Kausari
Poissa
|
|
Vastaus #1375 : 12.09.2022 klo 20:16:31 |
|
Mikä päivä ja mihin aikaan?
|
|
|
|
honkala
Poissa
Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija
|
|
Vastaus #1376 : 12.09.2022 klo 20:24:16 |
|
Ei mitään hajua.
|
|
|
|
M. Deianov
Poissa
|
|
Vastaus #1377 : 12.09.2022 klo 20:47:59 |
|
Tulee näköjään sentään Jimiltä koko kansalle vastaanottimiin
|
|
|
|
Kankea puolustaja
Poissa
|
|
Vastaus #1378 : 13.09.2022 klo 07:18:33 |
|
Varmasti hieno juhla kun 1312 ihmistä istuu tyhjällä olympiastadionilla.
|
|
|
|
Chief Innanen
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat
|
|
Vastaus #1379 : 13.09.2022 klo 08:09:19 |
|
Varmasti hieno juhla kun 1312 ihmistä istuu tyhjällä olympiastadionilla.
Ei mikään ihme kun muutama tuhat ylipäätään tietää milloin pelataan, missä pelataan, ketkä pelaavat, miten liput hankitaan ja muut perusasiat. Salainen yksityistilaisuus, josta ei juurikaan tiedoteta.
|
|
|
|
JoenDoe
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Honka
|
|
Vastaus #1380 : 13.09.2022 klo 10:41:02 |
|
Ei mikään ihme kun muutama tuhat ylipäätään tietää milloin pelataan, missä pelataan, ketkä pelaavat, miten liput hankitaan ja muut perusasiat. Salainen yksityistilaisuus, josta ei juurikaan tiedoteta.
Kyllä se syy on vain se että ketään ei kiinnosta.
|
|
|
|
Koppipelaaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Kups
|
|
Vastaus #1381 : 13.09.2022 klo 11:55:26 |
|
Interiä näyttäisi hieman kiinnostavan.
|
|
|
|
Anorok
Poissa
|
|
Vastaus #1382 : 13.09.2022 klo 14:02:07 |
|
Tunter Irku vie. Kupponen keskittyy liigaan.
|
|
|
|
Ameobi
Poissa
Suosikkijoukkue: Futis
|
|
Vastaus #1383 : 13.09.2022 klo 16:03:39 |
|
KuPS saisi viedä, niin saataisiin europaikasta vähän lisää tappelua viimeisiin liigaotteluihin.
|
|
|
|
|
Kausari
Poissa
|
|
Vastaus #1385 : 13.09.2022 klo 19:40:50 |
|
Facesssa tuli just mainos vastaan. Matsi on näköjään lauantaina klo 16.00 Stadikalla.
|
|
|
|
CptCannon
Poissa
Suosikkijoukkue: Arousal Carousel Oulu, palloton liike
|
|
Vastaus #1386 : 14.09.2022 klo 05:13:28 |
|
Facesssa tuli just mainos vastaan. Matsi on näköjään lauantaina klo 16.00 Stadikalla.
Eläkeläisille suunnattu mainonta siis kunnossa Mitenkäs muut ikäryhmät?
|
|
|
|
Kausari
Poissa
|
|
Vastaus #1387 : 14.09.2022 klo 07:34:01 |
|
Eläkeläisille suunnattu mainonta siis kunnossa Mitenkäs muut ikäryhmät? Täällä FF2 tulee vastaan nikotiinipurkkaa jne, mutta onko koskaan tullut vastaan jalkapalloon liittyviä mainoksia
|
|
|
|
HNV
Poissa
Suosikkijoukkue: Tuplamestarit 2024
|
|
Vastaus #1388 : 14.09.2022 klo 08:10:49 |
|
Tappara-HIFK-kendoilumainos sentään sopivasti tuohon alas. Enkä oo kendosivuilla käyny
|
|
|
|
tre guru
Poissa
Suosikkijoukkue: Metsäkansan Kanto, Nakhon Sawan FC
|
|
Vastaus #1389 : 14.09.2022 klo 08:24:13 |
|
Eläkeläisille suunnattu mainonta siis kunnossa Mitenkäs muut ikäryhmät? Keski-ikäiset huomioitu twitterissä päivittäin parilla kolmella twiitillä viikon ajan.
|
|
|
|
rissas-olli
Poissa
|
|
Vastaus #1390 : 14.09.2022 klo 10:05:57 |
|
Olishan tuo mielenkiintoista jollakin porttikyselyllä selvittää, kuinka moni katsojista ei kuulu kummankaan joukkueen varsinaisiin kannattajiin, vaan tulevat seuraamaan kotimaisen jalkapallon huipputapahtumaa riippumatta ketä loppuottelussa pelaa.
|
|
|
|
Bockwurst
Poissa
Suosikkijoukkue: 1923
|
|
Vastaus #1391 : 14.09.2022 klo 11:09:33 |
|
Tällä olisi paikkansa kevätkilpailuna, jonka voittajalle on vielä tarjolla samalle kesälle europaikka. Nyt tämä vain vie turhan monta hyvää pelipäivää kesältä.
Eri. Kyllä euroopassa pelaavalla joukkueella tulee olla aikaa valmistautua europeleihin enemmän kuin muutama kuukausi. Europeleillä tuppaa olemaan niin iso vaikutus esim. pelaajahankinnoissa ja taloudellisissa asioissa (paljon investoidaan pelaajabudjettiin jne.)
|
|
|
|
Jalitsumies
Poissa
Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni
|
|
Vastaus #1392 : 14.09.2022 klo 11:15:02 |
|
Ei mikään ihme kun muutama tuhat ylipäätään tietää milloin pelataan, missä pelataan, ketkä pelaavat, miten liput hankitaan ja muut perusasiat. Salainen yksityistilaisuus, josta ei juurikaan tiedoteta.
En kyllä itsekään tiennyt että tämä matsi pelataan tänään ennen kuin avasin sattumalta KuPSin kausitopicin. Mikö vitun järki pelata tuo matsi ylisuurella yleisurheilustadionilla? Paljon hauskempaa olisi pelata jommankumman finalistin kotiotteluna. Never forget Ilveksen Maarianhamina-away ja mestaruusjuhlat laivassa
|
|
|
|
Cinnamon
Poissa
|
|
Vastaus #1393 : 14.09.2022 klo 11:23:16 |
|
Keski-ikäiset huomioitu twitterissä päivittäin parilla kolmella twiitillä viikon ajan.
Minä kun en markkinoinnista mitään ymmärrrä, niin kertokaa nyt tyhmälle (varmaankin boomerille) miten tätä pitäisi markkinoida? Itse seuraan - useita sanomalehtiä ja aikakauslehtiä paperisina, diginä ja nettisivujen kautta - twitteriä - facea - instaa - radiota, tv:tä - monenlaisia jalkapalloaiheisia nettisivuja (eri seuroja, veikkausliiga, ampparit, palloliitto, futisforum) Ja olen törmännyt Suomen Cup informaatioon lähes päivittäin ja hakematta. Cup-finaalin päiväkin on ollut tiedossa jo viikkokausia. Eli ihan vilpittömästi kysyn mistä ne jotka eivät ole tietoa saaneet haluaisivat sen saada eli mitä kanavia pitäisi tuohon lisätä? Ja korostan, kysymys on ihan vilpitön. e. Ja näkyypä täällä stadissa kadunlaita- ja pysäkkimainoksetkin pyörivän…
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.09.2022 klo 16:18:01 kirjoittanut Cinnamon »
|
|
|
|
|
Tiksa
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat
|
|
Vastaus #1394 : 14.09.2022 klo 17:01:25 |
|
Minä kun en markkinoinnista mitään ymmärrrä, niin kertokaa nyt tyhmälle (varmaankin boomerille) miten tätä pitäisi markkinoida?
Itse seuraan <kilometrin pituinen lista>
Ja siinä se pointti ehkä olikin, että sä seuraat mediaa laajasti niin kuin "vanhoina hyvinä aikoina", joten eiköhän sieltä joku mainos osu. Mitä nuorempiiin ja digitalisoituneempiin sukupolviin mennään, niin sitä fokusoituneempaa on median kulutus. Ja sitä hankalampaa niihin kupliin on osua "vahingossa". Anteeksi nyt vaan tätä lukevat palloliittolaiset, mutta teidän markkinointiosastolla on myös ihan osaamisvajetta sosiaalisen median markkinoinnissa. Esim. Facessa, Twitterissä ja Instassa Jalkapallon Suomen Cupilla on hyvin aktiinen tili, joka tuottaa paljon ihan uniikkia sisältöä: esim. tänään kummankin joukkueen videoanalyytikkojen haastattelut! Ja nämä postaukset saavat kymmenkunta peukkua ja pari jakoa. Instassa parisataa katselukertaa. TikTokia en viitsi katsoa, kun en ole kohderyhmää. Nuo määrät eivät vaan riitä. Muuten, odottaako Härisön la-aamuun asti ennen kuin matsitopikki avataan?
|
|
|
|
Cinnamon
Poissa
|
|
Vastaus #1395 : 14.09.2022 klo 17:11:55 |
|
Ja siinä se pointti ehkä olikin, että sä seuraat mediaa laajasti niin kuin "vanhoina hyvinä aikoina", joten eiköhän sieltä joku mainos osu. Mitä nuorempiiin ja digitalisoituneempiin sukupolviin mennään, niin sitä fokusoituneempaa on median kulutus. Ja sitä hankalampaa niihin kupliin on osua "vahingossa".
Anteeksi nyt vaan tätä lukevat palloliittolaiset, mutta teidän markkinointiosastolla on myös ihan osaamisvajetta sosiaalisen median markkinoinnissa. Esim. Facessa, Twitterissä ja Instassa Jalkapallon Suomen Cupilla on hyvin aktiinen tili, joka tuottaa paljon ihan uniikkia sisältöä: esim. tänään kummankin joukkueen videoanalyytikkojen haastattelut! Ja nämä postaukset saavat kymmenkunta peukkua ja pari jakoa. Instassa parisataa katselukertaa. TikTokia en viitsi katsoa, kun en ole kohderyhmää. Nuo määrät eivät vaan riitä.
Muuten, odottaako Härisön la-aamuun asti ennen kuin matsitopikki avataan?
Ymmärrän pointtisi. Mutta vieläkään en ymmärrä että minkä kanavan kautta tämä digitalisoitunut sukupolvi sitä markkinointia odottaa jos mikään edellämainituista ei osu? Miten se pitäisi tehdä jotta viesti tavoittaisi heidät? Kyselee utelias ja tietämätön boomeri
|
|
|
|
Kausari
Poissa
|
|
Vastaus #1396 : 14.09.2022 klo 17:22:33 |
|
Ymmärrän pointtisi. Mutta vieläkään en ymmärrä että minkä kanavan kautta tämä digitalisoitunut sukupolvi sitä markkinointia odottaa jos mikään edellämainituista ei osu? Miten se pitäisi tehdä jotta viesti tavoittaisi heidät?
Kyselee utelias ja tietämätön boomeri
Ainakin Palloliitolla on kymmenien tuhansien asiakkaiden tiedot tai lupa ottaa vastaan spämmiä. Samoin myös jalkapalloseuroilla, jotka voisivat tehdä yhteistyötä. 100k pelaajaa plus ainakin puoli miljoonaa ihmistä, jotka ovat jollain tavoin lähellä kotimaista jalkapalloa. Nuo Tiksan kerrotut faktat kertoo karua kieltä osaamispuutteesta. Hyvin yksinkertainen asia olisi mainontaa Palloliiton otteluita ja tapahtumia tässä sekä noin 5-10 saitissa, jotka ovat keskittyneet spämmäämään kaikkea jalkapalloon liittyvää.
|
|
|
|
Oranki
Poissa
|
|
Vastaus #1397 : 14.09.2022 klo 17:34:32 |
|
En kyllä itsekään tiennyt että tämä matsi pelataan tänään
Tänään?
|
|
|
|
Chief Innanen
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat
|
|
Vastaus #1398 : 14.09.2022 klo 17:37:52 |
|
Niin ja tuonne saa miltei ilmaisia joukkuelippujakin ostettua, mikä on hyvä yhteishenkeä nostattava opintomatka kunnon puitteisiin niin kuinkakohan hyvin tuokin optio on markkinoitu? Iso stadikka täynnä - tai edes puolillaan - lähialueen joukkueita +kannattajat on täysin eri asia kuin joku 2000 katsojaa.
|
|
|
|
Cinnamon
Poissa
|
|
Vastaus #1399 : 14.09.2022 klo 17:54:18 |
|
Ainakin Palloliitolla on kymmenien tuhansien asiakkaiden tiedot tai lupa ottaa vastaan spämmiä. Samoin myös jalkapalloseuroilla, jotka voisivat tehdä yhteistyötä. 100k pelaajaa plus ainakin puoli miljoonaa ihmistä, jotka ovat jollain tavoin lähellä kotimaista jalkapalloa.
Nuo Tiksan kerrotut faktat kertoo karua kieltä osaamispuutteesta. Hyvin yksinkertainen asia olisi mainontaa Palloliiton otteluita ja tapahtumia tässä sekä noin 5-10 saitissa, jotka ovat keskittyneet spämmäämään kaikkea jalkapalloon liittyvää.
Ymmärtääkseni liitolta tulee sähköpostia aina ennen maaotteluita (ainakin itselleni postia tulee kun olen antanut luvan siihen). Sitä en osaa sanoa kuinka paljon seuroilla on resursseja tällaista markkinointia tehdä, luulen että heillä on omissa duuneissaankin riittävästi. Eli onko siis ymmärrettävä että vanhanaikainen sähköposti on se kanava mitä kautta näitä pitäisi markkinoida tälle digitalisaatioryhmälle? Vai mikä se kanava olisi?
|
|
|
|
|
|