jalmutin
Poissa
|
|
Vastaus #575 : 03.06.2021 klo 17:31:24 |
|
Nyt jumalauta Jude turpa kiinni ja lopeta toi hämmentäminen. Rive päättää ja piste. Saatanan urpo.
Niin päättää, mutta mikäli tarina on mennyt Juden sanoin niin kyllä itsekin oikaisisin. Turha tässä kumpaakaan osapuolta on urpoksi haukkua kun ei tiedetä mitä siellä oikeasti on tapahtunut. Iltapäivälehtien kommenttikentässä nämä vahvat mielipiteet ilman faktoja
|
|
|
|
Drunk as a Skunk
Poissa
|
|
Vastaus #576 : 03.06.2021 klo 17:35:40 |
|
Niin päättää, mutta mikäli tarina on mennyt Juden sanoin niin kyllä itsekin oikaisisin. Turha tässä kumpaakaan osapuolta on urpoksi haukkua kun ei tiedetä mitä siellä oikeasti on tapahtunut. Iltapäivälehtien kommenttikentässä nämä vahvat mielipiteet ilman faktoja Oli totuus mikä vaan, niin tässä tilanteessa Jude ei ala siitä aukomaan julkisesti. Toki hän kusi muiden muroihin jo sillä ekalla "minua on nöyryytetty" -itkullaan. Todisti, että ei ole joukkueen etu mielessä vaan pitää nostaa Juhani Ojala alustalle
|
|
|
|
Drunk as a Skunk
Poissa
|
|
Vastaus #577 : 03.06.2021 klo 17:37:39 |
|
En toisaalta tiedä miksi pitäisi olla hiljaa jos Kanerva on puhunut sinusta virheellistä tietoa julkisuudessa. Istuisitko kiltisti kotona vaan jos julkisuudessa sanottaisiin virheellisesti että olet lähtenyt ovat paukkuen tms 😀
Tässä tilanteessa istuisin. Ja Rive ei ole kai noin vahvasti sanonut. Satun nyt vaan luottamaan Riveen tässä aika paljon enemmän kuin juuri elämänsä pettymyksen kokeneeseen urheilijaan, joka tuli julkisuuteen itkemään miten tiputus oli väärin.
|
|
|
|
ronaldo99
Poissa
Suosikkijoukkue: Manu, PSG, Real Madrid, City, Newcastle
|
|
Vastaus #578 : 03.06.2021 klo 17:47:14 |
|
Tässä tilanteessa istuisin. Ja Rive ei ole kai noin vahvasti sanonut. Satun nyt vaan luottamaan Riveen tässä aika paljon enemmän kuin juuri elämänsä pettymyksen kokeneeseen urheilijaan, joka tuli julkisuuteen itkemään miten tiputus oli väärin.
Mutta miksi et oikaisisi sinusta julkaistua väärää tietoa?
|
|
|
|
Kroatian Pele
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #579 : 03.06.2021 klo 17:52:38 |
|
Kanerva ei kertonut totuutta. Ojalan sanat on totta
|
|
|
|
kiuaskivi
Poissa
|
|
Vastaus #580 : 03.06.2021 klo 17:53:44 |
|
Onko Ojala joskus esiintynyt hyvin maajoukkueessa? Muistaakseni Furuholmin kanssa taisvat joskus pelata hyvin yhteen.
|
|
|
|
jalmutin
Poissa
|
|
Vastaus #581 : 03.06.2021 klo 17:54:38 |
|
Ei kai kukaan niin ole sanonut. Kerro toki mitä siellä tapahtui jos sisäpiiriin kuulut? Ensimmäisestä lehtijutusta asti on puhuttu että Jude lähti ovet paukkuen, ja tämä on jo muuttunut väsyneeksi forumtotuudeksikin. Mun mielestä ihan ymmärrettävä että Ojala haluaa korjata väitteet, mikäli näin ei ole tapahtunut.
|
|
|
|
Panenkan roikka
Poissa
Suosikkijoukkue: Mercantil Ushuaia
|
|
Vastaus #582 : 03.06.2021 klo 17:56:43 |
|
Niin, kovin varmasti ei kannata sanoa mitä itse tekisi tai olisi tekemättä, ellei oikeasti ole kokemusta jostain vastaavasta tilanteesta omassa elämässä. Ja ei kai Jude "tullut julkisuuteen", vaan toimittaja soitti hänelle ja nyt hänelle soitettiin sitten toistamiseen sattuneesta syystä. Ei 2000-luvulla kuulu olla mitään vaikenemisen lakeja, jos ihan oikeasti kokee, että itsestä levitetään väärää tietoa. Eikä tämä maajoukkueeseen mitään vaikuta, ollaan vaan futiskulttuurimaa mekin, onhan tällaisia vastaavia juttuja joka kisojen alla jossain maassa. Rive ja pelaajat ovat ammattilaisia, jos jossain Iltapäivälehden kommenteissa kohistaan niin sielläpähän kohisevat rauhassa.
|
|
|
|
Krannan Valderrama
Poissa
Suosikkijoukkue: Staffi
|
|
Vastaus #583 : 03.06.2021 klo 18:02:37 |
|
Onko Ojala joskus esiintynyt hyvin maajoukkueessa? Muistaakseni Furuholmin kanssa taisvat joskus pelata hyvin yhteen.
|
|
|
|
Drunk as a Skunk
Poissa
|
|
Vastaus #584 : 03.06.2021 klo 18:02:55 |
|
Niin, kovin varmasti ei kannata sanoa mitä itse tekisi tai olisi tekemättä, ellei oikeasti ole kokemusta jostain vastaavasta tilanteesta omassa elämässä. Ja ei kai Jude "tullut julkisuuteen", vaan toimittaja soitti hänelle ja nyt hänelle soitettiin sitten toistamiseen sattuneesta syystä. Ei 2000-luvulla kuulu olla mitään vaikenemisen lakeja, jos ihan oikeasti kokee, että itsestä levitetään väärää tietoa. Eikä tämä maajoukkueeseen mitään vaikuta, ollaan vaan futiskulttuurimaa mekin, onhan tällaisia vastaavia juttuja joka kisojen alla jossain maassa. Rive ja pelaajat ovat ammattilaisia, jos jossain Iltapäivälehden kommenteissa kohistaan niin sielläpähän kohisevat rauhassa.
Toki näinkin. Mua häiritsee eniten se Juden eka avautuminen, jossa suht suoraan kritisoi valintoja, sanoi miten HÄNTÄ on "nöyryytetty" ja miten kisapaikan piti olla varma jne. Ne minulle eivät ole Huuhkajamaisen joukkuepelaajan reaktioita JULKISUUDESSA - ainakaan kisojen alla.
|
|
|
|
Nooa
Poissa
|
|
Vastaus #585 : 03.06.2021 klo 18:05:15 |
|
Tästä oikeastaan täysin samaa mieltä. Rive osoitti että pystyy tekemään kovia päätöksiä ja on riittävän kusipää huipputasolle (ei siis mikään mukava mies). Eikä valmentajan kuulukaan. Pitää näyttää pelaajille kuka määrää. Tämä täysin arkipäivää jokaisessa maassa jossa on futiskulttuuria. Lähinnä on naurettavaa että Rivestä mediaan leivottu joku pullantuoksuinen kiltti opettajatyyppi. Sellaisilla nyt ei tee maajoukkueen valmentajana (tai yleensä valmentajana mitään).
|
|
|
|
Jänkhäkoira
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves
|
|
Vastaus #586 : 03.06.2021 klo 18:05:33 |
|
Kiva tietää. Mulle riittää tässä vaiheessa se, että Ojala on valmiina edustamaan syksyllä maajoukkuetta ja mitään siltoja ei olla poltettu. Hyvä näin.
|
|
|
|
Sauron
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Tsingis Khan
|
|
Vastaus #587 : 03.06.2021 klo 18:06:00 |
|
– Olen sellainen ”hyvä tyyppi”, enkä missään tapauksessa haluaisi olla tässä tilanteessa. Tämä on nyt ajautunut tähän. Olen todella yllättynyt, että Rive kommentoi noin, ja pakkohan minun on se oikaista. Vähän aina epäilyttää ihmiset jotka luonnehtivat itseään "hyviksi tyypeiksi". Mutta Ojalalla on tietenkin oikeus oikaista mediassa esiintyneitä väitteitä itsestään. Toivottavasti tämä nyt kuitenkin oli tässä. e. Lisätään nyt vielä että Ojala on varmaan oikeasti hyvä tyyppi. Lähinnä vaikuttaa siltä että mediapelissä olisi vähän hiottavaa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.06.2021 klo 18:40:52 kirjoittanut Sauron »
|
|
|
|
|
Blaugranes
Poissa
|
|
Vastaus #588 : 03.06.2021 klo 18:06:24 |
|
Kyllähän tässä Ojalan pitää saada korjata jos julkisuudessa levitetään hänestä väärää tietoa. Selvää on että jompi kumpi osapuoli valehtelee räikeästi.
Eniten tässä ihmetyttää nämä viimepäivien aikajanan tapahtumat.
Tukholmassa pelattiin la 29.5 ja joukkue julkaistiin eilen 2.6. Eikö tästä S.Väisäsen loukkaantumisesta ollut mitään ennakkohajua? Yleensä kun urheilija on 4-6 sivussa niin ainakin urheilijan omassa takaraivossa on jonkinlainen aavistus että ei pysty turnaukseen osallistumaan. Mentiin siis lauantaista keskiviikkoon ja Väisänen kisakoneeseen. Sattumalta Ojalalle ottaa koville, tiesikö pelaajat jo että Väisänen ei välttämättä ole pelikunnossa, vähintään lisätutkimuksissa. Ymmärrän hyvin jos Ojala siinä tilanteessa ihmettelee putoamistaan jos kisakoneeseen valitaan loukkaantumistilanteen suhteen epävarmoja saman paikan pelaajia jotka eivät ole edes oletettuja avauksen miehiä.
Voiko tällä tasolla tosiaan käydä niin että edes pienta aavistusta loukkaantumisen vakavuudesta ei ollut lauantai-keskiviikko välillä.
Ja sitten sattumalta toppari Väisäsen tilalle Hämäläinen. Ojalako ei enää ollut käytettävissä torstaina vaikka vielä varmaan maanantaina-tiistai akselilla on ollut joukkueen matkassa?
|
|
|
|
Bunuel
Poissa
Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo
|
|
Vastaus #589 : 03.06.2021 klo 18:08:19 |
|
Joukkueeseen valitsematta jättämisen sanominen nöyryyttämiseksi on hölmöä, kuten olisi sen sanominen kiusaamiseksi, rasismiksi jne.
Jos olisi ollut liikkeellä vähän nöyremmällä asenteella eikä pitänyt kisapaikkaa 100% varmana, olisi saattanut sinne joukkueeseen päätyäkin.
|
|
|
|
Panenkan roikka
Poissa
Suosikkijoukkue: Mercantil Ushuaia
|
|
Vastaus #590 : 03.06.2021 klo 18:08:27 |
|
Toki näinkin. Mua häiritsee eniten se Juden eka avautuminen, jossa suht suoraan kritisoi valintoja, sanoi miten HÄNTÄ on "nöyryytetty" ja miten kisapaikan piti olla varma jne. Ne minulle eivät ole Huuhkajamaisen joukkuepelaajan reaktioita JULKISUUDESSA - ainakaan kisojen alla.
Joo, Ojala olisi sen ensimmäisen avautumisen osalta voinut sanansa valita toisin, tunnekuohua...
|
|
|
|
Elmo
Poissa
Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis
|
|
Vastaus #591 : 03.06.2021 klo 18:09:08 |
|
– Olen sellainen ”hyvä tyyppi”, enkä missään tapauksessa haluaisi olla tässä tilanteessa. Tämä on nyt ajautunut tähän. Olen todella yllättynyt, että Rive kommentoi noin, ja pakkohan minun on se oikaista. Vähän aina epäilyttää ihmiset jotka luonnehtivat itseään "hyviksi tyypeiksi". Mutta Ojalalla on tietenkin oikeus oikaista mediassa esiintyneitä väitteitä itsestään. Toivottavasti tämä nyt kuitenkin oli tässä. Jep. Ja piti omaa valintaansa jotenkin varmana. Kuulostaa vähän siltä, että tyyppi kuvittelee itsestään liikoja.
|
|
|
|
Phil Dunphy
Poissa
|
|
Vastaus #592 : 03.06.2021 klo 18:17:46 |
|
Taas suomipojan pitäisi olla harmaata massaa eikä puhua fiiliksistään. Niin suomalaista.
Eipä tuossa oikeastaan Ojala edes sanonut mitään mistä pitäisi kohista. Tottakai kunnianhimoista urheilijaa vituttaa jos missaa arvokisat, varsinkin jos ovat maansa ensimmäiset. Ehkä näissäkin asioissa ollaan Suomessa vielä vähän lapsenkengissä.
|
|
|
|
ronaldo99
Poissa
Suosikkijoukkue: Manu, PSG, Real Madrid, City, Newcastle
|
|
Vastaus #593 : 03.06.2021 klo 18:20:25 |
|
Jep. Ja piti omaa valintaansa jotenkin varmana. Kuulostaa vähän siltä, että tyyppi kuvittelee itsestään liikoja.
Tunnekuohua varmasti ja eihän tuossa varmasti mitään kuohua olisi herättänyt jos muitakin toppareita olisi tippunut pois. Nyt on kuitenkin 10 v. ollut majun mukana, pelannut viime peleissä ihan ok, osassa kapteenin nauha kädessä ja ollut pitkälti kaikissa kisospekulaatioissa mukana, myös forkalla. Nyt ohi meni pelaaja veikkausliigasta, toinen joka on ollut pitkään pelaamatta ja ilmeisesti loukkaantuneena ja sitten muutama nuorempi niin varmasti koville ottaa.
|
|
|
|
Lord Bendtner
Poissa
|
|
Vastaus #594 : 03.06.2021 klo 18:26:09 |
|
Jos nyt näissä julistuksissa muistettaisiin pari asiaa:
-Kukaan forumisteista tuskin tietää mitä siellä on oikeasti keskusteltu. Vaikka olisit kuinka varma omasta tulkinnastasi niin voit olla totaalisen väärässä. -Lehdistö tykkää kalastella klikkejä ja forumistit laittaa asioita todella typerältä tavalla laukalle -Hämäläisen valinta ennen Ojalaa ei tarkoita että siellä olisi sen suurempaa riitaa. Itse ainakin voin hyvin uskoa että Raitala menee kolmen linjan topparina Ojalan edelle ja tässä tapauksessa Hämäläisen nostaminen Väisäsen tilalle on luonnollinen valinta.
Lisäksi tosiaan Ojalalla on täysi oikeus oikaista kun hänestä aletaan levitellä huhuja maajoukkueesta kieltäytyjänä. Totta kai se pitää korjata.
Tässä nyt ylipäätään vähän liikaa tehdään kärpäsestä härkästä.
|
|
|
|
PulkkaNilkoille
Poissa
Suosikkijoukkue: Kaikki, jotka pärjää + Superliigajoukkueet
|
|
Vastaus #595 : 03.06.2021 klo 18:38:13 |
|
”Valehteleeko Kanerva?” Reilu viikko Suomen ensimmäisiin arvokisoihin, ja Iltapaska tekee tällaisia ”uutisia”. Ei jumalauta!
|
|
|
|
CadornaFC
Poissa
Suosikkijoukkue: Calcio,Fußball,Huuhkajat,Kaakon Kolmonen
|
|
Vastaus #596 : 03.06.2021 klo 18:43:41 |
|
Ihan en ymmärrä, että jos koko joukkue tumpattiin täyteen toppareita, niin nyt yhden topparin pudotessa pois tilalle otetaankin toisen topparin sijaan laitapakki. En valita, mutta kyllähän tuo antaa viitteitä, että Ojala ei missään vaiheessa ollut oikeasti Riven suunnitelmissa. Mielestäni on hyvä, että saatiin laitaan vähän lisää leveyttä.
Vasemmaksi toppariksi ajatelu Sale tippui pois joten Raitala täyttää sen ruudun,jättäen Urosen ilman varamiestä,siksi Hämis? E:Kirjoitan mutta en lue,Lordi spekuloi jo samaa Tämä tosin nostaa Alhon avaukseen mikä pelottaa aika paljon Joko Forssilta on kysytty haluaako olla joukkueessa vai jääkö odottamaan Brentfordin pre-seasonin alkua?
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.06.2021 klo 18:59:21 kirjoittanut CadornaFC »
|
|
|
|
|
Kannattelija
Poissa
|
|
Vastaus #597 : 03.06.2021 klo 18:50:51 |
|
Sauli Väisänen nyt taas ei millään muotoa olisi ollut avauskokoonpanon pelaaja kenenkään muun kuin sinun papereissani.
Mun ja Riven. DOS ei ole ratkaisu avaukseen.
|
|
|
|
Timpsi
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
|
Vastaus #598 : 03.06.2021 klo 18:57:54 |
|
Mun ja Riven. DOS ei ole ratkaisu avaukseen.
Leo on.
|
|
|
|
Kankea puolustaja
Poissa
|
|
Vastaus #599 : 03.06.2021 klo 18:58:10 |
|
”Valehteleeko Kanerva?” Reilu viikko Suomen ensimmäisiin arvokisoihin, ja Iltapaska tekee tällaisia ”uutisia”. Ei jumalauta!
Sama.
|
|
|
|
|
|