Satanen
Poissa
Suosikkijoukkue: Official FF2 Marble League Fantasy Champion (2020)
|
|
Vastaus #925 : 27.06.2021 klo 00:26:49 |
|
Kiitos tiedosta. Olin rivillä kolme eikä oireita joten toistaiseksi toivoa on negasta.
80 h testi neg. Tampereelle 14.00 lähtenyt bussi.
|
|
|
|
rysty
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, България & muut altavastaajat
|
|
Vastaus #926 : 27.06.2021 klo 00:36:17 |
|
Viikko Pietarissa. Reissu tehty omalla autolla ja massoja sekä baareja vältellen. Alpenhausissa käyty haistelemassa tunnelmaa ja kuunneltu Kristalle vittuilua n.tunnin verran Venäjä-matsin jälkeen. Ei mitään oireita, tänään 90h saapumisesta otettu testi negatiivinen.
Jokohan tässä uskaltaisi purkaa karanteenin vai vielä maanantaina tikkua nokkaan?
E. Varasin vielä varuiksi maanantaille testin. Siitä nega, niin homman pitäisi olla kuivilla.
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.06.2021 klo 02:34:25 kirjoittanut rysty »
|
|
|
|
|
Paradise-TIM
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Honka
|
|
Vastaus #927 : 27.06.2021 klo 02:12:10 |
|
En nyt jaksa lukea viimeistä neljää sivua, mutta täysin naurettavaa jos karanteeni iskisi minulle alle 6kk sitten koronan sairastaneelle. Näin siis olen kuulleen käyneen toiselle samassa tilanteessa olevalle. Itsehän pidin karanteenia kotona (vaikka ei ollut pakko) ja olin menossa testeihin. Sieltä nyt käytänössä käskettiin painua helvettiin ja jatkaa elämää.
E. Testiä ei siis suostuttu ottamaan.
|
|
|
|
läski
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi
|
|
Vastaus #928 : 27.06.2021 klo 05:01:39 |
|
Oli nega. Huomiseksi varattu seuraava testi, jos sekin sunnuntaina osoittautuu negaksi, niin ehkäpä uskaltaudun kaivautua täältä kellarista ihmisten ilmoille. Vissyä ja sporttia näinä eristyspäivinä, alkaa happi kulkemaan.
Lauantain testitulos 90 tunnin kohdalla altistumisen päättymisestä oli positiivinen, oireena nuha ja lievä kurkun karheus. Lakkapää klo 14 Karhula-Helsinki-Turku. Istuin eturivissä FFP3- maski naamalla. 4 päivää Köpiksessä ja 8 päivää Pietarissa, alla yksi rokotus. Yhteydenottoa odotellessa eristys jatkuu. Edit. Jäljityksestä yhteydenotto ja virallinen eristyspäätös 7.7. saakka l. 14 vrk oireiden alkamisesta.
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.06.2021 klo 10:46:47 kirjoittanut läski »
|
|
|
|
|
zeik
Poissa
|
|
Vastaus #929 : 27.06.2021 klo 06:10:25 |
|
Sama bussi kuin yllä, Lakkapää 22.6. klo 14 Helsinki-Karhula-Turku, 85 tuntia Turkuun paluusta negatiivinen. Jollain oudolla tavalla olen kyllä kipeä, vaikka kuumetta ei ole, niin ensi viikolla uusiin testeihin.
|
|
|
|
VKJ
Poissa
|
|
Vastaus #930 : 27.06.2021 klo 07:16:44 |
|
Neva Toursin bussi 1 (VXZ-419), 20.-22.6. Meitä kolme, kaikilla negatiivinen tulos 84 tuntia bussista poistumisen jälkeen. Kahdella yksi piikki saatuna, yhdellä ei yhtään. Ei koronavilkkuilmoituksia altistumisesta, ei viranomaisten yhteydenottoja. Kaikki bussin matkustajat eivät välttämättä vielä saaneet >72 h testin tulosta, joten ihan "kuivilla" ei vielä olla.
|
|
|
|
kevytmaito11
Poissa
|
|
Vastaus #931 : 27.06.2021 klo 07:50:13 |
|
Trysbewin vieressä istuin ja tosiaan oltiin ne ketkä hyppäsi pois siinä rajamarketin kohdalla. Itsellä FFP2 maski päällä matkan ajan poislukien veden juominen. Itsellä vasta aamulla testi, mutta samassa reissussa oltiin, että todennäköisesti positiivinen napsahtaa sieltä. Ei mitään oireita tähän mennessä.
Vähän jopa yllättäen tuli tänään negatiivinen tulos (n. 84h rajan ylityksen jälkeen otettu testi), koska olen kuvitellut että olisi tullut vähän oireitakin. Eipä siinä, 2 viikon karanteeni jatkuu, koska altistuttu.
|
|
|
|
Neponen
Poissa
Suosikkijoukkue: Moralisch Weltklasse
|
|
Vastaus #932 : 27.06.2021 klo 08:14:49 |
|
Helsinki 1 / Lakkapää 2. Äsken tuli 72 h takas negatiivisena, vähän yllätyin kun niin paljon tullut poseja tuosta.
|
|
|
|
SuperL
Poissa
|
|
Vastaus #933 : 27.06.2021 klo 08:29:27 |
|
Kymen matkojen bussissa CJC-991. Rajatesti ja toinen 48h jälkeen negatiiviset, mutta perjantaina otettu kolmas testi posi. Oireet alkoi pe-la yönä, hiukan lämpöä ja kurkku karhea. Istuin bussin puolivälissä, normimaski mennessä ja paluumatkalla ffp2 koko ajan naamalla pl. vesihörpyt.
E. Koronavilkku hälyttänyt kahdesti. Alpenhausissa ennen Belgia matsia.
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.06.2021 klo 08:34:41 kirjoittanut SuperL »
|
|
|
|
|
ginikettu
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK (BJK)
|
|
Vastaus #934 : 27.06.2021 klo 08:58:43 |
|
Helsinki 1 / Lakkapää 2. Äsken tuli 72 h takas negatiivisena, vähän yllätyin kun niin paljon tullut poseja tuosta.
Kävisin vielä uusiksi testissä myöhemmin. Ja olen itse menossakin vielä ainakin maanantaina.
|
|
|
|
Kulma
Poissa
|
|
Vastaus #935 : 27.06.2021 klo 09:21:08 |
|
Kyselyssä näyttäisi Alpenhaus ja muut raflat olevan noin 44 %:lla niistä, joilla on käryä tartunnanlähteestä, epäilyksen kohteena ja vain 20 % paluumatkan bussi, kun kysytään tartunnanlähdettä.
|
|
|
|
Metsän poika
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS, TPV
|
|
Vastaus #936 : 27.06.2021 klo 09:24:10 |
|
Kyselyssä näyttäisi Alpenhaus ja muut raflat olevan noin 44 %:lla niistä, joilla on käryä tartunnanlähteestä, tartunnan saaneista epäilyksen kohteena ja vain 20 % paluumatkan bussi, kun kysytään tartunnanlähdettä. Bussi varmaan nousee vielä hiukan päiväreissulaisten saadessa tokan testin tuloksia. Viikon matkaajilla nuo alkupään tulokset ja he tartuttaneet sitten busseissa.
|
|
|
|
Laitapuoli
Poissa
|
|
Vastaus #937 : 27.06.2021 klo 09:26:19 |
|
Kyselyssä näyttäisi Alpenhaus ja muut raflat olevan noin 44 %:lla niistä, joilla on käryä tartunnanlähteestä, epäilyksen kohteena ja vain 20 % paluumatkan bussi, kun kysytään tartunnanlähdettä. Väittäisin foorumisteillä olevan aika heikko käsitys siitä, miten virus leviää ja kuinka sen todennäköisesti saa, kuinka vähemmän todennäköisesti. Voi olla ihan sama omalla kohtaa, mutta en noihin lukuihin liikaa luottaisi. Alpenhausin terassilla suomalaisten keskuudessa hulinoiden ei välttämättä niin isot todennäköisyydet, tietysti jos punapaitainen venäjänkarhu tuli halailemaan tai pelattiin matsi uudestaan parkkipaikalla 5 tunnin versiona niin voi olla eri asia.
|
|
|
|
Metsän poika
Poissa
|
|
Vastaus #938 : 27.06.2021 klo 09:32:43 |
|
Alpenhausin terassilla suomalaisten keskuudessa hulinoiden ei välttämättä niin isot todennäköisyydet, tietysti jos punapaitainen venäjänkarhu tuli halailemaan tai pelattiin matsi uudestaan parkkipaikalla 5 tunnin versiona niin voi olla eri asia.
Olitko Alpenhausin terassilla? Siellä oli viikon aikana chäntätty ruotsalaisten ja venäläisten kanssa. Nämä samat viikon jantterit chänttäili siellä tappituntumalla ennen peliä. Jos paikalla olisi ollut vain päiväretkeläisiä, niin tuo Suomalaisten kesken argumentti pätisi - todennäköisesti suuri osa virheellisesti noin myös oletti olevan. Tuo jos mikä oli tyypillinen koronalinko.
|
|
|
|
Laitapuoli
Poissa
|
|
Vastaus #939 : 27.06.2021 klo 09:43:06 |
|
Olitko Alpenhausin terassilla? Siellä oli viikon aikana chäntätty ruotsalaisten ja venäläisten kanssa. Nämä samat viikon jantterit chänttäili siellä tappituntumalla ennen peliä. Jos paikalla olisi ollut vain päiväretkeläisiä, niin tuo Suomalaisten kesken argumentti pätisi - todennäköisesti suuri osa virheellisesti noin myös oletti olevan. Tuo jos mikä oli tyypillinen koronalinko.
Kyllähän siellä tuli muutamaan kertaan hengailtua (nuo esimerkithän siis oli faktuaalisia Venäjä-pelin jälkeisiä tapahtumia). Venäjä- ja Ruotsi-Slovakia-pelien jälkeen jopa, gasp, sisätiloissa - jotka toki olivat melko avarat - kun piti saada ruokaa. Sieltä oli hyvä katsoa tuota suhteellisen holtitonta parkkipaikkamatsia. En minä sitä sano, etteikö koronaa Alpenhausista hyvin saanut, mietin vaan ettei foorumistit ehkä pysty kuitenkaan kovin varmasti analysoimaan tuliko se sieltä vai esim. paluubussista. Omalla kohdalla täysi rokotus tuntui antaneen suojaa. Toki tuli aika skarpisti oltua muutenkin, mutta kuitenkin tietyille riskeille itsensä altistaen.
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.06.2021 klo 09:46:09 kirjoittanut Laitapuoli »
|
|
|
|
|
idänihme
Poissa
Suosikkijoukkue: suurseura
|
|
Vastaus #940 : 27.06.2021 klo 09:50:12 |
|
Tosi hienoa että tuosta lakkapää2/helsinki1 bussista alkaa tulla myös negatiivisia 72h tuloksia. Selvästikin bussin tiukka maskikuri yms on auttanut jonkin verran hillitsemään leviämistä.
Mitä tiedän kyydissä olijoista, niin omani lisäksi ainakin yksi toinenkin "72h posi" on melko varmasti jo ennen bussia hankittu tartunta, vaikka rajalla tulikin vielä negat. Itse bussissa tapahtuneita tartuntoja ei siis välttämättä olekaan ihan niin paljon(verrattuna parin päivän takaiseen kauhukuvaan). Toki kannattaa vielä 1 testi 72h jälkeen käydä ja sieltä tulevat posit on varmaan kaikki sieltä bussista.
|
|
|
|
Metsän poika
Poissa
|
|
Vastaus #941 : 27.06.2021 klo 09:56:09 |
|
Kyllähän siellä tuli muutamaan kertaan hengailtua. Venäjä- ja Ruotsi-Slovakia-pelien jälkeen jopa, gasp, sisätiloissa - jotka toki olivat melko avarat - kun piti saada ruokaa. Sieltä oli hyvä katsoa tuota suhteellisen holtitonta parkkipaikkamatsia.
En minä sitä sano, etteikö koronaa Alpenhausista hyvin saanut, mietin vaan ettei foorumistit ehkä pysty kuitenkaan kovin varmasti analysoimaan tuliko se sieltä vai esim. paluubussista.
Omalla kohdalla täysi rokotus tuntui antaneen suojaa. Toki tuli aika skarpisti oltua muutenkin, mutta kuitenkin tietyille riskeille itsensä altistaen.
Jos positiivista on tullut jo rajalla ( nuo vastaukset painottui tuohon Alpenhasiin jo silloin kun toisia testejä ei ollut), niin ei ole tullut bussista. Ei se sisä-/ulkotila tuossa Alpenhausissa se oleellinen tekijä ole. Jos oli siellä chänttäilyjen aikaan, niin varmasti altistui (ei välttämättä vielä Venäjäpeliä ennen, kun porukka suomalaista ja vasta saapunutta - mikä näkyy tuossa toisessa kyselyssäkin). Päivämatkaajat, jotka saaneet toisessa testissä positiivisen, eivät voi tietenkään varmoja olla - ellei bussissa käyttäneet ffp-2 maskia jne.. Mutta nimenomaan laulamisen jne on todettu aiemmin olevan riskialtteinta toimintaa leviämisessä.
|
|
|
|
Mankinen
Poissa
|
|
Vastaus #942 : 27.06.2021 klo 10:18:06 |
|
Belgia pelistä palattu yöllä 2:00 bussilla! Alpenhousessa olin useamman tunnin, mutta istuin pyörätuolissa vähän sivummalla koko reissun eli en jonotellut tai chantännyt pahimmassa ryppäässä. Eka testi reilu 24h himaan paluun jälkeen ja toinen testi 94h jälkeen. Molemmat negoja. Ajattelin vielä viikolla käydä yhen varmuuden ottaa asialle. Perheen kanssa pitäs lähteä HIMOKSELLE ensi perjantaina. Kai silloin jo uskaltaa Vai voiko pietarinkävijöitä ja himosta laittaa enää samaan lauseeseen
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.06.2021 klo 10:20:23 kirjoittanut Mankinen »
|
|
|
|
|
Lahensälli
Poissa
|
|
Vastaus #943 : 27.06.2021 klo 10:25:26 |
|
80 h testi neg. Tampereelle 14.00 lähtenyt bussi.
Samassa bussissa etuosassa, hukkasin taukopaikalla maskin, niin lainasin vieruskaverilta. Negatiivinen testitulos otettiin 72h paluun jälkeen.
|
|
|
|
M. Deianov
Poissa
|
|
Vastaus #944 : 27.06.2021 klo 10:40:40 |
|
Pyörämarssilaisten 85h testi palautui yli 24h odottelun jälkeen negana. Josko sitä perheelle uskaltautuisi näyttäytyä sitten...
|
|
|
|
Thexder
Poissa
Suosikkijoukkue: Maajoukkue, FC Tapiiri
|
|
Vastaus #945 : 27.06.2021 klo 10:59:02 |
|
Tosi hienoa että tuosta lakkapää2/helsinki1 bussista alkaa tulla myös negatiivisia 72h tuloksia. Selvästikin bussin tiukka maskikuri yms on auttanut jonkin verran hillitsemään leviämistä.
Mitä tiedän kyydissä olijoista, niin omani lisäksi ainakin yksi toinenkin "72h posi" on melko varmasti jo ennen bussia hankittu tartunta, vaikka rajalla tulikin vielä negat. Itse bussissa tapahtuneita tartuntoja ei siis välttämättä olekaan ihan niin paljon(verrattuna parin päivän takaiseen kauhukuvaan). Toki kannattaa vielä 1 testi 72h jälkeen käydä ja sieltä tulevat posit on varmaan kaikki sieltä bussista.
Itselleni ja matkaseuralaiselle tuli negat noista 72h testeistä. Saman (Helsinki 1 / Lakkapää 2) dösän kyydissä oltiin aika lähellä keulaa.
|
|
|
|
baltika7
Poissa
|
|
Vastaus #946 : 27.06.2021 klo 11:01:21 |
|
Olin SMJK:n kahdelta lähteneessä ilmastointi- ja rengasrikkibussissa. Eka testi oli Suomessa negatiivinen, mutta eilen illalla otettu testi oli positiivinen. Istuin bussin takana olevan aukinaisen kattoikkunan vieressä.
|
|
|
|
Veromarkka
Poissa
|
|
Vastaus #947 : 27.06.2021 klo 11:09:39 |
|
Lakkapään bussi Turku karhula helsinki klo 14.00 22.6. Testit tänäänkin nega. Samassa bussissa oli tuo koronapositiivinen Facen Jarmo joka veteli porukoineen koko matkan ilman maskia. Ja se yks mestari kuulutti kuka pölli sen viinit. Onneks istuin aika edessä FFP2 maski visusti naamalla.
|
|
|
|
noitulover
Poissa
Suosikkijoukkue: Vepsu, Bohemians 1905, Kady, Lapuan Ponnistus
|
|
Vastaus #948 : 27.06.2021 klo 11:16:57 |
|
Mielikuvitus HH (HUS) ja allekirjoittanut (K-SSHP) asetettiin altistumisen vuoksi kahden viikon karanteeniin paluubussissa tapahtuneen altistumisen vuoksi.
Bussi Sininen ilmastoimaton Lakkapää, joka lähti Pietarista tiistaina 22.6. klo 16.30.
Meille kuitenkin negatiiviset 85 tuntia bussireissun jälkeen. Tällä kertaa varianttia etsittiin ihan aivoista asti. Vieläkin hassu olo topsipuikosta. Istuttiin bussissa melko edessä. Karanteeni jatkuu.
|
|
|
|
Kankkunen
Poissa
|
|
Vastaus #949 : 27.06.2021 klo 11:30:59 |
|
En nyt jaksa lukea viimeistä neljää sivua, mutta täysin naurettavaa jos karanteeni iskisi minulle alle 6kk sitten koronan sairastaneelle. Näin siis olen kuulleen käyneen toiselle samassa tilanteessa olevalle. Itsehän pidin karanteenia kotona (vaikka ei ollut pakko) ja olin menossa testeihin. Sieltä nyt käytänössä käskettiin painua helvettiin ja jatkaa elämää.
E. Testiä ei siis suostuttu ottamaan.
Olen myöskin sairastanut koronan 6kk sisällä, ja tänään soiteltiin bussialtistumisesta. Itselleni ei karanteenia määrätty immuniteetin vuoksi. Tämä toki voi vaihdella senkin mukaan, onko altistunut deltavariantille vai tavalliselle versiolle, mutta näin ainakin omalla kohdalla.
|
|
|
|
|
|