FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.04.2024 klo 08:20:30 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 128
 
Kirjoittaja Aihe: Kisaturistien mustamaalaus  (Luettu 333553 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tölkkivaari

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: #TunnenSielläTyyppejä


Vastaus #50 : 10.06.2021 klo 18:51:07


:D Ai että, parodiahorisontti kyllä ylitetty kun EK:n johtaja syyttää muita itsekkyydestä.

Eipä siinä, varovainen pitää tietenkin olla. Omalta osalta nyt jää loppujen lopuksi myös Pietari välistä, kun ilman Allegroa annetut vaihtoehdot olivat sen verran perseestä Alas
Bex

Poissa Poissa


Vastaus #51 : 10.06.2021 klo 18:58:30

Junan blokkaus oli kyllä älyvapaa teko. Takaisin tullessa liikkuvassa junassa varmaan olisi voinut tehdä testitkin ja saman tien koko vaunullinen kotiin karanteeniin, jos positiivista tulosta olisi tullut. Ja ihme jos saisi kovin montaa tartutettua samassa vaunussa olijaa, että onhan allegrossa nyt ihan eri tavalla tilaa kuin bussissa.
Edmundo

Poissa Poissa


Vastaus #52 : 10.06.2021 klo 19:09:47

Jos sieltä bussikuljetusten mukana tulee korona-aalto, niin Kiurulla on verta käsissään.
Nigel Kugelschfeir

Poissa Poissa


Vastaus #53 : 10.06.2021 klo 19:14:17

Ainakin itse ajattelin mennä suoraan bussilta taksilla hotellille jossa on huonepalvelu. Siitä sitten seuraavana päivänä aamupalan jälkeen hiljalleen kohti stadionia. Ei tuossa paljoa kontakteja pitäisi syntyä.
laivakoira

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Joken lompakko


Vastaus #54 : 10.06.2021 klo 19:25:24

Ainakin itse ajattelin mennä suoraan bussilta taksilla hotellille jossa on huonepalvelu. Siitä sitten seuraavana päivänä aamupalan jälkeen hiljalleen kohti stadionia. Ei tuossa paljoa kontakteja pitäisi syntyä.
Tämä on tietysti hyvä, mutta 1500 ihmistä busseissa, niin niitä kontakteja toki kertyy joillekin pakostakin.
Itselle olisi ironisesti parempi vaikka sairastua paluu reissulla, kuin altistua jonkun muun taudille, koska kipeänä voisin saada lomani siirrettyä.
Karanteeni sen sijaan menee omaan piikkiin, koska kyseessä ei ole työkyvyttömyys ja on tullut matkailua vastoin virallisia suosituksia.
Koko junaa tuskin karanteeniin laitettaisiin, mutta yksi bussi varmaan menisi.
Tai sitten pitää todella toivoa taikamaskien auttavan tälläkin kertaa, eikä vaippa naamalla voi altistua.
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United


Vastaus #55 : 10.06.2021 klo 20:15:40

Jos stadioneille otetaan katsojia ja maahanpääsy onnistuu niin totta kai silloin kisoihin myös mennään. Itse luotan siihen, että suomalaiset jalkapallokannattajat ovat vastuullista väkeä niin kotimaassa, matkalla kuin kohteessakin.

Jep. Itse ainakin noudatan ohjeistuksia ja rajoituksia ja sen mukaan mennään. Toki on varmaan suositus, että ei pitäisi matkustaa, mutta kun kaiken tämän jälkeen on lippu ja lento, niin en jätä käyttämättä, jos matka suinkin onnistuu. Rokotuspiikistäkin on kaksi viikkoa, eli siitä on myös apua.
Micky Lee

Poissa Poissa


Vastaus #56 : 10.06.2021 klo 20:32:21

Jep. Itse ainakin noudatan ohjeistuksia ja rajoituksia ja sen mukaan mennään. Toki on varmaan suositus, että ei pitäisi matkustaa, mutta kun kaiken tämän jälkeen on lippu ja lento, niin en jätä käyttämättä, jos matka suinkin onnistuu. Rokotuspiikistäkin on kaksi viikkoa, eli siitä on myös apua.
Niinpä. En näe itseäni tässä ollenkaan itsekkäänä enkä vastuuttomana.
abum

Poissa Poissa


Vastaus #57 : 10.06.2021 klo 22:50:43

Kyllä tässä pitää katsoa kokonaistilannetta. Terveyttä se on henkinenkin terveys ja aika monella nuo pelit on olleet pitkäaikaisena unelmana päästä katsomaan. En itse usko että maajoukkue voi pärjätä tuolla ilman sitä stadionilla tapahtuvaa kannustusta. Mahdollisuus on kannustuksen avulla luoda pitkän paskaisen vuoden jälkeen ilmiö joka parhaimmillaan kokoaa Suomen kansaa yhteen. Eli kyllä niitä potentiaalisia hyötyjä ulottuu Suomeenkin..

Piikin sain kaksi päivää sitten, olin keskiyöllä jonottamassa varaukseen ihan vain Pietarin reissun takia. Paikan päälle omalla autolla, paikallisilla terdeillä on toki tarkoitus käydä, ehkä pari nähtävyyttä tsekata ja sitten se matsi. Kolme testiä kuuluu ruljanssiin ja omaehtoinen karanteeni. Eipä sitä voi muuta kuin toivoa että mitään aaltoa ei tule.
Keano

Poissa Poissa


Vastaus #58 : 10.06.2021 klo 23:58:20

Mites paikan päälle paukkivat median edustajat? Kai Huuhkajien matsitkin vois selostaa kiltisti kotimaasta ja haastiksetkin hoitaa etuyhteyden välityksellä, eikä lähteä "koronasynteilemään" pelkän työn takia.
keke vlk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka


Vastaus #59 : 11.06.2021 klo 00:41:46

Miksi ketään edes kiinnostaa nämä iltapaskojen vastakkainasettelu- lööpit?

Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun moralisoinnit kisoihin menemisestä.
Ohjeistuksen mukaan kun toimitaan tartuntaketjuja tuskin syntyy, jos syntyy niin harmi.
Tämä niin vitusti. Kohta mennään! Ensimmäinen ULKOMAAN matka 1.5 vuoteen Tuoppi
rangaistuspotku

Poissa Poissa


Vastaus #60 : 11.06.2021 klo 00:51:05

Itse olen koko ajan kannattanut tiukkaa linjaa korona-rajoituksissa, enkä uskaltaisi itse tässä tilanteessa lähteä reissuun.

Olen silti iloinen siitä, että suomalaisia matkustaa kisoihin. On mahtavaa, että joukkue saa yleisöltä tukea paikan päällä.  Olen iloinen yleisön mukana olosta myös senkin vuoksi, että onhan se minullakin paljon hienompi katsoa pelejä kotona, kun yleisöä on stadionilla.

Kiitos teille, jotka sinne menette. Kannustakaa huuhkajia meidänkin edestä, jotka jäämme kotiin!
kone1

Poissa Poissa


Vastaus #61 : 11.06.2021 klo 01:41:48

Minä en ole matkustamassa mihinkään, mutta en syyllistä kisamatkaajiakaan mistään. Onhan tämä niin poikkeuksellinen asia. Ja moni matkustaa ilman näinkin hyvää syytä, eikä niitäkään paheksuta missään sen kummemmin. Ei ainakaan vaadita päitä vadille ja nimilistoja.
Turkey

Paikalla Paikalla


Vastaus #62 : 11.06.2021 klo 02:31:31

Ei voi muuta sanoa noille kuin suck my balls mate. Ei kiinnosta vittuakaan. Tekopyyhydellä ja hulluudella ei ole rajoja.
Claudi0

Poissa Poissa


Vastaus #63 : 11.06.2021 klo 10:28:10

Jep. Oksalan harmituksenkin osalta taitaa olla kyse siitä kirvelevästä tilannearviosta, että tuossa asemassa reissuun lähteminen muodostaisi liian suuren riskin työelämän julkisuushaittojen muodossa, sekä hänelle itselleen että edustamalleen organisaatiolle. Toista se on tavan foorumistilla.
Mä luulen, että siellä on vaimo ilmoittanut, että 6-vuotiaan kanssa ei näissä olosuhteissa todellakaan lähdetä Venäjälle, ja kun reissun piti olla "yhteinen juttu" niin ei ole Ilkalla myöskään mitään asiaa viikoksi Nevskille kavereiden kanssa dokaamaan. Nyt sitten puretaan pahaa oloa ip-lehdissä, kun kisat jää näkemättä.
LahenNjr

Poissa Poissa


Vastaus #64 : 11.06.2021 klo 10:48:42

Jos sieltä bussikuljetusten mukana tulee korona-aalto, niin Kiurulla on verta käsissään.

Luultavasti kädet tärisee jo nyt ja syke nousee.
Puntissa Eyjafjallajökull

Poissa Poissa


Vastaus #65 : 11.06.2021 klo 11:27:47

Maski naamalla pitkän tauon jälkeen kyllä yllättävän ikävä tunne, koneessa ei vielä kukana ole sheimannut vaikka pelkkä leuka peitossa, jos minulla olisi parta en suostuisi käyttämään muuta suojaa.
Beckhaminoikeajalka

Poissa Poissa


Vastaus #66 : 11.06.2021 klo 17:14:42

Pietarin koronatilanne on aika lailla Helsingin tasolla. Eli ei nyt hirveästi pelota lähteä täältä Pietariin. Stadionit ovat myös auenneet kaikkialla, eikä tietääkseni mistään ole tullut viestiä, että olisivat aiheuttaneet tartuntaryppäitä.
Gambinamiäs

Poissa Poissa


Vastaus #67 : 11.06.2021 klo 17:52:13

Pietarin koronatilanne on aika lailla Helsingin tasolla. Eli ei nyt hirveästi pelota lähteä täältä Pietariin. Stadionit ovat myös auenneet kaikkialla, eikä tietääkseni mistään ole tullut viestiä, että olisivat aiheuttaneet tartuntaryppäitä.
Paskapuhetta mutta en usko. Perhetuttu, lääketieteen tohtori, sanoi ihan suoraan keväällä ettei lukuihin voi luottaa. Tosin sanoi myös, että niin moni on jo sairastanut, että pikkuhiljaa jo kääntyy voiton puolelle.
Mombasa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Homovitun huutaminen


Vastaus #68 : 11.06.2021 klo 18:06:11

Mites paikan päälle paukkivat median edustajat? Kai Huuhkajien matsitkin vois selostaa kiltisti kotimaasta ja haastiksetkin hoitaa etuyhteyden välityksellä, eikä lähteä "koronasynteilemään" pelkän työn takia.
Pelaajista puhumattakaan. Työntekokin on itsekästä palkan perässä itsensä myymistä. Muiden kuin omaan kellariin lukittautujien itsekkyys on rajatonta.
VekkuliPekuli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kokoomus, Pori, Liverpool, Värisuora


Vastaus #69 : 11.06.2021 klo 18:15:10

Muistakaa nyt ne karanteenit ainakin reissujen jälkeen. Toinen pelihän jää kai kaikilta Köpiksen kävijöiltä välistä.
Musta Aurinko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #70 : 11.06.2021 klo 19:11:33

Muistakaa nyt ne karanteenit ainakin reissujen jälkeen. Toinen pelihän jää kai kaikilta Köpiksen kävijöiltä välistä.
Eikä jää jos menee suoraan Tanskasta Pietariin
Ala-Möykky

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Perinneseurat jalkapallon syöpä


Vastaus #71 : 11.06.2021 klo 19:17:11

Kiuru ku ärähtää nii lampaat määkii! Määä määh!
petepeters

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka Valkeakoski, sympatiat Napapiirille.


Vastaus #72 : 11.06.2021 klo 19:22:19

Ilman testi - ja rokote pelleilyä olisin lähtenyt hetimiten. No ei meillä ollutkaan lippuja kuin Belgia-peliin.
Savon keisari

Poissa Poissa


Vastaus #73 : 11.06.2021 klo 19:23:25

Suomessa on ennennäkemätön jalkapallohuuma ja kaiken maailman julkkiksetkin vuoron perään kilpailevat ilmoittautumaan miten Huuhkajia kannustavat. 
Paikan päälle matkustajistakin varmasti valtaosa pyrkii toimimaan vastuullisesti ja turvallisesti. Tässä joukossa vaikuttaa kuitenkin olevan heitäkin, joita ihan aidosti voi kutsua itsekkäiksi ja pittaamattomiksi, joita ei kiinnosta edes yrittää esittää että heitä kiinnostaisi toimia vastuullisesti ja muut ihmiset huomioiden. On olemassa suuri riski, että tämä vähemmistö onnistuu pilaamaan Huuhkajien ja maajoukkueen kannattajien maineen pitkäksikin aikaa.
Knappe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: kaikki hyvät


Vastaus #74 : 11.06.2021 klo 21:05:44

Se nyt on vähintäänkin todennäköistä että Venäjältä tulee tuliaisena korona, se on sen jälkeen yksilöstä kiinni miten varovainen asian suhteen on. Itse linnoittaudun kotiin, pelaan pleikkaria ja wolttaan ruokani.

 
Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 128
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa