FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
22.11.2024 klo 16:10:12 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 63

Kirjoittaja Aihe: Täällä seurataan pelimatkojen koronatartuntoja ja altistuksia  (Luettu 261553 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Peniksen Yateke

Poissa Poissa

Vastaus #50 : 22.06.2021 klo 14:53:43

Ellei nyt sitten viitata Venäjän puolen testeihin, joita nyt ei testeiksi voi edes verrata.

Suomen puolella otettiin kyllä PCR-testi, jonka tulos tuli sitten saman päivän aikana - tämä siis Venäjä-ottelun jälkeen aamuyöllä Vaalimaan rajalla.

Toki näin. Venäjän puolen testeistä suurin osa taisi päätyä kaatopaikalle, joten niistä ei taida virkaa olla suuntaan tai toiseen.
kolmosveskari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #51 : 22.06.2021 klo 15:00:38

Itse olin kanssa tässä intiavirus-bussissa. Muille porukastani soitettu, minulle ei. Kävin 3pv matkan jälkeen testissä (20.6.), ja neljäntenä päivänä, eli eilen lähdin Pietariin matsia katsomaan. Nyt takaisin Suomessa. Onko muita kenellä ei ole vielä puhelin soinut?

E: Sain tietää altistumisestani vasta tänään aamulla frendin kautta, en muuten olisi Belgia-peliin lähtenyt.
« Viimeksi muokattu: 22.06.2021 klo 15:16:36 kirjoittanut kolmosveskari »
Sentyrkki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FK Bylis Ballsh

Vastaus #52 : 22.06.2021 klo 15:08:45

Olin kyllä siinä luulossa, että päiväreissukyydeillä voisi toteuttaa edes suhteellisen koronaturvallisen matsiretken, mutta paluubussissa kaikki rymyäjät sekaisin, eikä testejäkään kyselty. Rajatestissä kävi ehkä puolet. Otetaas topic seurantaan ja ffp-2 tiukemmalle naamaan.
kova luu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: EsPa

Vastaus #53 : 22.06.2021 klo 15:16:37

Ei tainnut viikonlopun testipakkoviestintä tavoittaa kuin satunnaisia kyytiläisiä. Mitään todistuksia ei ainakaan kyytiin noustessa kyselty. Maskien käyttökin aika niin ja näin. Jääkäämme odottelemaan virusloton tuloksia.
boller

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: wc-maailma

Vastaus #54 : 22.06.2021 klo 17:04:19

Itse olin kanssa tässä intiavirus-bussissa. Muille porukastani soitettu, minulle ei. Kävin 3pv matkan jälkeen testissä (20.6.), ja neljäntenä päivänä, eli eilen lähdin Pietariin matsia katsomaan. Nyt takaisin Suomessa. Onko muita kenellä ei ole vielä puhelin soinut?

E: Sain tietää altistumisestani vasta tänään aamulla frendin kautta, en muuten olisi Belgia-peliin lähtenyt.

Jos ei aivan vieruskaverina istunut koronaan sairastunut ja varsinkin mikäli oli esim. FFP2-maski päässä koko matkan itsellä ja koronaan sairastuneellakin jonkinlainen maski päällä, niin kyllä aika taikuri saa olla, että siinä oikeasti altistuu.
jalmutin

Poissa Poissa

Vastaus #55 : 22.06.2021 klo 17:41:36

Ilmeisesti Pietarissa testissä käyneistä muutamalta oli korona löydetty. Mitähän heidän kanssaan menetellään? Auttaako suurlähetystö, vai mitä tapahtuu?
Itse yksi tällainen. Tällä hetkellä Pietarissa mukavassa kämpässä missä oma sauna. Vakuutusyhtiöstä varmistin että maksavat kaiken niin uskalsi päivittää huonetta. Halpaa toki edelleen. Oireita ei ole ollut, ja veikkaan valepositiiviseksi. Ajattelin muutaman päivän päästä käydä testissä. Toki jos oikea korona niin toivon todella etten tartuttanut ketään. Yläkatsomossa turvavälejä ei ollut.

Mutta ei tämä nyt niin pahalta tunnu toistaiseksi, ilmainen rauhottumisloma raskaan puolitoistaviikkoisen päälle. Ulkonakaan ei kiinnosta kierrellä tuon kuumuuden takia
Mateush

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sgt. Siler

Vastaus #56 : 22.06.2021 klo 20:52:31

Itse yksi tällainen. Tällä hetkellä Pietarissa mukavassa kämpässä missä oma sauna. Vakuutusyhtiöstä varmistin että maksavat kaiken niin uskalsi päivittää huonetta. Halpaa toki edelleen. Oireita ei ole ollut, ja veikkaan valepositiiviseksi. Ajattelin muutaman päivän päästä käydä testissä. Toki jos oikea korona niin toivon todella etten tartuttanut ketään. Yläkatsomossa turvavälejä ei ollut.

Mutta ei tämä nyt niin pahalta tunnu toistaiseksi, ilmainen rauhottumisloma raskaan puolitoistaviikkoisen päälle. Ulkonakaan ei kiinnosta kierrellä tuon kuumuuden takia

Tsemppiä! Miten ruoka- ja juomahuolto toimii?
jalmutin

Poissa Poissa

Vastaus #57 : 22.06.2021 klo 21:30:03

Tsemppiä! Miten ruoka- ja juomahuolto toimii?
No siis oikeastihan kukaan ei ole kysellyt yhtään mitään eikä yhteydenottoja ole tullut mistään. Konsulaattiin ja vakuutusyhtiöön viestittelin itse. Ruokaa oli vielä kaappiin jäänyt, joten niillä on tämä päivä menty. Täytynee tilailla Yangolla tästä eteenpäin
Mateush

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sgt. Siler

Vastaus #58 : 22.06.2021 klo 21:33:55

No siis oikeastihan kukaan ei ole kysellyt yhtään mitään eikä yhteydenottoja ole tullut mistään. Konsulaattiin ja vakuutusyhtiöön viestittelin itse. Ruokaa oli vielä kaappiin jäänyt, joten niillä on tämä päivä menty. Täytynee tilailla Yangolla tästä eteenpäin

Eikä varmaan tulekaan mitään kyselyjä. Ruokaa ja juomaa saatte varmasti ja negatiiviinen näyte viikon sisään ja takaisin Suomeen. Tai sitten asap Viron kautta Suomeen.. Tosiaan tsempit sinne Ylos
jalmutin

Poissa Poissa

Vastaus #59 : 22.06.2021 klo 21:35:28

Eikä varmaan tulekaan mitään kyselyjä. Ruokaa ja juomaa saatte varmasti ja negatiiviinen näyte viikon sisään ja takaisin Suomeen. Tosiaan tsempit sinne Ylos
Kiitti Ylos mitään ongelmaahan tässä ei tosiaan varsinaisesti ole: Telkkarista tulee futista, ruoka tuodaan ovelle ja ulkona on niin kuuma ettei siellä muutenkaan kiinnosta olla. Niin ja vakuutusyhtiö maksaa asumisen. Siitä ei kyllä vielä hajuakaan että millä täältä pitäisi suomeen päästä
Edmundo

Poissa Poissa

Vastaus #60 : 22.06.2021 klo 21:38:14

Siitä ei kyllä vielä hajuakaan että millä täältä pitäisi suomeen päästä

Negatiivisen testituloksen jälkeen Lux Expressillä tai vastaavalla Tallinnaan.
Labour Blow

Poissa Poissa

Vastaus #61 : 22.06.2021 klo 21:38:55

Kiitti Ylos mitään ongelmaahan tässä ei tosiaan varsinaisesti ole: Telkkarista tulee futista, ruoka tuodaan ovelle ja ulkona on niin kuuma ettei siellä muutenkaan kiinnosta olla. Niin ja vakuutusyhtiö maksaa asumisen. Siitä ei kyllä vielä hajuakaan että millä täältä pitäisi suomeen päästä

Ecolines aloittaa spb-lappeenranta linjan muutaman päivän päästä. Itse suosittelen toki spb-tallinna linjaa. Puolityhjät bussit ja sujuva rajanylitys.
jalmutin

Poissa Poissa

Vastaus #62 : 22.06.2021 klo 21:40:08

Tallinna mulla olikin mielessä. Varmasti kustannustehokkain reitti, ja voi hakea kesäjuomat samalla. (Sikäli mikäli tässä enää kellään jano on 1,5vk reissun jälkeen.)
joakin

Poissa Poissa

Vastaus #63 : 22.06.2021 klo 21:41:13

Tämä taksi/kuriiri firma HH-kuriiri (forumisti nimennyt?) saattaisi olla yksi vaihtoehto ihan Suomen rajan yli https://www.hh-kuriiri.fi/9 25€ suunta sivujen mukaan.
Nade

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves

Vastaus #64 : 22.06.2021 klo 21:44:03

Eikös matkavakuutus korvaa myös matkat tälläisessä tapauksessa? Eli mikäli saa negatuloksen niin kai tuolta Finskin lennollakin pääsee eikä tartte persettä kuluttaa bussissa.
Edmundo

Poissa Poissa

Vastaus #65 : 22.06.2021 klo 21:44:04

HH-kuriiri kuulostaa postimyyntimorsianfirmalta.
jalmutin

Poissa Poissa

Vastaus #66 : 22.06.2021 klo 21:46:17

Eikös matkavakuutus korvaa myös matkat tälläisessä tapauksessa? Eli mikäli saa negatuloksen niin kai tuolta Finskin lennollakin pääsee eikä tartte persettä kuluttaa bussissa.

Enpäs edes tajunnut kysyä. Kiitos kovasti kaikille, liikuttavaa Ylos toivottavasti en tartuttanut teitä
Jalitsumies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni

Vastaus #67 : 22.06.2021 klo 22:02:55

Totta kai matkavakuutus korvaa jos kotimatka peruuntuu. Saattaa olla jopa niin, että suostuvat ostamaan lennon, vaikka alkuperäinen matka olisi bussimatka. Tämä ei tosin ole itsestäänselvyys.
Edmundo

Poissa Poissa

Vastaus #68 : 22.06.2021 klo 22:03:46

Ambulanssilennolla illaksi kotiin Ylos
jalmutin

Poissa Poissa

Vastaus #69 : 22.06.2021 klo 22:04:43

Totta kai matkavakuutus korvaa jos kotimatka peruuntuu. Saattaa olla jopa niin, että suostuvat ostamaan lennon, vaikka alkuperäinen matka olisi bussimatka. Tämä ei tosin ole itsestäänselvyys.
No eipä ole aiemmin vastaavaa tilannetta ollut kun ensimmäinen reissu kotimaan ulkopuolelle koronan aikana. Ja koko päivä on mennyt lähinnä nukkuessa, eilen jäi yöunet vähille kun piti nauttia ”viimeisestä illasta” kävelemällä ympäri Pietaria
Jalitsumies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni

Vastaus #70 : 22.06.2021 klo 22:19:53

No eipä ole aiemmin vastaavaa tilannetta ollut kun ensimmäinen reissu kotimaan ulkopuolelle koronan aikana. Ja koko päivä on mennyt lähinnä nukkuessa, eilen jäi yöunet vähille kun piti nauttia ”viimeisestä illasta” kävelemällä ympäri Pietaria
Itse söin kerran pilaantuneita äyriäisiä kotiinlähtöpäivää edeltävänä päivänä ja vakuutusyhtiö maksoi hotelliyöt niiltä päiviltä, jotka ripuloin Bremenissä. Sain Bremenistä vakuutusyhtiön maksaman taksikyydin Hampuriin ja siellä oli jopa tilattu lentokentälle pyörätuoli ja avustaja minulle. En kehdannut kieltäytyä, vaan istuin tuoliin ja minut työnnettiin kaikkien jonojen ohi turvatarkastuksen kautta portille, josta kävelin koneeseen. Hävetti kyllä nousta ylös pyörätuolista kävelemään, kun portilla olevat lentoemotkin katselivat ihmeissään.

Helsinkiin saapuessa koneen edessä oli avustaja ja pyörätuoli odottamassa, mutta kävelin nopeasti niiden ohi.

Tässä on varmaan aika samanlainen tapaus kyseessä. Kannattaa soitella vakuutusyhtiön lääkärin kanssa ja kysellä vinkkejä. Eiköhän kyyti Helsinkiin onnistu.
jalmutin

Poissa Poissa

Vastaus #71 : 22.06.2021 klo 22:22:48

Ripulitarina
No helvetti. Täytynee ottaa kaikki irti. Aiemmin olen kyllä reissannut jopa todella paljonkin, mutta vakuutukseen on mennyt lähinnä puhelimia ja yksi läppäri. Kiitos Tuoppi
Säämies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & Huuhkajat

Vastaus #72 : 22.06.2021 klo 22:27:08

Jalitsumies Ylos

Itselläni ei olisi ollut pokkaa kieltäytyä pyörätuolista ja avustajasta. Olisin istunut kyytiin mitään kyselemättä ja varmaan pitänyt päätä hieman kenossa sekä valuttanut kuolaa, jotta olisi satavarmasti kuljetettu ja kannettu kotiin asti.
blackhawk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton

Vastaus #73 : 22.06.2021 klo 22:47:53

Lennon järjestymistä saattaa auttaa, että bussi- ja junaliikennettä ei toistaiseksi ole?
DAF

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Riveluutio, KoiPS

Vastaus #74 : 22.06.2021 klo 22:53:11

Lennon järjestymistä saattaa auttaa, että bussi- ja junaliikennettä ei toistaiseksi ole?

Perjantaista alkaen on Pietarista Lappeenrantaan reittibussi.

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 63

Siirry: