FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
23.11.2024 klo 06:22:51 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 5 [6] 7 ... 63

Kirjoittaja Aihe: Täällä seurataan pelimatkojen koronatartuntoja ja altistuksia  (Luettu 261562 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jan2000

Poissa Poissa

Vastaus #125 : 23.06.2021 klo 15:32:30

Mulla ei oo tullut tekstaria, eikä sähköpostia. Olin tossa dösässä. Voiko olla että vaan vierustovereille tulee viestit? No en usko koska paluumatkallahan ei paikkanumeroita kirjattu mihinkään.
 Oma ehtoisessa karanteenissa olen joka tapauksessa.
 Perhana ois pitäny ostaa sitä vodkaa ja bisseä.
Ei voi olla, että viestit tulee vain vierustovereille, kun kenelläkään ei tosiaan ole istumajärjestystä. Jos nimesi ja yhteystiedot olivat matkustajaluettelossa (kai pakko olla, että rajan yli pääsi), voisiko selitys olla, että eri sairaanhoitopiireissä asuville tiedotetaan aina oman shp:n toimesta, toisissa tehokkaammin, toisissa vähemmän?
Mut oli arvottu Nevan bussiin 5, yhdellä siis heitti, näillä näkymin.

e. Tosin jos altistumisviesti tuli suoraan Neva Toursilta, eikä viranomaisilta, ei teoriani ehkä pidäkään paikkaansa.
« Viimeksi muokattu: 23.06.2021 klo 15:34:47 kirjoittanut jan2000 »
JCV

Poissa Poissa

Vastaus #126 : 23.06.2021 klo 15:38:57

Ja tässä bussissa huudeltiin että mihin asti baarit on auki. Vittu.

Tämä! Toivotaan et jätkillä on ollu hitusen järkeä viel päässä, vaikka meininki oli aikamoinen.
Gunner16

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal

Vastaus #127 : 23.06.2021 klo 15:39:18

Ainakin Venäjä-pelin smäikkä-dösien osalta ei tuntunut jäljitystä harrastavilla olevan muuta, kun joku yleinen matkustajalista. Mulle ainakin soiteltiin ja kyseltiin missä näistä busseissa olen matkustellut.
Thexder

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Maajoukkue, FC Tapiiri

Vastaus #128 : 23.06.2021 klo 15:41:42

Koronavilkkua myös täällä / Helsinki 1 (Lakkapää 2) -bussissa tultiin klo 12 Pietarista lähtien.

Mulla sama bussi ja muutama tunti sitten koronavilkku hälytti. Ilmeisesti tässä topicissa raportoitu bussissa ollut positiivisen testituloksen saanut aktivoinut hälytyksen.
skt84

Poissa Poissa

Vastaus #129 : 23.06.2021 klo 15:44:04

Ei voi olla, että viestit tulee vain vierustovereille, kun kenelläkään ei tosiaan ole istumajärjestystä. Jos nimesi ja yhteystiedot olivat matkustajaluettelossa (kai pakko olla, että rajan yli pääsi), voisiko selitys olla, että eri sairaanhoitopiireissä asuville tiedotetaan aina oman shp:n toimesta, toisissa tehokkaammin, toisissa vähemmän?
Mut oli arvottu Nevan bussiin 5, yhdellä siis heitti, näillä näkymin.

e. Tosin jos altistumisviesti tuli suoraan Neva Toursilta, eikä viranomaisilta, ei teoriani ehkä pidäkään paikkaansa.

Kyllähän tuossa voi viranomaisilla aikaa mennä. Meidän listassa ainakin kysyttiin nimi hetu ja passin numero. Eikä puhelinnumeroa ollenkaan niin voi olla vaikea jäljittää.
Edmundo

Paikalla Paikalla

Vastaus #130 : 23.06.2021 klo 15:51:36

SMJK:n bussissa oli vapaa istumajärjestys, joten altistumistiedot tullevat kaikille bussissa olijoille? Vaiko vain niille, jotka tartunnan saanut on osannut nimetä vierustoverikseen (jos tunsi kys. henkilöä)?
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo

Vastaus #131 : 23.06.2021 klo 15:57:16

Helppo jäljittää kun tiedossa on oikean nimen sijaan todennäköisemmin fooruminimimerkki :)
jalmutin

Poissa Poissa

Vastaus #132 : 23.06.2021 klo 15:58:17

Helppo jäljittää kun tiedossa on oikean nimen sijaan todennäköisemmin fooruminimimerkki :)
Kaikkien olis pitäny täyttää finentryt forkan nimimerkeillä Tuoppi
Smaug

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kampuksen Dynamo, futsal, Suomi-majut, erotuomarit

Vastaus #133 : 23.06.2021 klo 16:00:26

Hienoa kuvitella mielessään terveysviranomaisia matlockaamassa nikkien forumhistorioita ja kakkosnikkejä :D
ginikettu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK (BJK)

Vastaus #134 : 23.06.2021 klo 16:01:31

Joo.. "joku nakkoskikkihän se oli joka siinä vieressä istui"
Gunner16

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal

Vastaus #135 : 23.06.2021 klo 16:02:21

SMJK:n bussissa oli vapaa istumajärjestys, joten altistumistiedot tullevat kaikille bussissa olijoille? Vaiko vain niille, jotka tartunnan saanut on osannut nimetä vierustoverikseen (jos tunsi kys. henkilöä)?

Kaikille bussissa olijoille ainakin Venäjä-pelin päiväretkeltä tuli.
mata91

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS

Vastaus #136 : 23.06.2021 klo 16:15:03

Ei nyt liity näihin matlock-hommiin, mutta ihan mielenkiinnosta pakko kysyä, kun tämä nyt mainittu pariin otteeseen. Tekikö tällä finentryllä jotain Venäjän rajalla?
Itse olin vaan Köpiksessä ja Helsinki-Vantaalla ei ainakaan kukaan ollut tuosta kiinnostunut. Isä sitä vielä kyseli siellä ja vastaus oli, että se on vaan sitä varten että ihmiset tietää ohjeistuksensa ja sieltä voi (ehkä) saada ohjeita sen 72h näytteenoton varaamiseen. Eli ei sillä ole maahantulon kannalta mitään merkitystä. 
v-man

Poissa Poissa

Vastaus #137 : 23.06.2021 klo 16:18:19

Ei nyt liity näihin matlock-hommiin, mutta ihan mielenkiinnosta pakko kysyä, kun tämä nyt mainittu pariin otteeseen. Tekikö tällä finentryllä jotain Venäjän rajalla?
Itse olin vaan Köpiksessä ja Helsinki-Vantaalla ei ainakaan kukaan ollut tuosta kiinnostunut. Isä sitä vielä kyseli siellä ja vastaus oli, että se on vaan sitä varten että ihmiset tietää ohjeistuksensa ja sieltä voi (ehkä) saada ohjeita sen 72h näytteenoton varaamiseen. Eli ei sillä ole maahantulon kannalta mitään merkitystä. 

Pietarista tullessa Helsinki-Vantaalla pääsi koronakartoitusjonon ohi painamaan, jos oli täytettynä.
rojadirecta

Poissa Poissa

Vastaus #138 : 23.06.2021 klo 16:18:47

Ei tehnyt mitään rajalla. Sovelluksesta sai ohjeita (mene rajalla testiin) ja sitä kautta voi varata testin aikaisintaan 72h päähän maahantulosta.
Nade

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves

Vastaus #139 : 23.06.2021 klo 16:21:28

Pietarista tullessa Helsinki-Vantaalla pääsi koronakartoitusjonon ohi painamaan, jos oli täytettynä.
Ei omalle kohdalle moista kylläkään sattunut. Samainen terveystietolomake ja negatiivinen testi piti näyttää ja sitä varten jonottaa oli FINENTRY tehtynä tai ei.
Raffael

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FCLK & SMJK

Vastaus #140 : 23.06.2021 klo 16:25:06

Olin tossa Helsinki 1 bussissa jossa nyt ilmeisesti todettu tartunta. Onko koko bussi karanteenissa?
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United

Vastaus #141 : 23.06.2021 klo 16:29:21

Olin tossa Helsinki 1 bussissa jossa nyt ilmeisesti todettu tartunta. Onko koko bussi karanteenissa?

Et ole karanteenissa ennen kuin viranomainen sinut siihen asettaa. Siihen saakka kannattaa joka tapauksessa noudattaa omaehtoista karanteenia, välttää kontakteja ja käydä testissä yli 72h maahan saapumisen jälkeen.
Blofeld

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs

Vastaus #142 : 23.06.2021 klo 16:33:54

Ei muuten mitään väliä, mutta sieltä oli katottu mun matkan tiedot ja tänään soiteltiin ja varasi mulle ajan testiin perjantaille.
Herstein

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Heitto

Vastaus #143 : 23.06.2021 klo 16:37:24

Satuin kuulemaan, kun kuskit manailivat keskenään, että rajamuodollisuuksien venymisen vuoksi menee seuraavien päivien ajot ihan sekaisin. Käsittääkseni nuo kuskitkin olivat yötä Venäjällä, joten oletin, että heitä koskee samat koronakaranteenit yms, mutta onko tossa jotain helpotuksia, jos työn puolesta sahaa rajaa ees ja taas?
Tainio18

Poissa Poissa

Vastaus #144 : 23.06.2021 klo 16:57:46

On. Siis se joka lähti klo 12.00, kyltillä Helsinki 2, oli rajalla ekana, ja noin 10 kävi rajalla testissä vaikka paperit oli kunnossa. Oma ja ainakin 5 muunkin rajalla otetut testit olivat negatiivisia. Lopuista en tiedä.

Olin myös kyseisessä bussissa. Istuin kakkosrivissä ja tartunnan saanut ykkösrivissä. En kuitenkaan istunut ihan tartunnan saaneen takana. Kävin vapaaehtoisesti testissä ja nega tuli. Perjantaina seuraava testi.
skt84

Poissa Poissa

Vastaus #145 : 23.06.2021 klo 17:09:36

Olin myös kyseisessä bussissa. Istuin kakkosrivissä ja tartunnan saanut ykkösrivissä. En kuitenkaan istunut ihan tartunnan saaneen takana. Kävin vapaaehtoisesti testissä ja nega tuli. Perjantaina seuraava testi.

Jännä nähdä, miten nuo karanteenit määrätään. Itse kun istuin ihan takana. Toivotaan nyt, että jos perjantain testikin näyttää negaa niin ei tarvita mitään 10 päivän karanteeneja...
full kit wanker

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Näköalattomien maakuntien Suomi

Vastaus #146 : 23.06.2021 klo 17:12:14

Nyt on jo valtamediassa hyvää piikkiä viranomaistoimintaa kohtaan https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/c31eb7ac-d865-40a6-832b-91dac8ed1e21
laivakoira

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Joken lompakko

Vastaus #147 : 23.06.2021 klo 17:17:18

Jännä nähdä, miten nuo karanteenit määrätään. Itse kun istuin ihan takana. Toivotaan nyt, että jos perjantain testikin näyttää negaa niin ei tarvita mitään 10 päivän karanteeneja...
Itse kanssa istuin ihan takaosassa, toivottavasti sillä olisi jotain merkitystä.
Oma paluutesti varattu vasta sunnuntaille. Jos tosta jotain karanteenia pamahtaa, niin näinköhän mitään merkitystä jos siitä negan saa.
Balazs Dzsudzsak

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 93:20

Vastaus #148 : 23.06.2021 klo 17:26:15

Vittu caman jätkät katotaan ne tartunnat eka ennenku alatte itkeen. CAMAAN!

"Tää päivä ei tuu koskaan takas?" Pellet.
JCV

Poissa Poissa

Vastaus #149 : 23.06.2021 klo 18:13:59

"Tää päivä ei tuu koskaan takas?" Pellet.

Tää sakki kyl painanu salee huolella pitkin Pietarin öitä. Mikäs siinä, jätkil ei huolta huomisesta, eikä vissiin muidenkaan, jep jep.

Sivuja: 1 ... 5 [6] 7 ... 63

Siirry: