FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 22:32:09 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2 ... 8
 
Kirjoittaja Aihe: HJK - KTP 24.6.2021 klo 18:30 (boltsi+ruutu)  (Luettu 9634 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa


: 24.06.2021 klo 09:35:27

Tänään peli, joten aika keskustella.

Osta lippu! Niitä myy HJK:n oma kusinen katiska, joka oikeasti on mainettaan parempi, mutta se ei vielä paljon kerro: https://liput.hjk.fi/

https://www.hjk.fi/artikkelit/miehet/ennakko-hjk-vs-ktp/

Uutinen
Toni Koskela: ”Tuloksellisesti tilanne on hyvä, mutta pelillisesti on monia asioita, joita voimme tehdä selkeästi paremmin.”


Uutinen
Pelaajatilanne HJK:ssa on kohtuullisen hyvä. Luis Murillo on jo osallistunut harjoituksiin ja tilannetta tarkastellaan päivä kerrallaan. Dylan Murnane mursi nenänsä Ilves-ottelun alussa ja on sivussa huomisesta ottelusta. Samoin Kevin Kouassivi-Benissan jää sivuun pienen sairastelun vuoksi.


Oma veikkaukseni

Saksela Moren Tenho Peltola
         Lingman Jair Atom
     Valencic Roope Browne

- Riku saattaa loistavana pystyjuoksijana nousta Atomin tilalle, jolloin Valencic tippuu laitaan ja Riku menee omalle paikalleen oikealle hyökkäämään.
- Ja Roope saattaa menettää paikkansa Henriquelle, koska tehottomuus.
« Viimeksi muokattu: 24.06.2021 klo 11:25:20 kirjoittanut muumi »
Ia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor


Vastaus #1 : 24.06.2021 klo 09:58:12

Se on KTP ja se mahtuu KOLMEEN kirjaimeen! Otsikko vaihtoon! >:(
Untermars

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #2 : 24.06.2021 klo 09:59:34

http://www.fcktp.fi/arbeiter-haluaisi-pitaa-hauskaa-jaanipaevana/
Lainaus
KTP lähtee matkaan ilman joitakin luottopelaajiaan. Kapteeni Dave Ramadingayen varoitustili täyttyi edellisessä AC Oulu-pelissä, ja loukkaantuneiden listalla ovat Aleksi Tarvonen, Matias Tamminen, Fran Alvarez ja Anttoni Huttunen.

Edit. Onkos näistä siis Ramadingaye, Tarvonen ja Tamminen avauskamaa? Ainakin edellisestä ottelussa noi oli avauksessa.

Mutta kuinka rampa KTP tänään on?
« Viimeksi muokattu: 24.06.2021 klo 10:03:32 kirjoittanut Untermars »
agsu

Poissa Poissa


Vastaus #3 : 24.06.2021 klo 10:04:45

Yläkatsomo ei ole enää auki Alas
Seitan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP


Vastaus #4 : 24.06.2021 klo 10:05:04

Argon juhannustaikoja odotellessa. Ai katos hyökkääjät vähän vähissä. No ei niillä kyllä mitään virkaa ole ollutkaan tuossa pelityylissä.
Dohle

Poissa Poissa


Vastaus #5 : 24.06.2021 klo 10:25:05

Olisiko pitkästä aikaa sellainen matsi, jossa ei tarvitse odotella pelko perseessä vastustajan tasoitusta ja voitettaisiin useammalla kuin yhdellä maalilla?
Rivimies

Poissa Poissa


Vastaus #6 : 24.06.2021 klo 10:56:56

Olisiko pitkästä aikaa sellainen matsi, jossa ei tarvitse odotella pelko perseessä vastustajan tasoitusta ja voitettaisiin useammalla kuin yhdellä maalilla?


Sehän olisi jo liikaa vaadittu...
Kamreeri

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: KTP


Vastaus #7 : 24.06.2021 klo 11:02:08

Se on KTP ja se mahtuu KOLMEEN kirjaimeen! Otsikko vaihtoon! >:(

Erittäin vahva sama :-[
Nyt muumi hereillä!
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa


Vastaus #8 : 24.06.2021 klo 11:05:18

Se on KTP ja se mahtuu KOLMEEN kirjaimeen! Otsikko vaihtoon! >:(
Erittäin vahva sama :-[
Nyt muumi hereillä!

FC KTP on HJK:n kalenterissa käytetty muoto, joten se lienee lähimpänä oikeinta. Syytön minä siihen olen, jos joukkue vaihtaa nimiä harva se vuosikymmen. Itse kaipaan KooTeePee nimeä.
tietäjae

Poissa Poissa


Vastaus #9 : 24.06.2021 klo 11:15:10

Enää ei ole rajoituksia ottaa väkeä sisälle? Tänään siis massoittain tuhansia uusia katsojia Huuhkaja-hypen siivittämänä?
Kausari

Poissa Poissa


Vastaus #10 : 24.06.2021 klo 11:16:17

Kolmeen ei mahdu Kooteepee
Kamreeri

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: KTP


Vastaus #11 : 24.06.2021 klo 11:22:58

FC KTP on HJK:n kalenterissa käytetty muoto, joten se lienee lähimpänä oikeinta. Syytön minä siihen olen, jos joukkue vaihtaa nimiä harva se vuosikymmen. Itse kaipaan KooTeePee nimeä.

HJK:n kalenteri on väärässä.
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa


Vastaus #12 : 24.06.2021 klo 11:26:16

HJK:n kalenteri on väärässä.

Onpas se tiukkaa. En ymmärrä, miksei ylpeydellä kanenta nimeä, mutta olkoot sitten vain KTP, jos se helpottaa.
Kamreeri

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: KTP


Vastaus #13 : 24.06.2021 klo 11:28:15

Kiitos Ylos

Tästä ei kyllä ole odotettavissa Kaakon Helmeen kuin kokemusta. HJK on muutenkin valtava ennakkosuosikki ja KTP:n poissaolot tekee siitä vielä suuremman.

Toivottavasti stadionilta saa kylmää olutta niin toiveet on siinä kohtaa jo täytetty. Kaikki muu sen päälle on pelkkää plussaa.
« Viimeksi muokattu: 24.06.2021 klo 11:32:38 kirjoittanut Kamreeri »
kahden suunnan sentteri

Poissa Poissa


Vastaus #14 : 24.06.2021 klo 11:32:38

HJK:n kalenteri on väärässä.

Niin kauan kun seura itse käyttää moista muotoa esim. omassa internet-verkkotunnuksessaan, niin se on ihan täysin oma vika että ulkopuoliset luulevat sitä seuran nimeksi.

Tämä jäänee ainoaksi mielenkiintoiseksi keskustelunaiheeksi tässä jalkapallo-ottelussa.
Kamreeri

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: KTP


Vastaus #15 : 24.06.2021 klo 11:33:14

Internet-verkkotunnus on väärässä.
agsu

Poissa Poissa


Vastaus #16 : 24.06.2021 klo 11:34:11

Niin kauan kun seura itse käyttää moista muotoa esim. omassa internet-verkkotunnuksessaan, niin se on ihan täysin oma vika että ulkopuoliset luulevat sitä seuran nimeksi.

Uutinen
Mediassa ja fanien keskustelupalstoilla käytyjen keskustelujen johdosta KTP kokee tarpeekseen selvittää hämmennystä aiheutunutta nimisotkua. Yhdistymisen myötä organisaatio uudistui ja sen myötä myös nimi.

Edustusjoukkueen taustaorganisaatio on FC KTP ry ja FC KTP:tä käytetään vain ns. virallisissa asioissa, kuten esimerkiksi hallituksen nimitysuutisissa ja hallituksen tiedottaessa asioitaan ulospäin.

FC KTP ry toivookin niin medialta kuin muilta seuroilta käytettävän edustusjoukkueestaan nimeä KTP. Myös seura itse käyttää KTP:tä puhuttaessa pelaajista ja joukkueesta. Ensi kauden virallinen kanta on se, että KTP näkyy ja kuuluu myös seuran omassa tiedottamisessa.

Tuollainen löytyi jostain, eli kai se taitaa tosiaan KTP olla.
Kamreeri

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: KTP


Vastaus #17 : 24.06.2021 klo 11:34:58

Tämä jäänee ainoaksi mielenkiintoiseksi keskustelunaiheeksi tässä jalkapallo-ottelussa.

Vahva sama.
Lihamuuri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ...uudet suosikkijoukkueet...


Vastaus #18 : 24.06.2021 klo 11:42:46

Klubipäätyyyn (142) on mennyt nyt jotenkin lippuja lippukaupan mukaan, muuten on vitusti vapaita lippuja vielä jäljellä, että KOLMEN kirjaimen fanit mahtuvat hyvin.

Klubipäädylle hyvä mahdollisuus juoda kaljaa ja treenata veisuja derbyä varten.

Ai niin siellä pelataan. KOLME kirjainta tulee puolustamaan matalalla, keskikentällä ja hyökkäyksessä on poissaoloja eli Klubihan tätä peliä vie.

Klubi-04 pelaa vasta heinäkuun ensimmäisenä seuraavan pelin, joten toivottavasti mahdollisimman moni junnu saa peliaikaa vaikka Terho, Heiskanen ja Meriluoto. Peltola on varmaan taas puolustuksen monitoimimies ja avauksessa voi olla Olusanya.
Kamreeri

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: KTP


Vastaus #19 : 24.06.2021 klo 11:49:06


Tässä nimimerkissä KTP:n päivän taktiikka tiivistettynä.
Hadji

Poissa Poissa


Vastaus #20 : 24.06.2021 klo 12:29:40

Olisiko pitkästä aikaa sellainen matsi, jossa ei tarvitse odotella pelko perseessä vastustajan tasoitusta ja voitettaisiin useammalla kuin yhdellä maalilla?

Jos omiin on mennyt koko kaudella 0,55 per peli, niin ehkä sitä pelkoa ei kannata kenenkään jemmata perseessään tai ylipäänsä missään. Vähän luottoa ja uskoa siihen tekemiseen, tämän illan jälkeen on saldona kohtalaisen kelvollinen 9-1-0. Joku raja jo näille pelonlietsontajutuille, kiitos. :D

Mitä itse peliin, niin toiveissa pientä kierrätystä, ainakin Henrique avaukseen ja voisi taas käydä pari maalia sujauttamassa.
« Viimeksi muokattu: 24.06.2021 klo 12:31:59 kirjoittanut Hadji »
Liukuvamyyrä

Poissa Poissa


Vastaus #21 : 24.06.2021 klo 12:31:44

LETTU NUSSI RATINALLA HEI HEI!

Tänään onnistuu kaikki ja KTP voittaa 0-1. Tsemppiä ja hyvää mieltä jokaiselle.

ps. Se mahtuu kolmeen kirjaimeen.
Gunvald Larsson

Paikalla Paikalla


Vastaus #22 : 24.06.2021 klo 12:35:28

Terho mielellään avaukseen ja paluu tehoille.
Tri Pe

Poissa Poissa


Vastaus #23 : 24.06.2021 klo 12:44:06

Tarkeneeko Boltilla tänään ilman toppatakkia ja pitkiä kalsareita? Myydäänkö kaljaa? Nöyryyttääkö Eerola polleita hesalaispuolustajia? Näitä pohtiessa avaan kaljan ja aloitan henkisen valmistautumisen otteluun.
Kamreeri

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: KTP


Vastaus #24 : 24.06.2021 klo 12:51:53

Tänään tarvitaan Lepolalta jälleen tukku game savereita ja vähintään pari torjuttua pilkkua jos meinataan haaveilla yhtään mistään.

 
Sivuja: [1] 2 ... 8
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa