Vaikka nämä kommentit nyt ovatkin osittain hassuttelua, niin ei varmaan edes Auge saanut näin negatiivista vastaanottoa.
Toki ihan ymmärrettävistä syistä, joka ei liity mitenkään mieheen itseensä.
Kovat näytöt saa Jokke tehdä, että saa kannattajat puolelleen ja toivottavasti näin myös tapahtuu.
No enpä tiiä. Uskon, että tätä hassuttelua olis tehty Honkavaara -topicissa, vaikka Honkavaara olis jatkanut. Juttuhan on kuitenkin lähtenyt laukalle Sarajärven kommenteista ja seurajohdon toimintamalleista, joita Honsu-case raotti futista seuraavalle kansalla. Raottiko nämä jutut niitä toimintamalleja siten kuin asiat oikeasti ovat, ken ties. En minä ainakaan. Vain Honsu ja seurajohto tietää, joskin molemmilla on varmasti omat näkemyksensä.
Näistä raotuksen tuottamista pilkahduksista on sitten joka tapauksessa vedetty yleisiä johtopäätöksiä Kerhon toimintamalleista valmentajan tuloksellisuuden mittaamisesta ja mikäs sen hauskempaa kuin hassutella, että ”valmentajan pitää saavuttaa 4 pisteen keskiarvo juhannukseen mennessä, ja pistekeskiarvo pitää olla kertynyt voittamalla top 6 joukkueita — päästämättä maaleja — joka sekään ei välttämättä riitä, koska kyseessä ei ole kansanäänestys.”
En löydä oikein sellaista näkökulmaa, miten tätä Gomezin vastaanottoa voisi verrata Augen vastaanottoon.
Kunhan homma ei näytä sekoilulta, ja taistellaan mitaleista niin eiköhän se monelle riitä. Ainakin minulle. Ovathan nuo ainakin minun mielestäni kovia näyttöjä, joten olen myös kanssasi samaa mieltä, että kovat näytöt tarvitaan.
Täytyy itseasiassa todeta, että sekoilun pelko on sen verran suuri, että odotukset eivät ole ihan tapissa. Surullista sinänsä.