FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.11.2024 klo 19:44:09 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: UEFA arpoo toukokuussa viimeisen kerran. Miten kävi Huuhkaja-lipuillesi?
Tanska-Suomi Parken kutsuu Ylos - 187 (23.1%)
Tanska-Suomi menetetty Alas - 127 (15.7%)
Suomi-Venäjä täältä tullaan Ylos - 189 (23.3%)
Suomi-Venäjä menetetty Alas - 40 (4.9%)
Suomi-Belgia liput säilyi Ylos - 237 (29.2%)
Suomi-Belgia menetetty Alas - 31 (3.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 437

Sivuja: 1 ... 64 [65] 66 ... 69

Kirjoittaja Aihe: Viimeinen arvonta - saitko pitää Huuhkaja-liput?  (Luettu 139579 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Donttuanttu

Poissa Poissa

Vastaus #1600 : 30.05.2021 klo 10:47:06

Kaveri tarjoaa parempaa paikkaa Suomi-Venäjä otteluun minulle alakatsomoon.
Minulla on uefa tickets profiilissa oma alkuperäinen lippu yläkatsomoon.

Voinko ottaa vastaan ueafa tickets sovellukseen  kaverilta lipun siirrolla että siellä olisi kaksi lippu samaan aikaan? Eikös lipun nimi muokata sitten vasta kun valitaan "keep" ?

Myöhemmin myisin toisen ylimääräisen pois ellen saa jotain tuttua houkuteltua reissuun.
Hasselhoff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJS, Suomen maajoukkue

Vastaus #1601 : 30.05.2021 klo 10:56:38

Kaveri tarjoaa parempaa paikkaa Suomi-Venäjä otteluun minulle alakatsomoon.
Minulla on uefa tickets profiilissa oma alkuperäinen lippu yläkatsomoon.

Voinko ottaa vastaan ueafa tickets sovellukseen  kaverilta lipun siirrolla että siellä olisi kaksi lippu samaan aikaan? Eikös lipun nimi muokata sitten vasta kun valitaan "keep" ?

Myöhemmin myisin toisen ylimääräisen pois ellen saa jotain tuttua houkuteltua reissuun.

Voit. On siis tehty näin ja läpi meni.
Donttuanttu

Poissa Poissa

Vastaus #1602 : 30.05.2021 klo 11:03:47

Voit. On siis tehty näin ja läpi meni.

Kaveri pyysi varmistamaan vielä. Eli kun hän painaa "Transfer" niin sovellus pyytää lähettämään minun sähköpostiin ilmoituksen lipusta.

Eikö se siis siirry suoraan minulle sovellukseen vai pitääkö vielä jotenkin kikkailla sähköpostivarmistuksia että lippu näkyy sitten heti minulla.
Pyttipallu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat

Vastaus #1603 : 30.05.2021 klo 11:05:09

Kaveri pyysi varmistamaan vielä. Eli kun hän painaa "Transfer" niin sovellus pyytää lähettämään minun sähköpostiin ilmoituksen lipusta.

Eikö se siis siirry suoraan minulle sovellukseen vai pitääkö vielä jotenkin kikkailla sähköpostivarmistuksia että lippu näkyy sitten heti minulla.

Suoraan appiin tulee.
Hasselhoff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJS, Suomen maajoukkue

Vastaus #1604 : 30.05.2021 klo 11:11:05

Suoraan appiin tulee. Ilmoittelee että sinulla liput useampaan paikkaan stadionilla, siirräthän lipun vieraallesi jne.
Depeche

Poissa Poissa

Vastaus #1605 : 30.05.2021 klo 11:15:24

Ovatko kaikki saaneet jo jotain mailia uefalta  (liput säilyvät/eivät säilyneet)? Itselleni ei ole tullut mitään viestiä, roskapostikansiot koluttu jne.
mata91

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS

Vastaus #1606 : 30.05.2021 klo 13:02:43

Ovatko kaikki saaneet jo jotain mailia uefalta  (liput säilyvät/eivät säilyneet)? Itselleni ei ole tullut mitään viestiä, roskapostikansiot koluttu jne.
Ei ole mitään tullut tännekään.
Donttuanttu

Poissa Poissa

Vastaus #1607 : 30.05.2021 klo 14:11:34

Suoraan appiin tulee. Ilmoittelee että sinulla liput useampaan paikkaan stadionilla, siirräthän lipun vieraallesi jne.

Kiitos lippu siirtyi minulle onnistuneesti.

Kun saan oman vanhan lipun myytyä/lahjoitettua jollekkin ystäväpiiristä niin mitenkäs sitten Fan id juttu? Eikös se tilata juurikin tuolla minun alkuperäisellä lippunumerolla hänelle?
Sittenhän on kaksi fan idtä samalla lippunumerolla tilattuna? Meneekö tilaus läpi?
jalmutin

Poissa Poissa

Vastaus #1608 : 30.05.2021 klo 14:19:43

Kiitos lippu siirtyi minulle onnistuneesti.

Kun saan oman vanhan lipun myytyä/lahjoitettua jollekkin ystäväpiiristä niin mitenkäs sitten Fan id juttu? Eikös se tilata juurikin tuolla minun alkuperäisellä lippunumerolla hänelle?
Sittenhän on kaksi fan idtä samalla lippunumerolla tilattuna? Meneekö tilaus läpi?
Menee
Rossoneri83

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Milan, Spurs

Vastaus #1609 : 31.05.2021 klo 08:48:39

Meille tuli ilmoitus, että saatiin pitää liput Belgia peliin ja ne myös näkyy portaalissa. Mutta itse sovelluksessa lukee, että "there are no tickets associated with this e-mail address". Neuvoja tähän?

edit.näköjään edellisellä sivulla tätä puitu. Täytyy laittaa siis viestiä ja odotella vaan...
« Viimeksi muokattu: 31.05.2021 klo 08:52:15 kirjoittanut Rossoneri83 »
peurman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal, HIFK, Seleção

Vastaus #1610 : 31.05.2021 klo 08:54:29

Meille tuli ilmoitus, että saatiin pitää liput Belgia peliin ja ne myös näkyy portaalissa. Mutta itse sovelluksessa lukee, että "there are no tickets associated with this e-mail address". Neuvoja tähän?

Ei auta kuin odottaa. Itsellä ja monella muulla täällä sama tilanne, mutta mafia laittaa sitten, kun jaksaa vaivautua (jos laittaa). Lupasivat viestissä flabat viimeistään 5 päivää ennen matsia, mutta jo nähtyjen vaiheiden jälkeen en tämänkään takarajan tiimoilta hengitystä pidättäisi :D
Jau

Poissa Poissa

Vastaus #1611 : 31.05.2021 klo 13:52:08

Portaalissa (ei siis mobiiliapissa) teksti, että no tickets available vaikka meilin perusteella arvonnan jälkeen Belgia -matsin liput säilyivät. Mitäköhän vittua nyt taas? Hidashan tuo portaali on.
Pyttipallu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat

Vastaus #1612 : 31.05.2021 klo 13:58:33

Portaalissa (ei siis mobiiliapissa) teksti, että no tickets available vaikka meilin perusteella arvonnan jälkeen Belgia -matsin liput säilyivät. Mitäköhän vittua nyt taas? Hidashan tuo portaali on.

Bigsoccerin foorumeilla tullut samaa joillekin ja ilmeisesti jälleen yksi bugi vain UEFAn portaalissa tällä hetkellä.
Ylempi Toppari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United, Suomen Maajoukkueet

Vastaus #1613 : 31.05.2021 klo 15:45:33

Venäjä-pelin paikattomat liput ovat poistuneet lippuportaalista. Mitään ilmoitusta ei ole kuulunut UEFAlta.
Smaug

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kampuksen Dynamo, futsal, Suomi-majut, erotuomarit

Vastaus #1614 : 31.05.2021 klo 15:50:28

Venäjä- ja Belgia-matsien liput poistuneet minullakin portaalista "My tickets" -sivulta.
Viikko sitten eli 24.5. sain kuitenkin tämän viestin:

Lainaus
We are happy to inform you that some or all of your tickets remain valid. To view your valid tickets, log in to the ticketing portal.

Ja siitä muutaman päivän ajan tarkistin useita kertoja, ja liput olivat portaalissa.
Paikkatietoja en saanut näkyviin, vaikka tihrustin "Inspect element" -html-koodia tällä jaettujen ohjeiden mukaan ja yllätin läppärin nurkan takaa keskiyöllä hyppäämällä (tosin vain kerrostalossa).
Mobiiliapissa niitä ei ole näkynyt eikä näy nytkään.

Ilmeisesti siis pelkkä bugi, ja liput ovat voimassa ja tulossa kyllä?
Varmistus tästä olisi ns. "ihan kiva" (tune: matkajärjestelyt). Rolleyes
Ylempi Toppari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United, Suomen Maajoukkueet

Vastaus #1615 : 31.05.2021 klo 15:53:04

Venäjä- ja Belgia-matsien liput poistuneet minullakin portaalista "My tickets" -sivulta.
Viikko sitten eli 24.5. sain kuitenkin tämän viestin:

Ja siitä muutaman päivän ajan tarkistin useita kertoja, ja liput olivat portaalissa.
Mobiiliapissa niitä ei ole näkynyt eikä näy nytkään.

Ilmeisesti siis pelkkä bugi, ja liput ovat voimassa ja tulossa kyllä?
Varmistus tästä olisi ns. "ihan kiva" (tune: matkajärjestelyt). Rolleyes

Tällä säätämisen määrällä mafian puolelta, en uskalla sanoa miten lippujen käy. Alle 2 viikkoa kisojen alkuun ja edelleen arvotaan lippujen kanssa.
Nigel Kugelschfeir

Paikalla Paikalla

Vastaus #1616 : 31.05.2021 klo 15:54:10

No varmaan aika sama, paskahousut kauppaa noita lippuja uloskantohintaan.
Taikatossut

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal

Vastaus #1617 : 31.05.2021 klo 15:56:18

Belgia pelin lippu tosiaan hävinnyt portaalista. Lippu appissa ei ole koskaan ollutkaan. Kyllä tämä aina vähän kylmää hikeä puskee...
Sean80

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #1618 : 31.05.2021 klo 15:57:49

Sama täällä. Belgia-pelin liput hävinneet, eivätkä mobiiliäppiin ole tulleet. Sähköpostin mukaan sain ne pitää.
Rakim187

Poissa Poissa

Vastaus #1619 : 31.05.2021 klo 16:11:14

Täällä myös sama juttu, Belgia matsin tiketit kadonneet portaalista ja appiin näitä ei ole koskaan saapunutkaan ja maili saatu aiemmin lipuista (jotta liput saa pitää tai ainakin osan, itselläni Cat. 1 Restricted View tiketit). Mitenköhän tämän nyt saisi selville mitä näille on tapahtumassa.
kolmosveskari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #1620 : 31.05.2021 klo 16:23:16

Belgia-lippuni näkyvät vieläkin portaalissa, mutta eivät lippusovelluksessa.
Smaug

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kampuksen Dynamo, futsal, Suomi-majut, erotuomarit

Vastaus #1621 : 31.05.2021 klo 16:23:28

Painoin refresh-näppäintä selaimessa: nyt ne ovat taas siellä portaalissa molemmat. "Purchase" ja "Ticket allocated" ja meikän nimikin vielä.

Toki kävin välillä nurkan takana ja siten ehkä yllätin läppärin tässä. (Kerrostalolla mennään yhä, mutta vuorokaudenaika on alkuilta eikä keskiyö.) Rolleyes
Damon

Poissa Poissa

Vastaus #1622 : 31.05.2021 klo 16:39:50

Painoin refresh-näppäintä selaimessa: nyt ne ovat taas siellä portaalissa molemmat. "Purchase" ja "Ticket allocated" ja meikän nimikin vielä.

Toki kävin välillä nurkan takana ja siten ehkä yllätin läppärin tässä. (Kerrostalolla mennään yhä, mutta vuorokaudenaika on alkuilta eikä keskiyö.) Rolleyes

No niin, siellä ne taas ovat. Pariksi tunniksi kerkesi kadota portaalista. Toki lippuappista puuttuvat edelleen. UEFAlta vastailivat tänään, että vasta ”few days” ennen matsia sinne ilmestyvät. Kai tähän nyt voi luottaa sitten, että uskaltaa jo alkaa matkoja ja koronatestiaikoja varailemaan.
Depeche

Poissa Poissa

Vastaus #1623 : 31.05.2021 klo 17:08:27

Mikäs sen asiakaspalvelun mailiosoite on..? Ei osu silmään mistään, ehkä eivät turhaan halua tuota mainostaa :)
Ziggemby

Poissa Poissa

Vastaus #1624 : 31.05.2021 klo 18:59:54

Milloin tämä pelleily loppuu? Täältä toki lähti jo kaikki liput Mafian toimesta

Sivuja: 1 ... 64 [65] 66 ... 69

Siirry: