FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 20:09:50 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 3 [4]
 
Kirjoittaja Aihe: VPS - FC Honka, la 13.3.  (Luettu 19535 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
PotkuPalli

Poissa Poissa


Vastaus #75 : 13.03.2021 klo 16:21:10

Jos keskikentän pohja menettää pallon totaalisen vaarattomassa tilanteessa/syöttöhassin kautta 5-6 kertaa ensimmäisen puoliajan aikana niin miten siihen ei voida reagoida? Viimeistään silloin kun Fabu oli antaa avausmaalin tarjottimella Kaufmannille niin eikö siinä jo jonkun näköiset hälytyskellot ala soimaan?! Amatööritouhua reagoida selkeisiin ongelmiin vasta kun ne ongelmat ovat aiheuttaneet lähes ylitsepääsemättömän 0-2 tilanteen.
Barracuda

Poissa Poissa


Vastaus #76 : 13.03.2021 klo 16:23:36

Jos keskikentän pohja menettää pallon totaalisen vaarattomassa tilanteessa/syöttöhassin kautta 5-6 kertaa ensimmäisen puoliajan aikana niin miten siihen ei voida reagoida? Viimeistään silloin kun Fabu oli antaa avausmaalin tarjottimella Kaufmannille niin eikö siinä jo jonkun näköiset hälytyskellot ala soimaan?! Amatööritouhua reagoida selkeisiin ongelmiin vasta kun ne ongelmat ovat aiheuttaneet lähes ylitsepääsemättömän 0-2 tilanteen.
👍 Totta joka sana
Djbb

Poissa Poissa


Vastaus #77 : 13.03.2021 klo 16:30:27

Tilaa pitäisi pystyä itse luomaan eikä odotella että sitä jostain ilmaiseksi tippuu.
Eiköhän tämä ole itsestäänselvää.

Pohjien liikkeet pelinavaamisvaiheessa tosin eivät tee tilaa pohjille, hyvää puolustuskollektiivia vastaan, vaan tilaa muille kaistoille. Pitkäsellä ja Ceesaylla on todellisia vaikeuksia tunnistaa näitä tilanteita.

Mitään luottoa ei myöskään ole siihen tämän tasoisia jengejä vastaan, että vaikka pohjat (Lindeman ja Fabu) saisivatkin taskuihin palloja, että pystyisivät luomaan laadukasta pelinrakentamista ja luomaan hyviä murtautumistilanteita kontrolloidusti, ylemmille alueille.
Komigenare

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #78 : 13.03.2021 klo 17:51:50

Videoraportti: kakkoskoutsi Jussi Nuorela
JunnunVPS

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vepsu, Barca, Liverpool


Vastaus #79 : 13.03.2021 klo 18:27:16


Olipas hyvät analyysit Nuorelalta. Meillä on hyvät valmentajat. Jeps, mä oon tosi tyytyväinen molempiin valmentajaan, aivan eri touhua kuin viime vuonna.
« Viimeksi muokattu: 13.03.2021 klo 18:32:30 kirjoittanut JunnunVPS »
White City

Poissa Poissa


Vastaus #80 : 14.03.2021 klo 13:57:21

Olipas hyvät analyysit Nuorelalta. Meillä on hyvät valmentajat. Jeps, mä oon tosi tyytyväinen molempiin valmentajaan, aivan eri touhua kuin viime vuonna.

Just näin. Nuorelalle mikki naaman eteen tästä eteenpäinkin.

Sund oli toki viime kaudella vähän liiankin helppo kohde suomenkieliselle medialle.

p.s. En o Kisu.
JunnunVPS

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vepsu, Barca, Liverpool


Vastaus #81 : 14.03.2021 klo 20:40:27

Mun mielestä Sundin ongelma oli se, ettei nähnyt missä se homma mättää, nykyiset kaverit nopeestikin matsin jälkeen antaa niinku hyvät vastaukset siihen, että mikä oli hyvää ja mikä huonoa.
Ongelma on helppo korjata kun tietää missä  se on, tai missä niitä on, jos ei tiedä niin sama soosaus jatkuu ja sitten "lehditötilaisuudessa" tulee kommenttia tyyliin "viddu, jätkät on ihan paskoja".
Komigenare

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #82 : 15.03.2021 klo 19:00:11

Maalikooste

Piilotettu video löytyi otteluraportin kautta.

Katsellaan vielä Vepsun laukaisukarttaa.

 
Sivuja: 1 ... 3 [4]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa