FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 06:06:35 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2 ... 4
 
Kirjoittaja Aihe: Pyöritään kylillä Huuhkajien pelipaita päällä.  (Luettu 18527 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
bupa dukta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Anna mulle kymppi röökiin ja kaksi kaljaan.


: 13.06.2021 klo 19:36:21

Kisat näkyy liian vähän katukuvassa.

Haaste kaikille foorumisteille. Käytetään kisojen ajan Huuhkajien pelipaitaa aina kun tulee asiaa ihmisten ilmoille. Mitä enemmän katukuvassa näkyy paitoja sen parempi. Suomesta jalkapalloyhteiskunta.
« Viimeksi muokattu: 13.06.2021 klo 19:40:36 kirjoittanut bupa dukta »
Dede

Poissa Poissa


Vastaus #1 : 13.06.2021 klo 20:15:14

Juuri näin. Ylos

Tänään pyörin reilun tunnin verran tuolla ihmisten ilmoilla ja olin ainut Huuhkajat-paitainen.
keketsu

Poissa Poissa


Vastaus #2 : 13.06.2021 klo 21:37:35

Kolmatta päivää olen tätä jo toteuttanut!
Tveni Trii

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Oi Suomi on!


Vastaus #3 : 13.06.2021 klo 21:43:49

Kisat näkyy liian vähän katukuvassa.

Haaste kaikille foorumisteille. Käytetään kisojen ajan Huuhkajien pelipaitaa aina kun tulee asiaa ihmisten ilmoille. Mitä enemmän katukuvassa näkyy paitoja sen parempi. Suomesta jalkapalloyhteiskunta.

Laitoin just tilaukseen itselleni Arajuuren ja HH:lle Pohjanpalon paidat ja menee heti päälle kun vaan tulee. Toivottavasti Palloliitossa ollaan kisojen aikana nopeita liikkeissä, lupaan pitää paitaa kisojen ajan, aina kun lähden liikkeelle. :)
Koko oli XL, eli slimfitillä mennään 8)
Merlin

Poissa Poissa


Vastaus #4 : 14.06.2021 klo 07:47:12

Itse kävin sunnuntaina kuntavaaleissa äänestämässä Suomen pelipaita päällä. Aika paljon tuli juttelua pelistä.
el_capitan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tunnelmaa huonontava elämysmatkailijamieshuora


Vastaus #5 : 14.06.2021 klo 10:24:04

Autoon viritetty takaikkunalle näkyville SMJK-huivi. Miinuspuoli, että parkkiin peruuttamisen sijaan pitää nyt ajaa keula edellä, että huivi näkyy paremmin ihmisille. Toki myös SMJK-huivi oli eilen salilla kaulassa. Hieman haittasi suorituksia, mutta pieni uhraus.
Yksi huivi myös viritetty makkarin ikkunaan josta näkyy komeasti pihalle.

Uusi paita myös tilattu. Arajuuren painatuksilla. Toivottavasti kerkeää tulla ennen Suomen ensimmäistä jatkopeliä.

E: Larussa näkyi ennen Suomen peliä kiitettävästi katukuvassa Suomen pelipaitoja, kun kaljakaupoilla käytiin Ylos
« Viimeksi muokattu: 14.06.2021 klo 10:27:29 kirjoittanut el_capitan »
Smuma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kiovan kummitus


Vastaus #6 : 14.06.2021 klo 11:13:29

Konttoreilla ja työmailla olijat: herättäkää aktiivisesti keskustelua kahvipöydissä ja muissa sopivissa tilanteissa!
Hunaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3


Vastaus #7 : 14.06.2021 klo 11:30:59

Parvekkeelle asennettu Pohjoiskaarre-huivi ja tämän alle vanha pelipaita, joka ei lähde huomenna mukaan reissuun, näkyy komeasti sisäpihalle :)
kalajärven pirlo

Poissa Poissa


Vastaus #8 : 14.06.2021 klo 11:44:11

Just kävin pukki-paidassa lounaalla.

Eilen törmäsin golfkentällä janariin joka sanoi ettei jaksanut katsoa Tanska-peliä, kun eihän tässä pelata mistään mestaruudesta vielä Alas
Osmonkääliö

Poissa Poissa


Vastaus #9 : 14.06.2021 klo 11:47:52

Tänään piti paita pestä kun sotkin jäätelöön. Muuten joka päivä päällä. Joensuussa ei bongattuna mun lisäksi yhtään paitaa.
Seitan

Poissa Poissa


Vastaus #10 : 14.06.2021 klo 12:14:26

Konttoreilla ja työmailla olijat: herättäkää aktiivisesti keskustelua kahvipöydissä ja muissa sopivissa tilanteissa!
Mukava oli huomata duunissa aamukahvilla, että naisoletetut jotka eivät normaalisti jalkapalloa katso, olivat katsoneet sentään Suomen pelin. Ylos
Tveni Trii

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Oi Suomi on!


Vastaus #11 : 14.06.2021 klo 12:25:08

Konttoreilla ja työmailla olijat: herättäkää aktiivisesti keskustelua kahvipöydissä ja muissa sopivissa tilanteissa!

Tätä noudatettu, aamulla heti huomenta toivotuksen jälkeen aloitettiin Suomen pelistä keskustelu, eikä muusta keskusteltu... en antanut mahdollisuutta. :)

Just kävin pukki-paidassa lounaalla.

Eilen törmäsin golfkentällä janariin joka sanoi ettei jaksanut katsoa Tanska-peliä, kun eihän tässä pelata mistään mestaruudesta vielä Alas

Joku Tappara-fani varmaan kyseessä?
Gooseninho

Poissa Poissa


Vastaus #12 : 14.06.2021 klo 12:40:26

Mukava oli huomata duunissa aamukahvilla, että naisoletetut jotka eivät normaalisti jalkapalloa katso, olivat katsoneet sentään Suomen pelin. Ylos

Vähän tämän kaltaisia naisoletettuja oli alkanut jännittämään kun sen ainoan kerran kun futista katsovat, niin joku meinaa kuolla suorassa lähetyksessä kentälle. Ei ehkä siltä osin parasta peeärrää lajille.
Sebbliiga

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Spurs


Vastaus #13 : 14.06.2021 klo 12:50:55

Tarviikoo paitaa pestä koskaan? Perjantaista asti ollut päällä.
Maikson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Prutkuli


Vastaus #14 : 14.06.2021 klo 12:52:56

Tarviikoo paitaa pestä koskaan? Perjantaista asti ollut päällä.

Hetkellinen mahatifo sallittu, kun paita käy pesussa ennen Venäjälle lähtöä.
JättiNussi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Puleward City


Vastaus #15 : 14.06.2021 klo 14:57:09

Oulussa ei ole valitettavasti näkynyt paitoja. Itse olen toki pitänyt perjantaista asti kaikkialla päällä ja Suomen lippu on viritetty parvekkeelle Ylos
Hra Varpu

Poissa Poissa


Vastaus #16 : 14.06.2021 klo 15:04:50

Täällä Norjassa pelipaita matsipäivinä päällä, ja siniristilippu roikkumassa aamusta alkaen omakotitalon toisen kerroksen ikkunasta (näkyy komeasti kadulle, kun talo vielä pienen mäen päällä!).

Lauantaina kävi niinkin hauskasti, että lähikaupan nurkalla tuli vanhempi naishenkilö norjaksi kyselemään, että onko minulla se Suomen lippu ikkunassa (pelipaita ilmeisesti herätti tällaisen epäilyksen). Ja että olenko Suomesta. Olen. Johon jatko: "No mistäpäin Suomea olet?" Oulun murteella :D Kostautui norjalaistuneeksi Pirjoksi, joka asuu samalla kadulla.
Monti

Poissa Poissa


Vastaus #17 : 14.06.2021 klo 15:18:12

Kisojen aikana kun meen golffia pelaan niin on aina suomen vieraspaita päällä.
Virallinen

Poissa Poissa


Vastaus #18 : 14.06.2021 klo 15:19:37

Täällä Norjassa pelipaita matsipäivinä päällä, ja siniristilippu roikkumassa aamusta alkaen omakotitalon toisen kerroksen ikkunasta (näkyy komeasti kadulle, kun talo vielä pienen mäen päällä!).

Lauantaina kävi niinkin hauskasti, että lähikaupan nurkalla tuli vanhempi naishenkilö norjaksi kyselemään, että onko minulla se Suomen lippu ikkunassa (pelipaita ilmeisesti herätti tällaisen epäilyksen). Ja että olenko Suomesta. Olen. Johon jatko: "No mistäpäin Suomea olet?" Oulun murteella :D Kostautui norjalaistuneeksi Pirjoksi, joka asuu samalla kadulla.

Ilman jalkapalloa ei tätäkään uutta tuttavuutta olisi tapahtunut Ylos
Meteli

Poissa Poissa


Vastaus #19 : 14.06.2021 klo 15:27:05

Pukin paita on kisojen ajan työvaatteena. Parissakin Teams-palaverissa keskustelu on sujuvasti kääntynyt futikseen. Elämme hienoa aikaa.
Acquiesce

Poissa Poissa


Vastaus #20 : 14.06.2021 klo 16:13:41

Itse kävelin lauantaina littipaita päällä kaupungilla ja junassa joku mies luuli että paidassa oli "se joku Pohjois-Korean hallitsija" ??? :(
Märkä päiväuni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK, Huuhkajat, Bolton Wanderers


Vastaus #21 : 14.06.2021 klo 18:35:15

On ollut kyllä hienoa nähä ”välipäivinäkin” ihmisten pukeutuvan Suomen pelipaitoihin ja smäikän huiveihin. Jalkapalloyhteiskunta Tuoppi
Lisbie

Poissa Poissa


Vastaus #22 : 14.06.2021 klo 21:54:55

Pitää kyllä ottaa mallia eilen Suomen pelipaita päällä vastaan pyöräilleestä naapurin lattarimimmistä ja kaivaa oma paita kaapista esiin. :) Ylos
petepeters

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka Valkeakoski, sympatiat Napapiirille.


Vastaus #23 : 14.06.2021 klo 22:36:06

Mulla ei oo vielä näiden kisojen paitoja, mutta vanhat paidat on ollut ahkerasti päällä duunissa.
Peledinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat & modetiimi


Vastaus #24 : 14.06.2021 klo 22:56:45

Vanhan majupaidan, Huuhkajat-kollegen sekä Pukki-paidan kanssa tullut pyörittyä viikon verran. Lisäksi ostin mielikuvitushh:n kanssa Lidlistä Suomen lipun, johon mielikuvitushh kirjoitti HUUHKAJAT ja itse piirsin kollegepaita mallinani tuon salskean, siivekkään eläinkunnan edustajan. Nyt tämä komeus kokonaisuudessaan on koristamassa kämpän ulkoseinää, josta kanssaeläjät voivat sen bongata Tuoppi Ylos Pallo

 
Sivuja: [1] 2 ... 4
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa