FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
31.10.2024 klo 19:31:02 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 201 [202]

Kirjoittaja Aihe: Teemu Pukki - Minnesota United FC  (Luettu 1409253 kertaa)
2 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Kiitaja

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: FC Lahti, SM

Vastaus #5025 : tänään kello 12:31:38

Mua vituttaa Aki Riihilahden kommentti ”Luulen, että meille käy kaikissa keskusteluissa ihan hyvin. Ihmiset lopulta tekevät itse päätöksensä. En ota kantaa KTP:hen.”

Vaikka olisi totta, niin tuo tuntuu jotenkin ylimieliseltä kun olisi ennemminkin pitänyt jo tässä välissä puolustaa Teemun päätöstä tulla HJK:hon (vedota perheen asuinpaikkaan tms.). Toki Ari Virtanen sen tuossa sanoikin jo selvästi ja vaikea yhdestä lausereferaatista sanoa miten asiasta juttelivat.

Minkä ihmeen takia Ägän pitäisi antaa jotain "Kyllä Teemun kannattaisi tulla Klubiin eikä ajella jonnekkin Kotkaan"-tyylisiä kommentteja?
supstanssi

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Mites MyPa? Ai voitti?

Vastaus #5026 : tänään kello 12:33:05

Toisaalta, Pukin myötä Kotka voisi mennä nyky-HJK:sta ohi. Olisiko se pitkällä tähtäimellä vastuullista toimintaa suomifutiksen kannalta että lippulaiva painuisi meren pohjaan. Kyllähän HJK pelillisesti enemmän tarvitsisi Pukkia ollakseen kilpailukykyinen Veikkausliigassa, vaikka Massi-Ägä kierteleekin asian ympärillä.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 12:41:49 kirjoittanut supstanssi »
Villahousu

Poissa Poissa

Vastaus #5027 : tänään kello 13:06:39

Minkä ihmeen takia Ägän pitäisi antaa jotain "Kyllä Teemun kannattaisi tulla Klubiin eikä ajella jonnekkin Kotkaan"-tyylisiä kommentteja?

Koska Teemu Pukin seuraava seura päätetään koko Suomen kattavalla kansanäänestyksellä, ja kyseessä ei missään tapauksessa ole Pukin (ja perheensä) henkilökohtainen päätös Ylos. Ägä jätti tärkeän sauman saada ääniä käyttämättä Alas

Sivuja: 1 ... 201 [202]

Siirry: