FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.04.2024 klo 11:37:33 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 4 [5] 6 ... 13
 
Kirjoittaja Aihe: Vitonen - Länsi-suomi 2021 Turun piiri  (Luettu 68935 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sabu

Poissa Poissa


Vastaus #100 : 12.09.2021 klo 23:54:09

Komarin touhut ei tule yllätyksenä varmasti kenellekään, niin kuin täällä onkin jo kommentoitu. Ja paljon on tapahtunut myös uutiskynnystä ylittämättä :D

Lähinnä vaan herää kysymys:mitä vielä pitää tapahtua? Seura on osoittanut tasonsa jo niin monta kertaa, ettei sarjoista sulkemiselle taida olla vaihtoehtoja.
vitonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Töpselit


Vastaus #101 : 13.09.2021 klo 01:19:55

Ainakin 2010 sama seura mellakoinut joukkotappelun uutiskynnyksen ylittäen
https://www.iltalehti.fi/jalkapallo/a/2010091612362766

Kirjoitan, en lue?!?
vitonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Töpselit


Vastaus #102 : 13.09.2021 klo 01:45:11

Lässyn lässyn. Joka kerta, kun jossain on mylly, oli se sitten Silja Linella, Jetron yökerhossa tai futiskentällä niin saman kansan edustajat siellä ovat edustamassa.

Lässyn lässyn itsellesi. Peruspersullehan kaikki eriväriset ovat samaa kansaa, mutta tosielämässä vedetään taas mutkia suoriksi kun tuskinpa vaan ihan samaa "sukuhaaraa" noissa tapahtumissa ollut. Ja tämä siis mitenkään puolustelematta kentällä perseilijöitä, kovia tuomioita vaan ilmoille niitä kohtaan joiden voidaan todistaa aukottamasti siellä perseilleen.

TS:n uutisen FB-kommenteista:

Lainaus
Nyt on kyllä puolueellinen näkemys joukkuuen puheenjohtajalta. Itse olin katsomassa kyseistä matsia ja Komar oli kylläkin syypää pelin keskeytykseen tuomarille uhoamisesta. Kentältä poistuttua se oli Kuulan pelaaja ketä heitti pullolla toista pelaajaa päähän ja oli myös Kuulan pelaaja ketä löi ensimmäisenä tilanteen kuumennettua.Ei ollut kannattajia mukana välikohtauksessa.

Ja kaikille oman elämänsä realisteille tiedoksi, että kommentoija ihan "kantasuomalainen". Itse en asiasta tiedä, kun en ollut paikalla joten mieluummin odotan virallisia raportteja kuin kotisohvalta "päättelen" mitä siellä on tapahtunut.

Onhan Komarinkin kanssa ollut välillä vuosien varrella ongelmia kentällä, mutta ei ne yleensä koko joukkuetta ole koskeneet. Harmi vaan etteivät muut saa näitä kuumakalleja kuriin ja koko joukkue kärsii. Tämän kauden Komar-pelissä ei kyllä tainnut olla mitään ongelmia vaan ihan siisti peli oli.
Satavarma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Inter Turusta


Vastaus #103 : 13.09.2021 klo 05:49:44

Joillakin ei vaan ne sinisilmät aukea vaikka mitä tapahtuisi. Tulee ihan koriksen puolelta se Suvela warriors mieleen. Samat tyypit aina perseilevät ja sitten joku somessa puolustaa. Sielläkin muka tuomari löi tuota Suvelan pelaajaa. Ja nyt on heitetty pullolla. Uskoo ken haluaa, minä en.
Champion

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kakka tulee.


Vastaus #104 : 13.09.2021 klo 07:04:52

Toivottavasti ei ollut lasipullo mikä heitettiin.
batong

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KoiPS, West Ham United


Vastaus #105 : 13.09.2021 klo 09:07:53

Olisi toki mukava, jos forkan rasistit osaisivat tutkailla tätä asiaa muutenkin kuin "kaikki ne tekee näin," koska se pilaa keskustelun itse asiasta. En puolustele tätä Komarin tekoa mitenkään, enkä ymmärrä, miten tässä tapauksessa on muita vaihtoehtoja kuin sarjasta sulkeminen tai jokaiselle pelaajalle erikseen pelikieltoa vaikka vuosi tai jotain.

Juuri sen vuoksi, ettei näin käy, pitää pystyä antamaan sen verran kovia tuomiota, ettei näin käy jatkossa. Lieventävä asianhaara ei todellakaan ole, että kymmenen vuotta sitten on suoritettu samassa hengessä.
jcvieri

Poissa Poissa


Vastaus #106 : 13.09.2021 klo 09:10:35

Joillakin ei vaan ne sinisilmät aukea vaikka mitä tapahtuisi. Tulee ihan koriksen puolelta se Suvela warriors mieleen. Samat tyypit aina perseilevät ja sitten joku somessa puolustaa. Sielläkin muka tuomari löi tuota Suvelan pelaajaa. Ja nyt on heitetty pullolla. Uskoo ken haluaa, minä en.

No juuri tämä.
Osa uskoo aina. Koska haluavat.

Ainahan ne jonkun ”selityksen” antavat. Vai onko jollain osoittaa tapaus, jossa joukkohyökkäystä on pyydetty anteeksi ja myönnetty, että oli täysin oma syynsä, läikkyi yli tms.?
Malakoff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pieds-Noirs


Vastaus #107 : 13.09.2021 klo 09:22:13

Kas, eipä tarvinnut taas ullattua. Eiköhän nämä kaikki omilla tahoillaan suvelasoturointia harrastavat porukat, ihan lajiin katsomatta, voisi sulkea jo sarjoista pois. Mitkään joukkotappelut eivät kuulu pelikentille, eikä huono hermokontrolli voi olla validi syy.
« Viimeksi muokattu: 13.09.2021 klo 09:25:01 kirjoittanut Malakoff »
Linkki

Poissa Poissa


Vastaus #108 : 13.09.2021 klo 09:22:20

Kommentoin nyt vain lukemani perusteella. Erona tässä on se, että vuosia sitten Nations Unitedin pelaaja löi Parkin kentällä tuomaria ja aiheutti tärykalvon repeämän. Samalla totesi raiskaavansa tuomarin vaimon ja lapset. Vielä ylpeili asiasta somessa. Muu NU:n porukka käyttäytyi todella asiallisesti ja jäivät rehdisti pesemään jälkipyykin. Bosnalla oli takavuosina pari vatipäätä, jotka vetelivät surutta avokämmenellä naamaan ja yksi sylki tuomaria loppuvihellyksen jälkeen. Sai muistaakseni parin vuoden pelikiellon, mutta siellähän se oli taas vielä samalla kaudella väärällä nimellä. Ja on näitä sattunut myös muissa kuin maahanmuuttajajoukkueissa. Toki vähemmän.

Nyt kuitenkin kyseessä on ollut nähtävästi usean Komarin pelaajan toiminta, jolloin myös joukkueelle tulee antaa tuntuva sanktio. Mutta mitä se auttaa? Ensi kaudelle perustetaankin uusi joukkue, joka aloittaa Kutosessa. En oikein näe muuta ratkaisua, kuin antaa vuosien pelikiellot osallisille ja myös taustoille. Se ehkä hajottaisi tuon porukan. Toki käy sääliksi Turun kuntoliigajengejä, kun nämä sankarit saapuvat sinne.
Big Show

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #sigmagrindset


Vastaus #109 : 13.09.2021 klo 11:06:31

Olisi toki mukava, jos forkan rasistit osaisivat tutkailla tätä asiaa muutenkin kuin "kaikki ne tekee näin," koska se pilaa keskustelun itse asiasta.
Ja ihan yhtä lailla vastapuolella voitaisiin vähentää sitä yksittäistapausten huutelua silloin, kun siihen ei ole aihetta. Ei ole sattumaa, että parin viikon sisään on tullut kaksi tämänkaltaista tapausta esiin ja kummassakin oli kyse seuroista, joissa valtaosa pelaajista on ulkomaalaistaustaisia.
qlizz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Piensohon pakaralihasaktiviteetti


Vastaus #110 : 13.09.2021 klo 12:19:52

Kyllähän sen jokainen ymmärtää, että tietyissä kulttuureissa tunteet kiehuvat helpommin kuin toisissa. Kaikki asian tietävät, mutta hys hys. No ihmiset on erilaisia. Tärkeää on se, että rangaistukset ovat selkeät ja tarpeeksi kovat, ja samat sukupuoleen tai rotuun katsomatta.
batong

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KoiPS, West Ham United


Vastaus #111 : 13.09.2021 klo 13:26:31

Ja ihan yhtä lailla vastapuolella voitaisiin vähentää sitä yksittäistapausten huutelua silloin, kun siihen ei ole aihetta. Ei ole sattumaa, että parin viikon sisään on tullut kaksi tämänkaltaista tapausta esiin ja kummassakin oli kyse seuroista, joissa valtaosa pelaajista on ulkomaalaistaustaisia.

En väittänyt että kyseessä on yksittäistapaus. En pidä vain retoriikasta tai asenteesta, että ulkomaalaistaustaiset ovat ne, jotak pilaavat futiksen.

Se että suhteessa usein näissä tapauksissa on kyse ulkomaalaisista, ei tarkoita, että nyt pitäisi keksiä ulkomaalaisille omia sääntöjä, vaan nimenomaan että tapauksiin pitää soveltaa olemassa olevia Suomen sarjojen sääntöjä, eli antaa isoja seuraamuksia syyllisille.

Kuvottava tapaus kaikenkaikkiaan.
« Viimeksi muokattu: 13.09.2021 klo 13:29:23 kirjoittanut batong »
Baudelaire

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aston Villa, MynPa, porilainen jalkapallo


Vastaus #112 : 13.09.2021 klo 16:01:00

Nyt tapahtui väistämätön ja melko odotettu tapahtuma. Nyt palloliiton on tehtävä se ainoa ja oikea päätös FC Komarin osalta. Se on sarjasta sulkeminen ja porttikielto sarjoihin toistaiseksi. Melkein jokaisessa FC Komarin pelissä tapahtuu asioita, jotka eivät yksinkertaisesti kuulu jalkapallokentälle.
Odotetaanko ensin kuitenkin seurojen selvityksiä tapahtuneesta?
Mr. Prick

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs/Arsu; Chelsea/Fulam; QPR/WHU ja tietty Lupi


Vastaus #113 : 13.09.2021 klo 16:19:05

Ei ole sattumaa, että parin viikon sisään on tullut kaksi tämänkaltaista tapausta esiin ja kummassakin oli kyse seuroista, joissa valtaosa pelaajista on ulkomaalaistaustaisia.

Hmmmm. Onko niin että ulkomaalaistaustaiset enimmäkseen rettelöivät vaiko pelaavat futista.... Veikkaisin kuitenkin jälkimmäistä.

Olisiko ok, että kuumakalleille, jotka syyllistyvät näihin, perustetaan oma sarja, tapelkoon sitten siellä keskenään.

jonlin1

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Bosna


Vastaus #114 : 13.09.2021 klo 16:58:55

En ole jaksanut kommentoida tätä forumia vuosiin. Nyt kuitenkin pidän sen tarpeellisena:

 Turun alueen alasarjoissa olen pelannut monessa joukkueessa ja koskaan en ole nähnyt niin paljon paskanpuhumista ja rasismia kuin pelattuani ja valmennettuani FC Bosnassa. Vastustajien pelaajat nimittivät pelaajia apinoiksi, kysyvät "haluatko banaanin" jne. Ei tosin minua, koska olen Suomalainen. Täällä forumilla ja muilla alustoilla samat jantterit leikkivät enkeleitä ja yleinen käsitys on se, että kaikki ulkomaalaistaustaiset ovat väkivaltaisia kusipäitä. Ilmeisesti rasistinen käytös ja törkeä kielenkäyttö on ihan ok? Sehän on "vain provoilua"?
 Hassua kuitenkin, että kun pelasin Fc Bodassa, niin koskaan ei ollut minkäänlaista selkkausta koskaan näiden ulkomaalaisjengien kanssa. Johtuu varmasti siitä, että siinä jengissä ei ollut pelaajia, jotka haukkuvat vastustajan taustaa ja ulkonäköä? Turun piirin alasarjoissa on tiettyjä jengejä ja paikkakuntia, jossa jo valmiiksi tietää, että vastustajat yrittävät muulla kuin pelaamalla aiheuttaa häiriöitä ja paikallinen tuomari katsoo näitä sormien läpi. Mielestäni jokaisen täällä voisi pikkuisen itseensä mennä ja miettiä onko tämä ok? En missään nimessä puolusta väkivaltaista käytöstä ja sanktioita on tultava tekijälle, mutta kun hieman miettii taustoja, niin onhan täällä aika monella peiliin katsomisen paikka. Fudiksen kuuluisi olla hauskaa ja hauskuus loppuu välittömästi mikäli oma joukkue suojelee näitä provosoivia pelaajia ja jopa kannustaa siihen.
jonlin1

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Bosna


Vastaus #115 : 13.09.2021 klo 17:06:14

Kommentoin nyt vain lukemani perusteella. Erona tässä on se, että vuosia sitten Nations Unitedin pelaaja löi Parkin kentällä tuomaria ja aiheutti tärykalvon repeämän. Samalla totesi raiskaavansa tuomarin vaimon ja lapset. Vielä ylpeili asiasta somessa. Muu NU:n porukka käyttäytyi todella asiallisesti ja jäivät rehdisti pesemään jälkipyykin. Bosnalla oli takavuosina pari vatipäätä, jotka vetelivät surutta avokämmenellä naamaan ja yksi sylki tuomaria loppuvihellyksen jälkeen. Sai muistaakseni parin vuoden pelikiellon, mutta siellähän se oli taas vielä samalla kaudella väärällä nimellä. Ja on näitä sattunut myös muissa kuin maahanmuuttajajoukkueissa. Toki vähemmän.

Nyt kuitenkin kyseessä on ollut nähtävästi usean Komarin pelaajan toiminta, jolloin myös joukkueelle tulee antaa tuntuva sanktio. Mutta mitä se auttaa? Ensi kaudelle perustetaankin uusi joukkue, joka aloittaa Kutosessa. En oikein näe muuta ratkaisua, kuin antaa vuosien pelikiellot osallisille ja myös taustoille. Se ehkä hajottaisi tuon porukan. Toki käy sääliksi Turun kuntoliigajengejä, kun nämä sankarit saapuvat sinne.

Korjaus tähän: Itse olin silloin valmentajana ja välittömästi pelin jälkeen otin yhteyttä vastapuolen toimitsijaan, joka oli se avarilla lyöty ja myös tuomariin ja keskusteltiin asia läpi. Pelaaja pyysi anteeksi käytöstään myöhemmin ja olin yhteydessä myös piiriin. Pelikiellon saanut kaveri ei pelannut enää kyseisessä joukkueessa sillä kaudella. Lopetin tosin joukkueessa hommat syksyllä omien syiden takia, joten en siitä eteenpäin tiedä. Pelaaja tosin muutti Helsinkiin, joten tuskin enää pelasi.
 Silloinkin syynä oli vastustajien rasistinen provosointi ja tämä pelaaja oli erittäin katuvainen jälkeenpäin. Oli sylkenyt päin tuomaria, koska tuomari oli kuulemma seissyt vieressä ja kuullut provon. Pelaaja suljettiin kuitenkin ulos jopa joukkueen treeneistä tämän jälkeen, koska seuran johtoryhmän kokouksessa päädyttiin siihen, että väkivalta ei ole missään tapauksessa hyväksytty ja pelaaja joka siihen syyllistyy on automaattisesti potkittu seurasta.
Morchen

Poissa Poissa


Vastaus #116 : 13.09.2021 klo 17:26:21

Muista matseista en osaa sanoa, mutta ainakin viime vuonna Lieto 2 - Komar pelissä vierasjoukkue kävi todella kuumana eikä kyseessä todellakaan ollut kotijoukkueen provoilu, puhumattakaan rasismista. Itsenikin yksi Komarin pelaaja halusi kovasti haastaa pelin jälkeen parkkipaikkamyllyihin. Syy jäi hämäräksi. Ja pelissä nähtiin myös vierasjoukkueen puolelta erittäin vaarallinen vahingoittamisyritys, jonka tuomari palkitsi vain keltaisella.

Bosnan tai Kosovan kanssa tällaista ei ole ollut, eikä kyse todellakaan ole ihonväristä tai sukujuurista. Ongelma on Komar, sen pelaajat ja taustat.
Linkki

Poissa Poissa


Vastaus #117 : 13.09.2021 klo 17:30:43

Korjaus tähän: Itse olin silloin valmentajana ja välittömästi pelin jälkeen otin yhteyttä vastapuolen toimitsijaan, joka oli se avarilla lyöty ja myös tuomariin ja keskusteltiin asia läpi. Pelaaja pyysi anteeksi käytöstään myöhemmin ja olin yhteydessä myös piiriin. Pelikiellon saanut kaveri ei pelannut enää kyseisessä joukkueessa sillä kaudella. Lopetin tosin joukkueessa hommat syksyllä omien syiden takia, joten en siitä eteenpäin tiedä. Pelaaja tosin muutti Helsinkiin, joten tuskin enää pelasi.
 Silloinkin syynä oli vastustajien rasistinen provosointi ja tämä pelaaja oli erittäin katuvainen jälkeenpäin. Oli sylkenyt päin tuomaria, koska tuomari oli kuulemma seissyt vieressä ja kuullut provon. Pelaaja suljettiin kuitenkin ulos jopa joukkueen treeneistä tämän jälkeen, koska seuran johtoryhmän kokouksessa päädyttiin siihen, että väkivalta ei ole missään tapauksessa hyväksytty ja pelaaja joka siihen syyllistyy on automaattisesti potkittu seurasta.

Tuo on täyttä paskaa. Sama jätkä löi minua jo aiemmassa pelissä. Hölkkäilin pallonmenetyksen jälkeen takaisin omaa päätä kohti, tunnen koputuksen olkapäälläni. Käännyn ja kaveri vetää avarilla ohimoon. Mitään en tälle idiootille sanonut, eikä rasistinen kommentointi oikein muutenkaan kuulu tapaani kommunikoida.

Myöskään tuossa tuomarinsylkäisypelissä en kuullut asiatonta kieltä muuta kuin Bosnan taholta. Vitun Suomi-pelkuri tuli kyllä hyvin tutuksi. Luulen, että oman joukkueemme ulkomaalaistaustaiset eivät meillä olisi pelanneet, jos olisivat katsoneet joukkueemme rasisteiksi. Minulla ei ole mitään syytä puolustella joukkuettamme tai  pelaajiamme. Ainoastaan pari silloisista jätkistä on mukana enää.

Turhaa tässä vääntää monen vuoden takaisista asioista, mutta on aivan turha hakea oikeutusta yhtään millekään väkivallalle rasistisilla kommenteilla, joiden todenperäisyyttäkin ainakin meidän välisissä peleissä kyseenalaistan vahvasti.

Edit. Kyseessä tosiaan yksittäiset pelaajat Bosnalla, ei koko joukkue. Sen kauden jälkeen ei heidän kanssaan ole ollut mitään suurempaa ongelmaa.
« Viimeksi muokattu: 13.09.2021 klo 17:46:32 kirjoittanut Linkki »
jonlin1

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Bosna


Vastaus #118 : 13.09.2021 klo 17:47:48

Tuo on täyttä paskaa. Sama jätkä löi minua jo aiemmassa pelissä. Hölkkäilin pallonmenetyksen jälkeen takaisin omaa päätä kohti, tunnen koputuksen olkapäälläni. Käännyn ja kaveri vetää avarilla ohimoon. Mitään en tälle idiootille sanonut, eikä rasistinen kommentointi oikein muutenkaan kuulu tapaani kommunikoida.

Myöskään tuossa tuomarinsylkäisypelissä en kuullut asiatonta kieltä muuta kuin Bosnan taholta. Vitun Suomi-pelkuri tuli kyllä hyvin tutuksi. Luulen, että oman joukkueemme ulkomaalaistaustaiset eivät meillä olisi pelanneet, jos olisivat katsoneet joukkueemme rasisteiksi. Minulla ei ole mitään syytä puolustella joukkuettamme tai  pelaajiamme. Ainoastaan pari silloisista jätkistä on mukana enää.

Turhaa tässä vääntää monen vuoden takaisista asioista, mutta on aivan turha hakea oikeutusta yhtään millekään väkivallalle rasistisilla kommenteilla, joiden todenperäisyyttäkin ainakin meidän välisissä peleissä kyseenalaistan vahvasti.

Itse en väittänytkään kuulleeni, vaan tuo oli nimenomaan pelaajan kertoma. Käytin pelinjälkeisen illan ihan vaan selvittääkseni asiaa ja olemalla yhteydessä kaikkiin osapuoliin. Hän nimenomaan sanoi sylkeneensä tuomaria päin, koska tuomari ei huomioinut sitä vaikka kuuli. Kysele vaikka omalta silloiselta seuraltasi. En tosin tunnista tuota mitä edellisestä pelistä sanoit. Jos oli edellisenä vuonna niin en itse tosin ollut silloin mukana...
 No, summa summarum - tyyppi sai tämän johdosta kenkää, eikä ainakaan minun aikanani enää pelannut ja tuskin myöhemminkään kun muutti eri kaupunkiin eikä ollut enää treenioikeutta edes seurassa. Itse en enää sen jälkeen ole muualla vaikuttanut kuin Jäntevän oldboyseissa ja sekin tuli päätökseen jo muutama vuosi sitten.
Tähtikaartin Amiraali

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Åbo Club de Fùtbol , FC Inter Turku


Vastaus #119 : 13.09.2021 klo 17:50:27

Jonlinille. Komarin pelaajat uhkailivat myös tuomaria joka tuskin ainakaan on ketään solvannut. Lisäksi KuuLa joukkueena on ehkäpä sarjan herrasmiesmäisin seura jossa pelaa myös ulkomaalaistaustaisia pelaajia. Joten eiköhän rasismi-kortti ole läpi pelattu tältä jengiltä. Lisäksi tuo "en hyväksy väkivaltaa mutku joku ehkä sano pahasti" ei vaan oikeuta yhtään mihinkään. Nyt olisi kyllä hienoa saada Komarilta joninlainen ulostulo asian tiimoilta.








jonlin1

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Bosna


Vastaus #120 : 13.09.2021 klo 17:51:17

Muista matseista en osaa sanoa, mutta ainakin viime vuonna Lieto 2 - Komar pelissä vierasjoukkue kävi todella kuumana eikä kyseessä todellakaan ollut kotijoukkueen provoilu, puhumattakaan rasismista. Itsenikin yksi Komarin pelaaja halusi kovasti haastaa pelin jälkeen parkkipaikkamyllyihin. Syy jäi hämäräksi. Ja pelissä nähtiin myös vierasjoukkueen puolelta erittäin vaarallinen vahingoittamisyritys, jonka tuomari palkitsi vain keltaisella.

Bosnan tai Kosovan kanssa tällaista ei ole ollut, eikä kyse todellakaan ole ihonväristä tai sukujuurista. Ongelma on Komar, sen pelaajat ja taustat.

En tätä kyseenalaista, kun en taida tietää ketään Komarin nykyisistä pelaajista. Tosin, Kuula-pelissä on ilmeisesti aloite tohon myllyyn tullut Kuulan puolelta? Eli tuo pullonheitto.
WhiteHart

Poissa Poissa


Vastaus #121 : 13.09.2021 klo 17:53:14

Tässä on aika monta kilometriä alasarjoja tallattu ja omissa jengeissä ei minkäänlaista rasisminsuuntaistakaan ole harjoitettu. Siitä huolimatta olen valitettavasti ollut osallisena joukkueineni näissä avari- ja tuomarinuhkailu -keisseissä pari kertaa. Että se meriselityksistä.
jonlin1

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Bosna


Vastaus #122 : 13.09.2021 klo 17:56:03

Jonlinille. Komarin pelaajat uhkailivat myös tuomaria joka tuskin ainakaan on ketään solvannut. Lisäksi KuuLa joukkueena on ehkäpä sarjan herrasmiesmäisin seura jossa pelaa myös ulkomaalaistaustaisia pelaajia. Joten eiköhän rasismi-kortti ole läpi pelattu tältä jengiltä. Lisäksi tuo "en hyväksy väkivaltaa mutku joku ehkä sano pahasti" ei vaan oikeuta yhtään mihinkään. Nyt olisi kyllä hienoa saada Komarilta joninlainen ulostulo asian tiimoilta.

Tottakai Komar on se, jonka pitää lähteä tätä purkaamaan. Siksi itsekin lähdin aikoinaan purkaamaan meidän pelaajan perseily ottamalla yhteyttä vastustajiin, tuomariin ja piiriin. Tähdennän vielä - Vaikka olisi mitä tahansa huutelua, niin se ei oikeuta väkivaltaan tai sen uhkailulla! En tosin tunne joukkueesta tai sen johtoportaasta ketään, joten paha sanoa mitä tapahtuu. Ainoa oikea olisi toki, että seura antaisi julkisen selonteon tapahtumista ja pahoittelut päälle + ottaisi vastuun tapahtumista. En sitten tiedä, mutta täällä palstalla juuri kirjoitettiin tuosta pullonheitosta tms, joten luultavasti molemmissa seuroissa on syyllisiä?








kurki

Poissa Poissa


Vastaus #123 : 13.09.2021 klo 18:02:45

En tätä kyseenalaista, kun en taida tietää ketään Komarin nykyisistä pelaajista. Tosin, Kuula-pelissä on ilmeisesti aloite tohon myllyyn tullut Kuulan puolelta? Eli tuo pullonheitto.

Tuo pullonheitto on esiintynyt jossain yksittäisessä nettikommentissa. Ei varmaan kannata ottaa valmiina totuutena. Ja vaikka joku heittäisi pullon, se ei todellakaan oikeuttaisi mihinkään tuollaiseen. Joka tapauksessa sitä ennenkin peli tuomariin oltiin yritetty käydä käsiksi.

Ei ole muuta mahdollista lopputulosta kuin sarjasta sulkeminen ja pitkät pelikiellot. Nyt ei puhuta yhden tai kahden pelaajan kuumenemisesta vaan koko joukkueen käytöksestä.
Linkki

Poissa Poissa


Vastaus #124 : 13.09.2021 klo 18:06:37

Jonlinille. Komarin pelaajat uhkailivat myös tuomaria joka tuskin ainakaan on ketään solvannut. Lisäksi KuuLa joukkueena on ehkäpä sarjan herrasmiesmäisin seura jossa pelaa myös ulkomaalaistaustaisia pelaajia. Joten eiköhän rasismi-kortti ole läpi pelattu tältä jengiltä. Lisäksi tuo "en hyväksy väkivaltaa mutku joku ehkä sano pahasti" ei vaan oikeuta yhtään mihinkään. Nyt olisi kyllä hienoa saada Komarilta joninlainen ulostulo asian tiimoilta.


Tuomarikin oli jo miehen ikään ehtinyt 02-syntynyt, joten kyllähän joukolla lukiolaisen päälle käyminen tai uhkailu kysyy jo luonnetta.

 
Sivuja: 1 ... 4 [5] 6 ... 13
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa