FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.09.2024 klo 08:19:50 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 300 [301] 302 ... 337
 
Kirjoittaja Aihe: Kuopion Palloseura 2022  (Luettu 1271748 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kader

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, KalPa, DFB-Team, VfB, BvB


Vastaus #7500 : 13.09.2022 klo 13:04:23

Olisihan tuo voinut olla 5.10 sijaan 6.10 kun silloin keskiviikkona on KalPa-HIFK. Ei kai sillä mitään väliä olisi ollut kummassa välissä on kaksi vai kolme välipäivää kun edellisenä ja seuraavana sunnuntaina on pelit.

Toki ovat voineet toimistolla muistella että KalPalla yleensä torstaina kotipelit ja yrittäneet väistää keskiviikolle. Tosin voi olla myös että KuPSille vakiintunut keskiviikko kotipelipäiväksi ja siitä halutaan pitää kiinni.

e. Just huomasin että taitaa estää UEFA:n sääntö että valtakunnallisia pelejä ei saa pelata UEFA:n pelin aikaan samassa maassa. :)
« Viimeksi muokattu: 13.09.2022 klo 13:07:45 kirjoittanut Kader »
ARG

Poissa Poissa


Vastaus #7501 : 13.09.2022 klo 13:06:20

Ihme salailua seuralta. Olivat kuulemma käyneet Diogon mukaan padelia pelaamassa, sitä dementia tennistä jossa mailapussi on jätetty tarkoituksella paikalleen. Olisivatkohan Vesileppiksessä pelanneet kun siellä näkyi joku pelaajan oloinen KuPS tamineissa. On siinäkin  vapaa-ajan harrastus olisivat pelanneet vaikka mölkkyä. Kuka idiootti noita keksii.

On sulla pienet ongelmat elämässä jos pelaajien vapaa-ajan tekemiset saa tällaisen reaktion aikaan. Kato peiliin.
elekrepie

Poissa Poissa


Vastaus #7502 : 13.09.2022 klo 13:09:56

Toiset taistelee arvometallista ja ollaan huolissaan jostain jääkorona pelistä kun on yhtä aikaa. Toinen on huolissaan siitä kun pelataan padelia ja kolmas siitä kun toimari on ottanut kaljan. Ei kun kaikki luiskaan!
No eipähän ole isoja murheet kaikilla.
Kader

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, KalPa, DFB-Team, VfB, BvB


Vastaus #7503 : 13.09.2022 klo 13:17:12

Toiset taistelee arvometallista ja ollaan huolissaan jostain jääkorona pelistä kun on yhtä aikaa. Toinen on huolissaan siitä kun pelataan padelia ja kolmas siitä kun toimari on ottanut kaljan. Ei kun kaikki luiskaan!
No eipähän ole isoja murheet kaikilla.

No eipä tuo hirveästi haittaa mutta kun on kuitenkin kausikortin ostanut niin tottakai sitä haluaisi hyödyntää mahdollisimman paljon. Ei minua haittaisi vaikka ei jääkoronaa ollenkaan pelattaisi Suomessa mutta kyllähän tuo potentiaalisia asiakkaita saattaa viedä. Etkä sinä enkä minä pääse toisten ihmisten tekemisiin vaikuttamaan vaikka kuinka ei haluttaisi että menevät jääkendoa katsomaan.
Kader

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, KalPa, DFB-Team, VfB, BvB


Vastaus #7504 : 13.09.2022 klo 13:32:47

Ja tuo mouhuaminen päällekkäisyydestä oli vähän turhaa kun nuo säännöt kieltää pelaamisen torstaina. Ei yksinkertaisesti ole mitään muuta päivää tarjolla. Tajusin vasta kun olin viestin lähettänyt vaikka puoli tuntia aikaisemmin olin lukenut säännöstä otteluketjussa mutta eihän sitä enää muistanut kun viestiä kirjoitin. :)
Gpred

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #7505 : 13.09.2022 klo 13:44:15

Ihme salailua seuralta. Olivat kuulemma käyneet Diogon mukaan padelia pelaamassa, sitä dementia tennistä jossa mailapussi on jätetty tarkoituksella paikalleen. Olisivatkohan Vesileppiksessä pelanneet kun siellä näkyi joku pelaajan oloinen KuPS tamineissa. On siinäkin  vapaa-ajan harrastus olisivat pelanneet vaikka mölkkyä. Kuka idiootti noita keksii.
??? :D
TeukkaS

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MEILTÄHÄN TÄMÄ KÄY!


Vastaus #7506 : 13.09.2022 klo 14:08:52

Minä ymmärsin tuon SoWhatin purkauksen huumoriksi. Löysätkää pipoa.
Bockwurst

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #7507 : 13.09.2022 klo 14:09:40

rauhottukkee rauhottukkee
gv39

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tuomarit ja kyläjoukkueet ml. Kups


Vastaus #7508 : 13.09.2022 klo 14:18:03

Minä ymmärsin tuon SoWhatin purkauksen huumoriksi. Löysätkää pipoa.
Ei ollenkaan huumoria vaan vakava asia :o
IRL tiedän ainakin kaksi tapausta, jossa padelilla on saatu nilkat nyrjähtämään.
Eikö kukaan ajattele TÄTÄ tässä vaiheessa kautta, kysyn vaan
#teemmekosenitse
elekrepie

Poissa Poissa


Vastaus #7509 : 13.09.2022 klo 16:05:05

No eipä tuo hirveästi haittaa mutta kun on kuitenkin kausikortin ostanut niin tottakai sitä haluaisi hyödyntää mahdollisimman paljon. Ei minua haittaisi vaikka ei jääkoronaa ollenkaan pelattaisi Suomessa mutta kyllähän tuo potentiaalisia asiakkaita saattaa viedä. Etkä sinä enkä minä pääse toisten ihmisten tekemisiin vaikuttamaan vaikka kuinka ei haluttaisi että menevät jääkendoa katsomaan.
Eipä niin! peukku tähän!
sääripotku

Poissa Poissa


Vastaus #7510 : 13.09.2022 klo 16:18:05

Minä ymmärsin tuon SoWhatin purkauksen huumoriksi. Löysätkää pipoa.

Nyt ymmärsin ja nauroin aivan haljetakseni. Ei jeesus.
TeukkaS

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MEILTÄHÄN TÄMÄ KÄY!


Vastaus #7511 : 13.09.2022 klo 16:22:41

Nyt ymmärsin ja nauroin aivan haljetakseni. Ei jeesus.

Ei minusta Pulttiboiskaan hauska ole, mutta en sentään raivoa tekijöille myöskään negatiivisuudesta :)
elekrepie

Poissa Poissa


Vastaus #7512 : 14.09.2022 klo 12:01:01

Sorry, mutta tietämättömänä kyselen. Mistään en nopealla haulla saanut varmoja tietoja.
Onko näin, että ensi vuoden joukkueessa meillä on jo veskari asiat kunnossa.
Puolustustukeseen on peräti Miettisen soppari.
Pimputtelijoita joukkueessa on kohtuullisesti keskikentälle, mikäli opitiota käytetään. Kärkimiehistä on yksi tämän vuotisista ilman sopparia ( ainoa )
« Viimeksi muokattu: 14.09.2022 klo 12:03:58 kirjoittanut elekrepie »
Koppipelaaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kups


Vastaus #7513 : 14.09.2022 klo 12:06:25

Harmillisesti seuran järjestämä kaikkien aikojen cup-reissu peruuntui, huolimatta valtavista markkinointiponnisteluista. Olisikohan tullut miten kalliiksi laittaa omasta pussista tarvittavat hilut, jotta matka olisi toteutunut? Hoitaako näitä asioita oikeasti kukaan…

Tänään perhe, aina perhe.
Bockwurst

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #7514 : 14.09.2022 klo 12:14:53

Harmillisesti seuran järjestämä kaikkien aikojen cup-reissu peruuntui, huolimatta valtavista markkinointiponnisteluista. Olisikohan tullut miten kalliiksi laittaa omasta pussista tarvittavat hilut, jotta matka olisi toteutunut? Hoitaako näitä asioita oikeasti kukaan…

Tänään perhe, aina perhe.

Kannattajien järjestämä bussikin jo käytännössä täynnä, joten sinnekkään ei näitä halukkaita enää saa mahtumaan. Tuskimpa olisi tullut mahdottoman kalliiksi näitä muutamia vajaaksi jääneitä paikkoja seuran itse kustantaa, mutta jos ei kiinnosta niin eipä siinä. Siinä taisi jäädä yli 30 nykyistä ja tulevaisuuden potentiaalista kannattajaa nuolemaan näppejään. Toivotaan toki, että jollain ihmeellä tämä seuran järkkäämän bussin tilanne vielä eläisi.

Eipä tuon reissun järjestäminen tainnut seuraa oikeasti missään vaiheessa edes kiinnostaa Alas
gv39

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tuomarit ja kyläjoukkueet ml. Kups


Vastaus #7515 : 14.09.2022 klo 12:17:28

Eli ei siis löytynyt kahta bussilastillista kups-kannattajia cupin finaaliin?

Koppipelaaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kups


Vastaus #7516 : 14.09.2022 klo 12:20:21

Eli ei siis löytynyt kahta bussilastillista kups-kannattajia cupin finaaliin?


Kertonee myös jotain siitä, miten läheinen KuPS on seurana tavallisille kuopiolaisille…
gv39

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tuomarit ja kyläjoukkueet ml. Kups


Vastaus #7517 : 14.09.2022 klo 12:27:09

Kertonee myös jotain siitä, miten läheinen KuPS on seurana tavallisille kuopiolaisille…
Sinä sen sanoit, itse en uskaltanut.
siwunic

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura


Vastaus #7518 : 14.09.2022 klo 12:43:52

Kertonee myös jotain siitä, miten läheinen KuPS on seurana tavallisille kuopiolaisille…
Eiköhän nimenomaan markkinoinnin puute ole osaselittäjä siihen, ettei tavalliset kuopiolaiset (a.k.a tuularit) edes tienneet cup-bussista.
SoUWhat

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Kalakukot


Vastaus #7519 : 14.09.2022 klo 12:48:25

Vai niin, että tuularibussi peruuntui. Vieläköhän yksi mahtuisi  kannattajabussiin vaikka sitten hattuhyllylle? Vai liftaako tien laidassa pelipaita päällä sateessa, iso kyltti päänpäällä, että Helsinkiin cupin finaaliin ja katson kun seuran bussi pelaajineen ja staffeineen lisää kaasua kohdalla kun painelevat kohti etelää.
« Viimeksi muokattu: 14.09.2022 klo 12:58:41 kirjoittanut SoUWhat »
Koppipelaaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kups


Vastaus #7520 : 14.09.2022 klo 13:14:50

Eiköhän nimenomaan markkinoinnin puute ole osaselittäjä siihen, ettei tavalliset kuopiolaiset (a.k.a tuularit) edes tienneet cup-bussista.
Ja tätä nimenomaan tarkoitin itsekin. Seurayhteisön ja brändin rakennus, vaikuttavuus sekä näkyvyys ihmisten arjessa, eipä näitä juuri satunnaisten avausten lisäksi ole näkynyt. Pitkäjänteisyys on edelleen se avainsana, raakaa työtä kilpailulla markkinalla (ihmisten vapaa-aika). Mikään ei tule itsestään, mutta strategian ja sen toteutuksen tulisi olla kunnossa, jotta jotain voisi odottaa.

Mitä kannattajat tai satunnaiskävijät, kuopiolaiset tai muualta tulleet, seuralle merkitsevät? Ainutlaatuinen yhteisö. Tänään perhe, aina perhe.
Chief Innanen

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat


Vastaus #7521 : 14.09.2022 klo 13:20:07

Kuka tästä puutteellisesta toiminnasta on viime kädessä vastuussa? Esimies. Strategia tai esimies vaihtoon.
gv39

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tuomarit ja kyläjoukkueet ml. Kups


Vastaus #7522 : 14.09.2022 klo 13:28:46

Pakko vähän pottuilla, mutta jos Kuopion suurkaupunkialueelta ei löydy edes 40 halukasta seuran järjestämäään bussiin, niin voi voi.

Syitä voi olla monia, mutta miksi joku "tuulari" edes  haluaisi lähteä bussiin 10 tunniksi, jos saman ottelun näkee ruudusta kotisohvalta?
elekrepie

Poissa Poissa


Vastaus #7523 : 14.09.2022 klo 13:41:00

Ethän sinä tietoa saa KuPS:sta jos satut olemaan se henkilö, joka ei roiku somen eri kanavissa päivittäin.
Vai onko jossain muualla ollut mainoksia cup-bussista.
Markkinointi on vaikea laji, jos sitä tehdään kohderyhmälle, joka ei satu olemaan oma!
Muutenkin kuvitelma, että kaikki olisi jo siirtynyt verkkoon on absurdi. Minulla on paljon ystäviä, jotka eivät ole lainkaan missään somessa ja ainoa kosketus verkkoon on verkkopankki ja iltapaskalehdet. Tietenkin työpaikan "interweb" on se verkkokanava, jota käytetään, mutta siellä kun ei markkinoida.
Normaali kannattaja saa kyllä tietoa kun osaa etsiä.
Infamy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KJK, KuPS, Huuhkajat


Vastaus #7524 : 14.09.2022 klo 13:43:38

Olen itse huono ihminen, kun valitsin matkantaittovälineeksi VR:n smoothin ekstra-luokan vaunun. Otan täyden vastuun bussin peruuntumisesta.

 
Sivuja: 1 ... 300 [301] 302 ... 337
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa