FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.04.2024 klo 04:32:19 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3]
 
Kirjoittaja Aihe: Veikkausliigan kuukauden pelaajat, valmentajat ja tähdistöt (2021)  (Luettu 13823 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Viinipullo
Vastaus #50 : 08.09.2021 klo 12:01:57

Tämäkin homma on ajettu kiviäkin kiinnostaa tasolle, kun itse uutista saa etsiä kissojen ja koirien kanssa jostain internetin syövereistä. Veikkausliigan markkinointi on kyllä ajettu pohjamutiin.

Mä väitän, että esimerkiksi Byyri-yhteistyö on nostanut highlightit Veikkausliigan sosiaalisiin medioihin ja yleistä parannusta on tapahtunut kautta linjan. Yleisesti ottaen tuote on huono, mutta hienoista kehitystä on tapahtunut nimenomaan tällä kaudella.
Bubi-huuhkaja

Poissa Poissa


Vastaus #51 : 08.09.2021 klo 12:10:36

Mä väitän, että esimerkiksi Byyri-yhteistyö on nostanut highlightit Veikkausliigan sosiaalisiin medioihin ja yleistä parannusta on tapahtunut kautta linjan. Yleisesti ottaen tuote on huono, mutta hienoista kehitystä on tapahtunut nimenomaan tällä kaudella.
Kyllä Veikkausliiga näkyy ainakin omassa fiidissä ihan eri tavalla kuin aiemmin. Kotisivut ja oma sisältö voisi olla seuraava kehityskohde.

Fantasylle löytyy varmasti setämiesfoorumeilta satoja pelaajia, mutta kuinka paljon tuo nyt tämän kuplan ulkopuolella toimisi uutena jännänä sisäänheittotuotteena? Millaisista pelaajaluvuista puhutaan verrokkina muissa Pohjoismaissa? Sinänsä fantasyllä saa ovelasti sitoutettua jo omaa joukkuettaan aktiivisesti seuraavat seuraamaan lisäksi myös muita jengejä ja matseja.
Puupiä

Poissa Poissa


Vastaus #52 : 04.10.2021 klo 16:34:17

Kuukauden Tim! Ylos
https://www.veikkaus.fi/fi/veikkausuutiset/sponsorointi2021/jalkapallo/0401021-veikkausliiga-syyskuun-joukkue-ja-pelaaja
Jalkapalloministeri

Poissa Poissa


Vastaus #53 : 05.10.2021 klo 09:35:55

Kuisma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 261008 | 151119


Vastaus #54 : 02.11.2021 klo 10:06:50

Lokakuun kuukauden pelaaja:
jpekkaa

Poissa Poissa


Vastaus #55 : 04.11.2021 klo 20:18:42

Puupiä

Poissa Poissa


Vastaus #56 : 04.11.2021 klo 21:29:35

Muuten ihan hyvät valinnat, mutta valmentajan olisin vaihtanut. Ylos
Druidid

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sjk


Vastaus #57 : 04.11.2021 klo 22:05:34

Muuten ihan hyvät valinnat, mutta valmentajan olisin vaihtanut. Ylos

No en mä tiedä. Ehkä Honsu olis voinut siinä paikalla olla, mutta kaikesta huolimatta Klubi sen mestaruuden vei.

E: Tucolta kyllä käsittämätön lokakuu
Puupiä

Poissa Poissa


Vastaus #58 : 04.11.2021 klo 22:45:51

No en mä tiedä. Ehkä Honsu olis voinut siinä paikalla olla, mutta kaikesta huolimatta Klubi sen mestaruuden vei.

E: Tucolta kyllä käsittämätön lokakuu
Koko kauden valmentaja on eri asia ja silloin mestarivalmentaja on ihan Ok+ valinta siihen. Tämä kuitenkin oli lokakuun joukkue ja siinä mittelössä Honsu oli parempi kuin Koskela.
Markisio

Poissa Poissa


Vastaus #59 : 05.11.2021 klo 10:33:29

Koko kauden valmentaja on eri asia ja silloin mestarivalmentaja on ihan Ok+ valinta siihen. Tämä kuitenkin oli lokakuun joukkue ja siinä mittelössä Honsu oli parempi kuin Koskela.
Tästä samaa mieltä. Mestaruus on kuitenkin mestaruus ja se ratkaisi valinnan. Jos Kups olisi tehnyt voittomaalin, Valakari olisi ollut kuukauden valmentaja. Sama lienee tilanne tuossa vuoden valmentajatittelissä. Olisihan tämän kuukauden valmentajan tittelin voinut jakaa Honsulle ja vuoden valmentajan tittelin Koskelalle. Joskin itse pidän (ja varmaan aika moni muukin) kauden parhaana valmentajana Valakaria.
Hurten

Poissa Poissa


Vastaus #60 : 05.11.2021 klo 16:48:31

Ketkä Veikkausliigassa muuten valitsevat kuukauden pelaajat ja valmentajat? Melkein kaikkialla muualla maailmassa nämä valinnat pääsevät tekemään fanit ja kannattajat internetäänestyksellä.
konttaava karhu

Poissa Poissa


Vastaus #61 : 05.11.2021 klo 16:58:26

Ketkä Veikkausliigassa muuten valitsevat kuukauden pelaajat ja valmentajat? Melkein kaikkialla muualla maailmassa nämä valinnat pääsevät tekemään fanit ja kannattajat internetäänestyksellä.

http://www.veikkausliiga.com/uutiset/2021/11/05/sjkn-tuco-veikkausliigan-kuukauden-pelaajaksi-lokakuussa

Uutinen
Kuukauden pelaajan valinnasta ovat päättäneet jo perinteiseen Veikkausliigan pelaajat itse. Veikkausliiga on kuullut pelaajien kannan yhteistyössä Jalkapallon Pelaajayhdistyksen kanssa. Veikkausliiga on valinnut kuukauden valmentajan ja kuukauden joukkueen.


Yleisöäänestyksessä luultavasti joku maakunnan ääriliike pääsisi dominoimaan. Joku Ilmari Niskanenhan on esimerkiksi ollut aika vahvoilla Huuhkaja of the Match -äänestyksissä.
Puupiä

Poissa Poissa


Vastaus #62 : 05.11.2021 klo 18:32:52

http://www.veikkausliiga.com/uutiset/2021/11/05/sjkn-tuco-veikkausliigan-kuukauden-pelaajaksi-lokakuussa

Uutinen
Kuukauden pelaajan valinnasta ovat päättäneet jo perinteiseen Veikkausliigan pelaajat itse. Veikkausliiga on kuullut pelaajien kannan yhteistyössä Jalkapallon Pelaajayhdistyksen kanssa. Veikkausliiga on valinnut kuukauden valmentajan ja kuukauden joukkueen.


Yleisöäänestyksessä luultavasti joku maakunnan ääriliike pääsisi dominoimaan. Joku Ilmari Niskanenhan on esimerkiksi ollut aika vahvoilla Huuhkaja of the Match -äänestyksissä.
Kuorevirran vanhainkodin äänestäjämummoille Ylos

 
Sivuja: 1 2 [3]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa