FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.03.2024 klo 22:13:03 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]
 
Kirjoittaja Aihe: Veikkausliigan kertoimet 2022  (Luettu 2338 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ravi-Paisti

Poissa Poissa


: 15.11.2021 klo 16:42:38

Avataan tällainen topic, modet siirtäköön vedonlyöntipuolelle jos se on parempi paikka.

Coolbetin kertoimet 15.11.2021

HJK 1,35
KuPS 6,50
SJK 16
Inter 26
Honka 36
Ilves 51
HIFK 71
Lahti 71
Mariehamn 101
Haka 101
Oulu 201
VPS 201
Untermars

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #1 : 15.11.2021 klo 17:55:23

Usko on oltava kova, jos rahat heittää Hongalle tai Interille. Tai mistä mä mitään tiedän.
SerGo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #2 : 16.11.2021 klo 12:02:27

Melko älytöntä lyödä tässä vaiheessa vetoa oikein minkään jengin puolesta ellei itsellä sitten satu olemaan sisäpiiritietoa jonkun oligarkin aikeista ostaa AC Oulu ja pumpata seuran pelaajabudjettiin miljoonia. Klubi toki eurorahojen ja mestaruuden myötä entistäkin kovempi ennakkosuosikki, mutta 1.35 on toisaalta hyvin alhainen kerroin ottaen huomioon kaikki mahdolliset vastoinkäymiset mitä seuraavien 6kk aikana voi kyseisen jengin eteen tulla (saati tuon jälkeen). KuPS yhtä selvästi ykkös- ja SJK kakkoshaastaja, mutta näidenkin kertoimien arviointi on melkoista hakuammuntaa tässä vaiheessa. Jos nyt olisi ihan pakko valita, niin ehkä heittäisin kuitenkin satasen jommallekummalle näistä kahdesta, koska jonkinlainen selvästi nollaa suurempi mahdollisuus siihen selvästi on, että toinen näistä onnistuu vahvistusten naaraamisessa poikkeuksellisen hyvin ja pelaa huippuvalmentajan johdolla tämänvuotisen KuPS:n tapaan nappikauden. Toki mestaruus mennee myös silloin aika suurella todennäköisyydellä Helsinkiin koska materiaaliylivoima, mutta eipä tuossa Klubillekaan kovin isoja virhemarginaaleja jäisi.

Mitä itse topiciin sitten tulee, niin eikös tämän voisi nimetä uudelleen "Voimasuhteet 2022" -ketjuksi - siellähän kertoimia on aikaisemminkin puitu?
Micky Lee

Poissa Poissa


Vastaus #3 : 17.11.2021 klo 12:07:01

Mitä itse topiciin sitten tulee, niin eikös tämän voisi nimetä uudelleen "Voimasuhteet 2022" -ketjuksi - siellähän kertoimia on aikaisemminkin puitu?
Tämä olisi ihan kannatettava ehdotus.
Spangen

Poissa Poissa


Vastaus #4 : 17.11.2021 klo 13:29:22


Mitä itse topiciin sitten tulee, niin eikös tämän voisi nimetä uudelleen "Voimasuhteet 2022" etjuksi - siellähän kertoimia on aikaisemminkin puitu?
Mielummin ei. Hyvä pitää asiantuntevien kertoimenlaskijoiden näkemyksenä omana topikkina. Voimasuhteissa voi sitten savolaiset keulia katkeraan loppuun asti.

 
Sivuja: [1]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa