FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.11.2024 klo 18:57:56 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 14 [15] 16 ... 19

Kirjoittaja Aihe: Jasin Assehnoun - Vejle BK (lainalla Volosissa)  (Luettu 172131 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Turvatarkastus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dimitar Berbatov

Vastaus #350 : 14.09.2022 klo 19:35:24

Passi pois ja topik lukkoon.
Ja näin! >:(
Julkea bulbul

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU (JJK)

Vastaus #351 : 14.09.2022 klo 20:35:49

Ehdottomasti jatkossa, jos seuraavan reilun 110 vuoden aikana päästään toistekin kisoihin, joukkueeseen on otettava mukaan pelaajat, jotka vielä pohtivat, mitä maata edustavat, jotta lopettaisivat jahkailun. Ja jos heille ei ole pelipaikkaa ryhmityksessä, ryhmitystä voi aina muuttaa.
Kim Suomisen ponnari

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit

Vastaus #352 : 14.09.2022 klo 20:47:53

Ehdottomasti jatkossa, jos seuraavan reilun 110 vuoden aikana päästään toistekin kisoihin, joukkueeseen on otettava mukaan pelaajat, jotka vielä pohtivat, mitä maata edustavat, jotta lopettaisivat jahkailun.

Yhtään sen enempää persuilematta, on taas hyvä muistaa tämän kauden Veikkausliigan läpimurtopelaajan taannoiset kommentit:

Uutinen
Kosovolaistaustainen Sadiku on noussut poikamaajoukkueitten kautta tänä vuonna jo Suomen U21-maajoukkueeseen ja edustustehtävien suhteen tavoitteet ovat selvät.

– Kosovon U21-koutsi oli soittanut minulle ja halunnut minua tosi paljon sinne. Ja sitten oli jotain huhuja A-maajoukkueestakin.

– En kuitenkaan halua mennä sinne. Koen kuuluvani Suomen maajoukkueeseen. Olen kuitenkin täällä kasvanut, tehnyt täällä duunini, nukkunut ja syönyt Suomessa. Haluaisin edustaa tätä maata, Sadiku sanoo.

Taustaansa Sadiku ei kuitenkaan unohda tai siitä luovu.

– Se on totta kai minulle tosi iso juttu, että olen kosovolainen. Esimerkiksi kaikki minun kulttuuriset asiani menevät enemmän Kosovoon.

Jokainen tehkööt elämällään miten haluaa ja jokaisella meillä sydän ja pääkoppa toimivat eri tavoin, mutta niin karun loogiselta kuin se kuulostaakin niin aina olisi ihan kiva antaa ns. takaisin sille (jalkapallo)järjestelmälle joka on siihenastista harrastustasi/työtäsi monet vuodet tukenut.
Säämies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & Huuhkajat

Vastaus #353 : 14.09.2022 klo 20:56:15

Jokainen tehkööt elämällään miten haluaa ja jokaisella meillä sydän ja pääkoppa toimivat eri tavoin, mutta niin karun loogiselta kuin se kuulostaakin niin aina olisi ihan kiva antaa ns. takaisin sille (jalkapallo)järjestelmälle joka on siihenastista harrastustasi/työtäsi monet vuodet tukenut.

Tämä. Maajoukkueeseen ei pitäisi olla mitään asiaa, jos pelaajasta ei ole tullut siirtokorvausta Suomeen. Ilmaiseksi siirtyneet ja ulkomaisiin akatemioihin junnuna lähteneet bänniin. Akatemioihin lähteneet bänniin varmuuden vuoksi, koska ei kyllä vaikuta siltä, että kotimaa kiinnostaa ja siirtokorvaus yleensä pieni.
insignificance

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GrIFK, lähikentät ja luomufutis

Vastaus #354 : 14.09.2022 klo 20:58:44

Toivottavasti pelaisi vielä joskus Suomen paidassa. Kanervan jälkeen joku Ronald Koeman saattaa hyvinkin löytää käyttöä, olettaen ettei siinä vaiheessa ole vielä pelannut Marokon matseja.
Tuhoaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meidän Maajoukkueet, HJK, ACH

Vastaus #355 : 14.09.2022 klo 21:07:18

En ole kaksoiskansalainen, mutta olen ymmärtänyt, että voivat olla molemmista kansalaisuuksista ylpeitä ja siten molemmat maajoukkueet voisi kiinnostaa. Joten siinä mielessä ovien sulkeminen ihan turhaa Suomen puolelta.

Sama. Ei varmasti ole helppoja päätöksiä nuorelle kaverille. Jos ovet Marokon jengiin ei aukene ja taso riittää Suomeen, niin tervetuloa myöhemmin uudelleen.
Corto Maltese

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taitava / tekninen jalkapallo

Vastaus #356 : 15.09.2022 klo 01:04:28

Sama. Ei varmasti ole helppoja päätöksiä nuorelle kaverille. Jos ovet Marokon jengiin ei aukene ja taso riittää Suomeen, niin tervetuloa myöhemmin uudelleen.

Samaa mieltä. Katsotaan miten käy…
Karvakorva2

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mikkelin Palloilijat

Vastaus #357 : 15.09.2022 klo 07:51:12

Nämä FIFA:n sallimat kaksoisedustusveivaukset ovat inhottavia, ei olla futiksenkaan puolella kaukana Qatarin käsipallomaajoukkueesta. Viimeistään U21-maajoukkueessa lyötävä edustus lukkoon ja sen kanssa pelaajan on sitten elettävä. Tämä henkilökohtaisena mielipiteenä, josta läpeensä korruptoitunut maailmanlaajuinen lajin kattojärjestö välittää olemattomasti.

Jasinilla on tämä mahdollisuus veivaukseen ja hän käytti sitä kertomiensa syiden takia. Mitään väärää hän ei ole tehnyt, joten päätöstä on kunnioitettava vaikka kovasti harmittaakin. Toivottavasti nuori mies saa laitettua kaiken peliin Hollannin kentillä tavoitellessaan Marokon maajoukkuepaikkaa. Ja edelleenkin hän on hieno esimerkki kotimaisille junioreille, että kyllä täältä pääsee ammattilaiseksi Keski-Eurooppaan kun on riittävän kova halu tavoitella unelmaansa Ylos

Korjaus, lisäys: Kun omistan vain yhden passin, niin en luonnollisesti osaa kuvitella millaisia ajatuksia maajoukkuevalintaansa pohtivien pelaajien mielessä liikkuu päätöstä miettiessään. Sen takia on on helppo ajatella kaksoisedustuksenkin osalta mustavalkoisesti. Jasinin tapauksessa hän ei ainakaan sortunut oppurtunismiin valinnassaan. Paikka Suomen maajoukkueessa olisi varmaan auennut helpommin kuin Marokon.
« Viimeksi muokattu: 15.09.2022 klo 08:22:04 kirjoittanut Karvakorva2 »
Kroatian Pele

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #358 : 15.09.2022 klo 08:10:24

Yhtään sen enempää persuilematta, on taas hyvä muistaa tämän kauden Veikkausliigan läpimurtopelaajan taannoiset kommentit:

Uutinen
Kosovolaistaustainen Sadiku on noussut poikamaajoukkueitten kautta tänä vuonna jo Suomen U21-maajoukkueeseen ja edustustehtävien suhteen tavoitteet ovat selvät.

– Kosovon U21-koutsi oli soittanut minulle ja halunnut minua tosi paljon sinne. Ja sitten oli jotain huhuja A-maajoukkueestakin.

– En kuitenkaan halua mennä sinne. Koen kuuluvani Suomen maajoukkueeseen. Olen kuitenkin täällä kasvanut, tehnyt täällä duunini, nukkunut ja syönyt Suomessa. Haluaisin edustaa tätä maata, Sadiku sanoo.

Taustaansa Sadiku ei kuitenkaan unohda tai siitä luovu.

– Se on totta kai minulle tosi iso juttu, että olen kosovolainen. Esimerkiksi kaikki minun kulttuuriset asiani menevät enemmän Kosovoon.

Niin olis. Valitettavasti pelaajien seurauskollisuus on kai nykyään mahdottomuus ja yksi syy siihen on seurojen pelaajauskollisuuden katoaminen. Helsinkiin hankitaan pelaajat Turusta, vaikka omia olis tulossa pilvin pimein. Turkuun hankitaan Espanjasta ja Ouluun mistä vaan, kun halvalla saa.

Jassinin päätökseen, maauskollisuuteen, tuskin vaikuttaa talous kuten yleensä seuravalintoihin, mutta ymmärrän sun huolen. Hän tuntee kuitenkin asian nyt näin, niin ei siinä mitään.
Sauron

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Tsingis Khan

Vastaus #359 : 17.09.2022 klo 19:15:14

Harmi homma, mutta a) tuskin valtava menetys Huuhkajille ja b) jos sattuisi olemaankin, niin kiva nähdä suomalais- ja espoolaisväriä arvokisoissa myös muissa joukkueissa.
Vahva eri tähän. Niin kauan kuin Suomi on futiksen höyhensarjalainen menetetyt lahjakkuudet aiheuttavat pelkkää vitutusta.
Corto Maltese

Poissa Poissa

Vastaus #360 : 18.09.2022 klo 15:14:05

Vahva eri tähän. Niin kauan kuin Suomi on futiksen höyhensarjalainen menetetyt lahjakkuudet aiheuttavat pelkkää vitutusta.

Juuri näin ! Jasin oli teknisesti taitava pelaaja. Niitä meillä ei ole liikaa ja kuten esim Skytän kanssa nähdään niin oletetut hyvät valmiudet eivät välttämättä vie kovin pitkälle.
Edmundo

Paikalla Paikalla

Vastaus #361 : 18.09.2022 klo 15:20:10

Jasinin vahvuuksiin kuuluu myös hyvä laukaus sekä liikkuvaan että liikkumattomaan palloon, mikä ei sekään ole liian yleistä suomalaispelaajilla.
Julkea bulbul

Poissa Poissa

Vastaus #362 : 18.09.2022 klo 15:22:34

Juuri näin ! Jasin oli teknisesti taitava pelaaja. Niitä meillä ei ole liikaa ja kuten esim Skytän kanssa nähdään niin oletetut hyvät valmiudet eivät välttämättä vie kovin pitkälle.

Skyttä-vertaus ei oikein auennut. ???
Corto Maltese

Poissa Poissa

Vastaus #363 : 19.09.2022 klo 03:22:24

Skyttä-vertaus ei oikein auennut. ???

Toulousessa ei lainkaan peliaikaa. Nyt kokeillaan sitten muualla…
Julkea bulbul

Poissa Poissa

Vastaus #364 : 19.09.2022 klo 06:58:27

Eli siis mainitset teknisesti hyvänä pelaajana ja sellaisen, joita ei kannattaisi hukata Jasinin, joka Naatanin ikäisenä löi itsensä läpi Veikkausliigassa ja on nyt pelannut yhden hyvän kauden Hollannin kakkostasolla ja päässyt rotaatioon Eredivisiessä. Skyttä puolestaan löi itsensä läpi kolme vuotta sitten Veikkausliigassa ja vaikean, loukkaantumisen sävyttämän viime kauden jälkeen on kuitenkin nyt avauksen pelaaja ihan varteenotettavassa pääsarjassa. En siis ymmärrä vertausta oletetuista hyvistä valmiuksista, jotka eivät ole vieneet kovin pitkälle, kun ovat jo vieneet selvästi suunnilleen yhtä pitkälle kuin Jasinin, mutta nuorempana.
Vin Diesel

Poissa Poissa

Vastaus #365 : 19.09.2022 klo 07:41:00

Tämä. Maajoukkueeseen ei pitäisi olla mitään asiaa, jos pelaajasta ei ole tullut siirtokorvausta Suomeen. Ilmaiseksi siirtyneet ja ulkomaisiin akatemioihin junnuna lähteneet bänniin. Akatemioihin lähteneet bänniin varmuuden vuoksi, koska ei kyllä vaikuta siltä, että kotimaa kiinnostaa ja siirtokorvaus yleensä pieni.

Vain sopimuksettomat nuoret siirtyvät ilmaiseksi (edes akatemioihin) ja tuolloinkin yleensä ainakin kasvattajaraha pyritään saamaan. Akatemioidenkin siirtokorvaukset voivat olla suomalaisessa mittakaavassa merkittäviä ja jatkomyyntiprosentitkin yleensä neuvotellaan kohdilleen - sikäli olet asiassa väärässä. Akatemioihin siirtyvät hakevat parempaa arkea ja kovempaa kilpailua. Se mikä on oikea tie on kuitenkin hyvin yksilöllistä.
Comfort

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ManU, Suomi

Vastaus #366 : 19.09.2022 klo 08:00:54

No nyt saa sitä peliaikaa ja ihan avauksen paikka. Tästä hyötyvät sekä Toulouse, että Skyttä. Ei mitään järkeä odotella peliaikaa vain siksi, että on lupaava pelaaja. Hyvillä otteilla myös muita seuroja kiinnostaa.

Eipä siinä voi mitään, jos ei halua edustaa Suomea. Ei lisää yhtään kiinnostusta seurata Marokon maajoukkueen toimintaa.
Corto Maltese

Poissa Poissa

Vastaus #367 : 26.09.2022 klo 20:42:24

No nyt saa sitä peliaikaa ja ihan avauksen paikka. Tästä hyötyvät sekä Toulouse, että Skyttä. Ei mitään järkeä odotella peliaikaa vain siksi, että on lupaava pelaaja. Hyvillä otteilla myös muita seuroja kiinnostaa.

Eipä siinä voi mitään, jos ei halua edustaa Suomea. Ei lisää yhtään kiinnostusta seurata Marokon maajoukkueen toimintaa.

Tuo Toulouse vaikuttaa nyt melkein menetetyltä mahdollisuudelta. Toivottavasti niin ei kuitenkaan käy. Itse toivoin murtautumista joukkueeseen ja teknisten taitojen kehittymistä osana taitojalkapalloa pelaavaa joukkuetta ja sarjaa. Pelkkä peliaika jossakin ties missä ei kehitä tätä lahjakkuutta siten kuin olisin itse toivonut. Toki lainalla saatava peliaika on tyhjää parempi tilanne..,
Comfort

Poissa Poissa

Vastaus #368 : 27.09.2022 klo 09:17:28

Tuo Toulouse vaikuttaa nyt melkein menetetyltä mahdollisuudelta. Toivottavasti niin ei kuitenkaan käy. Itse toivoin murtautumista joukkueeseen ja teknisten taitojen kehittymistä osana taitojalkapalloa pelaavaa joukkuetta ja sarjaa. Pelkkä peliaika jossakin ties missä ei kehitä tätä lahjakkuutta siten kuin olisin itse toivonut. Toki lainalla saatava peliaika on tyhjää parempi tilanne..,
Tekee Pukit ja paremmassa vireessä takaisin. Aika näyttää.
Comfort

Poissa Poissa

Vastaus #369 : 03.10.2022 klo 13:20:09

Marokon maajoukkuemies pelasi eilen 0-0 tasuripelissä jämäminuutit.
Corto Maltese

Poissa Poissa

Vastaus #370 : 08.10.2022 klo 19:02:54

Näyttää istuvan penkillä taas…
Comfort

Poissa Poissa

Vastaus #371 : 16.10.2022 klo 19:19:42

87min kohdalla peliin mukaan.
Edmundo

Paikalla Paikalla