FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.03.2024 klo 14:02:30 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2 3
 
Kirjoittaja Aihe: Suomi-Portugali AT DEMI.FI  (Luettu 7542 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money


: 05.09.2006 klo 13:28:19

MM:
Uutinen

minä varmaan menen, kun iskä ehdotti. Kun kerroin että Cristiano Ronaldo on lempipelaajani, se sanoi että ne on tulossa Helsinkiin pelaamaan, niin me voitais mennä jos haluaisit ;D
Emily 14v

Se peli on jo ihan loppuumyyty, kenties Ronaldon takia?

ja cristianolla voi kieltämättä olla osuutta lippumyyntiin, ittellänikin on aika monta tuttua menossa kyseistä herraa kattomaan, eikä tajuu mitään futiksesta ;)

Jep olen menossa. Ihanaa. <3<3<3
Ja siksi menen, että rakastan jalkapalloa ja menen kyllä ihan pelin takia, mutta onhan se tietysti plussaa, että ne pelaajat on ihan kiitettävän näköisiä. ;) Portugalia kyllä kannatan, koska oon kannattanu sitä vaikka kuinka kauan. Mutta tietysti sitä toivoo, että Suomi joskus pääsisi EM-kisoihin. Cristianon paita päälle ja toiseen poskeen Suomen ja toiseen Portugalin lippu. Ettei nyt ihan suomalaisia unohdeta. :D
Kahvikupponen 16v, vittu 16 JO ja tommosta  :keskari:

Minäkin Portugalia kannattamaan lähdössä, muttei mulla Suomeakaan vastaan tietenkään mitään ole ;) Ja Portugalin joukkue on ihan ykkössuosikki ollut useamman vuoden, oikeastaan kaikki muut pelaajat tätä tiettyä Cristianoa lukuunottamatta. En vain tykkää, sori vaan fanit ;DD

mistä voisin ostaa kysieseen otteluun liput?! Oon hirvee C.R fani ja muutenki olis kiva päästä kattoon Portugalin peliä! niin siis mistä liput??
25.8 ^Funny^ 13v


uijui itse olen menossa :D
en vaan itsekään tiedä, että mihin katsomoon
kumpaa kannatatte?
meika ehdottomasti portugalia
suomi ei oikeen jalkapallon saralta ole minua vakuuttanut
Murderdoll

Itkiskö vai nauraisko ??
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money


Vastaus #1 : 05.09.2006 klo 13:34:23

Uutinen
äää, mä haluan nähä jalkapalloa, ja vielä suomi-portugali. UNELMA. harmi ku figo ei pelaa. Enkä mä sitä oiskaan nähny ku ei oo aikasemmin tajunnu lippuja hankkia. ja canal+ en omista, pitää laittaa lappu selkään et kuka canal+ omistaja haluaa viettää keskiviikko illlan mun seurassa ;)
huoh te onnekkaat

http://oma.demi.fi/prison_breaker
NYt foorumistilla mahdollisuus saada illaksi seuraa ???
RD

Poissa Poissa


Vastaus #2 : 05.09.2006 klo 13:35:56

"Jep olen menossa. Ihanaa. <3<3<3
Ja siksi menen, että rakastan jalkapalloa ja menen kyllä ihan pelin takia, mutta onhan se tietysti plussaa, että ne pelaajat on ihan kiitettävän näköisiä. Wink Portugalia kyllä kannatan, koska oon kannattanu sitä vaikka kuinka kauan. Mutta tietysti sitä toivoo, että Suomi joskus pääsisi EM-kisoihin. Cristianon paita päälle ja toiseen poskeen Suomen ja toiseen Portugalin lippu. Ettei nyt ihan suomalaisia unohdeta."

Eiköhän me tämän kuvauksen mukainen henkilö löydetä ja opetetaan hänet tavoille..

Viikinki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Viikingit


Vastaus #3 : 05.09.2006 klo 13:38:19

Toivottavasti edellinen istahtaa Evil geniusin viereen.
Leka Harkko

Poissa Poissa


Vastaus #4 : 05.09.2006 klo 13:41:27

"Jep olen menossa. Ihanaa. <3<3<3
Ja siksi menen, että rakastan jalkapalloa ja menen kyllä ihan pelin takia, mutta onhan se tietysti plussaa, että ne pelaajat on ihan kiitettävän näköisiä. Wink Portugalia kyllä kannatan, koska oon kannattanu sitä vaikka kuinka kauan. Mutta tietysti sitä toivoo, että Suomi joskus pääsisi EM-kisoihin. Cristianon paita päälle ja toiseen poskeen Suomen ja toiseen Portugalin lippu. Ettei nyt ihan suomalaisia unohdeta."

Eiköhän me tämän kuvauksen mukainen henkilö löydetä ja opetetaan hänet tavoille..



Sehän sopisikin mainioisti hiiväpäisten janarien päivän kohokohdaksi. Torstaina lukemaan raportteja miten vitun kovat vatipäät ovat itkettäneet pikkulapsia, kuten italia pelissä.
Jii

Poissa Poissa


Vastaus #5 : 05.09.2006 klo 13:47:48

Älkää nyt viitsikö aikuiset miehet välittää siitä mitä pikkutytöt tekee, näytätte naurettavilta.
luckyiam

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jan Walden.


Vastaus #6 : 05.09.2006 klo 13:50:41

Onko täällä aikuisia ???
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money


Vastaus #7 : 05.09.2006 klo 13:52:16

Älkää nyt viitsikö aikuiset miehet välittää siitä mitä pikkutytöt tekee, näytätte naurettavilta.
Korjaa tekstisi...
Leka Harkko

Poissa Poissa


Vastaus #8 : 05.09.2006 klo 13:52:45

Onko täällä aikuisia ???

Toivottavasti ei. :D
Äiti tai isi voi ehkä lueskella ja sitten tulee kurmotusta...
Ezsi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti


Vastaus #9 : 05.09.2006 klo 14:12:00

Onneksi edes muutama näistä pikku-Portugali-faneista kannattaa huomenna Suomea enemmän. Aloin melkein kyynelehtimään, kun luin näiden teinien kirjoituksia:
Lainaus
shadowhunter: Mitä vittua?!? Miten jotkin kehtaavat edes sanoa, että menevät katsomaan peliä vain IhQdaa Cristiano Ronaldon takia ja kannattavat ennemmin Portugalia kuin Suomea? Hävetkää ! No onneksipa Suomi menee EM-kisoihin, vitun petturit.

Höm, se että kannattaa Portugalia, ei tarkoitta, että olisi vain C.Ronaldo ihquttaja. Ja toisekseen, sen verran isänmaallinen kuitenkin olen, että Suomea kannatan myöskin, vaikka Portugali onkin suosikkijoukkueeni. Kumpi tahansa voittaa, olen iloinen - runsas maalinen tasapeli olisi aika unelma. Mutta kuten aikaisemassa viestissäni sanoin, haluan ehdottonasti mennä katsomaan nimenomaan hyvää futista.

Tää on paras:
Lainaus
Se peli on jo ihan loppuumyyty, kenties Ronaldon takia?

Lainaus
Obs. Hodgson ei taida tietää todellista syytä siihen miksi väkeä on niin paljon ^^
Mutta suomelle luultavasti kiljun enemmän. Sympatiapisteet.
::)

Lainaus
ärsyttää ko jokku menee sinne vaa kattomaan poikia eikä ymmärrä futiksesta mitään. taino kieltämättä itekki meen mutta sentäs peliäki kattomaa. -.- oisko se ollu b-katsomo.

tai miehiä miten nyt sen katsoo. :D ristiano ei oo mies. :D
Ylos

Lainaus
Niillä on joukkue varmaan vielä vähän sekaisin kun Figo ja Pauleta lähti ja noita loukkaantumisia on ollut... Mie uskon että eiköhän niitten peli ala kulkemaan kun ensin on vähän tottuneet muutoksiin! :)
Lainaus
Toivotaa.
:o

Lainaus
Quaresmakin mukana :D hei toihan on hyvä kokoonpano ;p
Lainaus
mä todellaki toivon et Deco ja Simão tulee Suomeen, ku Quaresmakaan ei tuu...:// ettei toi porukka nyt kauheesti muuttuis enää...
Quaresma-faneja ::) Siis kuka v...n yhden maajoukkuepelin Quaresma?! Kaunis mieshän se toki.

http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=778889
2072 henkilöä

http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=1329962
121 henkilöä

http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=931144
114 henkilöä

Veikkaan, että foorumistit vertaavat kiireellä Demin lukijoitten istumapaikkoja omiinsa... Valitettavaa, ettei nämä tytöt voi olla Portugal since Euro2000-faneja niinkuin minä. Huolestuttavinta kuitenkin tällä Demin forumilla on, ettei kukaan mainitse, että on kiva nähdä Kuningas ja maajoukkue pelaamassa, ja vain yksi mainitsi, että hyvä kun Suomi voitti Puolan. Alas :'(

Uskokaa nyt, ettei siellä stadikalla niin paljon Portugalin gloryhuntereita ole, korkeintaan näitä Kristiina-faneja. Portugalin arvokisamenestys viime vuosina on kiitettävä ja Suomessa yllättävän monet Matti Meikäläiset varmaan tietävät sen hyväksi joukkueeksi, mutta tuskin stadionille tulevia kiinnostaa Portugali yhtä paljon kuin muut Suomessa viime vuosina pelanneet huippujoukkueet, jotka ovat selkeästi perinteisiä maajoukkueita. Lauantaisen menestyksen jälkeen tuki on varmasti täysin Suomen puolella.
« Viimeksi muokattu: 05.09.2006 klo 14:13:34 kirjoittanut Ezsi »
terroristi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: CFC


Vastaus #10 : 05.09.2006 klo 14:14:36

 ;D :keskari:
moline

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kotkan Työväen Palloilijat, Tromsø IL


Vastaus #11 : 05.09.2006 klo 14:34:03

Pissaliisoille  :keskari: ;D Punainen Mitä jos sataa ja mun meikit valuu ja Crisse kattoo mua just silloin? Eihän se sitte voi muhun rakastua?
terroristi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: CFC


Vastaus #12 : 05.09.2006 klo 14:35:34

Pissaliisoille  :keskari: ;D Punainen Mitä jos sataa ja mun meikit valuu ja Crisse kattoo mua just silloin? Eihän se sitte voi muhun rakastua?
Crisse=pissaliisa? Crissenkin silmistä sataa ja meikit valuu.
zipe

Poissa Poissa


Vastaus #13 : 05.09.2006 klo 14:36:01

Lainaus

Keski-ikä 15,3! Eli samaa luokkaa kuin täällä.  :)
Ricky Rocket

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Los Búhos Reales


Vastaus #14 : 05.09.2006 klo 15:18:03

Huh huh  :-[ :keskari:
Midfielder

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barca, TamU ja Maajoukkue


Vastaus #15 : 05.09.2006 klo 15:22:17

http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=1690998 tääkin pisti naurattaa, vittu varmaan tommosii "se on niin ihQ ku se osaa torjua rangguijjj ja se on GomiS" faneja tossakin paljo Keltainen Keltapuna
 e: ja niinhän se olikin ku tarkistin keski-iän joka oli 14.7  :keskari:
100%

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #16 : 05.09.2006 klo 15:22:55

  :-[ :keskari:
Midfielder

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barca, TamU ja Maajoukkue


Vastaus #17 : 05.09.2006 klo 15:43:38

No siis mä täytän tänä vuonna 16, eli oon syntyny 1990 -luvulla. Urheilusta tykkäilen paljon, ja jalkapallon ja jääkiekon MM-kisat täytyy aina seurata. Jääkiekon suosikki maa on ehdottomasti SUOMI! mikäs muukaan. ja jalkapallossa kannattelen monia maita. Eniten pidän Ranskasta, Potugalista ja Englannista. Muut on ihan hyviä ja tykkäilen, paitsi Saksa ja Ruotsi. En vaan voi sietää.
Pitäisköhän mun kertoa jotain olennaista musta? Tykkäilen olla kavereitten kanssa vapaa-ajalla. Talvella sitten lumilautailen silloin tällöin kun jaksaa. Ei se mikään himoharrastus ole. Mutta hauskaa se on. Sählyäkin tykkään pelata vapaa-ajalla ja koulussa, milloin vaan ikinä on mahdollista. Jalkapalloakin on hauska pelata ihan vaan kaveriporukalla.
Kotona sitten aina välillä rauhottua ja olla vaan yksin ja miettiä kaikkea ja olla koneella ja olla vaan. sekin on hauskaa kun ei ajattele että se on tylsää, mutta ketä oikeesti kiinnostaa :D -eei ketään. Nähdään.

Niin ja täytyyhän mun mainita vielä aivan mahtava sarja, Prison Break. ;) hmm. mistäköhän mun nikki on peräsin? Sarjassa on mahtava juoni, mahtavat näyttelijät ja etenkin (kuvassa) "Fish", jolla on samantyylinen sulattava jääkatse kuin Zidanella ;)

ei vittu  :keskari: >:( :keskari:
ensijokolmas

Poissa Poissa


Vastaus #18 : 05.09.2006 klo 17:17:53

Olen tässä parhaani mukaan yrittänyt kaverin tyttöystävää kouluttaa, mutta näyttää silti siltä että ko. henkilön tarkoituksena on väijyä huominen ottelu stadikalla Kristiinan paita päällä. Jos huomenna ehdin vielä nähdä niin pistän parhaani peliin.. kehtaisikohan hyvän asian puolesta mätkäistä naista? ::)
Ricky Rocket

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Los Búhos Reales


Vastaus #19 : 05.09.2006 klo 17:35:42

Olen tässä parhaani mukaan yrittänyt kaverin tyttöystävää kouluttaa, mutta näyttää silti siltä että ko. henkilön tarkoituksena on väijyä huominen ottelu stadikalla Kristiinan paita päällä. Jos huomenna ehdin vielä nähdä niin pistän parhaani peliin.. kehtaisikohan hyvän asian puolesta mätkäistä naista? ::)
Hierot ämmää munalla niin eiköhän opi..  >:(
ensijokolmas

Poissa Poissa


Vastaus #20 : 05.09.2006 klo 17:38:20

Hierot ämmää munalla niin eiköhän opi..  >:(

Pistetään korvan taakse.

Siellähän se suurin aukko tuntuu olevan.
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907


Vastaus #21 : 05.09.2006 klo 17:56:22

Mitä vittua?

Tunnen sääliä ja myötähäpeää samaan aikaan  :keskari: :keskari: :-[ :-[
Achilles

Poissa Poissa


Vastaus #22 : 05.09.2006 klo 18:02:55

Demille siitä että ovat poistaneet spämminickini Alas
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907


Vastaus #23 : 05.09.2006 klo 18:04:11

Demille siitä että ovat poistaneet spämminickini Alas

Sama  :keskari:
magpies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SalPa, Newcastle


Vastaus #24 : 05.09.2006 klo 18:08:42

Kaikki Crisu-fanit B-20 katsomoon  ;D

 
Sivuja: [1] 2 3
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa