FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 02:39:15 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2 ... 5
 
Kirjoittaja Aihe: Kuinka valmistaudut Tanska-Suomi -otteluun?  (Luettu 8355 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jalitsumies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni


: 10.06.2021 klo 10:21:13

Täällä valmistaudutaan Suomen miesten A-maajoukkueen ensimmäiseen EM-kilpailuotteluun. Ottelu pärähtää käyntiin lauantaina 12.6. kello 19.00 Suomen aikaa. Tämä tulee olemaan maaginen hetki.

Tapoja valmistautua otteluun on monia: television yllättäminen hyppäämällä tai kisastudion virittäminen kuntoon kuukausien työllä lienevät ne kuuluisimmat.

Itse ajattelin käydä lauantaina aamulenkillä ja sen jälkeen valmistautua otteluun ns. pitkän kaavan kautta. En halua katsoa peliä kenenkään kanssa, vaan pyhittää tämän kokemuksen täysin itselleni. Haluan pystyä keskittymään täysin tähän otteluun ja analysoimaan sitä rauhassa. Mikäli vieressä olisi ihmisiä, jotka alkaisivat kesken pelin jutella jostain muusta niin se ärsyttäisi minua suunnattomasti.

Suomen ensimmäinen EM-kisaottelu on pyhä asia, jolle aion antaa täyden huomioni koko 90. minuutin ajan.

Tiedän olevani lauantaina sen verran hermostunut, että kirjojen lukemisesta tai muusta leppoisasta ajanvietteestä ei tulisi mitään. Tästä syystä olen keksinyt itselleni ohjelmaa, jota voin tehdä, jotta aika kuluisi nopeammin. Olen jo suunnitellut käyväni aamulenkin jälkeen suihkussa ja kaupassa. Ajattelin ostaa kaupasta Pohjoiskaarre-olutta, pizza-ainekset ja lisäksi ainekset jalkapallomuffineihin tai johonkin vastaavaan futisteemaiseen leivonnaiseen. Suosittelen muitakin leipomaan vastaavia leivonnaisia ja täyttämään somen niillä! 8)

Kaupassakäynnin jälkeen voikin sitten kuunnella Huuhkajien siivillä -lähetystä uusintana ja keskittyä kokkailuun bissenhörppimisen lomassa.
Hunaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3


Vastaus #1 : 10.06.2021 klo 10:36:44

Valmistautuminen jää välistä. Eilen tuli päähänpisto lähteä Köpikseen, nyt on lippu hankittu, lennot bookattu, muutaman tunnin päästä koronatestiin.

Perjantain ja lauantain välisenä yönä edessä kevyt 20km yölenkki polkupyörällä sotkien kotoa lentokentälle. Kone Kööpenhaminassa aamulla 11 pintaan, olettaen että kaikista protokollista selviäisi kunnialla, siinä kello 13 paikkeilla varmaankin ytimessä. Pari tuntia yleisimmissä turistikohteista pyörimistä (ei ole koskaan tullut käytyä Köpiksessä muutoin kun kentällä välilaskuilla), jotain ruokaa ja sitten kohti Parkenia. Ihan hyvä toisaalta, ei ainakaan tunnit matele ennen ottelua, toisin kuin kotona matelisi..

Voi olla suhteellisen nuutunut olo, kun sunnuntaina kahden valvotun yön jälkeen pääsee takaisin Suomen kamaralle ja edessä sama 20km pyöräily takaisin kotiin, lähimmän HUSin koronatestin kautta, mutta kerrankos sitä :D.
kalajärven pirlo

Poissa Poissa


Vastaus #2 : 10.06.2021 klo 10:49:23

Huomenna HH lähtee anoppilaan..

Itse ajattelin hakea alkoholia ja grillattavaa, ja tissutella lauantaiaamun golfkierroksen jälkeen ihan huolella. Kaverit tulee paikalle joskus kolmen jälkeen ja sitten voisi laittaa ruuat tulille ja pelipaidan hyväilemään urheilullista vartaloa >:(.

Pitäisköhän vaan ostaa lippu Köpikseen ja lähteä kuitenkin..?


buusteri

Poissa Poissa


Vastaus #3 : 10.06.2021 klo 10:58:28

Virittelen kisastudion kesäpaikan terdelle, järvimaisemaan, missä kuuluu vain kuikan yksinäinen huuto.
Djbb

Poissa Poissa


Vastaus #4 : 10.06.2021 klo 11:04:46

Itse ajattelin hakea alkoholia ja grillattavaa, ja tissutella lauantaiaamun golfkierroksen jälkeen ihan huolella.
Nyt täytyy ihan mielenkiinnosta kysyä.

Mihin asteikolla asettuu "huolella tissuttelu"? Miten suhteutuu normitissutteluun ja dokaamiseen? Putoaako siihen väliin jotenkin, vai? :D
kalajärven pirlo

Poissa Poissa


Vastaus #5 : 10.06.2021 klo 11:06:47

Nyt täytyy ihan mielenkiinnosta kysyä.

Mihin asteikolla asettuu "huolella tissuttelu"? Miten suhteutuu normitissutteluun ja dokaamiseen? Putoaako siihen väliin jotenkin, vai? :D
Joo, se on järjestelmällisempää kuin normitissuttelu, mutta määrältään vähäisempää kuin dokaaminen. Perusjuttuja :D
Djbb

Poissa Poissa


Vastaus #6 : 10.06.2021 klo 11:12:40

Joo, se on järjestelmällisempää kuin normitissuttelu, mutta määrältään vähäisempää kuin dokaaminen. Perusjuttuja :D
No sovitaan sitten siinä tapauksessa, että minä valmistaudun samalla tavalla :D

Dokaamisvaiheeseen siirryttään siinä vaiheessa, kun Parkenin ihme on valmis.
Virallinen

Poissa Poissa


Vastaus #7 : 10.06.2021 klo 11:19:57

Olen henkisesti HH:n ulottumattomissa koko iltapäivän ja suuntaankin jo päivän avausotteluun kaverille. Rillausta ja muutama olut ennen matsia. Fiiliksestä riippuen matsin aikana ja etenkin sen jälkeen lisää olutta.
Meteli

Poissa Poissa


Vastaus #8 : 10.06.2021 klo 12:03:58

No sovitaan sitten siinä tapauksessa, että minä valmistaudun samalla tavalla :D

Dokaamisvaiheeseen siirryttään siinä vaiheessa, kun Parkenin ihme on valmis.

Tähän sama. Vielä kun keksii mitä juomaa sitä ostaa. Ei ole ihan perus pelipäivä, joten sekin asia tulee miettiä huolella.
Zazar

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dreams can't be buy


Vastaus #9 : 10.06.2021 klo 13:35:50

Lento vasta lauantaina päivällä. Valmistaudun siis otteluun olemalla kauheassa stressitilassa aina siihen asti kun Tanskan viranomaiset vapauttavat minut poistumaan Kastrupilta minne lystään.

Jos tuossa onnistun, aion edetä lentokentältä hiljalleen kohti stadikkaa, välietappeina jokin ruokaravintola, hotelli ja ehkä yksi-kaksi terassibisseä. Kovaa humalaa en halua, vaan Parkenille taidan mennä jo hyvissä ajoin rauhoittumaan ja valmistautumaan siihen tähänastisen elämäni odotetuimpaan hetkeen, kun Suomen miesten A-maajoukkue kävelee oikeasti eteeni jalkapallon arvokisoissa.
Terran

Poissa Poissa


Vastaus #10 : 10.06.2021 klo 14:48:05

No sovitaan sitten siinä tapauksessa, että minä valmistaudun samalla tavalla :D

Dokaamisvaiheeseen siirryttään siinä vaiheessa, kun Parkenin ihme on valmis.

Lasketaanko Parkenin ihmeeksi myös tasapeli? Eli toisin sanoen, riittääkö, jos Suomi saa ottelusta jotakin? Itse olisin nimittäin tasapelistä "ilosta pilvissä", kuten Roy Hodgson Portugali-tasurin jälkeen vuonna 2006.

Ja itse aiheeseen: varmaan otan lauantaina aamulenkin ja sen päälle alan katsella Huuhkajat-videoita. En tahdo pahemmin juoda, sillä haluan kokea sukupolvien unelman täyttymisen selvällä järjelläni. Mutta jos Suomi saa tuosta ottelusta pisteenkin, on korkattava samppanjapullo.
« Viimeksi muokattu: 10.06.2021 klo 14:54:17 kirjoittanut Terran »
Djbb

Poissa Poissa


Vastaus #11 : 10.06.2021 klo 14:59:07

Lasketaanko Parkenin ihmeeksi myös tasapeli? Eli toisin sanoen, riittääkö, jos Suomi saa ottelusta jotakin? Itse olisin nimittäin tasapelistä "ilosta pilvissä", kuten Roy Hodgson Portugali-tasurin jälkeen vuonna 2006.
Aikalailla se voisi noin mennä.

Mikäli hävitään, niin määrittelen ihmeen niin, että ollaan mukana Parkenilla EM-kisoissa. Näin petaan itselleni mahdollisuuden dokata, in any case :D
Jonde

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, TPS, Keravan HJK ja Real Madrid


Vastaus #12 : 10.06.2021 klo 15:46:35

Kisastudioni on suunniteltu huolellisesti. Takana on monen kuukauden valmistelu ja kaikki suunniteltu viimeisen päälle. Ajattelin alunperin katsella EM-kisoja olohuoneessa tai omassa huoneessani, mutta televisiohuone on nyt laitettu kuntoon. Alkuvuodesta on hankittu uusi telkkari ja hyvät äänen toistolaitteet, joten laitteet ovat hyvät EM-kisojen seuraamiseen. Mukava sohva takaa hyvän asennon moneksi tunniksi. Sohvan vieressä käden ulottuvilla on minibaari, jossa on kylmää Coca-Colaa aina valmiina. Kannettava tietokone, jossa on langaton ADSL-yhteys antaa minulle mahdollisuuden olla netissä koko ajan. Verhot ovat kiinni ettei auringonvalo häiritsisi kuvaa, mutta pieni mitään sanomaton pöytälamppu tuo sentään vähän valoa "luolaani".

EDIT: Tjaah, sama hassuttelu olikin jo muutamassa alueen ketjussa.
« Viimeksi muokattu: 10.06.2021 klo 15:48:38 kirjoittanut Jonde »
pupujussi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: NURE, Galvez, Antman, Suhonen. FF2 KSP-hopea 2021


Vastaus #13 : 10.06.2021 klo 16:12:58

Lasketaanko Parkenin ihmeeksi myös tasapeli? Eli toisin sanoen, riittääkö, jos Suomi saa ottelusta jotakin?

Kyllä, piste Tanskaa tai Venäjää vastaan takaisi sen että Belgia pelissä päästäisiin taistelemaan jatkopaikasta.
gv39

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tuomarit ja kyläjoukkueet ml. Kups


Vastaus #14 : 10.06.2021 klo 16:16:08

Itse asiassa täytyy tänään katsoa mistä aurinko paistaa 19.00 aikaan.
Sadetta nyt luvassa lauantai-illaksi, ettei ehkä joudu asentamaa uutta pysyvää tai väliaikaista verhoa.

HS:n vehnäolut-testin innoittamana täytyy haalia puolenkymmentä merkkiä jääkaappiin, jotta voi suorittaa omaa testiä ja ottelua samanaikaisesti.

Säästä riippuen ns. valmistautuminen voi alkaa jo Wales-Sveitsi pelillä.
Billy the Badger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта


Vastaus #15 : 10.06.2021 klo 17:47:33

En tiedä valmistautumisesta, mutta tori taitaa olla aika lähellä sunnuntaiaamuna kello yhdeksältä aukeavaa kaupungintalon äänestyspaikkaa. Kun en koskaan ennakkoon jaksanut vaivautua, niin...
Puruveden Kurko

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Rasmus Schüller


Vastaus #16 : 10.06.2021 klo 19:41:16

Pitää ostaa muutama tölkki tuota Huuhkajien hienoilla etiketeillä varustettua Koff-olutta ja nauttia ne tämän ottelun aikaan. Tällaiset pienet nyanssit nostavat kummasti fiilistä. En edes pidä Koffista, mutta jotenkin Koff maistuu paremmalta tuosta tölkistä nautittuna 8) Mielikuvien kanssahan näiden bulkkioluiden kanssa monesti pelataan.

Aluksi pohdin katsoisiko pelin yksin mökillä, vai raahautuisiko peräti ravintolaan. Päädyin ensiksi mainittuun. Kyllähän tällainen matsi olisi kieltämättä kiva katsoa ihmisten ilmoilla, jotta pääsisi siihen kisafiilikseen mukaan väenpaljouden keskellä ehkä paremmin. Mutta toisaalta yksin omassa rauhassa otteluun voi keskittyä analyyttisemmin, kuunnellen kaikki ottelua edeltävät ennakkostudiot, haastattelut ja niin edelleen. Baarissa kaikki noi studiot ym. hukkuu sinne kauhean ölinän alle...
Tveni Trii

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Oi Suomi on!


Vastaus #17 : 10.06.2021 klo 21:08:33

Lauantai aamulla varmaan kevyt salitreeni, sitten lounaan aikaan grilli tulille ja kokkailen rauhassa koko porukalle ruokaa. Iltapäivällä, jos vaan keli yhtään sallii, niin nokka kohti Lutakkoa, ensin syömään ja sitten valmistautumaan kisakatsomoon.

Juomiset saa nyt muut hoitaa, mutta mä humallun Suomen upeasta pelistä. 8)

Virittelen kisastudion kesäpaikan terdelle, järvimaisemaan, missä kuuluu vain kuikan yksinäinen huuto.

Eiköhän siellä kuikan kanssa huuda buusteri kilpaa kun Suomi vie ;)
Vaihtopenkin Vakkari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: LFC, Jurgen Klopp ERA, Huuhkajat, Oi Suomi On!


Vastaus #18 : 10.06.2021 klo 22:09:08

Pelipaidat vaimon kanssa päälle asianmukaisin painatuksin tottakai. 18 - vuotiasta Taliskeria lasiin ja vierelle olutta kaveriksi, sen jälkeen kun on syöty kunnolla. Sitten pyhitetään tuo 3-4 tuntia illasta täysin futikselle ja Suomen futishistorian tärkeimmälle ottelulle. Ehkä vaimollekkin muutama lonkero ja vähän punaviiniä.
tursas

Poissa Poissa


Vastaus #19 : 10.06.2021 klo 23:03:44

Valkkasin Pukin UEFAn fantasiajengiini (http://futisforum2.org/index.php?topic=248927.0). Veikkaan et kaikki 88 ff2-liigaan rekisteröidyistä jengeista valkkaa kotimaisia Ylos
laardi79

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Großverdiener


Vastaus #20 : 10.06.2021 klo 23:21:41

Ei mulla muuta, olen puhunut, ugh!

https://www.youtube.com/watch?v=YlTukY9fV9Y

e. Mikä voisi olla hyvä Isäm maallinen safka yhditettynä siihen, että väijyy tuon pelin melko humalassa?

e.e. Ryby- peliä varten vois toki laittaa Karjalanpaistia, mutta sitten ei mahdu kyllä olutta kupuun, vaan pitää juoda viunaa Suomifinlandperkele.
« Viimeksi muokattu: 10.06.2021 klo 23:56:53 kirjoittanut laardi79 »
Chevron

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #21 : 10.06.2021 klo 23:33:14

Vedän käteen ja korkkaan oluen.
kieran

Poissa Poissa


Vastaus #22 : 11.06.2021 klo 00:06:09

Pitää ostaa muutama tölkki tuota Huuhkajien hienoilla etiketeillä varustettua Koff-olutta ja nauttia ne tämän ottelun aikaan.
Osta mieluummin Pohjoiskaarre-olutta, tuet samalla tulevia Huuhkajia ja Helmareita
laitinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Altavastaajien Palloseura


Vastaus #23 : 11.06.2021 klo 00:22:40

Käyn hikiliikkumassa ja suihkussa, laitan broilerit tekeytymään ja otan pari huikkaa siinä palautusjuoman jälkeen. Normilauantai. Ilta paljon parempi kuin normaalisti.
Raffael

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FCLK & SMJK


Vastaus #24 : 11.06.2021 klo 00:34:19

Herään, menen Old Irish Pubiin ja vedän kännit

 
Sivuja: [1] 2 ... 5
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa