Mä väitän, että esimerkiksi Byyri-yhteistyö on nostanut highlightit Veikkausliigan sosiaalisiin medioihin ja yleistä parannusta on tapahtunut kautta linjan. Yleisesti ottaen tuote on huono, mutta hienoista kehitystä on tapahtunut nimenomaan tällä kaudella.
Kyllä Veikkausliiga näkyy ainakin omassa fiidissä ihan eri tavalla kuin aiemmin. Kotisivut ja oma sisältö voisi olla seuraava kehityskohde.
Fantasylle löytyy varmasti setämiesfoorumeilta satoja pelaajia, mutta kuinka paljon tuo nyt tämän kuplan ulkopuolella toimisi uutena jännänä sisäänheittotuotteena? Millaisista pelaajaluvuista puhutaan verrokkina muissa Pohjoismaissa? Sinänsä fantasyllä saa ovelasti sitoutettua jo omaa joukkuettaan aktiivisesti seuraavat seuraamaan lisäksi myös muita jengejä ja matseja.