FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 08:01:01 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 12 [13]
 
Kirjoittaja Aihe: HJK - Inter 24.10. klo 18:30 @ Bolt  (Luettu 17963 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Floppi

Poissa Poissa


Vastaus #300 : 24.10.2021 klo 21:44:12

Vähän tänään pääkatsomosta kuultuna ihmetytti Klubipäädyn ääneenkannattajat. Kuulosti siltä, että huudettiin: turkulaisii pelottaa ja jotain turkulaisten vihaamistakin olin kuulevinani.

"Turkulaisii pelottaa kun Klubi on liekeis", muista mahdollisista chanteistä en osaa sanoa. Variaatio "Euroopassa pelottaa..." -rallatuksesta. Ei oma suosikkini kylläkään, mutta en kuulukaan päätyyn.
Interturku

Poissa Poissa


Vastaus #301 : 24.10.2021 klo 21:45:47

Tenho on Kaarinasta, ja Riskit Maskusta.

Kiva oli nähdä KKB kunnossa. Ylos

ginikettu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK (BJK)


Vastaus #302 : 24.10.2021 klo 21:48:35

Oman kokemuksen perusteella HJK:n fanit nyt on näitä, jotka huutelee puolet ajasta jotain Turkuvitsejä oman seuransa kannattamisen sijaan. Omasta mielestäni tosin ihan hauskaa :D
Ei ne nyt kovin suurta osaa ajasta vie jos kerran pari muistetaan mainostaa heseä ja sinappia. Aika samaa se on muuallakin.
Hiiritin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #303 : 24.10.2021 klo 21:53:39

Vähän tänään pääkatsomosta kuultuna ihmetytti Klubipäädyn ääneenkannattajat. Kuulosti siltä, että huudettiin: turkulaisii pelottaa ja jotain turkulaisten vihaamistakin olin kuulevinani. Tajusitteko, että HJK:n molemmat maalit teki turkulainen ja keskuspuolustajista toinen oli Turusta? Kai huutelussa oli sitten jotain sarkasmia/huumoria, joka ei minulle avautunut.

Kyllä kannatuslaulujen sanat ovat juuri se asia, jota kannattaa lukea kirjaimellisesti. Ylos

Klubipäädyn kiskoiltahan ei tunnetusti saa kuin ketsuppia, koska me vihataan sinappia.
Mr. Prick

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs/Arsu; Chelsea/Fulam; QPR/WHU ja tietty Lupi


Vastaus #304 : 24.10.2021 klo 21:54:09

Oman kokemuksen perusteella HJK:n fanit nyt on näitä, jotka huutelee puolet ajasta jotain Turkuvitsejä oman seuransa kannattamisen sijaan. Omasta mielestäni tosin ihan hauskaa :D

Win-win - tilanne.
Objectif Lune

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #305 : 24.10.2021 klo 21:55:54

Vähän tänään pääkatsomosta kuultuna ihmetytti Klubipäädyn ääneenkannattajat. Kuulosti siltä, että huudettiin: turkulaisii pelottaa ja jotain turkulaisten vihaamistakin olin kuulevinani. Tajusitteko, että HJK:n molemmat maalit teki turkulainen ja keskuspuolustajista toinen oli Turusta? Kai huutelussa oli sitten jotain sarkasmia/huumoria, joka ei minulle avautunut.

Toihan on tollasta perus ystävällismielistä kuittailua, jolle varmaan Matti ja Teppokin naureskelis hyvällä mielellä.
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.


Vastaus #306 : 24.10.2021 klo 21:58:43


:D Täähän oli huomattavasti hauskempi yritys kuin se Ilta-Sanomien janarin nolo yritys saada taas huomiota itseensä.
copa de kybä

Poissa Poissa


Vastaus #307 : 24.10.2021 klo 22:08:36

Itse asiassa Inter sai myös melkein toisen tuhannen taalan paikan, mutta oliko se Forsell, joka hämmästyi Kedon suoraan kohti tulleesta matalasta avauksesta, ettei reagoinut aivan terävästi ja pallo karkasi.

Tosiaan tämä oli vielä karmeampi syöttöhassi kuin se maaliin johtanut, mutta onneksi Interin pelaaja ei saanut jatkettua palloa Furuholmille, vaan tältäkin syöttö karkasi. Tämän jälkeenhän Klubi sitten veti lopun matsista pitkää palloa, varmasti syystä.

Ja tosiaan ei se KKB:n ohitetuksi tuleminen kovin hyvältä näyttänyt. Tuntuu, että vaihdosta tullessa muilla laitapakeilla kuin Murillolla on todella vaikeuksia saada juonesta kiinni. Vähän sama kuin Sakselan lahjoittama pilkku edellisessä kohtaamisessa.

 
Sivuja: 1 ... 12 [13]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa