FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
23.04.2024 klo 16:38:30 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 32 [33] 34 ... 41
 
Kirjoittaja Aihe: JJK 2022 - Kaupungin ykkönen juhlavuodeksi ykköseen!  (Luettu 156757 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Urpo Tomera

Poissa Poissa


Vastaus #800 : 19.09.2022 klo 12:22:35

Kuulemani mukaan asiasta on seurajohtoa lähestytty useaan otteeseen kauden mittaan ja reaktiona tähän katsomoon on toimitettu lelukaupan helmitaulu + vittuilut päälle.

Ei jumalauta. Olin kuvitellut, että seurajohto olisi täysipäistä porukkaa. Ihan käsittätöntä touhua.
Furu

Poissa Poissa


Vastaus #801 : 19.09.2022 klo 12:32:21

Korjataan nyt sen verran, että helmitaulu kanssa seikkaillut Vesalainen ei kuulu seuran johtoportaaseen, vaan on seuran työntekijä.
JoenDoe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Honka


Vastaus #802 : 19.09.2022 klo 12:32:38

Kuulemani mukaan asiasta on seurajohtoa lähestytty useaan otteeseen kauden mittaan ja reaktiona tähän katsomoon on toimitettu lelukaupan helmitaulu + vittuilut päälle.

:D Ylos

Oikein
Saviour#20

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Suomi


Vastaus #803 : 19.09.2022 klo 20:10:51

Mikä siis se suurin ongelma on tässä yleisömääräkusetuksessa? Jos sillä saadaan yksikin sponsori lisää, niin menköön. Suomifutiksen puolesta saa vähän valehdella.
juzzz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #804 : 19.09.2022 klo 20:41:15

Niin, jos halutaan olla avoimia ja rehellisiä niin ei se musta kovin hyvältä näytä että yleisömääriin lisätään 65% ilmaa.

Toki varmaan kaikki tekee jne ja olisikin ihan mukava  tarkistaa muidenkin seurojen tekemiset sekä jalkapallossa että muissa lajeissa.

Edit

Eniten kai tässä hiertää se ettei voida asiasta aikuismaisesti keskustella saatika myöntää että näin ollaan tietoisesti tehty, vaan tuodaan jotain vitun helmitauluja katsomoon :D
niko1900

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #805 : 19.09.2022 klo 22:26:53



Tämmöistä ois viritteillä VIFK-awaylle. Hinta asettuu tuohon 30€ kohdalle lähtijämäärästä riippuen. Bussissa on tilaa reilulle 20 henkilölle. Ilmoittautumiset sähköpostiin ASAP, niin saadaan bussi lukittua. Aika perkeleen viime hetkelle jäi, mutta parempi kai myöhään kuin myöhässä.


Jos kuva tuli liian isona niin hasite, en muista enää miten foorumia käytetään.
K3skari

Poissa Poissa


Vastaus #806 : 20.09.2022 klo 11:16:05

Youtuben kautta otteluita katsoo keskimäärin muistaakseni reilusti enemmän.

Olin reissussa ja katsoin matsia kännykällä Youtubesta. Alalaidassa näkyi katsojien määrä koko ajan ja se näytti pyörivän jossain 250-280 tienoolla suurimman osan aikaa.
Heppu Hellämieli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #807 : 20.09.2022 klo 13:53:02

Olin reissussa ja katsoin matsia kännykällä Youtubesta. Alalaidassa näkyi katsojien määrä koko ajan ja se näytti pyörivän jossain 250-280 tienoolla suurimman osan aikaa.

Minä katsoin myös reissussa JJK-OLS -matsin ja siinä striimin katsojamäärä pyöri n. 180 paikkeilla. Tosin en ollut ihan koko aikaa striimissä kiinni.
Furu

Poissa Poissa


Vastaus #808 : 20.09.2022 klo 16:18:59

Voihan se tietysti olla, että muistin väärin. Esim. FCV:tä vastaan niitä netin kautta katsovia taisi kuitenkin olla parhaimmillaan reilu tuhat ja ihan niin paljon ei ilmaa ilmoitetussa yleisömäärässä voinut olla. Näistä ota pirukaan selvää.
hevosmies

Poissa Poissa


Vastaus #809 : 20.09.2022 klo 19:28:22

seuratyöntekijähän on ilmoittanut, että hän ei tartte juuri kavereita ja luulisin loppuelämän ooooolevan aika pitkä ja yksinäinen!
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis


Vastaus #810 : 21.09.2022 klo 07:30:08

Tuoltahan voi ainakin katselukerrat tsekata, se kertoo ainakin jotain:
https://www.youtube.com/c/JJKTV/videos

mm. OTP 1700, VIFK 3000, Komeetat 3400, Hercules 3900..
Ladan keskisormi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #811 : 21.09.2022 klo 11:07:18


Tämmöistä ois viritteillä VIFK-awaylle. Hinta asettuu tuohon 30€ kohdalle lähtijämäärästä riippuen. Bussissa on tilaa reilulle 20 henkilölle. Ilmoittautumiset sähköpostiin ASAP, niin saadaan bussi lukittua. Aika perkeleen viime hetkelle jäi, mutta parempi kai myöhään kuin myöhässä.


Toivottavasti VIFK-away toteutuu! Järjestäjille Ylos Harmittaa, että Huuhkajien peli vie tämän viikonlopun futisbudjetin, eikä pääse itse mukaan.
aNdero

Poissa Poissa


Vastaus #812 : 21.09.2022 klo 11:25:18

Tätä nousua ei pysty edes Reilu munimaan! Skumpat jäihin!
Furu

Poissa Poissa


Vastaus #813 : 24.09.2022 klo 09:44:45

Jaha, tässähän alkaa kiima nousemaan. Peli näkyy tänään solidsportilta, jos ei jaksa Vaasaan raahautua.
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis


Vastaus #814 : 24.09.2022 klo 11:07:34

Peli näkyy tänään solidsportilta, jos ei jaksa Vaasaan raahautua.
7,90 euroa: https://solidsport.com/vifk/watch/vifk-jjk-485387d8-93e9-4d8f-a39c-0f4d1db6b010
JiiPee

Poissa Poissa


Vastaus #815 : 24.09.2022 klo 11:48:33

Kauden edetessä ja nousun todennäköistyessä olen yhä useammin pohdiskellut, että jaksaisikohan Manu vetäistä vielä ainakin yhden kauden Ykköstä? Mulla on jossain selkäytimessä ymmärrys, että Manu olisi ollut lopettelemassa tähän kauteen, mutta en ole lainkaan varma, perustuuko se yhtään mihinkään oikeassa elämässä sanottuun asiaan.

Manu on edelleen helposti kentällä joukkueen tärkeimpiä pelaajia, kopissa ehkä vieläkin tärkeämpi, eikä ole iästään huolimatta mitenkään erityisen näkyvästi kadottanut nopeuttaan tai terävyyttään. Uskon täydestä sydämestäni, että Manulla olisi vielä valtavasti annettavaa joukkueelle Ykkösessäkin, erityisesti siirtymävaiheessa, kun pelit kovenevat. Se, että Manu aikanaan lähti pelaamaan Kolmosta joukkueen kanssa aivan poskettomana ylikylän ukkona joka olisi voinut pelata tuolloin vaikka liigaakin, lunasti Manulle paikan minun kirjoissani kaikkien aikojen JJK-legendana. En pyydä, vaan vaadin: vielä yksi kausi Manu! <3
Hunter S Thompson

Poissa Poissa


Vastaus #816 : 24.09.2022 klo 13:00:34

Ei taida Matsi saada näyttää striimiä? Vai?
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis


Vastaus #817 : 24.09.2022 klo 13:09:48

Ei taida Matsi saada näyttää striimiä? Vai?
Kiintoista kysymys. Siis, ei varmaan saa tuolla 7,90 euron hinnalla, mutta luulisi, että nämä on sopimusasioita, jokin hinta varmaan sallisi sen näyttämisen. Mutta, kuka olisi se sopimuskumppani, onko se VIFK vai SolidSport, vai molemmat?
Uutinen
Päätät itse lähetyksen hinnan ja vähintään 50% tuloista tulee suoraan seuralle tai joukkueelle.

Varmaan molempien kanssa pitäisi päästä sopimukseen, kun tulot jaetaan noiden kesken.

Äkkiseltään en löytänyt SolidSportin sivuilta tietoa miten esimerkiksi nämä julkiset näytökset pitäisi käsitellä.
Heppu Hellämieli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #818 : 24.09.2022 klo 14:47:43

Kauden edetessä ja nousun todennäköistyessä olen yhä useammin pohdiskellut, että jaksaisikohan Manu vetäistä vielä ainakin yhden kauden Ykköstä? Mulla on jossain selkäytimessä ymmärrys, että Manu olisi ollut lopettelemassa tähän kauteen, mutta en ole lainkaan varma, perustuuko se yhtään mihinkään oikeassa elämässä sanottuun asiaan.

Manu on edelleen helposti kentällä joukkueen tärkeimpiä pelaajia, kopissa ehkä vieläkin tärkeämpi, eikä ole iästään huolimatta mitenkään erityisen näkyvästi kadottanut nopeuttaan tai terävyyttään. Uskon täydestä sydämestäni, että Manulla olisi vielä valtavasti annettavaa joukkueelle Ykkösessäkin, erityisesti siirtymävaiheessa, kun pelit kovenevat. Se, että Manu aikanaan lähti pelaamaan Kolmosta joukkueen kanssa aivan poskettomana ylikylän ukkona joka olisi voinut pelata tuolloin vaikka liigaakin, lunasti Manulle paikan minun kirjoissani kaikkien aikojen JJK-legendana. En pyydä, vaan vaadin: vielä yksi kausi Manu! <3

Tähän sanasta sanaan sama! Ylos
Vale-valeysi

Poissa Poissa


Vastaus #819 : 24.09.2022 klo 15:12:10

Se, että Manu aikanaan lähti pelaamaan Kolmosta joukkueen kanssa aivan poskettomana ylikylän ukkona joka olisi voinut pelata tuolloin vaikka liigaakin, lunasti Manulle paikan minun kirjoissani kaikkien aikojen JJK-legendana. En pyydä, vaan vaadin: vielä yksi kausi Manu! <3
Helppo olla samaa mieltä, Manu <3 Vaikka edelleen tärkeä pelaaja onkin ja välillä ihan ylikylän ukko kakkoseen, ei peli onneksi pelkästään hänen kauttaan pyöri. Iso pala lähtee Manun mukana mutta onneksi myös muut pystyvät tahtipuikkoa heiluttamaan, niin ei olisi mikään katastrofi vaikkei Manu enää yhtä lisäkautta jaksaisikaan.
Ladan keskisormi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #820 : 24.09.2022 klo 17:19:17

On kyllä luottavainen olo, että kolme pistettä matkaa Jyväskylään.
Razr

Poissa Poissa


Vastaus #821 : 24.09.2022 klo 18:12:35

pilkku jjk:lle

ja täysiä keskelle jalkoihin, paska pilkku kyllä
JiiPee

Poissa Poissa


Vastaus #822 : 24.09.2022 klo 18:14:12

pilkku jjk:lle

Ja Lehtonen vetää keskelle matalan ja löysän, itsekin olisin saattanut torjua. 0-0 edelleen.

e. En tiedä oliko oikeasti löysä, kun striimi lagasi. Alas
« Viimeksi muokattu: 24.09.2022 klo 18:19:04 kirjoittanut JiiPee »
Razr

Poissa Poissa


Vastaus #823 : 24.09.2022 klo 18:18:00

Miksi vitussa tää kuvaaja ei voi zoomata yhtään
JiiPee

Poissa Poissa


Vastaus #824 : 24.09.2022 klo 18:26:20

Ja sitten Riihimäki huolimattomasti hörppäisee oman pelaajan matalan syötön jalkansa alta omiin. Ei tätä nyt helpoksi itselle tehdä, karmeaa tohelointia molemmissa päissä. Peliä toki on hallittu selvästi, mutta ei tällaista alkeellista ellei jopa ylimielistä sähellystä haluaisi tällaisessa pelissä nähdä.

 
Sivuja: 1 ... 32 [33] 34 ... 41
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa