FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.04.2024 klo 17:38:14 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 17 [18] 19 ... 25
 
Kirjoittaja Aihe: PCR-testit  (Luettu 62453 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nigel Kugelschfeir

Paikalla Paikalla


Vastaus #425 : 13.06.2021 klo 12:46:22

Jos löytyy todistus leimoineen kaikkineen koronatietoni.fi:stä, niin miksi ei kävisi? Eli käyhän se.

En kyllä tiedä sitten että jos tuo ei kelpaa niin mikä sitten kelpaisi enää.
Kuisma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 261008 | 151119


Vastaus #426 : 13.06.2021 klo 12:59:24

Smäikän 9lives-diili viikolla hankittuna ja äsken Raisiossa käyty ronkittavana. Kyseinen punainen perävaunu sijaitsee siis Myllyn ulkoparkkiksella (Plantagenia vastapäätä).
Hoitaja varmisti tiedot m.l. kisaliput, mutta kestäähän tuossa silti kun hän oli yksin (norm. kaksin). Itse olin kolmantena jonossa ja odotin n. vartin ja lähtiessäni siellä oli joku neljä jonossa.

Päivitän viestiä kun olen saanut tuloksen.
Keijo Von Turska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: isäm maa, popeda


Vastaus #427 : 13.06.2021 klo 13:07:36

Nevatoursilla mielenkiintoinen vaatimus että testitulos pitää olla tulostettuna ja tulostuksesta vastaa testipaikka. Saa nähdä ehtiikö mitään tulostetta saada viikonloppuna kun testaus perjantaille varattuna.
Hunaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3


Vastaus #428 : 13.06.2021 klo 13:28:19

Nyt meinaa iskeä taas uusi tunnetila: paniikki. En tiedä, miten ei ole aiemmin tullut eteen, vaikka miten olen pyörinyt eri sivuilla (lentoyhtiö, valtiot ym.) ja tutkinut, mitä tarvitaan, että matkustaminen onnistuu. Nyt siis pitäis päästä KLM:n lennolla Amsterdamin kautta kotiin ja vaaditaan PCR-testi - jos jotain. Sivujen mukaan transitissa pitäisi täyttää kuitenkin vain joku karanteenilomake. En ole kertaakaan aiemmin tähän törmännyt, miten on edes mahdollista... Tulostaminen näyttää aika heikolta, tai ainakin kaikki paikat näyttää olevan Googlen mukaan kiinni. Tännekö me nyt sitten jäädään? No ei kai ihan tosissaan, mutta täällä oli porukkaa, joilla sama reitti aiemmin. Mitä vaadittiin, että matka jatkui?

Itse laskeuduin tuota reittiä juuri tällä minuutilla Helsinki-Vantaalle. Mitään ei kyselty, mutta boarding passin sain tosin jo eilen Helsingistä myös tämän aamun lennoille.

Luulisi, että se antigeenitesti kyllä riittää. Eilen Köpikseen tullessa minulle tuputettiin paikallista PCR-testiä, sanoivat että jos haluaa päästä lentämään takaisin, ei Helsingissä otettu kelpaa, vaan pitää olla Tanskassa otettu. En jaksanut alkaa selittämään että olen boarding passin jo saanut. Näytin kuitenkin tuota Köpiksen kentällä otettua antigeenitestiä, johon tämä sanoi, että kaikki on kunnossa ja pahoitteli sekaannusta.
Turkey

Poissa Poissa


Vastaus #429 : 13.06.2021 klo 13:40:45

HUSin testin teki Jaffalla 9lives eli tismalleen sama testi kuin yksityisellä.
Nigel Kugelschfeir

Paikalla Paikalla


Vastaus #430 : 13.06.2021 klo 13:45:10

Eihän noilla testeillä ja tuloksilla ole muuta eroa kuin että toinen maksaa ja toinen ei.
sputnik

Poissa Poissa


Vastaus #431 : 13.06.2021 klo 13:54:08

Nevatoursilla mielenkiintoinen vaatimus että testitulos pitää olla tulostettuna ja tulostuksesta vastaa testipaikka. Saa nähdä ehtiikö mitään tulostetta saada viikonloppuna kun testaus perjantaille varattuna.

Lainaus
•   Englanninkielinen todistus alle 72 h sitten otetusta negatiivisesta PCR-koronatestistä. Pietarin terveysviranomaisen, Rospotrebnadzorin, mukaan kaikilta matkustajilta tarvitaan negatiivinen PCR-testitulos ja siitä todistus, eli rokotetodistus tai todistus sairastetusta koronaviruksesta EI saamamme tiedon mukaan kelpaa.  HUOM! KORONATESTI TULEE VARATA JA HOITAA OMATOIMISESTI, VARAATHAN SEN AJOISSA. Testin suorittamisesta ja tuloksesta vastaa testin ottava yritys. Testiin ja sen valmistumiseen liittyvissä asioissa olkaa yhteysessä testin ottavaan yritykseen. Testi tulee olla otettuna alle 72h ennen Venäjän rajan ylitystä. Huolehdi itse että testitulos ei ehdi vanhentumaan ennen rajanylitystä. THL:n suositusten mukaan testi ja toditus tulee käydä ottamassa yksityisellä palveluntarjoajalla, yksityiseltä palveluntarjoajalta saat myös varmasti matkalle kelpaavan todistuksen. Liitteenä lisätietoja ja Neva Toursin asiakkailleen tarjoama alennuskoodi PR2you:n tarjoamaan PRC-koronatestiin ja matkalle kelpaavaan todistukseen. Alennuskoodia ei saa antaa kolmanislle osapuolille vaan se koskee vain Neva Toursin kautta matkan varanneita henkilöitä.
Hunaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3


Vastaus #432 : 13.06.2021 klo 13:57:39

Kuinka nopeasti olette saaneet FinEntryn kautta testitulokset Koronatietoni.fi? Saadussa infolapussa lukee 5 vuorokauden sisällä, tiskillä työntekijä sanoi että vuorokauden sisällä ja testinottaja taas puhui 1-2 vuorokaudesta :D.
Laitapuoli

Poissa Poissa


Vastaus #433 : 13.06.2021 klo 14:16:16

Kuinka nopeasti olette saaneet FinEntryn kautta testitulokset Koronatietoni.fi? Saadussa infolapussa lukee 5 vuorokauden sisällä, tiskillä työntekijä sanoi että vuorokauden sisällä ja testinottaja taas puhui 1-2 vuorokaudesta :D.


Minulle sanoivat, että menee päivä, jatkokysyin onko näin säännöllisesti, ja totesi että kyllä kun näitä tehdään koko ajan. Tulos tuli 20 tunnissa.
Keijo Von Turska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: isäm maa, popeda


Vastaus #434 : 13.06.2021 klo 14:20:20


Turvapostilla näyttäisi noilta tulevan, eli pakkohan se on itse tulostaa?
Hunaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3


Vastaus #435 : 13.06.2021 klo 14:23:56



Minulle sanoivat, että menee päivä, jatkokysyin onko näin säännöllisesti, ja totesi että kyllä kun näitä tehdään koko ajan. Tulos tuli 20 tunnissa.

Ylos

Kai tämä nopeudeltaan samaa luokkaa kuin jossain muussa HUSin testissä. Vaihtoehtona olisi ollut käydä huomisaamuna naapurissa testissä, viime viikolla olin käydessäni ainoa asiakas, mutta eiköhän tämä lentokenttätesti nopeammin tule. Vaikka olisikin ollut näyttää negatiivinen tulos.
Laitapuoli

Poissa Poissa


Vastaus #436 : 13.06.2021 klo 14:35:27

mutta eiköhän tämä lentokenttätesti nopeammin tule. Vaikka olisikin ollut näyttää negatiivinen tulos.

Juuri näin. Muutama päivä sitten olisi ollut näyttää negatiivinen testi, mutta kävelin testien suuntaan. Mieluummin ilmaiseksi kuin vähintään 150 € maksaen.
-jr-

Poissa Poissa


Vastaus #437 : 13.06.2021 klo 14:56:39

Helsinki-Vantaalla äsken otettu testi. Vakuuttivat, että siitä asianmukaisen todistuksen saa Venäjälle.
sputnik

Poissa Poissa


Vastaus #438 : 13.06.2021 klo 15:04:35

Turvapostilla näyttäisi noilta tulevan, eli pakkohan se on itse tulostaa?

Kyllä kyllä. Ymmärsin sun viestin siten, että oot menossa sinne testipaikkaan hakeen niiden printtaamana sun testituloksen, kun se joskus valmistuu.
Reuna

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Käps


Vastaus #439 : 13.06.2021 klo 15:17:58

https://accounts.covidresults.dk/

Onko nyt näin että tämän puljun testit eivät kelpaa venäjälle?

Passin numero ja syntymäaika tuosta ainakin puuttuu.
Turpin

Poissa Poissa


Vastaus #440 : 13.06.2021 klo 15:21:48

Itse kävin eilen ottamassa HUSilla testin 18:30 ja yöllä kl. 01:15 tuli negatiivinen tulos todistuksineen.
Rakim187

Poissa Poissa


Vastaus #441 : 13.06.2021 klo 16:00:33

Tänään käyty Tampereen 9livesillä ronkittavana aamusta, tiistaina aamusta SMJK:n bussilla Pietaria kohti jos testitulos näyttää sopivaa. Aikaikkuna pitäisi riittää helposti rajalla. Ei ollut jonoa ja yöllä luvattiin tulokset tulevan mailiin. Vielä toki jännitetään.
filippo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kim Lönnholm


Vastaus #442 : 13.06.2021 klo 17:51:56

HUSin todistus hallussa. Ainoastaan ensimmäinen etunimi ja sukunimi näkyy todistuksessa. Itselläni kolme etunimeä, koituneekohan tuosta ongelmia rajalla.

edit. Jaa tää hoitu sillä, että kävi DVV:n sivuilla muokkaan kutsumanimeksi koko etunimikatraan.
« Viimeksi muokattu: 13.06.2021 klo 17:58:55 kirjoittanut filippo »
keijokissa

Poissa Poissa


Vastaus #443 : 13.06.2021 klo 18:02:56

Itse laskeuduin tuota reittiä juuri tällä minuutilla Helsinki-Vantaalle. Mitään ei kyselty, mutta boarding passin sain tosin jo eilen Helsingistä myös tämän aamun lennoille.

Luulisi, että se antigeenitesti kyllä riittää. Eilen Köpikseen tullessa minulle tuputettiin paikallista PCR-testiä, sanoivat että jos haluaa päästä lentämään takaisin, ei Helsingissä otettu kelpaa, vaan pitää olla Tanskassa otettu. En jaksanut alkaa selittämään että olen boarding passin jo saanut. Näytin kuitenkin tuota Köpiksen kentällä otettua antigeenitestiä, johon tämä sanoi, että kaikki on kunnossa ja pahoitteli sekaannusta.

Kiitos tästä. Käväistiin hakemassa tänään vielä tuoreet ilmaiset pikatestit Köpiksessä  ja nämä riitti KLM:lle Kastrupin kentällä.
Elba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, Huuhkajat


Vastaus #444 : 13.06.2021 klo 19:19:55

Lufthansan digitaalinen dokumenttien tarkastus taisi olla ihan yhtä tyhjän kanssa. Eilen illalla matsin jälkeen ladattiin tanskaiset testitodistukset sinne ja tuli kuittaus että ne oli ok. Kuitenkin check in - tiskin täti Kastrupissa soitteli huolestuneen näköisenä ympäriinsä ja kun kysyttiin onko joku ongelma niin sanoi että ei tiedä voiko päästää meidät ilman testituloksia mihinkään. Näytettiin ne portaaliin ladatut tulokset puhelimesta ja homma oli sillä bueno. Jotenkin oletin että ne olis näkyneet tälle virkailijalle jostain, mutta ei vissiin.
Benediktus

Poissa Poissa


Vastaus #445 : 13.06.2021 klo 22:04:16

Mites tuolta Finentryn kautta pitäisi saada varattua aika testiin?
Kuisma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 261008 | 151119


Vastaus #446 : 13.06.2021 klo 22:19:12

Smäikän 9lives-diili viikolla hankittuna ja äsken Raisiossa käyty ronkittavana. Kyseinen punainen perävaunu sijaitsee siis Myllyn ulkoparkkiksella (Plantagenia vastapäätä).
Hoitaja varmisti tiedot m.l. kisaliput, mutta kestäähän tuossa silti kun hän oli yksin (norm. kaksin). Itse olin kolmantena jonossa ja odotin n. vartin ja lähtiessäni siellä oli joku neljä jonossa.

Päivitän viestiä kun olen saanut tuloksen.
Nyt (10h testistä) tuli viesti negatiivisestä näytteestä. Ylos

E: Ja viisi minuuttia myöhemmin linkki todistuksesta sähköpostiin. Ylos
« Viimeksi muokattu: 13.06.2021 klo 22:22:39 kirjoittanut Kuisma »
Nigel Kugelschfeir

Paikalla Paikalla


Vastaus #447 : 13.06.2021 klo 22:20:49

Käyttekö te tulostamassa nuo testit vai luotetaanko että sähköinen kelpaa?
keke vlk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka


Vastaus #448 : 13.06.2021 klo 22:33:53

Mites tuolta Finentryn kautta pitäisi saada varattua aika testiin?
Ei myöskään mitään käryä, ja tulotarkastuksessa se joku Kiurun kätyri antoi todella sekavia ohjeita muutenkin. Noh kaippa sitä keskiviikkona testiin pääsee kotikonnuilla.

Tanskassa ei kysytty kuin stadionilla sitä testitodistusta, ja lentokentän lähtöselvityksessä joku juutti väitti että Suomeen ei noin vanhalla(46h) testillä pääse, mutta selvisin puhumalla kun totesin vain että pääsee.
« Viimeksi muokattu: 13.06.2021 klo 22:37:10 kirjoittanut keke vlk »
blackhawk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton


Vastaus #449 : 13.06.2021 klo 23:01:50

Mites tuolta Finentryn kautta pitäisi saada varattua aika testiin?

Helposti. Aloitat tältä sivulta:
FINENTRY

Valitset kielen ja vastaat kysymyksiin. Siinä lähinnä kysellään tietoja reissusta. Lopuksi pääset varaamaan testausajan. Testi on ilmainen ja testauspaikan saa itse valita listalta. Testiajankohdan pitäisi olla vähintään 72 tuntia reissusta.

Itse rekisteröidyin tuonne tänä aamuna ja hyvin onnistui ajanvaraus omalle kotipaikkakunnalle.

 
Sivuja: 1 ... 17 [18] 19 ... 25
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa