa Poissa


Vastaus #92 : 21.03.2021 klo 00:01:15

Aivan, varmaan osalle pelaajista kulukorvauksia maksetaankin, mikä sinänsä onkin hyvä juttu. Ihmettelinkin vaan tuota Ax77 kommenttia taustojen kasvattamisesta pelaajamateriaalin kustannuksella. Siihen kyllä aika vaikea uskoa. Eiköhän nuo kaikki ylimääräiset markat laiteta joukkueeseen?

Älä nyt Kirkkomies vaan vedä herneitä mun päivitysten vuoksi. Luultavasti olen väärässä ja yleensä oleenkin. Jos taustalla on pitkän tähtäimen fiksu suunnitelma, niin GREAT.  Tällä hetkellä olen joka tapauksessa huolissani, koska tällä kokoonpanolla on iso riski pudota piirisarjoihin. MInua se riipaisisi oikeasti.

Jos toiminnanjohtaja, kehityspäällikkö, valmentaja, puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja olisivat fiksuja, niin kertoisivat julkisesti tavoitteet lyhyellä ja pitkällä tähtäimellä.  Loppuisi tämä arvuuttelu. Tai jos nämä on kerrottu, niin minulta on mennyt ohi.
supstanssi

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Mites MyPa? Ai voitti?


Vastaus #93 : 21.03.2021 klo 00:56:27

Ja osalle pelaajistakin. Sillä en oikein usko että parikymppinen pelaaja Helsingistä Mikkeliinkään muuttaa ihan vaan kokemuksen perässä, varsinkin kun vanha seura pelaa samalla tasolla.

Eikä välttämättä edes Kotkasta. Toki jos on opiskelupaikkaa, tarjota työtä tai sattuu olemaan tyttöystävä niin näinkin voi tapahtua.
Feeblebastard

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MiPa ultras


Vastaus #94 : 22.03.2021 klo 18:33:09

En kyllä ala miettimään jotain putoamista tässä vaiheessa, missä ei tiedetä varmaksi edes milloin kausi alkaa.
Yellow

Poissa Poissa


Vastaus #95 : 25.03.2021 klo 21:33:50

Kesosen tilanne piti selvitä helmikuussa. Kai tästä voi vetää johtopäätökset ku ei oo mitään kuulunut. Vahvistukset on ollu tiukassa.

Seuran puolesta Reipas-pelistä ei ole vielä saatu tulosta tai muuta rapoa omille julkaisukanaville, mut se tuskin enää yllättää edes Kurikassa. Nyt kun luette toimistolla näitä kuitenkin, ni voishan sitä edes jotain pientä yrittää peleistä infota. Viime viikollakin kun vähän narisi, ni tuli sentäs kokoonpano faceen. Ekmark tais tehdä aikaisemmin ottelurapsat valmennushommien lisäksi, mut Ossilla taitaa olla muutakin tekemistä ku kirjoitella raportteja kotisivuille.
rocky4

Poissa Poissa


Vastaus #96 : 25.03.2021 klo 22:32:57

Ei Ekmark kirjoitellut raportteja ainakaan viime kaudella.
Kirkollepäin

Poissa Poissa


Vastaus #97 : 26.03.2021 klo 20:25:16

Viimekauden ykkösveskari Johan Pihlajamäki ja Lappeenrannan kasvatti Leevi Kohonen sopimuksiin.
Näin toiminnanjohtaja Pöyryä kaupungilla ja haastatin treeneissä LähiTapiola areenalla kun käyny ite siellä kuntoilee vanhojen ukkojen kannssa. Näytti Mipk edari reenaavan nyt siellä? Kertoi että vielä haussa keskikentän moottori ja maalintekijä. Ilmeisesti budjetissa vielä tilaa noille? Kävin itse katsomassa ton Reipas pelin kun tulin Helsingistä Mikkeliin ja ihan ok peliltä MiPKn osalta näytti. Käytännössä 4-5 maalipaikkaa josta olis pitänyt 2-3 tehdä. Eli sitä maalintekijää huutaa tohon tosissaan tohon rinkiin. Puolustuspeli ok muuten mutta molemmat maalit selkeitä oman pään virheitä. Mukana näytti olevan vielä Verneri Meriläinen Kiffenistä. Täytyy kysellä Pöyryltä että mikä hänen tilanne. Hoiti selkeästi alakerrassa oman tontin. Muutama oma vanhan silmän huomio Reipas-pelistä.
Atlantiksesta, ilmeisesti Ajunnuista tullut Desalegen oli hyvä, tosin hävisi fyysisesti liikaa 2div äijille mutta selkeesti vahvistus ja tulevaisuuden pelaaja. Pettymys oli Kotkasta tullut.. oliko kolsi.. mutta hänellä taisi ollakin pelejä enemmän kolmosessa. Harmittavasti oman kyläni Elmeri Marttinen loukkaantui ekalla kympillä joten hänen pelaaminen kyssäri? Toivottavasti ei pitkä loukki? Toimisto hereillä ja vastauksia!
Feeblebastard

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MiPa ultras


Vastaus #98 : 26.03.2021 klo 23:49:54

Kolsia olen itse odottanut selkeäksi profiilipelaajaksi, toivottavasti parantaa vielä. Marttinen ollut tärkeä pelaaja, toivottavasti ei paha loukkaantuminen.

Pihlajamäen jatkolle peukkua.
Yellow

Poissa Poissa


Vastaus #99 : 27.03.2021 klo 09:38:28

Nettisivujen mukaan tänään peli Urpolassa JJKta vastaan.

Näin toiminnanjohtaja Pöyryä kaupungilla ja haastatin treeneissä LähiTapiola areenalla kun käyny ite siellä kuntoilee vanhojen ukkojen kannssa. Näytti Mipk edari reenaavan nyt siellä?

Pienillä ryhmillä joutuu MiPK treenaamaan, kun 6 hengen kokoontumisrajoitukset on päällä. Tosin ei siellä taida LT-areenalla olla kukaan kurkkimassa monta siellä on treenaamassa.

 
Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 23
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa