FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 09:53:36 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]
 
Kirjoittaja Aihe: Soitto Tanskasta: koronapositiivinen henkilö lennolla AMS-CPH  (Luettu 4180 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Maracaia

Poissa Poissa


: 22.06.2021 klo 21:19:25

Terve.

Eilen ja tänään oli meikäläistä tavoiteltu Tanskasta puhelimitse, minkä jälkeen laittoivat tekstiviestin soittopyynnöllä.

Soitin takaisin ja kuulemma otsikon lennolla (12.6.2021, lähtö Damista 9.45) oli ollut koronapositiivinen henkilö (variantti L452-R, eli Delta/Intian variantin alalaji).

Ei suostunut kertomaan, missä päin konetta ko. henkilö oli istunut (itse olin rivillä 21, ikkunapaikalla).

Tenttasi kovasti, missä majoituin (Wakeup Borgergade), kenen kanssa olin ollut hotellilla tekemisissä, kenen kanssa menin peliin, millä paikalla istuin, miten palasin hotellille jne.

Paluulento ei sitten häntä kiinnostanut juurikaan.

Kerroin kyllä, että olin käynyt Suomeen paluuni (13.6) jälkeen 72 h kuluttua (16.6 iltapäivällä) koronatestissä ja tulos oli negatiivinen. Suositteli käymään vielä uusintatestissä. Meinasin nyt soittaa asuinpaikkakuntani koronaneuvontaan ja tsekata tilanteen ja lisäksi infota heitä tästä asiasta.

Onko muita, joille Tanskasta on kilauteltu tässä asiassa, lennollahan taisi olla enemmänkin meitä Huuhkaja-faneja?
Varma x

Poissa Poissa


Vastaus #1 : 22.06.2021 klo 22:48:03

Sama lento mutta ei ole oltu minuun yhteydessä. Olin 29 rivillä, joten ehkä olit sitten lähempänä kyseistä henkilöä.
Maracaia

Poissa Poissa


Vastaus #2 : 22.06.2021 klo 23:02:28

Joo, pari muutakin on tiedossa, ketkä tuolla lennolla olivat, eikä heihin ole oltu yhteydessä.
Maracaia

Poissa Poissa


Vastaus #3 : 23.06.2021 klo 13:47:58

Tänään koronaneuvonnasta saatu suositus käydä testissä, ei muita toimenpidetarpeita, koska kyseessä ainoastaan altistumisepäily, ei tartunta.
Hunaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3


Vastaus #4 : 23.06.2021 klo 20:06:28

Tänään tuli minullekin soitto tuolta. Istuin kyseisellä lennolla rivillä 28.

3 negatestiä olen tuon lennon jälkeen saanut. En tosin tohtinut sanoa, että testit tuli tehtyä Pietarin reissusta johtuen.

 
Sivuja: [1]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa