6-paikka
Poissa
|
|
Vastaus #1250 : 29.06.2021 klo 00:18:03 |
|
Vaikka en SWEITSIä pahemmin symppaakaan (enkä kyllä Ranskaakaan), niin hyvä näpäytys Deschampsille, että voisi tuolla materiaalilla yrittää jotain muutakin kuin sysipaskaa futista. Mikäli ylipäätään jatkaa, mielestäni olisi aika vaihtaa. Viimeisenä pisarana Mbappen (näiden kisojen formissa) valitseminen rankkareiden viimeiseksi vetäjäksi vaati jo niin hyvää pelisilmää että morjens.
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.06.2021 klo 00:23:12 kirjoittanut 6-paikka »
|
|
|
|
|
kone1
Poissa
|
|
Vastaus #1251 : 29.06.2021 klo 00:18:08 |
|
Huom. Huomenna Saksa häviää lädeille, ja sitten on koko kuolemanlohko F ulkona.
|
|
|
|
muumi
Poissa
Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa
|
|
Vastaus #1252 : 29.06.2021 klo 00:18:16 |
|
Ykköseksi paras, että saa hyvän alun. Huonoin esim kakkoseksi, koska siinä on vähiten paineita. Viimeiseksi joku, jolla kestää pää, eli yleensä toppari, joka puskenut uransa aikana riittävästi eikä aivot enää jännitä mitään.
Toki yleensä pelaajien järjestystä ei tarkkaan voi tietää ja usein joku varmakin murenee rankkareissa.
|
|
|
|
TeukkaS
Poissa
Suosikkijoukkue: MEILTÄHÄN TÄMÄ KÄY!
|
|
Vastaus #1253 : 29.06.2021 klo 00:19:21 |
|
Nimenomaan! En edes ymmärrä, mihin paikalle sitä parasta vetäjää pitäisi säästelllä? Eihän mitenkään ole varmaa, että juuri viides vetäjä olisi ratkaiseva.
Niin ensin ikäänkuin itse luodaan paskoilla vedoilla ongelma, jota nerokkaasti ratkaisemaan tuodaan se paras vetäjä, ellei ole jo liian myöhäistä
|
|
|
|
ihimine
Poissa
|
|
Vastaus #1254 : 29.06.2021 klo 00:20:19 |
|
Monettakohan kertaa tämä vetojärjestysasia on käsittelyssä foorumilla?
|
|
|
|
ilponen
Poissa
|
|
Vastaus #1255 : 29.06.2021 klo 00:20:38 |
|
Tai sitten se tähti kusee sen pilkun heti alkuun ja homma on kustu jo kättelyssä niin kuin Messi copa finaalissa.
|
|
|
|
bimbaliukas
Poissa
Suosikkijoukkue: Lädilisä
|
|
Vastaus #1256 : 29.06.2021 klo 00:20:56 |
|
Italia - Tanska finaalille jo valmiiksi
|
|
|
|
havr3bröd
Poissa
Suosikkijoukkue: Fulham FC, tamperelainen jalkapallo
|
|
Vastaus #1257 : 29.06.2021 klo 00:21:12 |
|
Oikeastaan ajattelin, että onkohan siellä joku ”pääkieli” millä mennään porukan yhteiset asiat. Saksa?
Hyvä kysymys. Kieli vaihtelee toki porukan mukaan, mutta lähes aina isommissa porukoissa yhteinen kieli on saksa. Huomattava enemmistö sitä kuitenkin puhuu äidinkielenään (n. 70%) ja ihan aniharva sveitsiläinen ei ymmärrä sitä.
|
|
|
|
Meteli
Poissa
|
|
Vastaus #1258 : 29.06.2021 klo 00:21:40 |
|
Monettakohan kertaa tämä vetojärjestysasia on käsittelyssä foorumilla?
Kukaan ei tiedä. Yksi asia on varmaa, ei tämä viimeiseksi kerraksi jäänyt.
|
|
|
|
Kosminski
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, AS Roma, Slavia Praha, Cracovia
|
|
Vastaus #1259 : 29.06.2021 klo 00:21:55 |
|
Ranska, Portugali ja Hollanti ulkona, joten nyt olisi saariapinoiden suuri tilaisuus (toivottavasti ei kumminkaan). Kaavion ns. "vaikea puoli" muuttui astetta helpommaksi Ranskan tiputtua. Saadaan jokatapauksessa uusi finaalipari näihin kisoihin ja ehkä jopa uusi mestarikin.
|
|
|
|
R.Baggio#10
Poissa
|
|
Vastaus #1260 : 29.06.2021 klo 00:22:32 |
|
Niin ensin ikäänkuin itse luodaan paskoilla vedoilla ongelma, jota nerokkaasti ratkaisemaan tuodaan se paras vetäjä, ellei ole jo liian myöhäistä Juuri näin Junnut toki vetelee yläkulmia tokana ja kolmantena vetäjänä, kun on niin helvetin helppoa ja paineetonta kiskoa noilla vuoroilla Oletteko koskaan kuulleet kenenkään sanovan, että ”eihän mulla siinä niin paljon paineita ollut, kun olin toka vetäjä ja pilkkuskaba oli vasta alkanut” ?
|
|
|
|
muumi
Poissa
|
|
Vastaus #1261 : 29.06.2021 klo 00:22:58 |
|
Missä järjestyksessä tämän väittelyn argumentit kannattaa esittää? Itse laittaisin parhaat ensimmäiseksi, mutta toisaalta meneekö ne siinä hukkaan?
|
|
|
|
Sebastian Pähkinä
Poissa
Suosikkijoukkue: ManU, Real Madrid, Espanja
|
|
Vastaus #1262 : 29.06.2021 klo 00:23:07 |
|
Virhe Pogbalta, heh.
Totta Törkeä virhe Pogbalta muita joukkuekavereita kohtaan
|
|
|
|
muumi
Poissa
|
|
Vastaus #1263 : 29.06.2021 klo 00:24:40 |
|
Juuri näin Junnut toki vetelee yläkulmia tokana ja kolmantena vetäjänä, kun on niin helvetin helppoa ja paineetonta kiskoa noilla vuoroilla Oletteko koskaan kuulleet kenenkään sanovan, että ”eihän mulla siinä niin paljon paineita ollut, kun olin toka vetäjä ja pilkkuskaba oli vasta alkanut” ? Ei kai se paineeton tilanne koskaan ole, mutta usein helpoin paikka?
|
|
|
|
Toldo
Poissa
|
|
Vastaus #1264 : 29.06.2021 klo 00:26:14 |
|
Tämä. Rankkarikisassa tavoitteena on maksimoida maaliodottama, eikä yksinomaan se että paras vetäjä pääsee vetämään. Viimeiset vetovuorot ovat kaikkein stressaavimpia, joten siitä näkökulmasta on loogista jättää viimeiseksi vetäjäksi joku Ronaldo jonka itseluottamus ja paineensietokyky on priimaa.
|
|
|
|
R.Baggio#10
Poissa
|
|
Vastaus #1265 : 29.06.2021 klo 00:28:48 |
|
Tämä. Rankkarikisassa tavoitteena on maksimoida maaliodottama, eikä yksinomaan se että paras vetäjä pääsee vetämään. Viimeiset vetovuorot ovat kaikkein stressaavimpia, joten siitä näkökulmasta on loogista jättää viimeiseksi vetäjäksi joku Ronaldo jonka itseluottamus ja paineensietokyky on priimaa.
Mistä vitusta sä voit tietää, että se viides vetovuoro on viimeinen tai kovin paikka? Ronaldo laittaa viidennen sisään ja jatkovedoilla siellä on sitten joku Nuno Valente taas tutisemassa.
|
|
|
|
Käärme
Poissa
|
|
Vastaus #1266 : 29.06.2021 klo 00:29:19 |
|
Mbappén asettaminen laukojaksi oli sikälikin outoa, että mies näytti loukanneen jalkaansa juuri ennen peliajan päättymistä. Käveli vähän ontuen vielä pilkkukisan jälkeenkin.
|
|
|
|
6-paikka
Poissa
|
|
Vastaus #1267 : 29.06.2021 klo 00:30:08 |
|
Juuri näin Junnut toki vetelee yläkulmia tokana ja kolmantena vetäjänä, kun on niin helvetin helppoa ja paineetonta kiskoa noilla vuoroilla Oletteko koskaan kuulleet kenenkään sanovan, että ”eihän mulla siinä niin paljon paineita ollut, kun olin toka vetäjä ja pilkkuskaba oli vasta alkanut” ? Loistavaa kärjistystä, esimerkillistä jopa. Tottakai siinä on eroa, kun jos missaat niin ei ole yhdestä poikki vaan joukkueella on vielä mahdollisuus korjata tilanne.
|
|
|
|
R.Baggio#10
Poissa
|
|
Vastaus #1268 : 29.06.2021 klo 00:33:38 |
|
Loistavaa kärjistystä, esimerkillistä jopa. Tottakai siinä on eroa, kun jos missaat niin ei ole yhdestä poikki vaan joukkueella on vielä mahdollisuus korjata tilanne.
Itse olen pilkkuskaboissa vetänyt varmasti lähemmäs jokaisella vuorolla ja en kyllä voi allekirjoittaa, että niistä missään olisi lasagnet jotenkin vähemmän lahkeessa. En myöskään saa siitä mitään itseluottamusbuustia, jos edelläni tehdään maaleja tai ryssitään.
|
|
|
|
Oulunkylän kenttä
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Savannah Bananas
|
|
Vastaus #1269 : 29.06.2021 klo 00:33:48 |
|
Kun siellä niitä vaihtoja oli tehty paljon, niin olisin asettanut Mbappén laukomaan ensimmäiseksi. Näillä pohdinnoilla ei ole sinällään merkitystä.
Jos ja kun varsinkaan rankkuskaba ei ole aina jotakin tilastokikkailua, jos vaikka tilastoilla ja maaleilla on vahva yhteys, niin pitää seurata yksittäisessä pelissä, että miltä se näyttää. Toisaalta, jos Mbappé ei olisi vetänyt ja Ranska olisi hävinnyt, niin kaikki (myös foorumin ulkopuolella) huutaisivat sitä, että miksi ratkaisupaikoissa ratkaisijapelaajat eivät vedä.
Lose-lose. Mbappé on ratkaisija, nyt ei onnistunut. Näitä asioita tapahtuu.
|
|
|
|
Toldo
Poissa
|
|
Vastaus #1270 : 29.06.2021 klo 00:34:11 |
|
Mistä vitusta sä voit tietää, että se viides vetovuoro on viimeinen tai kovin paikka? Ronaldo laittaa viidennen sisään ja jatkovedoilla siellä on sitten joku Nuno Valente taas tutisemassa.
Viides vetovuoro on joka tapauksessa jo ratkaiseva, siinä ratkeaa vähintään se putoaako joukkue vai jatkuuko kisa.
|
|
|
|
Plusnic
Poissa
Suosikkijoukkue: Melchester Rovers
|
|
Vastaus #1271 : 29.06.2021 klo 00:34:40 |
|
Olin ihan varma että Fra-Sui on toisinto alkuillan matsista missä Esp meni menojaan, mutta ei.
Edelleen, aika ratkaisevanvaparin jätti tuomari viheltämättä; Pogba jyrätään tosi tylysti pallosta tilanteessa, mistä Sveitsi tekee tasoituksen.
Vai oliko se se "lämmitetty pallo" eli liiton lahja?
|
|
|
|
Lisbie
Poissa
|
|
Vastaus #1272 : 29.06.2021 klo 00:34:46 |
|
Rankkarikisassa kannattaa vaihtaa maaliin pelaaja, joka on hyvä ampumaan rankkareita. Kun aina ekat vetäjät tekevät kuitenkin maalin, kun ovat niin hyviä, minkä jälkeen junnut ampuvat vuorotellen paskat housussa taivaan tuuliin, on hyvä olla yhdentenätoista vetäjänä se todellinen jokerikortti.
|
|
|
|
R.Baggio#10
Poissa
|
|
Vastaus #1273 : 29.06.2021 klo 00:35:22 |
|
Viides vetovuoro on joka tapauksessa jo ratkaiseva, siinä ratkeaa vähintään se putoaako joukkue vai jatkuuko kisa.
Ellei se ole ratkennut jo neljännellä.
|
|
|
|
Matthias Sindelar
Poissa
Suosikkijoukkue: Jamo, Tuco, Jorma
|
|
Vastaus #1274 : 29.06.2021 klo 00:36:34 |
|
Joka tapauksessa Mbappen ura oli siinä ja maine on mennyt.
|
|
|
|
|
|