FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 13:17:13 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Palautitko liput UEFAlle vai pidätkö loppuun saakka?
Palautin kaikki - 138 (21.6%)
Palautin osan - 70 (10.9%)
En, vaan pidän loppuun saakka - 376 (58.8%)
Aion palauttaa myöhemmin jos tulee mahdollisuus - 37 (5.8%)
Aion ostaa resalesta lisää - 19 (3%)
Äänestäjiä yhteensä: 640

Sivuja: 1 ... 8 [9] 10
 
Kirjoittaja Aihe: Palautitko Euro2020-liput?  (Luettu 42855 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
teupukki

Poissa Poissa


Vastaus #200 : 26.04.2021 klo 12:08:18

Onko kukaan saanu rahoja vielä lippujen palautuksista?
Hunaja

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3


Vastaus #201 : 26.04.2021 klo 12:28:27

Fake news.
« Viimeksi muokattu: 26.04.2021 klo 14:53:06 kirjoittanut Hunaja »
blackhawk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton


Vastaus #202 : 26.04.2021 klo 12:37:49

Onko kukaan saanu rahoja vielä lippujen palautuksista?

UEFA:n sivuilla sanotaan näin:
Uutinen
The refund process for the tickets that have been returned between the 25 March and 22 April 2021 or until the 26 April 2021 for the ticket holders of  Munich, will start as soon as possible.


How will the refund be processed after I return my tickets?

Ilmeisesti aiemmissa palautusvaiheissa on yleensä kestänyt noin kuukausi (näin muistelen lippuja aiemmin palauttaneiden kertoneen). Jossakin vaiheessa UEFA antoi ymmärtää, että rahat palautettaisiin vasta kisojen jälkeen, mutta tuon UEFA:n tekstin perusteella voisi olettaa, että rahat voisivat palautua jo toukokuun aikana. Sen sitten näkee.
Turvatarkastus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dimitar Berbatov


Vastaus #203 : 26.04.2021 klo 14:18:57

Reilu 40 minuuttia aikaa pyörtää aiempi palautuspäätös.
N.B.

Poissa Poissa


Vastaus #204 : 26.04.2021 klo 14:40:50

Reilu 40 minuuttia aikaa pyörtää aiempi palautuspäätös.

Outoa, itse en enää löytänyt tuota peruutusvaihtoehtoa (tai siis palautetut liput olivat hävinneet kokonaan valikosta) vaikka vielä tosiaan pitäisi olla hetki aikaa perua tuo palautus..
blackhawk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton


Vastaus #205 : 26.04.2021 klo 14:50:41

Outoa, itse en enää löytänyt tuota peruutusvaihtoehtoa (tai siis palautetut liput olivat hävinneet kokonaan valikosta) vaikka vielä tosiaan pitäisi olla hetki aikaa perua tuo palautus..

Jos valitset portaalista Return tickets, lippuja ei näy, mutta jos valitset Tickets, näet kaikki lippusi (myös ne jo peruutetut). Siellä on jokaisen peruutetun lipun kohdalla CANCEL RETURN -nappula. Myös Order history -vaihtoehdon kautta löytyy peruutuksen peruutusnappulat.
« Viimeksi muokattu: 26.04.2021 klo 14:53:10 kirjoittanut blackhawk »
juzzz

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #206 : 26.04.2021 klo 14:51:57

Mafia olikin jo lähestynyt sähköpostitse:

Uutinen

Following the modification of your ticket request you will find a credit note attached to this email.

If a refund is outstanding it will be processed within the next 10 working days.



Please note that the Ticketing Portal url and your credentials are for your personal use only and should not be shared with any third party.

Best regards,

UEFA EURO 2020™ Ticketing Team
Hadji

Poissa Poissa


Vastaus #207 : 26.04.2021 klo 15:13:18

Jos valitset portaalista Return tickets, lippuja ei näy, mutta jos valitset Tickets, näet kaikki lippusi (myös ne jo peruutetut). Siellä on jokaisen peruutetun lipun kohdalla CANCEL RETURN -nappula. Myös Order history -vaihtoehdon kautta löytyy peruutuksen peruutusnappulat.


Mulla muuten ainakin eilen (vai oliko toissapäivänä) kun kävin kirjautumassa portaalissa, näkyi kaikissa alkulohkopelien lipuissa ”allocated” (kuten pitääkin), mutta myös jatkopeleissä, eikös niiden pitänyt mennä peruutukseen? (Follow your team jne.)
blackhawk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton


Vastaus #208 : 26.04.2021 klo 15:21:50


Mulla muuten ainakin eilen (vai oliko toissapäivänä) kun kävin kirjautumassa portaalissa, näkyi kaikissa alkulohkopelien lipuissa ”allocated” (kuten pitääkin), mutta myös jatkopeleissä, eikös niiden pitänyt mennä peruutukseen? (Follow your team jne.)

Samoin lukee mulla. Kai nuo päivittyvät myöhemmin? Nuohan ovat kuitenkin UEFA:n toimesta peruutettuja lippuja, joten ehkä softassa ei ollut sellaista vaihtoehtoa ennakkoon huomioitu.
Maracaia

Poissa Poissa


Vastaus #209 : 26.04.2021 klo 16:57:46

Samoin lukee mulla. Kai nuo päivittyvät myöhemmin? Nuohan ovat kuitenkin UEFA:n toimesta peruutettuja lippuja, joten ehkä softassa ei ollut sellaista vaihtoehtoa ennakkoon huomioitu.

Sama luki Uefan peruuttamassa Ruotsi-Slovakia-pelin lipussa.
Hasselhoff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJS, Suomen maajoukkue


Vastaus #210 : 26.04.2021 klo 19:55:38


Mulla muuten ainakin eilen (vai oliko toissapäivänä) kun kävin kirjautumassa portaalissa, näkyi kaikissa alkulohkopelien lipuissa ”allocated” (kuten pitääkin), mutta myös jatkopeleissä, eikös niiden pitänyt mennä peruutukseen? (Follow your team jne.)

Itselle tuli juuri maili mafialta, että FMT lippusi on peruttu ja maksetaan takaisin kun keretään.
läski

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi


Vastaus #211 : 26.04.2021 klo 19:59:38

FMT-lipuista maili:
 
       
    
Dear Läski,

As you may be aware, UEFA took the decision on Friday 23 April 2021 to cancel and refund all Follow My Team tickets for UEFA EURO 2020™.


As a result, your existing tickets will automatically be cancelled and refunded. No action is required from you.

 
    
Why are all Follow My Team tickets cancelled?

Considering the location for most knock-out matches is unknown until completion of the group-stage, and the existing significant travel restrictions, UEFA has decided to cancel and refund all Follow My Team tickets.

When will I receive my refund?

You will receive confirmation of your refund via email once it has been processed. We will process refunds to credit/debit cards as soon as possible after the completion of the ticket cancellations.

Can I purchase Follow My Team tickets later?

The quota of Follow My Team tickets for the knockout stage matches will remain reserved for fans of the qualified teams. This may (subject to the rules of the respective fan clubs) give you the opportunity to purchase tickets at a later stage, should your team progress and should travel restrictions permit you to reach the match venue at short notice.

Travel restrictions

Fans are encouraged to carefully consider border entry restrictions and requirements and can find detailed information on the official spectator event guide, available on EURO2020.com and the UEFA EURO 2020 App, with additional information about COVID-19 mitigation measures at the stadium and travel information for each host city
Matt1

Poissa Poissa


Vastaus #212 : 26.04.2021 klo 23:41:31

Palauttaisin jos osaisin. Viagogo :(
dronevil

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #213 : 27.04.2021 klo 12:47:02

Olen just vaihtamassa pankkia ja pitäisi lopettaa tällä viikolla tuo tili/kortti, jolle ne palautukset lipuista tulee. Vähän kuumottaa millainen säätö siitä tulee ja näenkö rahoja enää koskaan :)
Kuhstallmann

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, maajoukkue, FCA 1907


Vastaus #214 : 27.04.2021 klo 12:51:56

Olen just vaihtamassa pankkia ja pitäisi lopettaa tällä viikolla tuo tili/kortti, jolle ne palautukset lipuista tulee. Vähän kuumottaa millainen säätö siitä tulee ja näenkö rahoja enää koskaan :)
Onko sitä pakko lopettaa vielä? Itse vaihdoin pankkia loppuvuodesta, mutta edellisen puljun kortti/tili on olemassa yhä juurikin tämän takia.
Elias

Poissa Poissa


Vastaus #215 : 27.04.2021 klo 14:20:14

Onko sitä pakko lopettaa vielä? Itse vaihdoin pankkia loppuvuodesta, mutta edellisen puljun kortti/tili on olemassa yhä juurikin tämän takia.

Omalla kohdalla kortti, jolla liput maksettu ehti vanhentua tässä koronan aikana, joten pankkisiirtosekoilua odotellessa Ylos
Hunaja

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3


Vastaus #216 : 27.04.2021 klo 14:26:47

Omalla kohdalla kortti, jolla liput maksettu ehti vanhentua tässä koronan aikana, joten pankkisiirtosekoilua odotellessa Ylos

Kyllähän se kortti itsessään on pysynyt samana (korttinumero, cvv), vaikka vuosiuusinnan(?) johdosta onkin tullut uusi tilalle? Jos kyse on normaalista kolmen vuoden välein tapahtuvasta vuosiuusinnasta, rahat kyllä kaiketi löytävät tiensä tilille ihan automaattisesti.
Elias

Poissa Poissa


Vastaus #217 : 27.04.2021 klo 14:35:15

Kyllähän se kortti itsessään on pysynyt samana (korttinumero, cvv), vaikka vuosiuusinnan(?) johdosta onkin tullut uusi tilalle? Jos kyse on normaalista kolmen vuoden välein tapahtuvasta vuosiuusinnasta, rahat kyllä kaiketi löytävät tiensä tilille ihan automaattisesti.

Itse tulkitsin, että ei välttämättä tule. Toivottavasti olen väärässä. Toki tuostakin voi ymmärtää että palautus saattaa mennä läpi tai olla menemättä.

Lainaus
In case of refund, you will receive your money back on the card you used to pay for your tickets. If your credit or debit card expired since you paid for the tickets, and the refund is unsuccessful, the amount will be refunded to you by bank transfer. You will be contacted by us at a later stage and will be asked to provide your bank account details.

Mutta ehkä tosiaan olet tässä oikeassa Ylos
blackhawk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton


Vastaus #218 : 27.04.2021 klo 15:56:38

Itse tulkitsin, että ei välttämättä tule. Toivottavasti olen väärässä. Toki tuostakin voi ymmärtää että palautus saattaa mennä läpi tai olla menemättä.

Kyllä mulle on ohjautunut eri tahojen tekemät hyvitykset ihan oikein omalle luottokorttitilille, vaikka kortti olisi ennen hyvitystä uusittu jopa niin, että kortin numerokin olisi vaihtunut. Hyvitysten pitäisi tulla perille luottokortin vaihtumisesta huolimatta kunhan luottokorttitili pysyy samana.

dronevilin mainitsemassa tapauksessa joutuu varmasti ilmoittamaan UEFA:lle pankkitilin tiedot palautusta varten, mutta siitä pitäisi tulla erillinen ilmoitus. Lippuportaalin kautta voi pankkitilin tiedot ilmoittaa, ellei hyvitys luottokorttitilille onnistu.
« Viimeksi muokattu: 27.04.2021 klo 15:59:27 kirjoittanut blackhawk »
Kamreeri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP


Vastaus #219 : 27.04.2021 klo 16:11:39

Joo meikäläiseltä kysyivät jo peruutusvaiheessa pankkitilinumeroa varmuuden vuoksi, jos palauttaminen kortille ei onnistu. Tänään pamahti sähköpostiin hyvityslasku jossa kerrottiin että rahat palautuu 10 päivän sisään.
keke vlk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka


Vastaus #220 : 27.04.2021 klo 17:14:53

Itselle tuli myös juuri hyvityslaskuviesti kolmesta kavereiden palautetusta lipusta Belgia-matsiin, jossa aika optimistisesti lupaillaan että että rahat palautetaan At the end of the february 2021.
dronevil

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #221 : 27.04.2021 klo 17:18:36

Joo meikäläiseltä kysyivät jo peruutusvaiheessa pankkitilinumeroa varmuuden vuoksi, jos palauttaminen kortille ei onnistu. Tänään pamahti sähköpostiin hyvityslasku jossa kerrottiin että rahat palautuu 10 päivän sisään.

Mun mielestä multa ei kysytty tilinumeroa palautusvaiheessa, mutta voi olla, että en vaan huomannut sitä. Hyvityslasku on jo tullut mulle. Ehkä pitää vaan odotella ja sulkea sen jälkeen tili. Lähinnä siinä sulkemisessa on sen takia kiire, ettei tarvitsisi maksaa mitään tilinhoitomaksuja, nyt kun lainat ja muut palvelut on jo siirretty muualle. Toisaalta sama se on, jos joutuu maksamaan jotain 5 euroa, että saa ne lippujen 450 euroa äkkiä itelle..
Jupsansaa

Poissa Poissa


Vastaus #222 : 27.04.2021 klo 17:49:39

Mun mielestä multa ei kysytty tilinumeroa palautusvaiheessa, mutta voi olla, että en vaan huomannut sitä. Hyvityslasku on jo tullut mulle. Ehkä pitää vaan odotella ja sulkea sen jälkeen tili. Lähinnä siinä sulkemisessa on sen takia kiire, ettei tarvitsisi maksaa mitään tilinhoitomaksuja, nyt kun lainat ja muut palvelut on jo siirretty muualle. Toisaalta sama se on, jos joutuu maksamaan jotain 5 euroa, että saa ne lippujen 450 euroa äkkiä itelle..

Jos on jo hyvityslaskukin tullut, niin hyvällä säkällä rahat voi olla jo perjantaihin mennessä tilillä.
blackhawk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton


Vastaus #223 : 27.04.2021 klo 18:57:00

Mun mielestä multa ei kysytty tilinumeroa palautusvaiheessa, mutta voi olla, että en vaan huomannut sitä. Hyvityslasku on jo tullut mulle. Ehkä pitää vaan odotella ja sulkea sen jälkeen tili. Lähinnä siinä sulkemisessa on sen takia kiire, ettei tarvitsisi maksaa mitään tilinhoitomaksuja, nyt kun lainat ja muut palvelut on jo siirretty muualle. Toisaalta sama se on, jos joutuu maksamaan jotain 5 euroa, että saa ne lippujen 450 euroa äkkiä itelle..

Lippuportaalin henkilötietosivun lopussa on kentät pankkitilin tiedoille, joita ei siis normaalisti tarvitse täyttää. Ainakin itse olen ymmärtänyt UEFA:n ohjeistuksen niin, että jos luottokorttihyvitys epäonnistuisi, vasta sitten UEFA:lta tulisi pyyntö täyttää nuo tilitiedot lippuportaaliin.

Itse sain tänään hyvityslaskuja peruutetuista lipuista kun samassa tilauksessa ollut kaveri halusi peruuttaa osan lipuistaan jo tässä vaiheessa. UEFA:lla taitaa olla jokin vanha mailipohja käytössä kun viime viikolla peruutetuista lipuista luvataan hyvitys tämän vuoden helmikuun loppuun mennessä.
Kamreeri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP


Vastaus #224 : 27.04.2021 klo 23:31:45

Lippuportaalin henkilötietosivun lopussa on kentät pankkitilin tiedoille, joita ei siis normaalisti tarvitse täyttää. Ainakin itse olen ymmärtänyt UEFA:n ohjeistuksen niin, että jos luottokorttihyvitys epäonnistuisi, vasta sitten UEFA:lta tulisi pyyntö täyttää nuo tilitiedot lippuportaaliin.

Niin taisi muuten ollakin. Tuli kai täytettyä tilinumero sinne varmuuden vuoksi. Ja tosiaan lupasivat palauttaa rahat 10 työpäivän sisään.

 
Sivuja: 1 ... 8 [9] 10
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa