FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 00:10:32 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8
 
Kirjoittaja Aihe: FC Honka - FC Lahti sunnuntaina 25.7.21 klo 18.30 Tapiolan Urheilupuistossa  (Luettu 17849 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kim Suomisen ponnari

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit


Vastaus #150 : 27.07.2021 klo 12:59:05

En tiiä kui paljon Gestraniuksella on tuossa vaihtoehtoja, jos joku pelaaja ilmoittaa kokeneensa rasistista huutelua.

"No mutku sit jatkossa voi kuka vaan pienen hengähdystauon saamiseksi väittää että kuuli rasistisia huutoja" -vastaulina tulossa 3...2...1...
Utelias Vili

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RB Leipzig


Vastaus #151 : 28.07.2021 klo 14:51:23

Tää on kyl siitä ongelmallinen keissi, et vaikka tuomari, järkkärit ja delegaatti ei oo kuullu rasistista huutelua, niin silti se vaan jää ainoaksi totuudeksi, kun se lehteen on kirjoitettu.
Joku pelaaja on sitä kokenut, niin pahapa sitä vastaan on mitään sanoa.
LahenNjr

Poissa Poissa


Vastaus #152 : 28.07.2021 klo 18:03:45

Tää on kyl siitä ongelmallinen keissi, et vaikka tuomari, järkkärit ja delegaatti ei oo kuullu rasistista huutelua, niin silti se vaan jää ainoaksi totuudeksi, kun se lehteen on kirjoitettu.
Joku pelaaja on sitä kokenut, niin pahapa sitä vastaan on mitään sanoa.

Lehet saa kirjottaa mitä vaan (paskaa)
copa de kybä

Poissa Poissa


Vastaus #153 : 28.07.2021 klo 19:30:41

Koskaan ei ole lahtelaiset mitään tehnyt. Ei vaikka joku kuuli.

Sanottava toki on, että on aika helvetin alhaista väittää kuulleensa rasistisia huutoja joltain joukolta ja sitten kieltäytyä kertomasta, mitä tarkalleen kuuli. Tästä välittyy lähinnä, että haluaa vain mustamaalata tätä porukkaa enkä pitäisi todistusarvoa minkäänlaisena.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #154 : 28.07.2021 klo 20:37:26

Eiks oo kiva ku vanhemmat antaa luvan lähteä isoon kaupunkiin reissaamaan? Toki tuskin kirjoittavat jatkossa lupalappua kun lukevat lehdistä rasistisista ulinoista.
nevö foget kun faija kiukutteli 99, kun luki lehestä meidän pistäneen säpäleiksi TPV:n miljoonan markan mainosaidat. Laskua ei vielä tullut, vaikka lehdessä kerrottiin tekijöiden olevan tiedossa.
Utelias Vili

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RB Leipzig


Vastaus #155 : 29.07.2021 klo 12:36:01

Vedetääs tää keissi yhteen ja mennään eteenpäin.

-Tuomari keskeyttää pelin oikeaoppisesti, kun hänelle on Honkalaisten toimesta kerrottu mahdollisista rasistisista huudoista
-Kuuluttaja kuuluttaa mitä pitääkin
-IS tekee jutun kuulutuksen perusteella että ottelu keskeytetty rasististen huutojen takia

-Otteluvalvoja ei ole kuullut mitään rasistista
-Tuomari ei kuullu mitään rasistista
-Järkkärit ei oo kuullu mitään rasistista
-Kannattajat ei oo huutanu mitään rasistista
-Hongan tummaihoinen pelaaja ei oo kuullu mitään rasistista
-Katsojat ei oo kuullu rasistista huutoa

Tapauksessa jokainen osapuoli on toiminu oikeen, mitään rasistista ei oo huudettu, mutta lopputuloksena lehtijutut missä sisältö on Lahtelaisten rasistiset huudot.
Tuularit lukee jutut ja olettaa että varmastikin jotain n-sanaa huudettu, koska se ei jutusta käy ilmi.

Ja näin, mennää eteenpäi.
Erkki Kantonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc Honka


Vastaus #156 : 29.07.2021 klo 12:54:30

Vedetääs tää keissi yhteen ja mennään eteenpäin.

-
-Järkkärit ei oo kuullu mitään rasistista
-Kannattajat ei oo huutanu mitään rasistista
-Hongan tummaihoinen pelaaja ei oo kuullu mitään rasistista
-Katsojat ei oo kuullu rasistista huutoa

Näistä lisätietoa. Ainut mikä toistaiseksi selvä juttu on se, etteivät päätykatsomon Lahden kannattajat kuulleet omia huutojaan, eikä kenttäkuulutuksia. Mutta ovathan vankilatkin täynnä, omasta mielestään, syyttömiä.
Utelias Vili

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RB Leipzig


Vastaus #157 : 29.07.2021 klo 13:11:20

Näistä lisätietoa.

Otteluvalvojan raportti videoineen.

Linkkiä?
Ei oo missään esillä.
« Viimeksi muokattu: 29.07.2021 klo 13:16:01 kirjoittanut Utelias Vili »
R08

Poissa Poissa


Vastaus #158 : 29.07.2021 klo 13:15:20

Otteluvalvojan raportti videoineen.

Linkkiä?
Kolmeseiska

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček


Vastaus #159 : 29.07.2021 klo 15:39:29

Me paikallaolijat kuulimme ne rasistiset solvaukset, ja tuomarille haistattelut sieltä Lahden kannattajien päätykatsomosta. Ei siis ole kyseessä huhu, tai median keksimä juttu. Myös kenttäkuulutuksessa kerrottiin syy pelin keskeyttämiselle.

Näistä lisätietoa. Ainut mikä toistaiseksi selvä juttu on se, etteivät päätykatsomon Lahden kannattajat kuulleet omia huutojaan, eikä kenttäkuulutuksia. Mutta ovathan vankilatkin täynnä, omasta mielestään, syyttömiä.

Mitä vittua Erkki :D Alas Kyselet itse lisätietoja vaikka olet väitetysti kuullut jotain muttet suostu kertomaan mitä. Tässä tapauksessa suosittelisin ns. painumaan vittuun.
Erkki Kantonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc Honka


Vastaus #160 : 29.07.2021 klo 15:45:07

Mitä vittua Erkki :D Alas Kyselet itse lisätietoja vaikka olet väitetysti kuullut jotain muttet suostu kertomaan mitä. Tässä tapauksessa suosittelisin ns. painumaan vittuun.
Jos median aiheuttama mainehaitta koetaan pahaksi, kuten erään "tölkkejä" kannattavan viesteistä ymmärsin (katso yllä), kannattaisi miettiä mitä suustaan päästää. Kun Lahden joukkue ja valmentaja ovat tällä kaudella ihan kilpailukykyisiä, niin miksi ei keskitytä oman joukkueen kannattamiseen törkeyksien huutelun sijaan? Hyvää päivän jatkoa sinullekin!
Kolmeseiska

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček


Vastaus #161 : 29.07.2021 klo 15:54:40

No kerro nyt sitten mitä rasistisia huuteluita sä olet kuullut, kun kukaan muu ei näitä ole tainnut kuulla kuin sinä.
Neljän tähe kusilaarihuhu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS ilman JaatisNivaa.


Vastaus #162 : 30.07.2021 klo 06:33:00

No kerro nyt sitten mitä rasistisia huuteluita sä olet kuullut, kun kukaan muu ei näitä ole tainnut kuulla kuin sinä.

https://www.iltalehti.fi/veikkausliiga/a/e93cf631-f2b2-4638-8277-7ff96f89c82a

Räisänen ei ota kantaa huutelujen laatuun, mutta toteaa, että tapahtumia on ollut.

– Tapaus ylittää kurinpidon prosessikynnyksen

Ia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor


Vastaus #163 : 30.07.2021 klo 11:51:42

https://www.iltalehti.fi/veikkausliiga/a/e93cf631-f2b2-4638-8277-7ff96f89c82a

Räisänen ei ota kantaa huutelujen laatuun, mutta toteaa, että tapahtumia on ollut.

– Tapaus ylittää kurinpidon prosessikynnyksen



Veikkaan, että tulossa on samanlainen nahkapäätös kuin viime kaudella KTP - KPV ottelussa, että kukaan ei ole kuullut mitään rasistista, mutta sakko tulee lopulta tuomarille huutamisesta.

Ja pakko sanoa, että olen hyvin pettynyt nimimerkkiin Erkki Kantonen. Ei näin!
Erkki Kantonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc Honka


Vastaus #164 : 30.07.2021 klo 14:43:00

Veikkaan, että tulossa on samanlainen nahkapäätös kuin viime kaudella KTP - KPV ottelussa, että kukaan ei ole kuullut mitään rasistista, mutta sakko tulee lopulta tuomarille huutamisesta.

Ja pakko sanoa, että olen hyvin pettynyt nimimerkkiin Erkki Kantonen. Ei näin!
Minua eivät ihan hirveästi kiinnosta tunteesi, ja olen muutenkin sitä mieltä, että keskustelu edellä pyörii liikaa minun, ihan tavallisen rivikannattajan, ympärillä. Sen sijaan pitäisi puhua itse pelistä, ja/tai katsomotapahtumista.
Mielestäni on hyvä että asia tutkitaan. Jos mitään ei tapahtunut, niin sehän sitten selviää selvityksen lopputuloksessa. Mielenkiintoista että tunnut tietävän jo lopputuloksenkin, itse en vielä lähtisi keskeneräistä asiaa naulaamaan.
Kolmeseiska

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček


Vastaus #165 : 30.07.2021 klo 14:48:31

Jos mitään ei tapahtunut

Miten helvetissä sä voit kirjoittaa näin kun olet itse kuullut ne rasistiset huudot? :D

Ja pakko sanoa, että olen hyvin pettynyt nimimerkkiin Erkki Kantonen. Ei näin!

Sama. Surkea esitys.
Ia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor


Vastaus #166 : 30.07.2021 klo 14:51:46

Minua eivät ihan hirveästi kiinnosta tunteesi, ja olen muutenkin sitä mieltä, että keskustelu edellä pyörii liikaa minun, ihan tavallisen rivikannattajan, ympärillä. Sen sijaan pitäisi puhua itse pelistä, ja/tai katsomotapahtumista.
Mielestäni on hyvä että asia tutkitaan. Jos mitään ei tapahtunut, niin sehän sitten selviää selvityksen lopputuloksessa. Mielenkiintoista että tunnut tietävän jo lopputuloksenkin, itse en vielä lähtisi keskeneräistä asiaa naulaamaan.

No kai sinä olet keskiössä, jos olet ainoa, joka on kuullut niitä rasistisia huutoja.
Erkki Kantonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc Honka


Vastaus #167 : 30.07.2021 klo 14:55:44

Miten helvetissä sä voit kirjoittaa näin kun olet itse kuullut ne rasistiset huudot? :D

Sama. Surkea esitys.
Odotellaan nyt ihan rauhassa sen selvityksen lopputulosta. Syyttömillä ei varmaan ole mitään aihetta pelkoon.
Tekemäsi arvio kirjoittamisestani ei kiinnosta.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #168 : 30.07.2021 klo 16:43:12

Nyt Kantonen korkki kiinni
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg


Vastaus #169 : 30.07.2021 klo 19:15:51

Espoossahan oli kotikannattajien toimesta koko ottelun ajan seksuaalisuuteen kohdistuvaa kiusaamista Regueroa kohtaan.
Neljän tähe kusilaarihuhu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS ilman JaatisNivaa.


Vastaus #170 : 30.07.2021 klo 23:46:35

Espoossahan oli kotikannattajien toimesta koko ottelun ajan seksuaalisuuteen kohdistuvaa kiusaamista Regueroa kohtaan.

Puhu mitä osaat mutta lahtelaiset eivät osaa kannattaa.

Älä lausu Regueron, jumalan nimeä turhaan!
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg


Vastaus #171 : 23.08.2021 klo 14:30:12

https://www.palloliitto.fi/jalkapallouutiset/fc-lahdelle-sakkoja-turvallisuusmaaraysten-rikkomisesta

Ei rasistista huutelua mutta herjaavaa ja epäasiallista käytöstä.
Kolmeseiska

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček


Vastaus #172 : 23.08.2021 klo 14:56:54

Me paikallaolijat kuulimme ne rasistiset solvaukset, ja tuomarille haistattelut sieltä Lahden kannattajien päätykatsomosta. Ei siis ole kyseessä huhu, tai median keksimä juttu. Myös kenttäkuulutuksessa kerrottiin syy pelin keskeyttämiselle.

Tuus ny Erkki ite kertoo miten tää meni. :D
Johtaja Calu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Eemeli Virta


Vastaus #173 : 23.08.2021 klo 16:13:14

https://www.palloliitto.fi/jalkapallouutiset/fc-lahdelle-sakkoja-turvallisuusmaaraysten-rikkomisesta

Ei rasistista huutelua mutta herjaavaa ja epäasiallista käytöstä.

Ei saatana :D Alas

Naurettavimmat sakot koskaan.

"Epäasiallinen" käytös ja 1000e sakko.
LahenNjr

Poissa Poissa


Vastaus #174 : 23.08.2021 klo 16:14:16

Palloliitto voi taas haistaa kuuluisaa

 
Sivuja: 1 ... 6 [7] 8
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa