FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 09:49:39 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 62
 
Kirjoittaja Aihe: Argentina  (Luettu 308202 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
valdanito

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Maajoukkue, TamU


Vastaus #50 : 19.06.2007 klo 21:22:57

Oon pitänyt Bohlenin läppiä tähän saakka asiallisina, mutta nyt ihme provoamista. Liekö jotain henk.koht. patoutumia kyseistä tyyppiä/joukkuetta vastaan? Olihan Romy kisoissa hieno tuulahdus vanhaa kunnon kymppipaikan dominaattoria, ja heilutti argentiinalaiskeskikentän ja -hyökkäyksen tahtipuikkoa melkoisen vakuuttavasti. Pekerman teki elämänsä virheen ottaessaan hänet vaihtoon, ainakin itselleni tuli heti fiilis, että "kuka vittu tekee voittomaalin, koska tasoitus tulee varmasti." Ja eihän sitä sitten kukaan tehnyt.

Toivottavasti löytää joukkueen, joka hänen arvonsa tunnustaa, ilman muuta loistava pelaaja. Toki mj-lopettamispäätös harmittaa meikäläistä siinä, missä ketä tahansa muuta albiceleste-kannattajaa, mutta toivotaan että se tulee vielä pyörrettyä.  ;)
Three Lions

Poissa Poissa


Vastaus #51 : 19.06.2007 klo 21:38:45

Tiedän sen verran, mitä olen lukenut. Enkä usko sinun tietävän sen enempää, kunhan nyt yrität esittää jotain provosointimielessä.

Minä tiedän vain mitä olen lukenut; Riquelme sanoi lopettaneensa maajoukkueessa äitinsä terveydentilan takia (jonka tiedetään joutuneen kahteen kertaan sairaalahoitoon MM-kisojen ja lopettamispäätöksen välisenä aikana), eikä minulla ole mitään syytä epäillä tätä ilman päinvastaista tietoa, jota siis kellään ei ole.

Olisiko herralla vielä heittää lähdettä tämän väitteen tueksi? Itse en ainakaan ole vastaaviin tietoihin törmännyt.

En jaksa alkaa kahlaamaan vanhoja viestejä, mutta joku/jotkut forumin nahkahousuista tarjosivat jotain tämän tapaista selitystä, kun itse epäilin, että Klose ei mukavuudenhalultaan ja floppaamisen pelon takia uskalla lähteä kunnon sarjaan. Tämä varmaan kuitenkin riittä tästä aiheesta täällä.
Dieter Bohlen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uli Hoeness im Knast is wie 'ne Meisterschaft!


Vastaus #52 : 19.06.2007 klo 21:58:52

Oon pitänyt Bohlenin läppiä tähän saakka asiallisina, mutta nyt ihme provoamista. Liekö jotain henk.koht. patoutumia kyseistä tyyppiä/joukkuetta vastaan? Olihan Romy kisoissa hieno tuulahdus vanhaa kunnon kymppipaikan dominaattoria, ja heilutti argentiinalaiskeskikentän ja -hyökkäyksen tahtipuikkoa melkoisen vakuuttavasti. Pekerman teki elämänsä virheen ottaessaan hänet vaihtoon, ainakin itselleni tuli heti fiilis, että "kuka vittu tekee voittomaalin, koska tasoitus tulee varmasti." Ja eihän sitä sitten kukaan tehnyt.

En tosiaankaan pidä Rikusta - saati sitten yleensäkään argoista - sen kummemmin. Johtuu osaksi siitä, että Villarreal herättää lähinnä aggressioita ja Argentiinaa pidän turhankin varteenotettavana kilpailijana omille suosikeilleni arvokisoissa.

Toisekseen sivuunkirjoittanutta ketuttaa armottamasti henkisesti yliheikot miljonääripalloilijat, joista yhdestä saa tälla hetkellä nauttia uutisten osalta oman suosikkijoukkueen kohdalla.

Minä tiedän vain mitä olen lukenut; Riquelme sanoi lopettaneensa maajoukkueessa äitinsä terveydentilan takia (jonka tiedetään joutuneen kahteen kertaan sairaalahoitoon MM-kisojen ja lopettamispäätöksen välisenä aikana), eikä minulla ole mitään syytä epäillä tätä ilman päinvastaista tietoa, jota siis kellään ei ole.

Millähän tavalla tuo sinun lukemasi sitten olisi se ehdottoman oikea ja ainoa syy päätöksen taustalla?

Lainaus käyttäjältä: Three Lions
En jaksa alkaa kahlaamaan vanhoja viestejä, mutta joku/jotkut forumin nahkahousuista tarjosivat jotain tämän tapaista selitystä, kun itse epäilin, että Klose ei mukavuudenhalultaan ja floppaamisen pelon takia uskalla lähteä kunnon sarjaan. Tämä varmaan kuitenkin riittä tästä aiheesta täällä.

Etsipä nyt se lähde, kiitos. En nimittäin todellakaan ole nähnyt mitään vastaavaa selityksenä Klosen todennäköiselle jäämiselle Saksaan.

Uskoisin sinun yrittävän sotkea tähänkin aiheeseen mukaan Werdan ongelmiin liittyvää uutisointia. Aiemminhan uutisoitiin Klo$en tulehtuneista väleistä Bremenin kannattajiin, jotka olivat laittaneet liikkeelle mitä mielikuvitellisempia huhuja Miron yksityiselämästä ja perheen tilanteesta. Näillä ei kuitenkaan ollut mitään tekemistä ulkomaille siirtymisen kanssa.
Three Lions

Poissa Poissa


Vastaus #53 : 19.06.2007 klo 22:07:16

Millähän tavalla tuo sinun lukemasi sitten olisi se ehdottoman oikea ja ainoa syy päätöksen taustalla?

Siksi, että Riquelmen omat kommentit ovat ainoa käytössä oleva lähde, eikä minulla ole mitään syytä niitä epäilläkään (mm.äiti ollut kisojen jälkeen 2 kertaa sairaalahoidossa kuten jo kirjoitin), eikä kukaan ole esittänyt mitään päinvastaistakaan tietoa - Dieterin omat spekulaatiot eivät nyt tässä riitä lähteeksi.

Etsipä nyt se lähde, kiitos. En nimittäin todellakaan ole nähnyt mitään vastaavaa selityksenä Klosen todennäköiselle jäämiselle Saksaan.

Uskoisin sinun yrittävän sotkea tähänkin aiheeseen mukaan Werdan ongelmiin liittyvää uutisointia. Aiemminhan uutisoitiin Klo$en tulehtuneista väleistä Bremenin kannattajiin, jotka olivat laittaneet liikkeelle mitä mielikuvitellisempia huhuja Miron yksityiselämästä ja perheen tilanteesta. Näillä ei kuitenkaan ollut mitään tekemistä ulkomaille siirtymisen kanssa.

Veren kohistessa aivoihin Dieterin luetunymmärätämisen kyky on alentunut ja siksi vielä kertaukseksi sanon, että kyse oli siis jonkun foorumin nahkapöksyn omasta selityksesta - ei lehtiartikkelista. Omat spekulaatiosi Riquelmen "henkisestä heikkoudesta" ovat juuri noita "kannattajien mitä mielikuvituksellisimpia huhuja" joille ei ole mitään totuuspohjaa, jos mielikuvitusta ei sellaiseksi lasketa.
Dieter Bohlen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uli Hoeness im Knast is wie 'ne Meisterschaft!


Vastaus #54 : 19.06.2007 klo 22:13:02

Siksi, että Riquelmen omat kommentit ovat ainoa käytössä oleva lähde, eikä minulla ole mitään syytä niitä epäilläkään (mm.äiti ollut kisojen jälkeen 2 kertaa sairaalahoidossa kuten jo kirjoitin), eikä kukaan ole esittänyt mitään päinvastaistakaan tietoa - Dieterin omat spekulaatiot eivät nyt tässä riitä lähteeksi.

Enpä ole liiemmin omia spekulaatioita esittänyt. Kyllä sitä Rikun paineita kohtaan tuntemaa pelkoa povattiin osasyynä lopettamispäätökseen aina medioita myöten. Sinun kanssasi on toki turha sen enempää tästä keskustella, kun provosointimielessä jatkat tivaamista hamaan loppuun asti.

Lainaus käyttäjältä: Three Lions
Veren kohistessa aivoihin Dieterin luetunymmärätämisen kyky on alentunut ja siksi vielä kertaukseksi sanon, että kyse oli siis jonkun foorumin nahkapöksyn omasta selityksesta - ei lehtiartikkelista. Omat spekulaatiosi Riquelmen "henkisestä heikkoudesta" ovat juuri noita "kannattajien mitä mielikuvituksellisimpia huhuja" joille ei ole mitään totuuspohjaa, jos mielikuvitusta ei sellaiseksi lasketa.

Voi herranen aika sentään, kun sinäkin osaat olla yksinkertainen. Toki myönnän, että olisin voinut lisätä sanan "foorumilla" tuohon tekstiini, sillä viittasin juurikin foorumilla lukemaani. Pyysin sinua etsimään lainauksen, jossa joku foorumin käyttäjistä tätä spekuloi. Sinä et viitsi etsiä, sillä suurella todennäköisyydellä vastaavaa ei edes löydy.
^amoresperros^

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkue & Fútbol Club Barcelona


Vastaus #55 : 20.06.2007 klo 10:02:15

No niin, rauhoittukaapas nyt. Riquelme on loistava pelaaja. PISTE. Ylos
N5

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsesta


Vastaus #56 : 20.06.2007 klo 10:13:03

Miten kukaan voi väittää Riquelman olevan hermoheikko YHDEN epäonnistuneen rankkarin perusteella? Mies ei ole koskaan onnistunut isoissa peleissä jos ei nyt väkisin haluta laskea mukaan b-tason eteläamerikkalaisia kisoja. Eurooppalaisten joukossa näytöt ovat olemattomat.
^amoresperros^

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkue & Fútbol Club Barcelona


Vastaus #57 : 20.06.2007 klo 11:58:26

Riquelme johdatti fantastisesti 2005-2006 kaudella KYLÄSEURA-Villarrealin Champions Leaguen välieriin! Siinä on saavutusta kerrakseen. Juan Roman on ollut vahvassa roolissa nostaessaan pikkuseuran taistelemaan Espanjan liigan parhaiden joukossa. Viime kaudella Riquelmea ei näkynyt riitojen vuoksi, ja vasta loppukaudesta alkoi joukkue pelata hyvin.

Upea pelaaja. Ylos
Eki83

Poissa Poissa


Vastaus #58 : 20.06.2007 klo 13:57:47

Riquelme ilmeisesti lukee foorumia ja saattaisi olla palaamassa maajoukkueeseen haistattamaan provo-Böhlenille pitkät 8) Ylos
valdanito

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Maajoukkue, TamU


Vastaus #59 : 20.06.2007 klo 14:27:38

Riquelme ilmeisesti lukee foorumia ja saattaisi olla palaamassa maajoukkueeseen haistattamaan provo-Böhlenille pitkät 8) Ylos

Eli Romý on ilmoittanut olevansa Basilen käytettävissä, mikäli tämä tahtoo nimetä miehen viimeistään huomenna julkistettavaan copa-miehistöön. Aivan helvetin hieno juttu mun mielestä, toisaalta käy Aimaria sääliksi. Mikään ei tietenkään vielä ole varmaa, mutta jos Riku vielä joukkueeseen nousee, on mielenkiintoista nähdä miten käy Veronin valinnalle.
Phizza

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Paul Scholes


Vastaus #60 : 20.06.2007 klo 14:47:32

Eli Romý on ilmoittanut olevansa Basilen käytettävissä, mikäli tämä tahtoo nimetä miehen viimeistään huomenna julkistettavaan copa-miehistöön. Aivan helvetin hieno juttu mun mielestä, toisaalta käy Aimaria sääliksi. Mikään ei tietenkään vielä ole varmaa, mutta jos Riku vielä joukkueeseen nousee, on mielenkiintoista nähdä miten käy Veronin valinnalle.

Hieno homma, toivottavasti Basile myöskin valitsee Riquelmen joukkueeseen. Itselleni on jäänyt se kuva, että Aimarin ura on polkenut paikallaan, tai lähtenyt jopa alaspäin, viimeisen parin vuoden aikana. Hieno pelaaja toki myös hän, mutta itse en häntä säälisi siitä, jos pelaajana parempi Riquelme veisi hänen paikkansa.

Ja mitä tulee Veronin valintaan, niin toivon todella Seban mahtuvan kisajoukkueeseen. Ei varmasti enää huippuvuosiensa iskussa, mutta silti...
Eki83

Poissa Poissa


Vastaus #61 : 20.06.2007 klo 14:48:03

Aivan helvetin hieno juttu mun mielestä, toisaalta käy Aimaria sääliksi.

Itselläni ei kyllä käy, koska suuremmin en koskaan ole Aimarista välittänyt. Tokihan Pablitokin huipputaitava on ja käy mainiosti kakkosviulun soittajaksi, ei kuitenkaan kapellimestariksi. Mitä Veroniin tulee niin hän siirtyi kyllä minun tutkani ulottumattomiin palatessaan kotimaahansa. Oli aikanaan loistava pelaaja, mutta viimeiset vuodet Euroopassa eivät enää suuremmin vakuuttaneet, mahtaako olla palannut lähemmäs Lazio-ajan tasoaan?
Dieter Bohlen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uli Hoeness im Knast is wie 'ne Meisterschaft!


Vastaus #62 : 20.06.2007 klo 15:46:37

Riquelme ilmeisesti lukee foorumia ja saattaisi olla palaamassa maajoukkueeseen haistattamaan provo-Böhlenille pitkät.

Oikein Ylos.

Jos pääkoppa on kunnossa - mistä paluu maajoukkueeseen kielisi - niin annettavaa löytyy. Hommaa helpottanee myös vuoden "lepotauko" sekä Messin ja Tevezin loistovat otteet menneeltä kaudelta, jotka vievät reilusti taakkaa pois Rikun harteilta. Odotuksien pienentyessä Riquelme pystynee keskittymään enemmän omaan hommaansa ja jättää tärkeät ratkaisut niitä kaihtamattomille kavereille.
Three Lions

Poissa Poissa


Vastaus #63 : 20.06.2007 klo 16:10:37

Hienoa jos Riquelme olisi todella palaamassa maajoukkuekuvioihin - onneksi argentiinalaisella on aina ollut henkinen selkäranka siinä kunnossa, että hän uskaltaa tarttua isoihinkin haasteisiin, sillä minua ketuttaa armottamasti henkisesti yliheikot miljonääripalloilijat, jotka mukavuudentunteessaan ja kunnianhimottomuudessaan menevät siitä mistä aita on matalin tai jäävät jumittamaan äidin ruokapatojen äärelle floppaamisen pelossa  Ylos
N5

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsesta


Vastaus #64 : 20.06.2007 klo 20:18:19

Lainaus
mukavuudentunteessaan ja kunnianhimottomuudessaan menevät siitä mistä aita on matalin tai jäävät jumittamaan äidin ruokapatojen äärelle floppaamisen pelossa

Tuli mieleesi Paul Scholes? Tai niin, mies taisikin flopata lukemattomissa arvokisoissa jo, eiköhän asia tullut selväksi ja parempi keskittyäkin golfiin kesäisin.

Voisiko joku luetella jo vihdoin ne Riquelmen maajoukkuenäytöt, kun niitä voisi päätellä olevankin kun noin hehkutetaan?
valdanito

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Maajoukkue, TamU


Vastaus #65 : 20.06.2007 klo 21:06:01

Voisiko joku luetella jo vihdoin ne Riquelmen maajoukkuenäytöt, kun niitä voisi päätellä olevankin kun noin hehkutetaan?

Viime kesänä ainakin tuli jotain pelejä telkkarista, en tiedä satuitko kanavalle...    :(

E: Epävirallisten tietolähteiden mukaan Riquelme, Palacio ja Daniel Diaz liittyvät joukkueen vahvuuteen Gremio-matsin jälkeen perjantaina, kun taas Pinola ja Maxi Rodriguez eivät joukkueeseen mahtuneet. Jälkimmäinen ei kuulemma ole Basilen mukaan vielä täysin toipunut.
« Viimeksi muokattu: 20.06.2007 klo 21:18:49 kirjoittanut valdanito »
Dieter Bohlen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uli Hoeness im Knast is wie 'ne Meisterschaft!


Vastaus #66 : 20.06.2007 klo 22:31:05

Viime kesänä ainakin tuli jotain pelejä telkkarista, en tiedä satuitko kanavalle...

E: Epävirallisten tietolähteiden mukaan Riquelme, Palacio ja Daniel Diaz liittyvät joukkueen vahvuuteen Gremio-matsin jälkeen perjantaina, kun taas Pinola ja Maxi Rodriguez eivät joukkueeseen mahtuneet. Jälkimmäinen ei kuulemma ole Basilen mukaan vielä täysin toipunut.

No voi sun vittu. Vai on Pino jäämässä rannalle? Paskaa, sanon minä.

 :keskari: >:( :keskari:
Three Lions

Poissa Poissa


Vastaus #67 : 20.06.2007 klo 22:38:01

Tuli mieleesi Paul Scholes? Tai niin, mies taisikin flopata lukemattomissa arvokisoissa jo, eiköhän asia tullut selväksi ja parempi keskittyäkin golfiin kesäisin.

En nyt viitannut elävään legendaan, joka nykypäivänä kunnioitettavasti on pelannut koko uransa kasvattajaseurassaan, jossa on seuratasolla voittanut kaiken mahdollisen ja loistanut maailman kovimmassa sarjassa vuosi vuoden perään, vaan pelaajiin jotka ovat tähtiä pikkusarjoissa tyytyen siihen epäonnistumisen pelossa tai mukavuudenhalussaan vaikka kiinnostusta olisikin todellisella huipputasollakin.
Louhikkokoskettaja
Vastaus #68 : 24.06.2007 klo 14:53:42

Joukkue U20 MM-kisoihin:

1 ROMERO Sergio 22/02/1987 Goalkeeper
2 FAZIO Federico 17/03/1987 Defender
3 INSUA Emiliano 07/01/1989 Defender
4 MERCADO Gabriel 18/03/1987 Defender
5 BANEGA Ever 29/06/1988 Midfielder
6 CAHAIS Matias 24/12/1987 Defender
7 YACOB Claudio 18/07/1987 Midfielder
8 SANCHEZ Matias 18/08/1987 Midfielder
9 ZARATE Mauro 18/03/1987 Forward
10 AGUERO Sergio 02/06/1988 Forward
11 ESCUDERO Damian 20/04/1987 Midfielder
12 GARCIA Javier 29/01/1987 Goalkeeper
13 VOBORIL German 05/05/1987 Defender
14 SIGALI Leonardo 05/05/1987 Defender
15 CABRAL Alejandro 11/09/1987 Midfielder
16 GOMEZ Alejandro 15/02/1988 Midfielder
17 MORALEZ Maximiliano 27/02/1987 Midfielder
18 DI MARIA Angel 14/02/1988 Forward
19 PIATTI Pablo 31/03/1989 Forward
20 ACOSTA Lautaro 14/03/1988 Forward
21 CENTENO Bruno 08/08/1988 Goalkeeper

Coach: TOCALLI Hugo
« Viimeksi muokattu: 24.06.2007 klo 14:58:38 kirjoittanut Louhikkokoskettaja »
valdanito

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Maajoukkue, TamU


Vastaus #69 : 26.06.2007 klo 21:40:26

Tapahtui totaalinen koveneminen, kun näin Basilen ilmoittaman avauskokoonpanon USA-matsiin. Kuten aiemmin aavistelin, Crespo on ykkösstrikeri Tevezin aloittaessa penkillä. Ehkä semisti yllättävää oli Zanettin tulo oikeaksi pakiksi, ohi Ibarran ja Burdisson. Luulin miehelle kaavaillun pikemminkin paikkaa keskikentältä. Toisaalta tuo keskikenttä on kyllä nyt juuri sellainen kuin voisi märimmissä unissa kuvitella.

GK: Abbondanzieri (Getafe-ESP);

DF: Zanetti (Inter-ITA), Ayala (Villarreal-ESP), Milito (Zaragoza-ESP), Heinze (Manchester United-ENG);

MF: Verón (Estudiantes), Mascherano (Liverpool-ENG), Cambiasso (Inter-ITA);

AMF: Riquelme (Villarreal-ESP);

FW: Messi (FC Barcelona-ESP); Crespo (Inter-ITA)
Dieter Bohlen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uli Hoeness im Knast is wie 'ne Meisterschaft!


Vastaus #70 : 26.06.2007 klo 23:57:30

Järkyttävän kovaa kalustoa Argentiinalla tosiaan. Crespon toki voisi vaihtaa Teveziin, mutta muuten melkein kovettaa Pinolan poissaoloa lukuun ottamatta. Täytyy pyrkiä katsomaan noita otteluita. Ehkäpä Argentiina hyvillä suorituksilla voisi jopa syrjäyttää brassit tämän hetken maailman Top 2:sta :-[.
Jorma Hynnisen veli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Schalke,Newcastle,AC Milan


Vastaus #71 : 05.07.2007 klo 05:02:11

Mä kyllä soisin mielelläni maailmanmestaruuden tän ajan Argentiinan joukkueelle...Mahtavia pelaajatyyppejä!
Alfredo

Poissa Poissa


Vastaus #72 : 08.07.2007 klo 23:20:25

Riquelme johdatti fantastisesti 2005-2006 kaudella KYLÄSEURA-Villarrealin Champions Leaguen välieriin! Siinä on saavutusta kerrakseen. Juan Roman on ollut vahvassa roolissa nostaessaan pikkuseuran taistelemaan Espanjan liigan parhaiden joukossa. Viime kaudella Riquelmea ei näkynyt riitojen vuoksi, ja vasta loppukaudesta alkoi joukkue pelata hyvin.

Upea pelaaja. Ylos

Tästä olen ehdottoman samaa mieltä.  Mites siellä Barcassa menikään?  Mies ei sopinut van Gaalin papereihin, vaikka suurella kohullahan sinne tuli? Muistaakseni.
quesis

Poissa Poissa


Vastaus #73 : 09.07.2007 klo 09:38:40

Tästä olen ehdottoman samaa mieltä.  Mites siellä Barcassa menikään?  Mies ei sopinut van Gaalin papereihin, vaikka suurella kohullahan sinne tuli? Muistaakseni.

Näin juuri, Van Gaal ei pitänyt Riquelmea juuri missään arvossa, ja hän siirtyi vuoden jälkeen Villarealiin. Yritin tuossa kaivella, mutta en löytänyt mistään tietoa, siitä että millä rahalla Villarealiin lähti.. Barca otti joka tapauksessa pahasti takkiin, olisiko sieltä joku tullut vaihdossa ja Barca joutui vielä maksamaan välirahaa, vaikka edellisvuonna oli pulittanut 15me Riquelmesta..? Sanokaapa joku.
Breitner

Poissa Poissa


Vastaus #74 : 09.07.2007 klo 11:54:14

Me emme pyydä, me vaadimme: Carlitos avaukseen Méxicoa vastaan!!!  >:(

 
Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 62
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa