FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
18.04.2024 klo 12:30:15 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3]
 
Kirjoittaja Aihe: Peetu vasemmalle, Nure oikealle?  (Luettu 6378 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lisbie

Poissa Poissa


Vastaus #50 : 05.09.2006 klo 14:56:56


 ;D ;D Nure mitä helvettiä..?!  ??? Ylos
J.P. Sarja

Poissa Poissa


Vastaus #51 : 06.09.2006 klo 08:04:53

Mikään ei puhu tämän puolesta.

Puhuupas.

Ei se nopeus mitään ratkaise jos pelaaja ei osaa pelata paikallaan.
Heikkisen paikka on viedä Decolta ja kumppaneilta tila puolustuksen ja keskikentän välistä, siinä mies on parasta mitä Suomelta löytyy. Laitapakkina kyvyt menevät täysin hukkaan.

Hyvin toppari Pasanenkin pelaa oikealla. Riihilahti pärjää Decoa vastaan siinä missä Heikkinenkin, Kallio ei pärjää edes Gillespietä vastaan eli ainoa oikea ratkaisu tässä on nyt korvata Kallio tasokkaalla pelimiehellä, kuten Heikkisellä.

Eikö Heikkinen ole koskaan pelannut laitapakkia? Olisko kuitenkin?

Deco hoitelee Riihilahden yhdessä tapauksessa kolmesta ja Suomen topparipari on liian kankea. Niin ja tosiaan sinne jää myös se hyökkääjä ja todennäköisesti sisään leikkaava laituri, jolloin on suurena vaarana jotta Hyypiä ta Tihinen joutuu 1 vastaan 1 tilanteeseen.

Mikään ei puhu tämän puolesta. Deco on hitaahko pelintekijä, jonka avut ei todellakaan ole pelaajien ohittamisessa. Riihilahti ehtii vetämään sukille siinä missä toppariparikin - toisin kuin Kallio laitureita vastaan.

Litti-Ere kaksikko osaa pelata ja katsoa, jolloin toisen lasketuessa toinen jää ylemmäs. Eremenko pelaa Saturnissa hyökkäävänä keskikenttänä eli varsin korkealla, jos miehelle sanoo että pysy ylhäällä niin todennäköisesti pystyy ja paikan vaihtaminen Litin kanssa aiheuttaisi ainakin hieman päänvaivaa lusitaanien puolustukselle.

Mustalaisryssä hiuksista vattuun.

Jos Kallio on epäonnistunut Puolaa vastaan niin korvataan hänet Nurmelalla joka on epäonnistunut Hollantia vastaan. Mitä järkeä? Kallio sentään pysyy edes jotenkin vauhdissa mukana ja jaksaa painaa täydet 90 minuuttia. Kallio on myös valovuoden edellä Nurmelaa pääpalloissa.

Minunkin mielestä Kallion korvaaminen lihavalla pälvikaljulla olisi jopa taaksepäinmenoa, jos mahdollista. Tämän vuoksi ratkaisuehdotukseni onkin Heikkinen.

Eremenkosta olet oikeassa, mutta laitetaan hänet sitten sinne laitaan ja Tainio keskelle, Better?

Mustalaisryssä hiuksista vattuun.
« Viimeksi muokattu: 06.09.2006 klo 08:07:37 kirjoittanut jp72672 »
Rikkiviisas

Poissa Poissa


Vastaus #52 : 06.09.2006 klo 09:16:29

Puhuupas.

Mikä?
Maalit Birminghamissa? Maali maajoukkueessa? Seuravalmentajan luottamus? Maajoukkuevalmentajan luottamus? Futisformeiden kestotroolaajan ja himospammerin vakuutus?

Lainaus
Hyvin toppari Pasanenkin pelaa oikealla. Riihilahti pärjää Decoa vastaan siinä missä Heikkinenkin, Kallio ei pärjää edes Gillespietä vastaan eli ainoa oikea ratkaisu tässä on nyt korvata Kallio tasokkaalla pelimiehellä, kuten Heikkisellä.

Pasanen on pelannut oikeaa laitapakkia jo pidemmän aikaa ja pelaa siinä roolissa useasti myös Werder Bremenissä.
Riihilahti on nykyään hitaampi versio Heikkisestä ja pelituntumaa on vasta muutaman ottelun verran ja väärässä paikassa olevaa pelaajaa ei pidä korvata pelaajalla, joka on myös väärässä paikassa JA jota tarvittaisiin enemmän jossain muualla.

Lainaus
Eikö Heikkinen ole koskaan pelannut laitapakkia? Olisko kuitenkin?

Koska ja missä?
MyPassa, HJK:ssa, Aberdeenissa, Lutonissa ja maajoukkueessa pääasiallisesti toppari tai puolustava keskikenttäpelaaja.

Lainaus
Mustalaisryssä hiuksista vattuun.
Mustalaisryssä hiuksista vattuun.

Saman voisi tehdä sinulle tällä foorumilla.
Ainoa tapasi "keskustella" tuntuu olevan kirjoittaa ihan helvetisti tekstiä ja sitten inttää.  :keskari:
J.P. Sarja

Poissa Poissa


Vastaus #53 : 06.09.2006 klo 11:48:30

Koska ja missä?
MyPassa, HJK:ssa, Aberdeenissa, Lutonissa ja maajoukkueessa pääasiallisesti toppari tai puolustava keskikenttäpelaaja.

Kuten Pasanenkin muualla kuin maajoukkueessa?

Pasanen on pelannut oikeaa laitapakkia jo pidemmän aikaa ja pelaa siinä roolissa useasti myös Werder Bremenissä.
Riihilahti on nykyään hitaampi versio Heikkisestä ja pelituntumaa on vasta muutaman ottelun verran ja väärässä paikassa olevaa pelaajaa ei pidä korvata pelaajalla, joka on myös väärässä paikassa JA jota tarvittaisiin enemmän jossain muualla.

Voi hellanlettas noita sun juttujas.. Eikö vaan voi vastata suoraan? Decoa vastaan ei TARVITA yhtä nopeaa pelaajaa kuin Portugalin laitureita ja Kallio on joka tapauksessa huomattavasti hitaampi käännöksissään ja ihan vauhdissa kuin Riihilahti tai Heikkinen.

Saman voisi tehdä sinulle tällä foorumilla.
Ainoa tapasi "keskustella" tuntuu olevan kirjoittaa ihan helvetisti tekstiä ja sitten inttää.  :keskari:

Uuh. Ottaako noin koville kun joku jaksaa/viitsii vähän vastailla outoihin argumentteihisi?

:keskari:

Taitaa tuokin kuvastaa hyvin niin henkistä kuin fyysistä ikääsi.
« Viimeksi muokattu: 06.09.2006 klo 11:53:30 kirjoittanut jp72672 »
Jii

Poissa Poissa


Vastaus #54 : 06.09.2006 klo 11:56:10

Minkä ikäinen henkilö sanoo asioita kuten "Mustalaisryssä hiuksista vattuun." ?
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu


Vastaus #55 : 06.09.2006 klo 11:59:38

Normaalisti joku 10-11 vuotias mutta tässä tapauksessa taitaa olla henkilö vuosimallia 1979 tai 1980 ;)
Borris

Poissa Poissa


Vastaus #56 : 06.09.2006 klo 12:01:32

Normaalisti joku 10-11 vuotias mutta tässä tapauksessa taitaa olla henkilö vuosimallia 1979 tai 1980 ;)
Henkinen ikä tosin lähempänä ensin mainittuja kyseisellä tapauksella.
Rikkiviisas

Poissa Poissa


Vastaus #57 : 06.09.2006 klo 12:26:07

Kuten Pasanenkin muualla kuin maajoukkueessa?

Pasanen on pelannut ja Mertesackerin kuntoutuessa tulee pelaamaan vasempana pakkina myös Werder Bremenissä.

Lainaus
Voi hellanlettas noita sun juttujas.. Eikö vaan voi vastata suoraan? Decoa vastaan ei TARVITA yhtä nopeaa pelaajaa kuin Portugalin laitureita ja Kallio on joka tapauksessa huomattavasti hitaampi käännöksissään ja ihan vauhdissa kuin Riihilahti tai Heikkinen.

Intät ihan samaa kuin pari viestiä sitten.
Inttäminen ei muuta juttujasi todeksi.

Saati sitten henkilökohtaiset loukkaukset.

Lainaus
Uuh. Ottaako noin koville kun joku jaksaa/viitsii vähän vastailla outoihin argumentteihisi?
Taitaa tuokin kuvastaa hyvin niin henkistä kuin fyysistä ikääsi.

 ;D
Sanoo mies, jonka pääasiallinen keino argumentoida on inttäminen ja joka ei vieläkään esittänyt yhtään faktaa tässä ketjussa esittämiensä haavekuvien tueksi, kuten ei muissakaan ketjuissa.

Varsinkin kun itse aloitit tämän henkilökohtaisuuksien latomisen ja inttämisen sen jälkeen minä olin väittänyt sinulle vastaan näissä haavekuvissasi, joita tunnut viljelevän jatkuvasti.

Ainakin henkisestä iästäni voin todeta, että foorumijuttujesi perusteella olen sinua aika helvetin paljon vanhempi, vaikka fyysisellä iällä herra "mustalaisryssä hiuksista vittuun" voikin mennä ohitse.
J.P. Sarja

Poissa Poissa


Vastaus #58 : 06.09.2006 klo 13:44:19

Pasanen on pelannut ja Mertesackerin kuntoutuessa tulee pelaamaan vasempana pakkina myös Werder Bremenissä.

häh?

Saati sitten henkilökohtaiset loukkaukset.

Näytäpä tästä topicista sellainen. Kommenttini aikuismaiseen centterin heilutteluusi?

Ainakin henkisestä iästäni voin todeta, että foorumijuttujesi perusteella olen sinua aika helvetin paljon vanhempi, vaikka fyysisellä iällä herra "mustalaisryssä hiuksista vittuun" voikin mennä ohitse.

no eikös Losa ole ryssä? Ja myös mustalaisen näkönen, ainakin mun mielestä.

Varsinkin kun itse aloitit tämän henkilökohtaisuuksien latomisen ja inttämisen sen jälkeen minä olin väittänyt sinulle vastaan näissä haavekuvissasi, joita tunnut viljelevän jatkuvasti.

Tuskin vain minun haavekuvani on Kallion korvaaminen jollain muulla pelaajalla? Johan sen tästä ja muista topiceista näkee. Oma ehdotukseni on edelleen laadukkaampi ja nopeampi Heikkinen.

Mutta joo, inttäminen kaltaisesi trollin kanssa saa jäädä tähän. Aika selvästi tuossa jo sanoit että kävit avautumassa lähinnä sen takia kun huomasit että minä olin jotain sattunut kirjoittamaan ja tyhjänpäiväinen kaikkeen vastaan inttäminen ei vie keskustelua mihinkään suuntaan, kuten varmaan hyvin tiedät.

Pääpointtina oli edelleen Kallion korvaaminen tasokkaammalla pelaajalla - minun mielestäni tämä olisi tosiaan Heikkinen, kuten jo mainitsin.
« Viimeksi muokattu: 06.09.2006 klo 13:54:43 kirjoittanut jp72672 »
Rikkiviisas

Poissa Poissa


Vastaus #59 : 06.09.2006 klo 13:50:58

häh?

Siis oikeana pakkina.

Lainaus
Tuskin vain minun haavekuvani on Kallion korvaaminen jollain muulla pelaajalla? Johan sen tästä ja muista topiceista näkee. Oma ehdotukseni on edelleen laadukkaampi ja nopeampi Heikkinen.

Niin ja se ehdotus on tyrmätty huonona, johon olet vastannut jankkaamalla sitä samaa ilman perusteita ja ohittaen kaikki eri mieltä olevien perusteet.
J.P. Sarja

Poissa Poissa


Vastaus #60 : 06.09.2006 klo 13:54:16

...

editoidaanpa pois. Minun mielestäni Heikkinen olisi siis oiva vaihtoehto Kallion tilalle, sinun mielestäsi ei. Asia käsitelty ja turha pidemmälle jankata eli lopetetaanko tänään ja jatketaan illan odottelua..? Ylos

Tosiaan lähden vähän helposti noihin jankkaamisiin. Ei vaan maha mitään ::)
« Viimeksi muokattu: 06.09.2006 klo 14:00:21 kirjoittanut jp72672 »
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money


Vastaus #61 : 06.09.2006 klo 13:55:00

Hulinaa  ;D ;D ;D Ylos
Adolf Hitler

Poissa Poissa


Vastaus #62 : 06.09.2006 klo 14:14:09

Sama. Vasenta pakkia lukuunottamatta avauskokoonpano teki Puolaa vastaan nappisuorituksen.

Roy säkällä löysi oikean kokoonpanon Puolaa vastaan. Varsinaisia nojatuolivalmentajia kaikki.
goran

Poissa Poissa


Vastaus #63 : 06.09.2006 klo 15:38:30

Toivottavasti Nure ei sentään pakiksi laiteta.. karmeita muistoja Hollanti pelissä  :(

Nulli vaikka vasemmalle jos ei nopeampi löydy.
Jii

Poissa Poissa


Vastaus #64 : 06.09.2006 klo 16:10:17

Roy säkällä löysi oikean kokoonpanon Puolaa vastaan. Varsinaisia nojatuolivalmentajia kaikki.

Sinun mielestäsi Kallion peli oli "nappisuoritus"  ???
« Viimeksi muokattu: 06.09.2006 klo 16:12:12 kirjoittanut Jii »
RD

Poissa Poissa


Vastaus #65 : 06.09.2006 klo 17:18:01

Adolf Hitler: Game Over  :(
joks11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rakennusliike M. Seppälä Oy


Vastaus #66 : 06.09.2006 klo 17:18:20

Toivottavasti Nure ei sentään pakiksi laiteta.. karmeita muistoja Hollanti pelissä  :(

Nulli vaikka vasemmalle jos ei nopeampi löydy.

Aikaisemmasta Hollanti-pelistä on myös todella hyviä muistoja Pasasesta vasemmalla. Ei kiitti.

 
Sivuja: 1 2 [3]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa