FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.04.2024 klo 02:54:56 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 43 [44] 45 ... 63
 
Kirjoittaja Aihe: Valkeakosken Haka 2022 - Taistellen Eurooppaan?  (Luettu 302028 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tommyspa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc Haka


Vastaus #1075 : 10.08.2022 klo 01:31:12

En ole huolissani MIFK tappiosta. Ollaan voitettu viimeks sarjapeli saarella 2010 ja heti ennen sitä 2007. Tää oli odotettavissa.

Erwin ei liiku suomen sisällä mihinkään, vain korkeintaan eurooppaan. Artikkelin perusteella naatiskelee parin huonomman kauden jälkeen +90 min kärkihyökkääjän paikasta mukiin menevässä jengissä maalipörssin kärjessä. Mikäli europaikka vielä aukeaa niin hän on Hakan mies ensi kaudellakin.

Namijamia huutelin rotaatioon kun Gbe meni rikitti. Tuttumies Hakaan jne.

Perjantaina 6 pisteen peli. Pelaajien on syytä olla hötöllä ensi minuuteista lähtien.
Veritaksen Haamu

Poissa Poissa


Vastaus #1076 : 10.08.2022 klo 01:45:08

Mites Leen naisasiat? Joko on tyttis kainalossa Koskella?

No jooh, jos vähänkään on luontoihminen niin Valkeakosken ympäristöstä luontoa nautittavaksi riittää.
hyppypolvi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: tp-49


Vastaus #1077 : 10.08.2022 klo 06:24:11

En ole huolissani MIFK tappiosta. Ollaan voitettu viimeks sarjapeli saarella 2010 ja heti ennen sitä 2007. Tää oli odotettavissa.

Erwin ei liiku suomen sisällä mihinkään, vain korkeintaan eurooppaan. Artikkelin perusteella naatiskelee parin huonomman kauden jälkeen +90 min kärkihyökkääjän paikasta mukiin menevässä jengissä maalipörssin kärjessä. Mikäli europaikka vielä aukeaa niin hän on Hakan mies ensi kaudellakin.

Namijamia huutelin rotaatioon kun Gbe meni rikitti. Tuttumies Hakaan jne.

Perjantaina 6 pisteen peli. Pelaajien on syytä olla hötöllä ensi minuuteista lähtien.

Tästä mulla kyllä erilainen muistikuva. Toukokuussa 21 olin saarella peliä katsomassa minkä haka voitti 0-3.
M0ppi

Poissa Poissa


Vastaus #1078 : 10.08.2022 klo 09:04:27

Ainoa mahdollisuus Leen jäämiselle on, että päästään eurooppaan. Joten nautitaan loppukausi vielä hänestä.
tommyspa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc Haka


Vastaus #1079 : 10.08.2022 klo 17:53:15

Tästä mulla kyllä erilainen muistikuva. Toukokuussa 21 olin saarella peliä katsomassa minkä haka voitti 0-3.

Käsi ylös virheen merkiksi. Totta turiset kuomaseni.
Maranvoimalla

Poissa Poissa


Vastaus #1080 : 12.08.2022 klo 10:04:41

Tänään taitaa olla tärkeä matsi ajatellen ylempää loppusarjaa, olisiko otteluennakko mitään?
peled

Poissa Poissa


Vastaus #1081 : 12.08.2022 klo 11:39:23

Miro Salminen loppukaudeksi Ilves-Kissoihin, onko laina vai purettiinko sopimus Hakan kanssa? Jos jälkimmäinen niin aika erikoinen ratkaisu
Stepsoni

Poissa Poissa


Vastaus #1082 : 12.08.2022 klo 13:12:39

Ottelutopicciin http://futisforum2.org/index.php?topic=259618.new#new
keke vlk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka


Vastaus #1083 : 12.08.2022 klo 20:18:15

Lyijy ja Ege molemmat paskaksi?
Ensio

Poissa Poissa


Vastaus #1084 : 12.08.2022 klo 21:56:16

Lyijy ja Ege molemmat paskaksi?
Oulun eka maali Lyijyn piikkiin ja toka Egen piikkiin.

Ens vuonna sitten kaikki rahat topparihankintaan. Erwinin, Kostasin ja Loganin jatkojen jälkeen.
Minä itse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.


Vastaus #1085 : 12.08.2022 klo 21:59:12

Lyijy ja Ege molemmat paskaksi?


Toivotaan, että jää krampin puolelle.
Hyvä pöhinä oli junnuilla matsin jälkeen ja Rogersonin haastattelu vakuutti, että fokus on oikeissa asioissa.
Palstaveli

Poissa Poissa


Vastaus #1086 : 12.08.2022 klo 22:51:20

Seth Saarinen pelasi mielestäni hyvän ottelun. Taas.
keke vlk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka


Vastaus #1087 : 12.08.2022 klo 22:56:41

Seth Saarinen pelasi mielestäni hyvän ottelun. Taas.
On ollut pääosin hyvä. Mamba taas toisella laidalla mielestäni divaritasoa, ei vaan vauhti eikä tekniikka riitä liigaan. Sympaattinen kaveri, ja alkaa olla tietyllä tavalla jopa seuralegenda, mutta liikaa puutteita tälle tasolle.
KaRy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka


Vastaus #1088 : 12.08.2022 klo 23:00:22

On ollut pääosin hyvä. Mamba taas toisella laidalla mielestäni divaritasoa, ei vaan vauhti eikä tekniikka riitä liigaan. Sympaattinen kaveri, ja alkaa olla tietyllä tavalla jopa seuralegenda, mutta liikaa puutteita tälle tasolle.

Tähän vahva sama. Topparihankinnan lisäksi pitäisi vasemman laitapuolustajan olla Hakan ensi kauden pääprioriteettejä hankintojen suhteen. (Siis tietenkin jatkosopimusten lisäksi)
Ripa Vlk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Haka


Vastaus #1089 : 12.08.2022 klo 23:13:39

Samaa mieltä Mambasta. Ei vaan riitä tälle tasolle taito eikä nopeus. Sympaattinen heppu kyllä.
Palstaveli

Poissa Poissa


Vastaus #1090 : 12.08.2022 klo 23:14:49

Tänään oikeastaan ensimmäisen kerran huomasin SS:n pitävän vallan pleikannaruja käsissään oikealla laidalla. Suu kävi koko ajan keskikentän ja laitahyökkäyksen suuntaan ohjeistaen. Which is good.
Minä itse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.


Vastaus #1091 : 12.08.2022 klo 23:22:10

Samaa mieltä Mambasta. Ei vaan riitä tälle tasolle taito eikä nopeus. Sympaattinen heppu kyllä.


Minä symppaan niin paljon, että näen 3-5-2:ssa mahtuvan rotaatioon tai avaukseen, jos ajatus on kohdillaan. Neljän alakerrassa virheherkkyys korostuu ja vahvuudet muihin nähden jäävät pimentoon.
hiiohoi

Poissa Poissa


Vastaus #1092 : 12.08.2022 klo 23:24:40

Haka - KuPS pelissä Saarinen syötti ekan maalin. Tokassa maalissa Saarinen teki täydellisen pallonriiston keskiviivalla ja alusti hyökkäyksen.
Saarisen perustaso on vähintään tyydyttävä (myös kärkipään jengejä vastaan) ja onnistumisia hyvä/ erinomainen -tasolle tulee tuon tuosta. Lisää palkkaa ja sopimusta ensi kaudelle, kiitos.
Palstaveli

Poissa Poissa


Vastaus #1093 : 12.08.2022 klo 23:38:43

Riittäisikö jopa myyntituotteeksi asti?
M0ppi

Poissa Poissa


Vastaus #1094 : 13.08.2022 klo 01:56:37

Ensi kaudelle pitää miettiä mitä tehdä maalivahtien kanssa kun Hilan soppari loppuu. Tuleeko tilalle uusi ja kokeneempi veskari joka kirittää Hakalaa vai luotetaanko, että Hakala vie meitä kohti aurinkoa ja säästetään ropposia muille paikoille.

Itse toivoisin uutta ykkös veskaria joka kirittää Hakalaa joka on kuitenkin vielä nuori maalivahdiksi.
suomen kaunein

Poissa Poissa


Vastaus #1095 : 13.08.2022 klo 07:55:07

Olisi kyllä helvetin tärkeää pitää tuo 4 sija kauden loppuun saakka ja myös toivoa että Kups hoitaisi suomen cupin itselleen. Jos näin kävisi, niin europelipaikat menisi tämän hetken mukaan HJK, Kups ja Honka. Jäljelle jäisi 1 paikka eurolopputurnauksesta joka pelataan kauden lopuksi. Parhaalta sijalta siihen lähtevä Haka pääsee suoraan finaaliin. Neljä muuta joukkuetta pelaavat yksiosaiset pudotuspelit joiden voittaja pääsee finaaliin. Finaali pelataan kaksiosaisena ja yhteistuloksella parempi joukkue voittaa. Tässä taitaa olla se Hakan paras sauma päästä ensi kaudella europeleihin?
H-A-K-A

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #1096 : 13.08.2022 klo 08:42:10

Ensi kaudelle pitää miettiä mitä tehdä maalivahtien kanssa kun Hilan soppari loppuu. Tuleeko tilalle uusi ja kokeneempi veskari joka kirittää Hakalaa vai luotetaanko, että Hakala vie meitä kohti aurinkoa ja säästetään ropposia muille paikoille.

Itse toivoisin uutta ykkös veskaria joka kirittää Hakalaa joka on kuitenkin vielä nuori maalivahdiksi.

Kokenutta hyvää veskaria harvemmin saa halvalla. Jos/kun Felix Lehtinen ei ole vielä valmis Kakkoseksi, niin toivoisin Ykkösestä kokenempaa maalivahtia kirittämään Hakalaa jolla on vielä potentiaalia/kunnianhimoa kehittyä ja samalla säästetään roposia. Toki ulkomailtakin vois saada sopivan veskarin kakkoseksi helmi-maaliiskuussa, mutta tämä vaihtoehto ei ole yleensä sopinut Temen sapluunaan (luultavasti onneksi)
luiyikynä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #1097 : 13.08.2022 klo 10:35:12

Voi vitsit että on hienoa aikaa! Nyt vasta palauduttu eilisestä, jonka ratkaisu venyi jälleen loppuminuuteille. Joukkue on todellakin valmis voittamaan ja kasvanut upeasti henkisesti vahvaksi ryhmäksi, joka voi voittaa kenet vaan. Kuka epäilee ettei Haka pystyisi tässä iskussa lyömään eurokiireistä Klubia kotona?

Erikoista tässä kaikessa on se, ettei tämä vaikuta suonenvedolta tai että taustalla olisi mesenaatti joka syytäisi rahaa seuraan säkkikaupalla. Makot ja Okat ovat vuosia puhuneet seuran maltillisesta suunnitelmallisesta ja tavoitteellisesta kehittämisestä ja nyt todella ollaan sillä tiellä joka saralla. Talous, taustat, seura itse, pelaajahankinnat ja kaikki tuntuvat nyt kehittyvän juuri kuten on suunniteltu. Koen tämän tekevän harvinaiseksi se, että isot plänit vaikuttavat toteutuvan eivätkä jää vaan korupuheiksi. Onhan tässä matkaa vielä säännölliseksi eurojoukkueeksi, mitalikamppailuun saati mestaruustaisteluun, mutta pakko olla onnellinen jo tästä tilanteesta. Suunta on oikea ja töitä on valtavasti edessä, mutta muistetaan nyt myös nauttia. Hyvä Haka!
Keksuli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #1098 : 13.08.2022 klo 11:09:51

Okalle on kyllä pakko nostaa hattua, kaveri teki konkurssikypsästä Ykkösen seurasta potentiaalisen europeli-joukkueen ja Tehtiskin vetää useampaan peliin 2500+ yleisöä, eilinen 3200 oli ihan älytön Ylos
luiyikynä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #1099 : 13.08.2022 klo 11:29:43

Viestini voisi yhtä hyvin laittaa Yleisömäärät-topiciin, mutta Hakaa koskien laitetaan nyt tänne. Haka on viime aikoina tehnyt asioita oikein myös markkinoinnissa ja ihmisten liikuttamisessa. Menestyshulluna jalkapallokaupunkina koskilaiset aktivoituvat tietysti myös joukkueen pärjätessä, mutta tuo symbioosi näyttää ruokkivan nyt molempia päitä.

Lapset ilmaiseksi peleihin, mahdollisuus tavata pelaajia, Haka-tuotteella sisään, ”yhdessä hyvää”, katsojien osallistaminen, kausikorttilippuvarauksista luopuminen, erilaiset kampanjat ja niin edelleen. Kun Haka pärjää ja kynnys peleihin lähtemiseen on matalalla, synnytetään kaupunkiin uutta jalkapallo- ja Haka-kipinää positiivisen kassavirrankin kustannuksella. Koskissa Haka on DNA:ssa ja se on herätetty uudestaan. Ykkösen korpivaellus ja koronarajoitukset varmasti pakottivat resetoimaan kaikki taloudelliset tavoitteet, mutta tämähän on varsin yksinkertaista. Saadaan ensin yleisö paikalle ja ihmiset sitoutumaan ”meidän juttuun”, myöhemmin he maksavat mielellään omastaan ja tukevat millä pystyvät. Raha tulee myöhemmin, mutta nyt on siistiä nähdä Tehtis pullollaan!

 
Sivuja: 1 ... 43 [44] 45 ... 63
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa