Lord Bendtner
Poissa
|
|
Vastaus #1750 : 06.07.2021 klo 20:44:15 |
|
Mertaranta kelpaisi kyllä selostajaksi Ylelle, vaikka joitain uusia hyviäkin on. Taitaa olla itselle vielä se paras futisselostaja. Lätkässä ihan hirveä jo pitkään, mutta futiksessa oli aina loistava, kuten myös yleisurheilussa (edelleen).
Markka-aikana nämä. Nykyäänhän Mertaranta on futisselostajana aivan hirveä. Ainoa jonka takia on pitänyt laittaa lähetystä mutelle.
|
|
|
|
uuba
Poissa
|
|
Vastaus #1751 : 06.07.2021 klo 20:45:26 |
|
Nyt muuten hyvä kokoonpano studiossa, mutta Essi Sainio ei oikein sovi studiohommiin.
Ja studioisäntä ei häävi, vaikka Sipilää parempi tietysti. Toivotaan, että Riku hoitaa loput.
|
|
|
|
naapurin ritva
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Koirat
|
|
Vastaus #1752 : 06.07.2021 klo 20:50:22 |
|
Isäntä ja Essi hyviä, molemmat saaneet varmuutta kisojen rupeaman aikana
|
|
|
|
Lord Bendtner
Poissa
|
|
Vastaus #1753 : 06.07.2021 klo 20:54:13 |
|
Isäntä ja Essi hyviä, molemmat saaneet varmuutta kisojen rupeaman aikana Mielestäni Essi vieläkin selittää vähän itsestäänselvyyksiä. Hieman tulee fiilis että ne ennakkoon harjoitellut lainit tulee hyvin ulos ja osaa nostaa niissä fiksuja pointteja, mutta sitten muuten vähän itsestäänselvyyksiä. Mutta menee tässä kokoonpanossa toki hyvin ja täydentää paremmin mestareita kuin Halstit ja Forsellit.
|
|
|
|
bupa dukta
Poissa
Suosikkijoukkue: Anna mulle kymppi röökiin ja kaksi kaljaan.
|
|
Vastaus #1754 : 06.07.2021 klo 20:54:22 |
|
Omaan makuun tämä isäntä on todella hyvä. Sopivaa kuittailua muulle tiimille ja hyvin vie studiota eteenpäin.
|
|
|
|
iocus
Poissa
|
|
Vastaus #1755 : 06.07.2021 klo 20:54:58 |
|
Just mietin että hyvä tämä studioisäntä. Muutkin ihan ok, vaikka onhan tuo Essi silleen vähän jäykkä, mutta ihan asiaa tulee suusta. Ilaripro laski tunnelmaa kyllä taas.
|
|
|
|
nptuomin
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, ManU, Argentiina, PeU-Basket, PuMu
|
|
Vastaus #1756 : 06.07.2021 klo 20:59:32 |
|
Onko nyt niin että finaalikin selostetaan Pasilasta? Milloin viimeksi on arvokisojen loppuottelu selostettu olematta paikanpäällä??
Joo ja ymmärrän että on korona, mutta jos selostaja (Härkönen) olisi lähetetty Pietarista suoraan Lontooseen, niin olisi ehtinyt lusia pari viikkoa karanteenia ennen finaalia.
|
|
|
|
PeeAa
Poissa
Suosikkijoukkue: tupakoivat jalkapalloilijat
|
|
Vastaus #1757 : 06.07.2021 klo 21:03:51 |
|
Onko nyt niin että finaalikin selostetaan Pasilasta? Milloin viimeksi on arvokisojen loppuottelu selostettu olematta paikanpäällä??
No milloin viimeksi arvokisojen finaali on pelattu parittomana vuotena? Sitäpaitsi Härkönen selostaa paljon paremmin pasilan studiosta käsin kuin paikan päältä. Kertoo toki enemmän selostajan paskuudesta.
|
|
|
|
ALPPIK
Paikalla
Suosikkijoukkue: Free Tonya Harding 1994
|
|
Vastaus #1758 : 06.07.2021 klo 21:22:26 |
|
Ihana Heidi taas urkkaruudussa. Eikö sillä tosin ole muuta paitaa kuin tuo lila? Pitääkö näiden itse hankkia kledjut studioon, kun Kerttu Kotakorpikin saa esiintymisasut ylen ohjelmiin talon puolesta
|
|
|
|
Seitan
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP
|
|
Vastaus #1759 : 06.07.2021 klo 21:30:04 |
|
On kyllä harmi että näitä pelejä ei selosteta paikanpäältä. Onko ikinä ennen ollut näin.
|
|
|
|
John Matrix
Poissa
|
|
Vastaus #1760 : 06.07.2021 klo 21:36:10 |
|
On kyllä harmi että näitä pelejä ei selosteta paikanpäältä. Onko ikinä ennen ollut näin. Tuoko se nyt oikeasti lisäarvoa, että selostaja on paikanpäällä? Lähinnä kommentoivat paria juttua mitä ei tv:ssä näy, mutta muuten ei oikeastaan mitään eroa.
|
|
|
|
günthers
Poissa
Suosikkijoukkue: Uli Hoeness
|
|
Vastaus #1761 : 06.07.2021 klo 21:41:34 |
|
Ääni olisi ollut ensimmäisen puoliajan kuvaa edellä, se tästä kieltämättä puuttuu.
|
|
|
|
BlackWolf
Poissa
|
|
Vastaus #1762 : 06.07.2021 klo 21:50:30 |
|
Italia Erkan mukaan yllättyi, että Espanja haluaa pitää palloa. Minulla loppui sanat tämän studion kanssa kesken.
|
|
|
|
Arkon
Poissa
Suosikkijoukkue: Wengerin Arsenal, AC Oulu
|
|
Vastaus #1763 : 06.07.2021 klo 21:55:54 |
|
Isäntä ja Essi hyviä, molemmat saaneet varmuutta kisojen rupeaman aikana Sama. Hyvää tekemistä.
|
|
|
|
13ergkamp
Poissa
Suosikkijoukkue: Slavia Sofia
|
|
Vastaus #1764 : 06.07.2021 klo 21:56:57 |
|
Nyt on ollut hyvää vanhan liiton studiota tän tauon verran, myös mielenkiintoinen insertti.
|
|
|
|
Smacker
Poissa
Suosikkijoukkue: True Norwegian Black Metal
|
|
Vastaus #1765 : 06.07.2021 klo 22:00:56 |
|
Ajat muuttuu, ja studiot rakennetaan ajan hermolla. Kuvottava ajan henki hohkaa kauas näiden juhojen ja pekkojen myötä. Onneksi Erkka vähän keventää.
|
|
|
|
Aslan
Poissa
Suosikkijoukkue: Imparator Terim
|
|
Vastaus #1766 : 06.07.2021 klo 22:03:22 |
|
Selostamisen sijaan Härkönen haluaisi olla studiossa asiantuntijana. Hän pari kertaa mainitsee kenttätapahtumia, pelaajien nimiä tms. jotta voi jatkaa taas hyvällä omatunnolla turhia jorinoitaan. Osa-aikaista selostamista reaaliajassa.
Suomessa selostajilla on pahasti hukassa oma rooli. Tekevät ilmeisesti aivan liikaa taustatyötä kaiken turhan nippelitiedon etsimisessä. Haluavat sitten jakaa kaiken tämän turhan tiedon, jotta työ ei "mennyt hukkaan" ja itse pelin selostaminen jää toissijaiseksi.
Muista poiketen Toni Saukkola on yllättänyt todella positiivisesti näissä kisoissa, vaikka sortuu myös itsekin ajoittain samankaltaiseen turhaan jorinointiin. Hän kuitenkin tekee sitä vähiten muihin kollegoihinsa verrattuna ja antaa eniten aikaa itse pelille.
|
|
|
|
13ergkamp
Poissa
Suosikkijoukkue: Slavia Sofia
|
|
Vastaus #1767 : 06.07.2021 klo 22:41:10 |
|
Kuinka vitun kiimassa tuo Härkönen voi olla Espnjasta Helvetin raskasta kuunnella noita hänen mielipiteitään.
|
|
|
|
Laskikka
Poissa
Suosikkijoukkue: NSFR
|
|
Vastaus #1768 : 06.07.2021 klo 23:17:38 |
|
Ainahan tuo on sellaisen yli-innokkaan koulupojan oloinen.
|
|
|
|
naapurin ritva
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Koirat
|
|
Vastaus #1769 : 06.07.2021 klo 23:55:57 |
|
Ymmärrän, että 120 min plus rankut jälkeen väsyttää, mutta olisi ollut kiva näiden venyneiden pudotuspelien kohdalla, jos olisi jaksettu vielä sanoa nähdystä pelistä jotain, eikä vaan mehustella huomista varsinaista peliä. Ei ollu nyt eka kerta. Musiikkitoimittajien tilannetaju toki aina pelastaa
|
|
|
|
robyboy
Poissa
Suosikkijoukkue: I treni di Tozeur
|
|
Vastaus #1770 : 07.07.2021 klo 00:22:22 |
|
Mielestäni Essi vieläkin selittää vähän itsestäänselvyyksiä. Hieman tulee fiilis että ne ennakkoon harjoitellut lainit tulee hyvin ulos ja osaa nostaa niissä fiksuja pointteja, mutta sitten muuten vähän itsestäänselvyyksiä. Mutta menee tässä kokoonpanossa toki hyvin ja täydentää paremmin mestareita kuin Halstit ja Forsellit.
jostain syystä tämä isäntä osoittaa nuo itsestäänselvyyskysymymykset juuri Essille
|
|
|
|
Assuncao
Poissa
Suosikkijoukkue: Selssi
|
|
Vastaus #1771 : 07.07.2021 klo 08:02:55 |
|
Selostamisen sijaan Härkönen haluaisi olla studiossa asiantuntijana. Hän pari kertaa mainitsee kenttätapahtumia, pelaajien nimiä tms. jotta voi jatkaa taas hyvällä omatunnolla turhia jorinoitaan. Osa-aikaista selostamista reaaliajassa.
Suomessa selostajilla on pahasti hukassa oma rooli. Tekevät ilmeisesti aivan liikaa taustatyötä kaiken turhan nippelitiedon etsimisessä. Haluavat sitten jakaa kaiken tämän turhan tiedon, jotta työ ei "mennyt hukkaan" ja itse pelin selostaminen jää toissijaiseksi.
Muista poiketen Toni Saukkola on yllättänyt todella positiivisesti näissä kisoissa, vaikka sortuu myös itsekin ajoittain samankaltaiseen turhaan jorinointiin. Hän kuitenkin tekee sitä vähiten muihin kollegoihinsa verrattuna ja antaa eniten aikaa itse pelille.
Erittäin hyvin sanottu! Toinen erittäin suuri puute on täysi kyvyttömyys rytmittää omaa selostustaan sopivilla tauoilla vaan turpa käy koko ajan. Ei jokaista syöttäjää tarvitse luetella tai täyttää joka väliä jollain nippelitiedolla. Tässä mielessä asiantuntijan mukanaolo auttaa jonkin verran rikkomalla selostajan omaa performanssia. Ehkä se olen vain minä, mutta Härkösenkin kohdalla alkaa tuntua siltä, että mitä tiedostavampi mies on omasta suosiostaan sitä ärsyttävämmäksi hänen tyylinsä on kaikinpuolin käymässä. Erkka on ihan päällikkö, aina.
|
|
|
|
Kleine
Poissa
Suosikkijoukkue: Sean Cliver
|
|
Vastaus #1772 : 07.07.2021 klo 08:26:16 |
|
jostain syystä tämä isäntä osoittaa nuo itsestäänselvyyskysymymykset juuri Essille
Ja syy on se, että jos vähänkään hankalampaa tai spontaanimpaa kysymystä hänelle osoittaa, on vuorossa jäätyminen ja vastauksena täysin ymmärtämätön lause. Uskon, että Essillä on lajiosaamista ja ymmärrystä, mutta ei vain valitettavasti saa tuotua niitä ikinä oikealla tavalla esiin. Ja hyvä pointti ylempänä selostajista, Härkönen yksi pahimmista oman äänen ja kuvitteellisen asiantuntijuuden rakastajista. Kuvaa varsin hyvin suomalaisia selostajia, kun kaikki tyhjät tilat ja tauot selostuksessa on vain pakko täyttää jollakin tavalla, useimmiten täysin irrelevanteilla tilastoilla.
|
|
|
|
Tresor
Poissa
|
|
Vastaus #1773 : 07.07.2021 klo 09:14:19 |
|
Erittäin hyvin sanottu! Toinen erittäin suuri puute on täysi kyvyttömyys rytmittää omaa selostustaan sopivilla tauoilla vaan turpa käy koko ajan. Ei jokaista syöttäjää tarvitse luetella tai täyttää joka väliä jollain nippelitiedolla.
Tässä mielessä asiantuntijan mukanaolo auttaa jonkin verran rikkomalla selostajan omaa performanssia. Ehkä se olen vain minä, mutta Härkösenkin kohdalla alkaa tuntua siltä, että mitä tiedostavampi mies on omasta suosiostaan sitä ärsyttävämmäksi hänen tyylinsä on kaikinpuolin käymässä.
Erkka on ihan päällikkö, aina.
Itse kyllä olen tyytyväinen, että Härkönen jakaa auliisti tietojaan kentällä olevista pelaajista. En itse juuri jaksa tsämppäreitä tai euroliigoja seurailla, niin en tiedä mitään siitä, miten pelaaja äx on jossain Sassuolossa kevätkaudella pelannut ja onko ollut vaikeuksissa puolustustilanteissa vasenjalkaisia laitahyökkääjiä vastaan. Vielä kun nuo tiedot tulevat aika luontevasti sinne selostuksen sekaan silloin kun ei juuri ole tapahtumassa jotain erityistä. Minusta kentän tapahtumien tulkinta ei hänellä muutenkaan ole mitään päälleliimattua snobbailua, vaan on ihan oikein puhua Espanjan vastaprässistä silloin kun se tapahtuu, eikä ole mitään tarvetta yksinkertaistaa sitä vaikka että "siinä Olmo saa pallon", jotta asiantuntija voi sitten todeta, että se oli vastaprässi.
|
|
|
|
Assuncao
Poissa
Suosikkijoukkue: Selssi
|
|
Vastaus #1774 : 07.07.2021 klo 09:27:44 |
|
Itse kyllä olen tyytyväinen, että Härkönen jakaa auliisti tietojaan kentällä olevista pelaajista. En itse juuri jaksa tsämppäreitä tai euroliigoja seurailla, niin en tiedä mitään siitä, miten pelaaja äx on jossain Sassuolossa kevätkaudella pelannut ja onko ollut vaikeuksissa puolustustilanteissa vasenjalkaisia laitahyökkääjiä vastaan. Vielä kun nuo tiedot tulevat aika luontevasti sinne selostuksen sekaan silloin kun ei juuri ole tapahtumassa jotain erityistä.
Minusta kentän tapahtumien tulkinta ei hänellä muutenkaan ole mitään päälleliimattua snobbailua, vaan on ihan oikein puhua Espanjan vastaprässistä silloin kun se tapahtuu, eikä ole mitään tarvetta yksinkertaistaa sitä vaikka että "siinä Olmo saa pallon", jotta asiantuntija voi sitten todeta, että se oli vastaprässi.
Jooh ei Härkönen ole tosiaan pahin tilastonikkari, siinä kunnostautuvat usein muut selostajat.
|
|
|
|
|
|