Comfort
Poissa
Suosikkijoukkue: ManU, Suomi
|
|
Vastaus #225 : 29.09.2022 klo 11:38:46 |
|
Eli haussa sekä hyökkäys että puolustussuuntaan hyvin liikkuva pelaaja, jolla on hyvä syöttöarsenaali ja lisäksi keskitykset boksiin(Jollelle) ovat arkipäivää. Kamppailuvoimaa riittää, kun "isot maat" tulee vastaan.
Hhhmmm.
|
|
|
|
muumi
Poissa
Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa
|
|
Vastaus #226 : 29.09.2022 klo 11:45:49 |
|
Nurmela?
|
|
|
|
Julkea bulbul
Poissa
Suosikkijoukkue: TamU (JJK)
|
|
Vastaus #227 : 29.09.2022 klo 11:46:28 |
|
Nurmela?
Ennemmin kuin valmentajaksi.
|
|
|
|
muumi
Poissa
|
|
Vastaus #228 : 29.09.2022 klo 11:47:23 |
|
Ennemmin kuin valmentajaksi.
Samaa mieltä.
|
|
|
|
Tresor
Poissa
|
|
Vastaus #229 : 29.09.2022 klo 12:40:10 |
|
No paljon parempi ratkaisu se olisi ollut kuin käytännössä luovuttaa pallo vastustajalle kerta toisensa jälkeen tuollaisilla syötöillä, jotka johtavat yhtään mihinkään kerran sadasta kerrasta.
Ekassa ainakaan ei olisi tarvittu kuin pikkasen terävämpi lähtö Kjällmanilta ja onnistunut suojaus, niin Alho itse olisi ollut välikaistalla ihan vapaana nousemassa kohti maalia. Jätti nimittäin tuo Montenegron vasen laituri Alhon ihan vartiotta syötön jälkeen. Samaa kuviota yritettiin aika monessakin noista kupsilaisen nostamista tilanteista. Pukille pelattuna noista olisi voinut syntyä aika paljon enemmän tosiaan. Kjällman ei ollut riittävän terävä lähdöissään eikä taitava suojauksissaan. Lisätään nyt vielä se itsestäänselvyys, että lätäkköisen kentän soisessa laidassa oli aina valtioviisautta välttää syöttämästä poikittain, koska tarvittavaa syötön kovuutta oli niin vaikea arvioida ja riskit väärinarvoinnista todella suuret.
|
|
|
|
Hunaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3
|
|
Vastaus #230 : 29.09.2022 klo 14:31:08 |
|
Enemmän tuossa koosteessa pisti silmään Källmanin käsittämättömän tahmaiset ensimmäiset askeleet. Jos kohdepelaajana olisi ollut esim. Pukki, niin puolet tilanteista olisi päättynyt puolittaiseen karkaamiseen pakilta (pallon kanssa). Toinen puoli siihen, että Pukki olisi pudottanut pallon takaisin alemmas, jossa olisi ollut taas enemmän syöttösuuntia auki.
Toki varmasti myös Källmanin kaltaisella raskasrakenteisella panssarivaunulla olosuhteiden merkitys tässä korostui.
|
|
|
|
Kausari
Poissa
|
|
Vastaus #231 : 30.09.2022 klo 08:36:13 |
|
Tietysti Peltola. Ja varsinkin jos ja kun pelataan Suomea kovempaa joukkuetta vastaan. Esimerkiksi Mariborin parhaat kaksi kaveria olivat vasemman puolen laitapelaaja sekä laitalinkki ja Peltola hoiti homman hienosti vierasmatsissa (oikea toppari). Viiden linjassa sekä pakki että kk toimii ja osaa syöttää pallon eteenpäin. Iso harppaus tämän kauden aikana ja tammikuussa lähtee ulkomaille - > maajoukkue.
|
|
|
|
muumi
Poissa
|
|
Vastaus #232 : 30.09.2022 klo 10:31:55 |
|
Tietysti Peltola. Ja varsinkin jos ja kun pelataan Suomea kovempaa joukkuetta vastaan. Esimerkiksi Mariborin parhaat kaksi kaveria olivat vasemman puolen laitapelaaja sekä laitalinkki ja Peltola hoiti homman hienosti vierasmatsissa (oikea toppari). Viiden linjassa sekä pakki että kk toimii ja osaa syöttää pallon eteenpäin. Iso harppaus tämän kauden aikana ja tammikuussa lähtee ulkomaille - > maajoukkue.
Samaa olen pohtinut, annan ääneni Peltolalle (jos Nure ei ole valmis palaamaan kehiin).
|
|
|
|
Naapel
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves
|
|
Vastaus #233 : 30.09.2022 klo 10:52:18 |
|
Mielenkiintoista myös nähdä, keitä talvimaaotteluissa kokeillaan oikean pakin paikalla. Liigassakaan kukaan ei ole erityisesti noussut esiin, vaan aika tasaista massaa tuntuvat kotimaiset oikeat pakit olevan. Ulkomailla Tatu Varmanen on saanut ihan kelvollisesti peliaikaa Superettanissa, mutta vaikea sanoa, onko Ruotsissa tapahtunut minkä verran kehitystä, että menisikö liigapelaajien edelle. Kuitenkin jos joku onnistuu Riven vakuuttamaan, luulisi olevan ihan realistinen sauma nousta mukaan myös kilpailullisiin otteluihin.
|
|
|
|
Elmo
Poissa
Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis
|
|
Vastaus #234 : 30.09.2022 klo 10:55:02 |
|
Samaa olen pohtinut, annan ääneni Peltolalle (jos Nure ei ole valmis palaamaan kehiin).
Eikös junnumajussa Peltola ollut katastrofi vasempana pakkina? ..no, ehkä oikealla on sitten eri juttu, ja kehityskin mahdollista.
|
|
|
|
muumi
Poissa
|
|
Vastaus #235 : 30.09.2022 klo 10:59:21 |
|
Eikös junnumajussa Peltola ollut katastrofi vasempana pakkina?
..no, ehkä oikealla on sitten eri juttu, ja kehityskin mahdollista.
Minä olen nähnyt Peltolan junnumajussa vain oikealla (ellen muista väärin) ja silloin syyttä pidettiin katastrofina. Mutta olennaista tässä tarinassa on tuo kehitys, minä Peltolan kanssa ollut koko ajan vauhdikasta.
|
|
|
|
atletico1
Poissa
|
|
Vastaus #236 : 03.10.2022 klo 22:16:18 |
|
Minä olen nähnyt Peltolan junnumajussa vain oikealla (ellen muista väärin) ja silloin syyttä pidettiin katastrofina. Mutta olennaista tässä tarinassa on tuo kehitys, minä Peltolan kanssa ollut koko ajan vauhdikasta.
Lopettakaa nyt jo. Ei edes vitsillä jotain vitun rautakangen nielaissutta Peltolaa
|
|
|
|
Comfort
Poissa
|
|
Vastaus #237 : 04.10.2022 klo 05:17:18 |
|
Robin Tihi pelasi eilen oikeana laitapakkina ja joku tiesi kertoa, että hyvin meni. Allsvenkanin keskikastin mittelöstä tuli vielä voittokin
|
|
|
|
Kausari
Poissa
|
|
Vastaus #238 : 07.10.2022 klo 13:18:56 |
|
Peltola kuukauden joukkueessa ja ansaitusti. Kova tasonnousu kauden aikana
|
|
|
|
Kannattelija
Poissa
|
|
Vastaus #239 : 07.10.2022 klo 18:09:40 |
|
Enpä tiedä oliko Tihin siirto laidalle kokeilu vai tilapäinen tuuraus, mutta jos kyseessä oli ensimmäinen vaihtoehdoista, voisi hyvin olettaa, että jatkoa seuraa. Tämä ei olisi todellakaan huono siirto maajoukketta ajatellen. Mikäli jatkaisi pakkina, on kutsu miesten maajoukkueeseen hyvin lähellä. Nähtäväksi jää miten kausi etenee. Sunnuntaina ollaan asteen viisaampia.
|
|
|
|
Kausari
Poissa
|
|
Vastaus #240 : 08.10.2022 klo 10:07:00 |
|
Tällä hetkellä ehkäpä näin: 1 Alho 2 Granlund 3 Peltola 4 Soiri 5 Tihi 6 Wallius
Bubbling under: Kemppainen, Tauriainen, Tatu Varmanen, Ylitolva, Seth Saarinen, Aapo Mäenpää... Joku varmaan unohtui?
Tihi nousee äkkiä 2-3 sijalle, jos ja kun hän pelaa jatkossa enemmän laitapakkia seurajoukkueessaan.
|
|
|
|
Comfort
Poissa
|
|
Vastaus #241 : 09.10.2022 klo 17:45:53 |
|
Tällä hetkellä ehkäpä näin: 1 Alho 2 Granlund 3 Peltola 4 Soiri 5 Tihi 6 Wallius
Bubbling under: Kemppainen, Tauriainen, Tatu Varmanen, Ylitolva, Seth Saarinen, Aapo Mäenpää... Joku varmaan unohtui?
Tihi nousee äkkiä 2-3 sijalle, jos ja kun hän pelaa jatkossa enemmän laitapakkia seurajoukkueessaan.
Ja niin jatkui... Tihi taas oikeana pakkina Malmö vastassa. Lukitaanko vastaus vai kysytäänkö yleisöltä?
|
|
|
|
pilkku seiska
Poissa
Suosikkijoukkue: Just leave me alone - I know what i´m doing
|
|
Vastaus #242 : 09.10.2022 klo 18:01:03 |
|
Ja niin jatkui... Tihi taas oikeana pakkina Malmö vastassa. Lukitaanko vastaus vai kysytäänkö yleisöltä?
Miten pelasi?
|
|
|
|
Kannattelija
Poissa
|
|
Vastaus #243 : 09.10.2022 klo 20:00:56 |
|
Miten pelasi?
Algoritmien mukaan joukkueen parhaimmistoa. Peliä en otse tosin nähnyt.
|
|
|
|
Kausari
Poissa
|
|
Vastaus #244 : 10.10.2022 klo 07:56:27 |
|
Päivitystä.... Tällä hetkellä ehkäpä näin?
1 Alho 2 Tihi 3 Granlund 4 Peltola 5 Soiri 6 Wallius
2023 Tihi ykköseksi. Ainakin aluksi kokeilu ja nopeasti.
|
|
|
|
Comfort
Poissa
|
|
Vastaus #245 : 10.10.2022 klo 08:18:03 |
|
Eilisestä pelistä: https://www.youtube.com/watch?v=qHrWdysaF_UTuossa lyhyessä koosteessa: yksi blokki ja yksi pelastus, kun molari tiputtaa eteensä. Ja yksi ohi pusku, josta vastustaja pääsee vetämään. No, eipä tuosta vielä kokonaiskuvaa saa.
|
|
|
|
10 puukkoa
Poissa
Suosikkijoukkue: Jani Honkavaara
|
|
Vastaus #246 : 10.10.2022 klo 13:53:04 |
|
Järkyttävä tilanne ja joku improvisoitu ratkaisu tähän pitää keksiä muutamaksi vuodeksi ja toivoa, että Walliuksesta, Ylitolvasta tai kumppaneista kehittyisi edes välttävä ratkaisu tälle paikalle.
CF Montreal näyttäisi pelaavan 3-5-2 muodostelmalla, jossa Lappalainen on piirretty keskikentän vasemmalle laidalle. Pelejä en ole katsonut, mutta ehkä Lappalaista voisi kokeilla oikealla esim. marraskuun höntsissä, jos rooli Montrealissa on lähelläkään wingbackia. Muistaakseni Lappalainen on oikeajalkainen pelaaja, joten ei kai siinä paljoa häviä jos jotain P-Makedoniaa vastaan kokeilee Lassia oikealla. Laarin pohjia tässä joudutaan joka tapauksessa kaivelemaan.
|
|
|
|
Gambinamiäs
Poissa
|
|
Vastaus #247 : 10.10.2022 klo 16:00:48 |
|
Järkyttävä tilanne ja joku improvisoitu ratkaisu tähän pitää keksiä muutamaksi vuodeksi ja toivoa, että Walliuksesta, Ylitolvasta tai kumppaneista kehittyisi edes välttävä ratkaisu tälle paikalle.
CF Montreal näyttäisi pelaavan 3-5-2 muodostelmalla, jossa Lappalainen on piirretty keskikentän vasemmalle laidalle. Pelejä en ole katsonut, mutta ehkä Lappalaista voisi kokeilla oikealla esim. marraskuun höntsissä, jos rooli Montrealissa on lähelläkään wingbackia. Muistaakseni Lappalainen on oikeajalkainen pelaaja, joten ei kai siinä paljoa häviä jos jotain P-Makedoniaa vastaan kokeilee Lassia oikealla. Laarin pohjia tässä joudutaan joka tapauksessa kaivelemaan.
Ja näin. Ehkä tämän laitapakkitilanteen(kin) takia toivoisi paluuta neljän linjaan. Joku leoväisänen sinne pakiksi.
|
|
|
|
Sergei Analtov
Poissa
Suosikkijoukkue: ACO
|
|
Vastaus #248 : 10.10.2022 klo 16:17:59 |
|
Sen tiedän ettei se ainakaan Matti Peltola ole. Vitsi joka ei naurata.
|
|
|
|
Comfort
Poissa
|
|
Vastaus #249 : 10.10.2022 klo 21:05:38 |
|
Näihin karsintoihin ei akademiapelaajat tai lupaukset ehdi. Ei mitään Lappalaisia yms.
Alho, Tihi, Granlund.
Näillä mennään.
|
|
|
|
|
|