Ymmärrän pointtisi. Mutta vieläkään en ymmärrä että minkä kanavan kautta tämä digitalisoitunut sukupolvi sitä markkinointia odottaa jos mikään edellämainituista ei osu? Miten se pitäisi tehdä jotta viesti tavoittaisi heidät?
Kyselee utelias ja tietämätön boomeri
Kanavat ovat varmaan ihan oikeita, mutta niissä ei osata toimia.
Ei some-markkinointi varsinkaan noin vähän seuratulla tilillä toimi niin, että sinne tehdään kiva postaus ja uniikki video, jonka toivotaan maagisesti näkyvän kaikille.
Jos sitä näkyvyyttä ei osteta suoraan rahalla, niin sitten se pitää saada leviämään muiden tahojen kautta. Edes KuPS tai Inter eivät ole uudelleenjakaneet noita postauksia.
Puhumattakaan sadoista muista jalkapalloseuroista, jotka ovat osallistuneet tähän kilpailuun. Palloliitto sentään on päätilillä retwiitannut pari noista päivityksistä.
Ja toki Palloliiton sähköpostikirjeessä huuhkajiin nimetyistä pelaajista on lopussa pieni maininta cup-finaalistakin, heti siellä personoitujen pelipaitojen jälkeen ennen Volkkarin sähköautomainosta. Jos tämän olisi tarkoitus olla "Koko Suomen yhteinen jalkapallokilpailu!" niin siitä voisi vaikka pistää oman meilinsäkin.